SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Piniusz - masa.

    Post
    Trening dla początkujących

    Aktualizacja: 1.Podciąganie nachwytem 4p+4p+4p+4p 2.Przysiad 20kg-15p+45kg-15p+60kg-15p+70kg-9p 3.RMC 20kg-15p+40kg-15p+50kg-15p+60kg-11p 4.Pompki na poręczach 8p+8p+8p+8p 5.Wiosłowanie 20kg-15p+40kg-15p+45kg-15p+50kg-9p 6.Wyciskanie nad głową 10kg-15p+15kg-15p+20kg-12p+25kg-9p Zamiast wyciskania na ławce zrobiłem pompki na poręczach ponieważ dzisi

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1650 Data: 2012-11-21 20:26:43 Liczba szacunów: 0
  • Matoshi1994 / Walka o Mase

    Post
    Trening dla początkujących

    To właśnie jest fbw, tyle że nie ma w nim żadnych ćwiczeń wielostawowych typu przysiad, wyciskanie leżąc, martwy ciąg, podciąganie. @Matoshi1994 Mam dla Ciebie kryterium oceny treningów: jeżeli może robić to Twoja matka, nie rób tego.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 883 Data: 2012-01-08 18:30:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    bo brody 10,10,10wywal 4. Wznosy w opadzie tułowia 10,10,10 Kaptury: 1. Szrugsy na maszynie Smitha 12 10 8 6ssztanga IV DZIEŃ- NOGI (Piątek) 1. Wyciskanie na suwnicy 10,10,10przysiad!!! 2. Prostowanie na maszynie 12,12,12 3. Uginanie na dwugłowy 10,10,10 Łydki: 1. Wspięcia na maszynie 4s pob.klatka+tric sr.plecy+bic pt.nogi+barki Zmieniony przez

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 610 Data: 2008-06-23 11:42:18 Liczba szacunów: 0
  • HST-trochę inne...

    Post
    Trening w domu

    Sorki pomyłka. Co drugi trening 10 i 5 robię zamiennie MC/przysiad. Wyrzucam wtedy wiosłowanie z ćwiczeń na plecy. Podciągać się zbyt wiele nie dam rady- zbyt duża waga :/ dlatego stosuję przyciągnie drążka nachwyt/podchwyt jako odpowiednik podciągania. W negatywach odpuszczam biceps i triceps ale w reszcie mikrocykli nie mogę się przełamać żeby je

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1369 Data: 2007-11-12 16:06:32 Liczba szacunów: 0
  • POMOC W PLANIE I DIECIE

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad robie 60, martwy 80, wyciskanie 100,

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2012-02-09 16:13:02 Liczba szacunów: 0
  • POMOC W PLANIE I DIECIE

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad robie 60, martwy 80, wyciskanie 100, wyciskasz wiecej niż siadasz i ciagniesz %-) jak ty to trenujesz ??? FBW 2 zestawy 1. opcja http://www.sfd.pl/Pomoc_w_nowym_planie._Od_razu_podalem_info_o_mnie_przydatne_w_doborze_planu-t822354-s2.html 2. http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html pytania ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2012-02-10 10:43:54 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A Przysiad 5 Wyciskanie sztangi lezac 5 Wioslowanie 5 Wyciskanie hantli siedzac 4 Dodatki (przede wszystkim rece, brzuch) B MC 5 Podciaganie drazek 5 Wyciskanie skos dodatni 4 Wykroki 4 Podciaganie hantli do mostka 4 Dodatki (przede wszystkim dwuglowe, gorna linia grzbietu/tyl barkow) Zmieniony przez - Ballomus w dniu 2014-07-21 15:09:26

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 548 Data: 2014-07-21 15:08:08 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    zanim sie ustosunkuje do Twojego , dam to co sam wymyslilem: A: -przysiad tylni 4s -lawka plaska 4s ( nie chcialbym tego usuwac bo mialem caly czas niezly progres ) -wiosla hantlami 4s -wyciskanie sztangi zza glosy 3s ( jak w lawce wolalbym nie zmieniac bo przez 3/4 fbw mialem zolnierskie ) -francuz lamana w lezeniu w poleczeniu z uginaniem ramion

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2011-01-29 22:09:46 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiec to bedzie tak: A: -przysiad tylni 4s -lawka plaska 4s -wiosla hantlami 4s - wyciskanie sztangi zolnierskie 3s - francuz lamana 2s - uginanie ramion z hantlami 2s B: -MC 4s -drazek szeroko nadchwytem 4s -wyciskanie sztangielek na skosie gornym 4s -wyciskanie sztangielek 3s -pompki na poreczach 2s / pompki na plecach z obciazeniem 2s

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2011-01-30 00:43:21 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    em albo na trica nie bylem w stanie zrobic francuza sztanga 30kg 8 powtorzen ;/ to jeszcze jakbys mogl na koniec potwierdzic i ewentualnie jakies male poprawki naniesc: A: - przysiad tylni 4s - lawka plaska 4s - wiosla hantlami 4s - wyciskanie sztangi zolnierskie 3s - francuz lamana 2s B: - MC 4s - drazek szeroko nadchwytem 4s - wyciskanie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2011-01-30 16:22:28 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ok SOG poszedl traktor .. podsumowujac: A : - przysiad - wyciskanie (klatka) - wioslowanie - biceps (sztanga) 4x10 - lydki 4x20 B: -MC -wyciskanie ( barki ) -drazek -triceps ( francuz lamana) 4x10 -lydki 4x20 reszta to 5x5 i do tego a6w ... Mam jeszcze pytanie co do wioslowania ( sztanga czy hantlami ) i co do wyciskania na barki ( zolnierskie c

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2011-01-31 13:37:37 Liczba szacunów: 0
  • Rozpoczecie Masówki

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ie dubluj ćwiczeń albo wyciskanie hantlami albo sztangą, zamiast jednego daj unoszenie przed siebie Triceps: za dużo, wyrzuć jakieś ćwiczenie Czworogłowe: nie dubluj ćwiczeń przysiad na wolnej albo na suwnicy, zamiast jednego daj wykroki/syzyfki/prostowanie siedząc Dwugłowe: dorzuć martwy na prostych ze sztangielkami obunóż albo jednonóż Łydki: r

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 2014-03-11 12:31:28 Liczba szacunów: 0
  • Justyna Lipicka-Fitness Sylwetkowe 2017

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    t pod rząd, z powodu Świąt z zamkniętych siłowni w niedzielę wyjątkowo 3 treningi pod rząd. Tak więc wczoraj był dół z naciskiem na pośladki i brzuch: -wykroki chodzone 2x12 -przysiad sumo 2x15 -mcnpn ze sztangielkami 3x12 -ht na ławce z gumą 3x15] -allahy 3x12 -plank plus 40min cardio rower spiningowy Dziś dnt, cardio na czczo 35min zaliczone, zar

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5544 Data: 2016-12-29 09:24:14 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy Split co dolozyc zmienic??

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieki Nabial za odp, co do przysiadu, nie chodzi tyle o kregoslup co o kolano, szczerze to robie sztanga 30kg przysiad.. i niertaz czuje bol, ze hoyy, ale daje rade. zajrze jeszcze do atlasu zeby dokladnie zobaczyc jak wygladaja cwiczeni ktore wskazales, co do barkow, najlepiej czuje wlasnie wznosy sztangi przed siebie wiec jednak zostawie to, jak

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2011-12-04 11:53:30 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    To mówisz, że bez zbędnego kombinowania(A/B), trenować na razie po jednym ćwiczeniu na każdą partie, czy może zacząć od podstaw: MC, klata i przysiad po 4s, 10-12 powtórzeń

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 406 Data: 2013-11-07 20:43:58 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do poprawy/oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Mysle ze jednak wybralbym ten trening proponowany przez Ciebie zamiast tego ,,mojego" splitu: A1 - przysiad 3 x 5 - cwiczenie z grupy posterior chain,do wyboru: rdl/unoszenie tulowia z opadu/dzien dobry/glute-ham raise/reverse hypers/pull-throughs. 3 x 10 - wioslowanie 4 x 6 - biceps 3 x 8 - lydki 3 x 15 B1 - wyciskanie na plaskiej(sztanga) 3

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1375 Data: 2011-04-21 22:14:09 Liczba szacunów: 0
  • Enan+meta na start

    Post
    Doping

    : 10% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ekto/mezo 13. STAN ZDROWIA: Bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: i tak i nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 3500/3600 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120x6 przed kontuzją stawu aktualnie jakoś 100xkilka (nie ćwiczona klatka kilka msc) -martwy ciąg: 240 -przysiad: 160 x3/4

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1069 Data: 2016-10-02 16:37:31 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 3s, wykroki 2s. reszta ok.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 2008-07-09 16:44:02 Liczba szacunów: 0
  • tristan17 / Teddy-bear coming back / redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    :D dieta owsianka kasza + piers + kukurydza + pomidory trening kasza + piers + kukurydza+ pomidory rybka wedzona białko TRENING MC 10 x 50kg 10 x 60kg 10 x 60kg przysiad 10 x 60kg 10 x 60kg 10 x 60kg military press 6 x50kg 6 x 50kg 4 x 40kg bół w dolnym odcinku pleców dlatego zmniejszyłem liczbe powtózen wyciskanie płasko 10 x

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1735 Data: 2009-04-29 16:04:24 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje pomocy z ułożeniem dość specyficznego planu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    o do treningu, to wydaje mi się, że nawet jeśli ćwiczysz te pompki bez nóg, to musisz wykonywać ćw. na całe ciało (ew. zrezygnować tylko chwilowo z niektórych) czyli: A nogi: przysiad 4 serie plecy: podciąganie 4 serie klatka: wyciskanie sztangi na skosie 3 serie barki: wyciskanie sztangi siedząc 3 serie triceps: pompki na poręczach 3 serie biceps

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 375 Data: 2014-03-10 20:36:19 Liczba szacunów: 0