SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT- SzaroUek

    Post
    Dzienniki Treningowe

    eż. Brzuch ciągle prawie w ogóle nie podalny ;-) Oby tak dalej:-)) Trening: wycisk sztangi na płaskiej 5x5 77,5kg wycisk hantli skos góra 4x10 27kg front squat 5x10 62,5kg przysiad na nodze wykrocznej ( hantle w rękach) 5x15 12kg wycisk hantli nad głowę 5x8 21,5kg kg wyciskanie francuskie sztangą łamaną 4x8 33kg prostowanie ramion na wyciągu

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 4159 Data: 2015-05-06 20:41:16 Liczba szacunów: 0
  • DT- SzaroUek

    Post
    Dzienniki Treningowe

    9.05.2015 Siła na tej ośmiotygodniowej masie idzie troszkę słabiej niż sobie to zaplanowałem... Dziś w przysiadzie nie dałem rady 5x5. Dziś zrobiłem sobie na jutro ciasto marchewkowo-jabłkowe. Jeśli nie rozwali się przy wyjmowaniu z blachy, to jutro w końcu wstawię zdjęcie żarcia %-) Jeszcze 3 tygodnie masy przede mną. Później tydzień lżejszych tre

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 4159 Data: 2015-05-09 21:15:29 Liczba szacunów: 0
  • Nagi Wojownik

    Post
    Trening w domu

    cha rozumie.. :) dziekuje bardzo za odp :P no ale pozostaje problem szkoly :/ mógłbym np robić np przed szkołą a po szkole (od 15) co godzine robić połowe maksymalnej ilości powtórzen którą moge zrobić np pompek na 1 ręce przy scianie dam rady zrobić 6 a przysiadów z taboretem 3 więc mam od 15 co godzine robić 3 pompki na 1 ręce i 1 przysiad ?? :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 8197 Data: 2010-09-15 18:09:41 Liczba szacunów: 0
  • Nagi Wojownik

    Post
    Trening w domu

    aha wojownik sie wstydzi ze nagi no to niech sie zasloni. bedzie tajnym wojownikiem top secret na poligonie w ubikacji. dokladnie przysiad na kiblu, do tego kibel ma sciany to seria pompeczek o sciane. podrzec papier, spuscic wode, zadymic dymem z fajka i nikt sie nie skapuje ze tam sie ciezary wyciskalo

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 8197 Data: 2010-09-15 18:43:37 Liczba szacunów: 0
  • Wychodzenie z głodówki. Pomoc w ułożeniu treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    Zaczęłam pod koniec października 2010r, 11 lutego 2011r ważyłam 54.8kg (waga początkowa 67kg). Później był ślub brata i od tamtego czasu nie mogłam się pozbierać, wrociłam do wagi 62-63kg. Później były tylko jakieś 2-3 tygodnie i znów podjadałam. Obecnie jestem na 1200kcal. Od poniedziałku 1400kcal i trening: Dwa treningi A i B robi się na zmianę .

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3544 Data: 2011-05-26 21:11:08 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny plan do sprawdzenia. FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze mam pytanie co do tego planu. Jak wykonywać ćwiczenia aby się poszerzyć w barach? tym wyżej od pasa do góry, tym szerzej ;) Plan: a : przysiady z sztangą na karku 3s (+2 rozgrzewka) wyciskanie sztangi na płaskiej 3s (+2 rozgrzewka) wiosłowanie sztangą 3s (+2 rozgrzewka) uginanie ramion z sztanga 3s (+2 rozgrzewka) b: przysiad z sztangą na

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2009-02-14 12:56:34 Liczba szacunów: 0
  • 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    skanie płasko 4s Wyciskanie skos 3s Wyciskanie żołnierskie 6s Francuz 4s Prostowanie ramion 3s PULL: Martwy Ciąg 5s Podciąganie na drążku 4 Wiosłowanie 4s Uginanie sztangi 4s Modlitewnik 3s waga:76 wyniki silowe: mc 120x6, przysiad 100x8, wc 75x8 od 11 lutego planuje cykl na mecie mam dostepne 5tki british dragon i 10 nie wiem z czego. co myslis?

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 3783 Data: 2013-01-23 21:47:33 Liczba szacunów: 0
  • omen1g/BLOG/ 0 taryf ulgowych - czyli redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzis 1 trening, ogolnie podobalo mi sie, mało osob było. - Przysiad tylni 3s x 10p x 30kg - Wyciskanie hantli w siadzie 3s x 10 x 5/10/10kg - Wioslowanie hantlami 3s x 10 x 10/12/14 - Wyciskanie wąskim uchwytem 3s x 10 x 20/25/30kg 15 min przerwy i rowerek 20 min. Ogolnie to diete moge miec dopiero od 10 wrzesnia, wiec na razie bede przestrzegał 10

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2010-09-01 21:16:06 Liczba szacunów: 0
  • omen1g/BLOG/ 0 taryf ulgowych - czyli redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening - Przysiad tylni 3s x 10 x 30/40/50(tu sie dowiedzialem, ze zle robile przysiady i jeden koleś kazał mi napierd**** z samym gryfem ) - Wyciskanie hantli w siadzie 3s x 10 x 5/10/12kg - Wioslowanie hantlami 3s x 10 x 12/13/17kg Zamiast wyciskania waskim zrobilem rozpietki + francuza ogolnie to kazali mi robic przysiady, zamiast

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2010-09-06 18:51:19 Liczba szacunów: 0
  • Nie rosnę, słaby progress

    Post
    Trening dla początkujących

    tworząc plan na podstawie traktora, wyszło mi coś takiego: PON - przysiad 5x5 - wykroki 4x12 - żuraw 4x12 - wypychanie palcami stóp na suwnicy 4x20-15 ŚR - wyciskanie na lawce 5x5 - wyciskanie hantlami na skosie 4x12 - żołnierskie wyciskanie 3x12 - pompki na poreczach 3x12 PIĄ - mc (klasyk) 5x5 - drazek nachwytem 4x max (wyjdzie około 20 powtórz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 910 Data: 2013-04-08 21:30:24 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - WWIANEK

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    29.10.2014 trening: LEGS 1. fronty ze sztangą rampa na 8 20kg-55kg 2. wypychanie na suwnicy, rampa na 12 3. przysiad ze sztangą na barkach 30kg/30kg/35kg x 20 + 20kgx 40 (z przerwami) 4. łydki + brzuch Mało skomplikowany trening, ale dał nieźle w kość :-) Siady są suuuuper @-) Trochę te drugie mnie przerosły, nogi miałam tak wymęczona, że ich prawi

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 10599 Data: 2014-10-29 17:12:15 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - WWIANEK

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    03.12.2014 trening: DÓŁ 1. przysiad, sztanga na barkach 20kg/25kg x 12 30kg/35kg/40kg/45kg x 10 50kg x 8 55kg x 6 40kg/40kgx 12 2. żuraw 6x max 3. fronty, podwójne dno, podkładki pod pięty 4x 10 20kg/20kg/25kg/30kg 4/ MC na prostych nogach z hantlami, podkładki pod palce 4x 10 20kg/22,5kg/22,5kg/25kg + łydki + brzuch + interwały: chodzenie na bież

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 10599 Data: 2014-12-03 17:02:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan i Dieta do obróbki dla 74kg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NICK: john lock PŁEĆ: m WIEK:19 WZROST:1180 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 74 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32 OBWÓD RAMIENIA: 37 OBWÓD ŁYDKI: 38 OBWÓD UDA: OBWÓD BIODER: OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: ****POMIARY SIŁOWE**************************

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2015-03-14 13:18:23 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc , Split 4x w tygodniu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1 pyt. Np. Przysiad tylny 5x10p - Czy w tym wliczona jest rozgrzewka gryfem ?( 20/40/60/70/80) czy (nie wliczona) powiedzmy (20kg) i 5 serii - 40/50/60/70/80 . Nie wiem jak te serie rozkminiac . 2 pyt. dot. drop set . Wspięcia siedząc 5x30p + drop set na max rep . Czyli gdy skoncze 5 serie , bez odpoczynku zdejmuje cięzar i robię 6 max tak ? ch

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 806 Data: 2012-10-26 10:55:25 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc , Split 4x w tygodniu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    przeć ? 3. Czy na tym treningu bedzie problem z budowaniem masy ? Czy tylko siła wzrośnie patrząc na lower body(przeraża mnie liczba ćw na nogi - bo cwiczac fbw 3x w tygodniu przysiad to nogi wielkie byly ;d). Wiem po sobie ze przy fbw sama sila mi szła ,a w tym roku nie jest to jeszcze moim priorytetem. Bo mam tutaj lekkie zakłopotanie bo jeśli są

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 806 Data: 2012-10-28 12:09:21 Liczba szacunów: 0
  • Spli 3x w tyg do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    HST, chciałem teraz spróbować splitu:) mam rozpisać dokładnie moje stare hst? Prosze bardzo: przysiad, płaska, wyciskanie na barki, uginanie na modlitewniku, wspięcia wiosłowanie hantlem, podciąganie, francuz leżąc- to tak po krótce ilosc serii 15-1,10-2,5-3 z lekkimi modyfikacjami.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2010-03-30 21:41:49 Liczba szacunów: 0
  • Spli 3x w tyg do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Progresje możesz stosować przy podstawowych ćwiczeniach (wycisk, wiosło, MC i przysiad). A zakres powtórzeń 8-12

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2010-04-01 22:18:38 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny split (MASA)

    Post
    Trening dla początkujących

    Już rozumiem, zaraz wezmę jakiś plan i lekko zmodyfikuję (brak odpowiedniego sprzętu) Zmieniony przez - Morus93 w dniu 2012-08-27 07:57:05 Myślę, że może wyglądać w ten sposób. 1. - Przysiad 5x5 - Uginanie nóg w leżeniu - Posterior chain np. dzień dobry - Łydki 2. - Wyciskanie na ławce 5x5 - Wyciskanie na ławce skos + - Wyciskanie w staniu lub wzn

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2012-08-27 07:56:13 Liczba szacunów: 0
  • Bartus13 DT walka i perma forme

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Dzis 2 trening wpadly dziwnie ale jakos mialem ochote dzis sie "poniszczyc" nogi wykroki chodzone 5s prostowanie na maszynie 5s wykop stojac 5s przysiad klasyczny 5s uginanie na maszynie 4s uginanie podudzi na bramie 4s bez cardio 2 silowy klatka lawka plaska 140kg 4s 6 powt w sumie rekord maszyna hammer 4s skos + hantla rozpiettki 4s brama 4s but

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 8188 Data: 2015-09-24 22:34:22 Liczba szacunów: 0
  • Split proszę o sprawdzenie planu

    Post
    Trening dla początkujących

    chnike a nie zabawiać sie w wielkie ciężary. Mówiłem że trerning jest na bica to miałem na myśli to przedramie a nie barki! Na barki Ci poprawiłem a przedramie miałeś pozmieniać A właśnie: Nie dawaj wszędzie piramidy bo to nie ma sensu. Tą metode używaj tylko do podstawowych ćwiczeń: wyciskania, wiosłowania, przysiad, MC itd. Nie na wszystkie!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1098 Data: 2009-07-14 22:18:55 Liczba szacunów: 0