SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT Basiek22 - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Plan na jutro : Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach B1. wyciskanie sztangi skos góra B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha C1. prostowanie nóg w siedzeniu C2. wznosy tułowia z opadu D. plank Miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dfb60c2eee7448d39330ca3175e2dad8.png

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1832 Data: 2013-07-02 19:58:59 Liczba szacunów: 0
  • DT Basiek22 - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    No to jadę z koksem na ostro :-D DZIEŃ 1 (08.07.2013) Trening Dzisiaj obciążenie piórkowe w celu zapoznania się ze sprzętem i ćwiczeniami :-) Przysiad ze sztanga na plecach 15kg - 2x15 Wyciskanie sztangi skos góra 10kg - 2x15 Przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 10kg - 2x15 Prostowanie nóg w siedzeniu 15kg - 2x15 Wznosy tułowia z opadu

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1832 Data: 2013-07-08 19:35:11 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska na 3 miesiące

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi-przysiad 3-4s Plecy-wioslowanie sztangi 3-4s Klata-wyciskanie skos 3-4s Barki-military press 3-4s Bic-sztanga stojąc 3s Tric-wyciskanie chankla "chantli" jednąrącz za głowy 3s Przedramie 2-3s Łydy-wspięcia 2-3s brzuch Nogi-MC 4s Plecy-podciąganie na drążku 4s Klata-dipsy 4s Barki-wyciskanie z przed glowy 4s Bic-młotki stojąc na przem

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 416 Data: 2010-12-29 09:48:07 Liczba szacunów: 0
  • Krótkie cykle na PH?

    Post
    Doping

    DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): ok 3.5k kcal(dobrze nie pamietam) 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:130 -martwy ciąg:tu nie mam max -przysiad:170 wiecej nie probowalem PYTANIE: jesli juz mialby byc ten test przez rok to zalozmy w miare potrzeb(jak juz napisalem chcialbym mase/definicje) w trakcie zmieniac d

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 2011-05-26 23:37:10 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    - prostowanie ramion trzymanym nachwytem 2s Plecy martwy ciąg 2s stojąc skłony tułowia w przód ze sztangą ("dzień dobry") 2s zmien to na cos na najszerszy Nogi przysiad w wykroku ze sztangą na barkach 2s 3s stojąc na podstawce - wspięcia na palce ze sztangą na barkach 2s Bicepsy Uginanie ramion ze sztangą 2s B Klatka piersiowa w

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2007-12-27 18:29:24 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    u treningowego. Mam 18 lat ćwiczę już od 6 miesięcy, 172 cm wzrostu, 75 kg wagi. Wcześniej trenowałem splitem i postanowiłem od nowego roku zacząć ćwiczyć FBW a o to plan: 1) przysiad 12-10-8 2) rumunski martwy ciag 12-10-8 3) wyciskanie na plaskiej 12-10 4) wioslowanie w opadzie 12-10-8 5) wyciskaniw z klatki w staniu 12-10 6) drazek 12-10-8 9) ws

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2007-12-28 19:12:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    No ok.Ale dlaczego nie może być ta niedziela??.A gdybym zmienił kolejność.?? PONIEDZIAŁEK KLATKA+TRICEPS KLATKA Wyciskanie sztangi płasko 4 serie x12x10x8x6 Wyciskanie na ławce skośnej 4 serie x12x10x8x6 Rozpiętki 3 serie x12x10x8 TRICEPS Wyciskanie francuskie stojąc w wąskim uchwycie 4 serie x12x10x8x6 Wyciskanie francuskie hantlem oburącz 4 serie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2008-10-05 10:46:31 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Mała zmiana.FBW na bank odpada obmyśliłem teraz coś innego na piorytet klatki i bicka. PONIEDZIAŁEK KLATKA+TRICEPS KLATKA Wyciskanie sztangi płasko 4 serie x12x10x8x6 Wyciskanie na ławce skośnej 4 serie x12x10x8x6 Rozpiętki 3 serie x12x10x8 TRICEPS Wyciskanie francuskie stojąc w wąskim uchwycie 4 serie x12x10x8x6 Wyciskanie francuskie hantlem obur

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2008-10-06 19:11:51 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl prop solo?

    Post
    Doping

    powoli wychodzą zakola .. genetycznie po ojcu :) 15. PPM (podstawowa przemiana materii): bdb 16. WYNIKI SIŁOWE: max. nie dźwigam -klata: 65 x 6 płaska -martwy ciąg: 80 x 8 -przysiad: 75 x8 z czego z tyg. na tyg. siła progresuje, ale waga stoi. Mój temat z 2013r. http://www.sfd.pl/Start-t941949.html ostatecznie nic nie brałem. Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2529 Data: 2017-06-26 18:31:57 Liczba szacunów: 0
  • 2lata z przerwami, 17lat:) foty

    Post
    Galeria Zdjęć

    115 na klate przy 120 na przysiad.to samo mowi za siebie

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 17793 Data: 2009-05-07 17:03:07 Liczba szacunów: 0
  • Trening Wodyna. Pomocy!!

    Post
    Trening dla początkujących

    No ok, jutro zmierze sobie max WL, wyciskania na barki i przysiad

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 703 Data: 2011-09-26 22:42:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening Wodyna. Pomocy!!

    Post
    Trening dla początkujących

    WL-> ostatnia seria 70kg Barki-> 40kg MC-> 100kg? Przysiad-> 80kg?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 703 Data: 2011-09-30 21:00:27 Liczba szacunów: 0
  • FBW - dobrze robie?

    Post
    Trening dla początkujących

    "ok a co sądzisz o robieniu przysiadów na suwnicy?? " to samo co autorzy tych wypowiedzi .."wyczytałem ze to nie jest dobre rozwiązanie" "wl - chodzi o klate ? wyciskanie w pozycji stojącej - cóż to ? na barki ? " Proszę cię bardzo http://startingstrength.wikia.com/wiki/Video Squat-przysiad bench press-wyciskanie leżąc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 2009-07-22 15:55:05 Liczba szacunów: 0
  • Plan Hst proszę o sprawdzenie

    Post
    Trening w domu

    czenia, efektów nie bedzie? To moj pierwszy HST, w jednym z postów przeczytałem, że można w serii 15tek dać 2 serie dla priorytetowych frup, więc dałem na klate, bica oraz MC/przysiad 2 serie. Wg tego co czytałem w serii 10tek powinienem wszędzie dać po 2 serie( nie tylko dla priorytetów jak w 15kach), w serii 5tek po 3 serie.. Możesz sie do tego j

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1341 Data: 2011-11-19 02:36:56 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl,trening,dieta.

    Post
    Doping

    JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 901 Data: 2016-04-06 12:03:51 Liczba szacunów: 0
  • 17 lat 127 kg ??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    "wygrał przysiad z 225 na sztandze... zrobił 16 powt" chłopie za dużo fantazjujesz... znam typa i łamie sie pod 200kg w pełnym przysiadzie.... 225 to może miała platforma z czego naprawde podnosili ok 140... czym tu sie podniecać??? on sie rusza jak mucha w budyniu a że kawał chłopa to niech sie nie robi mokro niektórym.....

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 17375 Data: 2006-12-10 19:13:47 Liczba szacunów: 0
  • 4 dniowy plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 459 Data: 2014-01-14 17:00:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcje ( FBW + interwały)

    Post
    Trening dla początkujących

    Przerwy rób jak się da, ale 60-90 sek będzie oki. Co do powtórzeń to zrób albo 15 10 5 - zdecydowanie łatwiej albo A MC 5x5 Wyciskanie płaska 5x5 Hack 3 x8-10 Wyciskanie 3x8-10 Wyciąg 2x10-12 B Przysiad 5x5 Drążek 5x5 - dodawaj ciężaru, doczepiaj. nie rób masą ciałą zza głowy 3x6-8 - chociaż bym uważał i to zmienił na coś innego, kontuzjogenne han

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1447 Data: 2015-07-09 12:17:41 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    był jeszcze klasyczny MC, ale przesadziłam jeden raz z ciężarem i od tamtej pory nie robiłam. na biceps: -uginanie ramion z hantlami -uginanie ze sztangą -młotkowe 2. nogi A -przysiad -hip thrust -martwy na prostych -wykroki -lift wyciąg dolny -odwodzenie/przywodzenie -wspięcia na łydki z obciążeniem 3. klatka + triceps -wyciskanie sztangi -rozpięt

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 241 Data: 2016-12-18 21:30:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Regularność

    Post
    Trening dla początkujących

    jedzeniem na razie jest problem, przynajmniej jeśli chodzi o tłuszcze, bo ich bardzo mało wjechało :/ Trzeba będzie coś pokombinować. Trening wykonany z małymi modyfikacjami: przysiad wykonany na suwnicy, biceps ze sztangą łączony z wyciskaniem francuskim hantlą. Szczegółowo nie zapisywałem, bo nie o to chodzi - przynajmniej na tym etapie. Na razie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 440 Data: 2016-12-06 06:25:48 Liczba szacunów: 0