SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    Niech Wam będzie Obli mogę wprowadzić do treningu nóg przysiad bułgarski albo zamienić co 2 tygodnie ze zwykłym przysiadem? Zależy mi na rozbudowaniu pośladków. Po Mc, przysiadzie tez czuję doopę ale to nie to samo co po bułgarze, po nim moje poślady dostają solidny zastrzyk do rozrostu. Powinnam zacząc stosować pas kulturystyczny jak chcę pokusi

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-22 09:53:32 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    angielek 3x10(2,5kg/str), -unoszenie sztangielek w opadzie (j/w), -uginanie mlotkowe 3x7(6,5kg/str), -prostowanie ramion na wyciągu 3x10(10kg), -pompki w podporze tyłem 3x5, -przysiad bułgarski 3x10/str(bez obciążenia), *10minut-rowerek stacjonarny To tak na rozruch, nie mam zadnej koncepcji jak narazie , musze sie wbic w rytm treningowy bo po prze

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-10 20:23:20 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    wytem2x10(20kg)), *3xobwód: -ściąganie drążka szeroko nachwytemx12(30kg), -wypady(przód-tył)10+10(20kg), -mountain climbersx20, 30sekund przerwy -zarzut+wyciskaniex12(20kg), -przysiad na podwyższeniu na jednej nodze 10+10(11kg), -burpeesx20, 50sekund przerwy -wiosłowanie sztangąx12(25kg), -prostowanie nóg pojedynczo 10+10(15kg), -tuck jumpx20, 60se

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-02 20:14:51 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    x15(20kg)), *3xobwód: -ściąganie drążka szeroko nachwytemx12(30,25,25kg), -wypady(przód-tył)10+10(18kg), -mountain climbersx20, 20sekund przerwy -zarzut+wyciskaniex12(18kg), -przysiad na podwyższeniu na jednej nodze 10+10(11kg), -burpeesx20, 30sekund przerwy -wiosłowanie sztangąx12(28kg), -prostowanie nóg pojedynczo 15+15(10kg), -tuck jumpx20, 60se

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-13 23:50:32 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    drążka szeroko nachwytemx12(25kg), -wypady 10+10(23kg), -mountain climbersx20/stronę, 10sekund przerwy -zarzut+wyciskaniex12(18kg), -ściąganie sznurka do brzuchax12(10kg)*, -przysiad na jednej nodze 10+10, -burpeesx20, 20sekund przerwy -wiosłowanie sztangąx12(23kg), -wiosłowanie sztangielkąx12/stronę(11kg)*, -prostowanie nóg pojedynczo 10+10(15kg)

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-20 19:16:08 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    nachwytemx12(30kg), -wypady(przód/tył)10+10(23kg), -mountain climbersx20/stronę, 10sekund przerwy -zarzut+wyciskaniex12(23,18,18kg), -ściąganie drążka do brzuchax12(12.5kg), -przysiad przednix10(23kg), -burpeesx20/mountain climbersx20/mountain climbersx20 20sekund przerwy -wiosłowanie sztangąx12(23kg), -wiosłowanie sztangielkąx12/stronę(9kg), -pros

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-04 21:37:44 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    zącox15, *3x -rozpiętkix15(4,6kg), -wyciskanie-maszynax15, -suwnica-szerokox15, -uginanie nógx15, *3x -around the world-skosx15(4kg), -wyciskanie-maszynax15, -RDLx10(45,50kg)+przysiad bułgarskix10(6kg/stronę), -uginanie nógx15, *RDLx20(35kg), *rowerek stacjonarny-20minut, -przywodziciele-maszyna2x20, -spięcia brzucha-maszyna2x10\-). Miska: -ryż brą

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-12 16:40:24 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    o 21mm,20mm,19mm,18mm,18mm,17mm łydka 9mm,9mm,9mm,8mm,8mm,8mm triceps 16mm,16mm,15mm,15mm,15mm,15mm *Trening na ostatnie trzy tygodnie z posta Obli na odwodnienie: Dzień 1 1a przysiad 8x10 30s 1b. uginanie nóg w leżeniu 8x10 30s 2a. ściąganie drążka górnego 8x10 30s 2b. wyciskanie sztangi klatka 8x10 30s 3a. uginanie sztangi 8x12 30s 3b. francuski

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-25 07:50:53 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    I całe szczęście Miss};-) bo już mi mózg paruje\-). 26.06.2012 Trening: *rowerek stacjonarny-3minuty, 1a. przysiad na maszynie smitha 5x10(10,15,17.5/stronę) 30s 1b. uginanie nóg 5x10(20kg) 30s 2a. wiosłowanie sztangą 5x10(20,25,27.5kg)30s 2b. wyciskanie sztangielek klatka 5x10(10kg) 30s 3a. uginanie sztangi 5x12(12kg) 30s 3b. francuski do czoła 5x

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-26 17:10:08 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    Thx Magda;-). Mikuś :-PP. 15.08.2012 Nogi(ciężko),brzuch: 1.Uginanie nóg leżąc(faza negatywna pojedynczo) 3x20(5kg),12(7.5kg),10(10kg). 2.Przysiad ze sztangą na plecach 4x15(28kg),12(33kg),10(38kg),10(10kg). 3.Wejście na stopień ze sztangą 3x12(18kg),10(23kg),10(28kg). 4.Przysiady w szerokim rozstawie stóp ze sztangielką 3x10(12,14.5,17kg) 5.Brzusz

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-15 21:59:59 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    dycja mi nie działa już chyba od tygodnia jak nie lepiej@-). 04.09.2012 Trening: ▪█─────█▪ Nogi(ciężko),brzuch: 1.Uginanie nóg siedząć 3x20(20kg),12(25kg),10(25kg). 2.Głęboki przysiad na maszynie Smitha 4x15(25kg),12(30kg),10(35kg),10(40kg). 3.Wyciskanie cięzaru nogami na maszynie Smitha 3x12(30kg),10(40kg),10(50kg). 4.Przysiady w szerokim rozstawi

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-05 20:21:00 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzien 24 trening rozgrzewka powerwalk, przysiady, pajacyki 1a przysiad z obciążeniem 10x10 R 10x32 42 xkg 10/10/10/10/10/10/10/10/10/9 R 10x32 42 xkg 10/10/10/10/10/10/10/10/10/10 42 xkg 10/10/10/10/10/10/10/10/8/7 39,5 kg 10/10/10/10/10/10/10/10/10/10 37 kg 10/10/10/10/10/10/10/10/10/10 32 kg 10/10/10/10/10/10/10/10/10/10 27 kg 10/10/10/10

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8554 Data: 2013-05-08 21:48:21 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    dziś środa -DT trening - rozgrzewka 10 minut dojazd na rowerze +8 min PW + przysiady, pajacyki, wymachy 1. Przysiad 2 serie rozgrzewkowe + 3x 6-8 R10kg x12/R20kgx12/32kgx8/42kgx8/47kgx5 R12kgx10/ R22kgx10/ 32kgx8/ 37kgx8/ 42kgx8 /47x4 R12kgx10/ R22kgx10/ 32kgx8/ 42kgx8/ 47kgx8 R12kgx10/ R22kgx10/ 32kgx8/ 42kgx8/ 47kgx6 R12kgx12/R32kgx12/42kgx9

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8554 Data: 2013-07-03 22:57:16 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc ze zmianą planu treningowego!

    Post
    Ladies SFD

    Nie, nie, to nie tak, że lepsze efekty. To jedna z taktyk "naprawy" przysiadu, niestety nadużywana przez niekompetentne osoby. Tobie dobrze zrobi podmiana przysiadu na przysiad bułgarski :-)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2014-05-24 19:49:47 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    Aaaa takie cuś :>. A nogi to już na maszynie mogę chyba robić - chodzi mi głównie o czwórki i dwójki. Przysiad bankowo jako pierwsze ćwiczenie no i został jeszcze wypych

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9395 Data: 2012-09-18 12:25:19 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    nogi też z wolnym Przysiad Wypychanie na suwnicy stopy wąsko Wyprosty siedząc Uginanie podudzi leżąc Martwy na sztywnych na początek

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9395 Data: 2012-09-18 12:26:34 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad ze sztangą na barkach jest bardziej wymagający

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9395 Data: 2012-09-18 12:47:09 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    30.01.2014 LEGS Przysiad tylni 5x 10/8/6/1/1, padł rekord 125kg, za tydz. próba 130 Suwnica jednonóż 3x 15/8/8 progresja Suwnica szeroko 3x 15/15/15 stały ciężar Ugnianie na maszynie 3x 12/10/10 MNPN 4x 10, stały ciężar ______________________________________________________________________ http://www.youtube.com/watch?v=0n3cUPTKnl0 Zmieniony prze

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9395 Data: 2014-01-30 20:26:55 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    07.02.2014 LEGS * przysiad tylni 6x 10/8/8/6/3/1 - tydzień temu 125kg, dzisiaj 130 * SS: uginanie na maszynie ( czwórki) + uginanie podudzi 3x 10 - progresja ciężaru, 4 dropy do upadku z przytrzymaniem * wyciskanie na suwnicy 3x 10/8/8 wolny negatyw * MCNPN 3x 10/8/5 Cardio w dzień nóg odpuszczam. Jestem godzinkę po treningu, a nogi dalej drżą. ___

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9395 Data: 2014-02-07 16:39:33 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    28.02.2014 LEGS Tradycyjnie przysiad, wyprosty+uginanie w SS i martwy na prostych. _________________________________________________________________________ http://www.youtube.com/watch?v=-6Xl9tBWt54

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9395 Data: 2014-02-28 19:48:09 Liczba szacunów: 0