SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj trening beznadziejny. Mialam gigantyczny brak sil. 1.przysiad ze sztanga 15 kg 3x8 2.wioslowanie 15kg 3x8 3.francus lezac na pilce 7,5 kg 2x8 4.unoszenie bioder lezac na pilce 10kg 2x8 5. pompki meskie 5 , 3 plank 15 sek pajacyk 100 Dzis miska niekompletna bo nie mam pomyslu na jej dalsza czesc. Bedzie komponowana na biezaco. /ObrazkiSFD/zd

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-04 07:44:09 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    :-) Ferra, Azzi };-) damy rade Kokosik daj pozniej fajna fotke z wyjazdu. Dzisiejszy trenio: 30 minut biegu w mrozku -1 stopni fajnie bylo tylko chodniki robia sie sliskie 1. przysiad ze sztanga 17,5kg 6x5 2.wioslowanie sztanga 17,5 kg 5x4 3.wyciskanie sztangi lezac na pilce 17,5k 1x6 1x4 1x4 4.prostowanie bioder na pilce 15kg x 20 5. 4 opuszc

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-18 21:04:59 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    uuzy szacunek, ze robisz to dla nas Wczoraj byl trenio ale slaby bo nadal lapa boli. 1.Orbi 5 min 2. francus na pilce 8,75 kg x 20 3.wyciskanie sztangielki 5kg x 15 na reke 4.przysiad x 30 5.pompki meskie 3 (nie moge przeskoczyc tej liczby cholerka a robilam kiedys juz 7) 6.opuszczanie sie 3 tez nic nie polepsza sie 7.wznosy z opadu na pilce 10, 10

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-10 08:43:33 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    mrozona rybka moze miec faktycznie podwojne zastosowanie. Juz sobie wizualizowalam jak wale go przez leb taka ryba|-) Dzisjejszy trenio zmalpowany od Veroni: orbi 15 minut 1.przysiad pusty x20 ,z 10kg x20 x10x10 2 MC 10 kg x 20 (ze sztanga boje sie) 3.pusch up x 10 x 10 x 10 idzie mi to latwo wiec nie wiem czy to robic a moze zwiekszyc ilosc powto

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-19 21:47:52 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    2e64b4.png Suple: wapno, magnez Napoje:woda, herbata, ziola, soki domowe warxywa:por, seler, marchew, pietruszka,ogorki kiszone trening: orbi 10 min 1.pompki meskie 10,10,5 2.przysiad przedni 10kg 3x10 3.opuszczanie x5 4. sit up x 10 5.kolana do lokci x5 6.burpee x5 7. wypady 10 kg x 10 orbi 15 minut 14km/h rozciaganie , pajacyk Zmieniony przez - l

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-26 17:54:26 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    aren namoczonych tluszczem i uwierzycie ale te malenstwa jedza bez przerwy od switu do wieczora. Gdzie one to mieszcza ta ja nie wiem@@-) Dzisiejszy trening orbi 10 minut 1. przysiad przedni 20 kg x 10 x 10 2. MC 25 kg x 10 x10 odwazylam siehuraa 3. push up x 30 4. sit up x 40 5. wypady 10 kg x 20 x20 rozciaganie Ciezko mi dzis szlo bo lepetynka

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-28 18:09:21 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    Luni a coz to ten niedzwiedzi czosnek? ladnie Ci idzie z MC 8-) a i przysiad ladny :-)

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-16 11:13:45 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    laba jestem. Nie moge wycisnac z siebie wiecej.Mam tylko epizody kiedy idzie mi co raz lepiej a za chwile znowu slabne i doopa. Trening z dzis: 20 mni orbi wyciskanie sztangi na plaskiej 20kg x8x7x5x5 przysiad tylni 20kg x8x8x8x7 rozpietki na plaskiej 5kg x8x8x5 wyciskanie w oparciu 3 kg x10x10x10 sit up x 30 orbi 10 min rozciaganie kapiel i lulu

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-14 21:22:53 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy do sprawdzenia lub poprawienia

    Post
    Trening dla początkujących

    Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, wyciskanie na ławce leżąc, podciaganie na drazku) kg x powt.:

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2012-08-19 17:45:50 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    uginanie ze sztangą średnim 12,10,8,6 hantle na przemian 10,8,6 uginanie ręki na kolanie 10,8,6 brzuch? Nie mam pojęcia Piątek :) Klatka (luźniej) + Nogi wyciskanie płasko 6x6 80% rozpiętki płasko 10,8,8 przenosy hantelki za głowę 10,8,8 przysiad ze sztangą 12,10,8,6 co jeszcze na nogi? Zmieniony przez - menio_wwa w dniu 2009-09-25 21:40:41

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2009-09-25 21:21:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbe/wytrzymałość

    Post
    Trening dla początkujących

    nie do tej pory zaniedbane. Coś mi mówi że ten czas na siłowni spędziłeś na wyciskaniu i na maszynach... Jednakże jak mówiłem masz dobrą podstawę do redukcji, poredukuj, poćwicz FBW (jeśli masz wyniki w podstawowych ćwiczeniach w seriach już jakieś, tzn. przysiad ok 90% + wagi ciała , MC 125% + , weź z dwoma zestawami fbw) i potem myśl co dalej.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 994 Data: 2014-05-15 15:02:18 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tak, ale skup się na podstawach nogi: przysiad, wykroki plecy: MC, wiosłowanie, podciąganie klata; wyciskania barki: wyciskania, unoszenie tric/bic: pompki wszelakie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 2013-06-13 22:37:03 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ie francuskie sztangielki stojąc (czasem zamiast sztangielki, to talerz(nie wiem czy to dobra nazwa) od sztangi. ALBO ściąganie wyciągu, wąsko, nachwytem 4 x 6-8 VI. Uda: - przysiad ze sztangą na barkach - 4 x 6-8 - nie wiem co lepsze - WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY(MASZYNIE) czy PRZYSIADY WYKROCZNE ze sztangielkami? też 4 x 6-8 VII. Łydki: - WY

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 2013-06-22 21:52:20 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ie 6-8 powtorzen IV. Biceps: -UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA) V. Triceps: - POMPKI W PODPORZE TYŁEM 4 x 10-12 VI. Uda: - przysiad ze sztangą na barkach - 4 x 6-8 VII. Łydki: - WYPYCHANIE CIĘŻARU NA MASZYNIE/SUWNICY PALCAMI NÓG 4 x 10-12 VIII. Brzuch: - tradycyjnie brzuszki - i takie polaczo

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 2013-06-23 08:10:53 Liczba szacunów: 0
  • Zastój w budowaniu masy-kilka rad

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    liwości fbw. Skąd?> Ano stąd, że budując spilt np. push pull czy 2x tydzień partia- masz po części oprócz zalet splita zalety fbw- czyli większą częstotliwość bazy- bo np. przysiad powtarza się 2x w tygodniu, a asysty i izolacje są zmienne itp. Dzięki temu masz częstotliwość- pędnik masy( oczywiście w pewnych granicach) i dokładność splita. W fb

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2856 Data: 2010-03-03 12:52:34 Liczba szacunów: 0
  • Zastój w budowaniu masy-kilka rad

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iwości fbw. Skąd?> Ano stąd, że budując spilt np. push pull czy 2x tydzień partia- masz po części oprócz zalet splita zalety fbw- czyli większą częstotliwość bazy- bo np. przysiad powtarza się 2x w tygodniu, a asysty i izolacje są zmienne itp. Dzięki temu masz częstotliwość- pędnik masy( oczywiście w pewnych granicach) i dokładność splita. W

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2856 Data: 2010-03-03 17:02:19 Liczba szacunów: 0
  • Zastój w budowaniu masy-kilka rad

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale z dziką siłą. Jak wyjechał i nie miał siłowni przez 2 tyg. to robił martwy samochodem:) hehehe. I jak to wytłumaczyć? Treningi dokładne, ale bez żadnego systemu, nie ma fbw, splita. Zawsze jest tylko podstawa z jakiegoś boju- wycisk, mc, -przysiad- na maksa, a potem dokładki aż do padnięcia. Zmieniony przez - grimgir w dniu 2010-03-03 17:28:57

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2856 Data: 2010-03-03 17:16:52 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja się zbliża.. czas na zmiany %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czekaj czekaj kolego. "ćwiczenia typu martwy ciąg, jakiekolwiek ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia w opadzie tułowia itp" Przysiad, wiosla, mc... kolego to jest naprawde powazna sprawa. Zawsze zwracam chlopakom na to uwage. Co konkretnie powiedzial ci lekarz ? Jakies wskazowki odnoscie rehabilitacji? To JEST powazny problem. Zanim przejdziem

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1747 Data: 2009-04-11 03:18:19 Liczba szacunów: 0
  • na co skakanka?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rytmu i wyrobić kondycyjnie na 30 minutową sesję ;> Mi ze względu na rytm, jeszcze się to nie udało. Ale 15 minut na równym tętnie to, przy odrobinie praktyki, nie problem... Nie wiem jaka jest naukowa opinia, ale moim zdaniem np. bieganie dużo bardziej obciąża stawy a przysiad ze sztangą kręgosłup ;-p Skaczesz z palców stopy, nie z kolana....

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-02 22:06:32 Liczba szacunów: 0
  • Propozycja rywalizacji w redukcji.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ie skrzepów pozwoliły mi po 3 tygodniach chodzić. I z martwą chrząstka funkcjonowalem i ćwiczyłem normalnie przez 1,5 roku. Potem zaczęły się dość duże bóle. Z taka nogą to i przysiady po 130kg na sztandze robiłem. Jak wystąpiły bóle zacząłem prywatnie to leczyć. rezonans i usg tego nie wykryło. Zdecydowałem się na artroskopie i dopiero tam znalazł

    Odpowiedzi: 1195 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-18 18:27:49 Liczba szacunów: 0