SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad ponad 100 kg

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2012-01-22 13:24:22 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Kraty nie ma, ale też jest zajebiście - DT by Fluent (kontynuacja z kfd.pl)

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemanko. Dzisiaj wdrożyłem do planu, po raz pierwszy, kompleksy sztangowe Rozpiska: Rwanie x6 Przysiad przedni x6 Wiosłowanie x6 Wyciskanie żołnierskie x6 Martwy ciąg na prostych nogach x6 Wszystko w 6 obwodach Generalnie W Ch** CiĘŻKO było, muszę przyznać. Nie jestem przyzwyczajony do tego typu treningu i dużo nie brakło, żebym zszedł na zawał,

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 2016-09-28 20:36:50 Liczba szacunów: 0
  • JumpSoles za darmo,zrób sam!!!

    Post
    Inne dyscypliny

    ksza to udział tułowia i zamachu rąk podczas wyskoku. Cwiczenie ze sztangą daje na siłę zamachu rąk co przekłada sie na dynamiczniejszy wyskok. Ja bym radził tak poniedzialek przysiady plus zarzut sztangi lub wyrzuty do gory cieżkiej piłki lekarskiejlub kamienia ale z całęj sily 5 powtorzen, przedmiotu oczywiscie nie łapiemy grozi kontuzją, podnosi

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 7323 Data: 2010-01-28 01:44:24 Liczba szacunów: 0
  • JumpSoles za darmo,zrób sam!!!

    Post
    Inne dyscypliny

    mogles zaczac nowy temat bo tutaj gadamy o konkretach odp na Twoje pytanie, zacznij robic delikatnie cwiczenia silowe (16 lat to takie minimum w sumie do treningu z ciezarami, zwlaszcza pod wyskok gdzie podstawa jest przysiad i MC mocno obciazajace kregoslup ktory ciagle sie rozwija) gdyz posiadasz dobra dynamike i szybkosc.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 7323 Data: 2010-01-31 17:02:33 Liczba szacunów: 0
  • JumpSoles za darmo,zrób sam!!!

    Post
    Inne dyscypliny

    siła idzie naprawde szybko. Oczywiście trzeba sie liczyć z okresem wprowadzajacym czyli treningi pomocne w ocenie maxa i nauka techniki. Przysiad nie jest prostym ćwiczeniem. W ok pół roku doszedłem do swojego rekordu po którym już niezwiekszałem ciezaru tylko poprawialem technike i głębsze zejście prawie do samego końca. Potraflem z 180 kg siadać

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 7323 Data: 2010-02-02 19:51:50 Liczba szacunów: 0
  • wcieklywaz/Dziennik treningowy-droga do AMP2011

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad: 60/8 80/6 100/4 115/3/3/3 WL 20/10 60/8 70/6 80/3 92,5/3/3/3 Docisk 8cm: 95/3 100/3 Poręcze: 0/10 10kg/8 20kg/6 25kg/4

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 2495 Data: 2011-10-22 11:09:47 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    "Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wczesniej nie robilem przysiadow i mc , na lawce 50kg 4x 12 " czyli nie masz żadnych podstaw a chcesz pchać się w kosmetykę ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 400 Data: 2013-11-15 21:51:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening na MASE i SIŁĘ!!! Ocencie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cwiczen i inaczej serie rozpisal ale jak Ci tak pasuje to light Nogi Nie wiem hehe poprostu ku nie wiem .. takie poplatane to wszystko nie wiem jaki masz cel, mnie to pasuje przysiad, prostowanie, uginanie, maszyna i wstepowanie jak batdzo chcesz. Lydy bym sie pokusil o przynajmniej 2-3 serie wiecej innego cwiczenia barki + przedramię Znow dubluj

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2010-11-17 23:15:16 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY - PCHNIĘCIE KULĄ

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzisiaj zacząłem trenować. Kręgosłup prawie nie boli. Wcześniej w sobotę poszedłem pobiegać 40 minut. W tym czasie przebiegłem ok. 6.5-7km. Zakwasy potem niesamowite,. Zresztą jutro będą gorsze PONIEDZIAŁEK 2011.04.04 SIŁOWNIA Przysiad: 5x6 50kg Wypady: 3x7nn 30kg Wspięcia na schodach obunóż: 2x25 Pajace: 3x15 15kg Klatka: 1x6 40kg, 1x6 45kg, 1x3

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 6153 Data: 2011-04-04 19:31:54 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY - PCHNIĘCIE KULĄ

    Post
    Inne dyscypliny

    am treningi z ostatnich dwóch dni. CZWARTEK 07.04.2011 SIŁOWNIA + PIŁKA LEKARSKA: Przysiad: 1x4 50kg, 1x4 60kg, 1x4 60kg, 1x3 65kg, 1x3 70kg, 1x3 75kg, 1x2 80kg, 2x1 85kg Półprzysiad: 3x6 60kg Skręty tułowia: 5x10 30kg Biceps ze sztangą: 3x12 20kg Rzuty 4kg: zza głowy stojąc: 10x sprzed klatki stojąc: 10x Sprawdzian z rzutów. Masakra. Tył: 4kg 10.

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 6153 Data: 2011-04-09 13:11:35 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY - PCHNIĘCIE KULĄ

    Post
    Inne dyscypliny

    PONIEDZIAŁEK 11.04.2011 SIŁOWNIA Rwanie z wypadem: 4x3nn 30kg Przysiad: 1x8 50kg, 1x7 60kg, 1x6 70kg, 1x5 75kg, 1x4 80kg, 2x2 85kg Zarzut: 2x4 30kg, 2x4 40kg Wypady: 3x7nn 30kg Wspięcia obunóż na schodach : 2x25 Pajace: 3x15 20kg Klata leżąc płasko: 1x8 40kg, 1x6 45kg, 1x4 50kg, nieudana próba na 60kg, 1x6 45kg Dzisiaj wszystko oprócz klaty dobrze.

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 6153 Data: 2011-04-11 18:32:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan Masowy do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    no pierwsze jedno lub 2 ćwiczenia na partie 4 serie reszta 3. Plecy zrób sobie pierwsze podciąganie szerokim lub wąskim jak wolisz, drugie wiosłowanie hantlą, nastepnie sciaganie drazka do karku i na koniec wrzuć szrugsy. W nogach zapomniałeś o podstawie = PRzysiad ! W ogole zauwazylem ze trenujesz mma wiec poszukaj sobie moze na forum jest wiele t

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1306 Data: 2010-03-14 22:18:31 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 1 2 TYDZIEN - DZIEN 2 1. przysiad 5 x 5 : bylo : 40 kg x 5 /45 kg x 5 /50 kg x 5 /52,5 kg x 5 /55 kg x 4 jest : 45 kg x 5 / 50 kg x 5 / 52,5 kg x 5 / 55 kg x 5 / 57,5 kg x 2 55 kg i 57,5 kg wydaje mi sie ,ze schodzilam tylko do kata prostego .Przy 57 ,5 trzeciego siadu juz nie zrobilam ,bo czulam ,ze nie wstane .Gdyby ktos mnie asekur

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-04-09 19:19:21 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 1 4 TYDZIEN - DZIEN 2 1. przysiad 5 x 5 : bylo : 45 kg x 5 / 50 kg x 5 / 52,5 kg x 5 / 55 kg x 5 / 57,5 kg x 5 jest :50 kg x 5 / 52,5 kg x 5 / 55 kg x 5 / 57,5 kg x 5 / 60 kg x 3 Ciezko .Nogi drzaly strasznie 2. wyciskanie sztangi na płaskiej 5 x 5 : bylo :25 kg x 5 /30 kg x 5 /32,5 kg x 5 /35 kg x 5 / 36 g x 5 jest : 30 kg x 5 /32,

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-04-23 15:49:24 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 4 9 TYDZIEN - 1 DZIEN TRENINGOWY GPP1. 45sek odpoczynku miedzy ćwiczeniami 1a. Przysiad z obciążeniem ciała 3 x 25 1b. plank 3 x max 50 s / 51 s / 49 s Staram sie z calych sil ,by trzymac prawidlowa pozycje i miesnie brzucha na wodzy .Trudno mi sie oddycha przy planku .Nie ,zeby jakas patologia byla ,ale oddech jest urywany .Troche

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-05-27 16:52:10 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    a co ty tak nisko zaczynasz te trojki? Obli zawalilam ,przyznaje .Juz w koncowych seriach zdalam sobie sprawe ,ze zle to rozlozylam }:-(.Pozniej narzekam ,ze mi dvpa nie rosnie }:-( Obiecuje poprawe :-)).Dziekuje za porade w sprawie zamiany woodchopera :-) TRENING CYKL 4 9 TYDZIEN - 3 DZIEN TRENINGOWY GPP2. 1a. RDL 3 x 12 12 x 50 kg /12 x 55

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-05-29 17:37:29 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 4 10 TYDZIEN - 4 DZIEN TRENINGOWY Siła 2. 1. Przysiad przedni 8 x 3 bylo :3 x 35 kg / 3 x 37,5 kg / 3 x 40 kg /3 x 42,5 kg / 3 x 45 kg / 3 x 46 kg /3 x 47,5 kg / 2 x 48,5 kg jest : / 3 x 37,5 kg / 3 x 40 kg /3 x 42,5 kg / 3 x 45 kg / 3 x 46 kg /3 x 47,5 kg / 3 x 48,5 kg / 2 x 50 kg Przy 50 kg wydaje mi sie - nie jestem pewna ,nie sc

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-06-07 18:07:17 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 4 11 TYDZIEN - 2 DZIEN TRENINGOWY GPP1. 45sek odpoczynku miedzy ćwiczeniami 1a. Przysiad z obciążeniem ciała 3 x 25 ok 1b. plank 3 x max było :47 s / 47 s / 45 s jest : 53 s / 56 s / 50 s #-P 2a. Wznosy bioder 3 x 15 robiac bez obciazenia duzo lepiej czuje pupe 2b. pompka 3 x 15 Pompki dobrze szły 2c. Wejście na ławkę 3 x 6 na nogę

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-06-10 20:48:44 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 4 11 TYDZIEN - 3 DZIEN TRENINGOWY Siła 2. 1. Przysiad przedni 8 x 3 było : 3 x 37,5 kg / 3 x 40 kg /3 x 42,5 kg / 3 x 45 kg / 3 x 46 kg /3 x 47,5 kg / 3 x 48,5 kg / 2 x 50 kg jest : / 3 x 37,5 kg / 3 x 40 kg /3 x 42,5 kg / 3 x 45 kg / 3 x 46 kg /3 x 47,5 kg / 3 x 48,5 kg / 2 x 50 kg / 2 x 52,5 kg Przy 50 i 52,5 kg niie schodziłam o

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-06-11 20:08:38 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 4 11 TYDZIEN - 4 DZIEN TRENINGOWY GPP2. 1a. RDL 3 x 12 było : 12 x 55 kg /12 x 57,5 kg /12 x 60 kg jest : 12 x 57,5 kg / 12 x 60 kg / 12 x 62,5 kg Chyba bardziej było to takie " dyganie " niż RDL }:-( 1b.przenoszenie piłki między nogami,a rękami było :15 powtorzen /15 powtorzen / 15 powtorzen jest : 15 powtórzeń / 15 powtórzeń / 15

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 10706 Data: 2013-06-12 21:38:07 Liczba szacunów: 0