SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • CZERWONI - Zrób formę z sfd.pl

    Post
    Trening dla początkujących

    No to udało ci sie, ja kupuje w lidlu lub biedronce za ok 13 zł. Dzis trening 5-tek,, byłem ciekaw jak wypadnie trening po dniu LC, ale było w normie. Trening 1.przysiad przedni brak 2.Wyciskanie sztangi skos dodatni 3 x 77,5kg 3.wyciskanie hantli chwyt. młotkowym 2 x 29 kg 4.Podciąganie na drążku szeroko naszwytem 3 x 7,5 kg 5.Yates row 2 x 1

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 19392 Data: 2010-04-15 18:09:22 Liczba szacunów: 0
  • CZERWONI - Zrób formę z sfd.pl

    Post
    Trening dla początkujących

    0g serka w. + 30g włoskich orzechów + 20g oliwy 23 300mg magnezu + 54 mg cynku TRENING WT nogi + brzuch Zestawienie Treningów Xpand x 2 miarki – nowa pucha przysiad ze sztangą 5 x 6-8 Dobrze mc rumuński (rdl) 5 x 6-8 Ok. wykroki ze sztangielkami 4 x 8-10 dobrze uginanie

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 19392 Data: 2010-04-20 20:12:31 Liczba szacunów: 0
  • CZERWONI - Zrób formę z sfd.pl

    Post
    Trening dla początkujących

    tym kolano nadal sie odzywa:/ Edit 22.04 Podjąlem decyzje- koncze ten makrocykl HST na podstawowych 3 mikrocyklach. Dzis chciałme pomierzyc maxy do niektórych cwiczeń, jednak przysiad odpadł z powodu bólu kolana:/ Maxy Wyciskanie sztangi na skosie 1 x 95 kg Podciaganie na drazku nachwytem 1 x 25 kg Wycisk płasko hantli motkowo 5 x 35 kg. Jestem mil

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 19392 Data: 2010-04-21 17:18:36 Liczba szacunów: 0
  • CZERWONI - Zrób formę z sfd.pl

    Post
    Trening dla początkujących

    0 st) 3 x 12 - tyd. 2 - tyd. 6 uginanie ze sztangą 4 x 8 tyd 1 tyd. 6 uginanie młotkowe 3 x 10 Trening Wtorkowy Nogi + brzuch przysiad ze sztangą 5 x 6-8 1 tyd 6 tyd. mc rumuński (rdl) 5 x 6-8 tyd 1 tyd 6 wykroki ze sztangielkami 4 x 8-10 ty2

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 19392 Data: 2010-05-10 13:43:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase - co wybrać i jak skorygować

    Post
    Trening dla początkujących

    Oba podziały są w porządku jednak ja osobiście wolę push pull bo mogę swobodnie rozdzielić przysiad od martwego ciągu, ale to już zależy od preferencji

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 696 Data: 2016-11-09 21:25:29 Liczba szacunów: 0
  • Jaka Najlepsza Odżywka Przedtreningowa?

    Post
    Odżywki i suplementy

    BF%: nie wiem 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): chyba mezo 13. STAN ZDROWIA: ok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie łysieje :D 15. PPM (podstawowa przemiana materii): ? 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 150x1 -martwy ciąg: 190x1 -przysiad: przód 130x2 No i co z tymi odzywkami? Macie cos naprawde mocnego na mysli ?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-11 02:39:03 Liczba szacunów: 4
  • Jak poprawić wyskok?

    Post
    Trening dla początkujących

    widzialem kiedys w takim programie ze zakladali na maszyne szmita(wiem ze zle napisalem) obciazenie dawali cos miekkiego na ta sztagne robili przysiad i wyskok. ****a juz wiem to bylo o siatkarzach

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-04 14:10:45 Liczba szacunów: 0
  • CYKL - KOREKTY

    Post
    Doping

    STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: do porostu 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: dobre :) -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Niestety musiałem podzielic to na 2 posty bo w 'szybkiej odpowiedzi mozna miec max 1000znakow' tak jak wczesniej wspomnialem chce bic 500mg tescia (MIX) co 2/3 tyg,

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1874 Data: 2013-01-13 16:42:48 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1. Co wyeliminować z pleców? 2.Na nogi mam przysiad , chodzi mi tutaj o dwóglowę (Uginanie podudzi na maszynie stojąc) a na tej siłowni mam tylko leżąc , dać leżąc i tyle samo powtórzeń? 3. Spięcia na maszynie (3 x 20) czym moge zamienić to cwiczenie na brzuch?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 592 Data: 2013-03-24 16:06:03 Liczba szacunów: 0
  • dlugofalowy program silowy - sugestie?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Generalnie to taki jest plan. W dniu nog, martwy na prostych jako uzupelnienie na tylek i przywodziciele. A w dniu ciagow lekki przysiad, zeby jednak byl 2x w tygodniu - to akurat dawalo u mnie lepsze efekty. No i rozbicie gory na dwa dni. Tutaj na sile wciskam te plecy. Moze zrobic to tylko raz a drugi trening to poprostu lekka klatka i barki?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 812 Data: 2016-04-14 12:47:13 Liczba szacunów: 0
  • Siemka oto mój plan (masa)

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 3 razy w tygodniu Poniedziałek - ABA Wtorek- wolne Środa - BAB Czwartek- wolne Piątek-ABA Sobota/Niedziela -wolne Duże partie mięśni - 14 powtórzeń Mniejsze partie mięśni - 8 powtórzeń A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 4s Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 4s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 4s Barki:Podciąganie sztangi wzdłu

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 2010-11-02 19:15:21 Liczba szacunów: 0
  • ///PROJEKT MASA 2 - SZTYWNY91///**Team Panda**

    Post
    Trening dla początkujących

    o na syzyfkach po prostu, ręka ma być dla równowagi, nie zaciskasz jej, nie używasz. ok Ten tydzień: W pp musisz to skoordynować- początek ruchu ma być taki sam jakbyś robił przysiad. Lekkie cofnięcie biodra i prostujesz- do przodu i do góry. to będzie wymagało czasu, ale w końcu opanuję technikę Co do mc- nie za mocno masz pas zaciśnięty? Kontro

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 11992 Data: 2013-03-05 11:35:52 Liczba szacunów: 0
  • ///PROJEKT MASA 2 - SZTYWNY91///**Team Panda**

    Post
    Trening dla początkujących

    24 marca- PP totalnie spartolone. Robisz przysiad + wyciskanie żołnierskie. Stopy w ogóle się nie odrywają, nie ma wspiecia na palce/podskoku Reszta ćwiczeń ujdzie. ---- 25 plecy MC- wiesz co z tymi paskami masz robi, powtarzasz te 155 kg. drążek daj 4p x cc/4p x 7,5kg/max x 17,5kg/max x 10kg/max x cc Wiosło jednorącz zaczynasz od 25 kg i kończy

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 11992 Data: 2013-03-31 22:23:16 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    NOGI: Prostowanie nóg w siadzie 3s / najlepszy jest przysiad, wiec dopracuj swoja stabilnosc i sie go nie boj PLECY: Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s /ok + cos na prostowniki np. MC lub unoszenie tulowia z opadu lub dzien dobry, mozliwe jest ze beda one wspolmiernie rozwijaly sie podczas przysiadow ale tego nie jestem w stanie przewidziec

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2358 Data: 2008-09-16 23:34:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale tak jak mówię jak jest ten przysiad z sztangą i potem z nią do góry to wy macie całą stopę a ja muszę mieć pięte w górze chodź się staram mieć w dole i to nie wychodzi i czym to szkodzi ??

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2358 Data: 2008-09-16 23:46:42 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Najlepszy trening na redukcje, jaki moge polecic: A.Przysiad ze sztangą 4/20-10 A.Wyciskanie sztangi leżąc 4/15-10 A.Wyciskanie sztangi zza karku 4/15-10 A.Pompki na poręczach 4/10 A.Wspięcia na palce stojąc 3/25. B.Martwy ciąg 4/20-10 B.Podciąganie sztangi w opadzie tułowia 4/15-10 B.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4/15-10 B.Zginanie ramion ze

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 2009-09-21 19:58:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening - proszę o korekty.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka Płasko 4x Skos dół 3x Rozpiętki siedząc horyzontalnie (maszyna) 3x ostatnia seria - drop seria potrójna Rozpiętki siedząc bokiem w dół (maszyna) 3x ostatnia seria - drop seria Pozwól, że to sobie wyobraże-rozpiętki siedząc bokiem w dół Dzisiaj coś mam taki dzień, że mój umysł nie do końća sprawny...Tak czy siak takie zestawienie ćwiczeń

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2010-02-22 15:39:04 Liczba szacunów: 0
  • poleciała waga na 1wszym tyg. CKD

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eń szkolny więc nie piłem "na butelki" tylko jak popadło :P i jak narazie utrzymuje sie ok 87kg spada minimalnie może, to co smuci na tej diecie to mega spadek siły przysiad ze 100x7 na 75x10, płaska 100x5 na 70x10(ofc przerwy między seriami obcięte do 60sek. co robi swoje). Ale było bez ładowania więc myślę że może później po ładowaniach

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 2011-03-07 07:38:51 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy plan na siłe - OCENA

    Post
    Trening dla początkujących

    narazie postarajmy sie dogadać bo jesli chcesz poprawić siłe na planie dzielonym to z własnej praktyki powiem ci że ci sie nie uda albo jak ci sie uda to naprawde niewiele, przysiad 70kg, martwy 70, wyciskanie 50- ja tutaj niechce ci wytykac bo nie po to pisze ale słabiutko wiec warto by było ci wrócić do podstawy 4 ćwiczenia podstawowe plus ewen

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1857 Data: 2011-05-22 16:03:31 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy plan na siłe - OCENA

    Post
    Trening dla początkujących

    na skosie wyciskanie sztangi sprzed głowy unoszenie sztangielek bokiem w góre pompki na poreczach pull martwy ciag podciaganie na drazku do klatki wiosłowanie sztangielkami uginanie ramion z sztanga stojac nogi przysiad z sztanga na barkach wykroki prostowanie nog zuraw uginanie nóg leżac wspiecia masz gotowy i możesz za pisanie soga rzucic !!!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1857 Data: 2011-05-22 20:27:34 Liczba szacunów: 0