SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • FBW po splicie - prośba o poprawę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    A - Martwy ciąg 2s 10/10 - Podciąganie na drążku z nogami na oparciu 3s 10/10/max - Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s 10/10/10 - Wyciskanie sztangielek na barki 2s 10/10 - Uginanie przedramion z hantlami z supinacją nadgarstków 2s 10/10 - Wyciskanie wąsko 2s 10/10 - Wspięcia na palce siedząc na maszynie 2s 12/12 - Przyciąganie nóg do klatki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2010-07-06 22:53:03 Liczba szacunów: 0
  • FBW po splicie - prośba o poprawę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad Wyciskanie sztangi z klatki czy mogę te dwa ćwiczenia wykonywać za pomocą maszyny Smitha? Pzdr :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2010-07-08 12:56:46 Liczba szacunów: 0
  • Trenujesz?Szukasz PLANU?Zajrzyj TUTAJ!!!

    Post
    Scena MMA i K-1

    Dzieki za pytanie,na wstepie moglbym tutaj podac Ci podstawowy plan FBW(full body workout)x3 sklecony glownie z cwiczen zlozonych,przysiady,ciagi,podciagania(rozne chwyty),wyciskania(plasko,zolnierskie),dipsy,wioslowania(rozne chwyty)itd.Ale musisz takze myslec o dniu nastepnym,czyli funkcjonowaniu w pracy. A. -high pull 3x5 -przysiad przod 3x10 -w

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-30 22:37:15 Liczba szacunów: 0
  • Trenujesz?Szukasz PLANU?Zajrzyj TUTAJ!!!

    Post
    Scena MMA i K-1

    Nastepny trening moze byc taki: 1)przysiad 6x3 2) a)wykroki z talerzem trzymanym nad glowa x30 krokow b)kolana do lokci w zwisie x15 superseria x5 Na zdjeciu sugerowana waga talerza to 20kg,ale jesli jest za ciezki dla Ciebie/Was,proponuje 10kg. tutaj filmik z wykrokow http://www.youtube.com/watch?v=6SAdh7sStRw&feature=relmfu /ObrazkiSFD/zdjeciaS

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-04 23:19:10 Liczba szacunów: 0
  • Trenujesz?Szukasz PLANU?Zajrzyj TUTAJ!!!

    Post
    Scena MMA i K-1

    PS,jesli nie umiecie,to: -3x podciaganie-3x dips 1min przerwy pomiedzy rundami(3min=1runda) -opcjonalnie cwiczenia na core i chwyt Dzien3: 1)Burpee+skok w dal z miejsca 5x5 2)przysiad Zercher 1x8,3x5,tydzien 2-1x8,2x5,2x3;tydzien 3-1x5,3x3,2x2 ciezko 3) a)przysiady ze sztanga nad glowa 4x8 b)L-sit holds/practise 3xsubmax 4)4 rundy: -sandbag shoulde

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-29 00:19:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening masa/siła

    Post
    Trening dla początkujących

    sam dopasować do własnych możliwości " tu nie chodzi o maxy podaj ( obciążenie robocze ) dla podstawowych ćwiczeń . Nie było dokładnego planu, ale robiłem ok 16 - 20 powtórzeń słabymi obciążeniami (wydaje mi się, że przy tylu powtórzeniach to raczej na wytrzymałość) :) A jeśli robocze to: przysiad - 40 - 45kg wyciskanie na ławce leżąc - 50 - 60kg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 2012-01-13 23:55:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowy dla początkującego z ograniczonym sprzętem. SPLIT.

    Post
    Trening dla początkujących

    Rob jeden trening przysiad a na następnym mc. Wiosłowanie sztangielką daj po przysiadach/mc. Nie dałeś nic na trica.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 804 Data: 2011-01-29 17:28:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowy dla początkującego z ograniczonym sprzętem. SPLIT.

    Post
    Trening dla początkujących

    Musze przyznać, że z doborem ćwiczeń do FBW mam spory problem bo dopiero poznaje ćwiczenia, liczę na sugestie bo ze SPLITem było łatwiej. 1. Przysiad ze sztangą na barkach 3s po 14 / Martwy ciąg klasyczny 3s po 12 na przemian 2. PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3s po 15 3. Wyciskanie na ławce płaskiej 3s po 12 4. Wyciskanie sztangiele

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 804 Data: 2011-01-29 18:13:59 Liczba szacunów: 0
  • Robert682 - Rośnie biceps, rośnie klata... // FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak, były dwa. Szybko dosyć schodziło B 1. Przysiad przedni lekko 3s 12/10/8 2. MC 3s 12/10/8 3. Wiosłowanie sztangą podchwytem 3s 12/10/8 4. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3s 12/10/10 5 SS 5a. Wyciskanie hantli w siadzie 3s 12/10/10 5b. Unoszenie bokiem w opadzie tułowia 3s 12/12/12 6. Prostowanie ramion na wyciągu 2s 12/10 7. Brzuch Dzięk

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6822 Data: 2010-07-29 14:53:23 Liczba szacunów: 0
  • Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    miesiące Wyciskanie na ławce- 34kg 4x 8, Martwy ciąg- nie wiem. Przysiad- nie wiem. Biceps : 30cm Klatka: 92cm Skoro chodziłeś aż 2 miesiące, nie robiłeś martwych ciągów ani przysiadów, a pomimo tego masz tak oszałamiające wyniki siłowe i zbudowałeś tyle (suchej!) masy to znaczy, że najwyższy czas przerzucić się na beznadziejnego splita, oczywiści

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2013-05-16 12:14:16 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    a możecie teraz zobaczyć moj plan, jak mówił manthor89 przerzuciłem się na FBW. Plan A Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3sx15 Plecy: Podciąganie się na drążku szeroko 3sx15 Klatka: Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3sx15 Barki: Wyciskanie sztangi z klatki 3sx15 Triceps: Pompki odwrotne 2sx15 Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2sx15 Przedra

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2012-02-18 16:08:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Prezes 2watch - MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    *10/80*10/90*10/100*7 Wspięcia siedząc: 20*20/25*20/30*20/35*15 Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem: 20*15 x4 Unoszenie kolan do brzucha w podporze: *15 x4 Nogi odstają zdecydowanie, ciężary na przysiadach mówią wszystko... ;) No w porównaniu do martwego ciągu różnica jest wyraźna ale wszystko do podciągnięcia przy sensownym treningu:-))

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 2018-08-06 11:33:09 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do traktora71 i innych profow.

    Post
    Trening dla początkujących

    nie drążka wyciągu w siadzie za kark 3x12 (70kg,70kg,70kg) Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 3x10(70kg,70kg,70kg) trenujesz Staż treningowy na siłowni: 6 miesięcy przysiad - 95 kg martwy - 120 kg wyciskanie - 90 jeśli jesteś w tym momencie , to ja bym został przy treningu DZIELONYM ale podzieliłbym wedle schematu push/pull/legs i skupi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 492 Data: 2012-04-17 12:02:49 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    SOBOTA 17.05.08r SQ 60/8 80/6 90/5 100/3 115/4 x3 Odchodzenie 135, 145 DD 60/10 70/10 RDL 95/8 x3 Łydka Przysiad myślałem że pójdzie lżej a jednak nie było tak łatwo jak się spodziewałem a szkoda. Dawno nie robiłem DD więc postanowiłem sobie dzisiaj machnąć 2 seryjki, w RDL dołożyłem 5kg i nie zapomniałem dzisiaj o łydce. to nie posiłek po trenin

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12222 Data: 2008-05-17 13:40:58 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Przysiad 105/6,6 MC na sztywnych nogach 90/6,6 Wspiecia siedzac 90/6,6 Ławka płaska sztanga 60+smith/3,5,5 Wiosłowanie 70/6,6 Push press 60/6,5 Szrugsy sztanga 100/6,6 Wyciskanie wasko 70/6,6 Uginanie ze sztanga 35/6,6 Clean cardio 25min Trening całkiem udany, jak to w pon. wszyscy robili klate więc nie chcąc czekać zrobiłem na maszynie

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12222 Data: 2008-09-15 18:24:07 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Przysiad 40/20 60/15 80/8 100/4 110/6,5 MC na sztywnych nogach 60/10 80/8 90/6 Wspiecia na palce stojąc Ławka płaska sztanga smith+60/5 80/5 Wiosłowanie 75/8 80/6,6 Pusch press 60/5,5 biceps triceps lekko Steper 20min Po przeziębieniu czułem się jeszcze troche niewyraźnie dlatego troche zmodyfikowany był trening. Na steperze duże zmęczeni

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12222 Data: 2008-09-22 18:23:16 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening B Front przysiad 40/10 50/10 60/10 70/6,5 Uginania leżac 45/10 50/8 Wspiecia stojac Skos górny sztanga 40/13 50/10 65/9,7 Podciaganie 6,7,6 Wznosy boczne 3/16 8/10,8 3/16 Wyciskanie przod-tyl Vinca Girondy 20/12 30/8 Francuz leżac 35/9,7 Uginanie z hantlami 15/10 17,5/6 Brzuch różne ćw. Clean cardio 25min. Pewne małe modyfikacje planu były,

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12222 Data: 2008-09-24 18:27:38 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota i ndz relaks, pon i wt po 35min cardio, śr relaks i z dniem dzisiejszym zaczynam trening którego celem jest poprawienie gęstości mięśni przedstawiony przez pume666 z SFD w dziale trening dla zaawansowanych . Przewidziany na 4-6 tyg. 4 razy w tyg. A1 1.Jedno ćwiczenie klatka+barki : Wyciskanie sztangielek ławeczka +90 stopni 12 /20kg Wyciska

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12222 Data: 2008-10-09 15:38:46 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie Planu- Rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze na takie cwiczenia sie nie pisze:D znalazłem taki plan który mi odpowiada...(jest taki sam co na górze) na tym forum z którego go wziąłem dobrze go skomentowali a co wy o tym myslicie? Poniedziałek Klatka + Triceps Klatka: -wyciskanie sztangi na ławce skośnej (wąski chwyt)(kąt 20-30 stopni) 3 serie 12-6powt. -wyciskanie sztangi na ławce po

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 909 Data: 2010-07-14 13:20:10 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs / Kwoka/ podsumowanie str15

    Post
    Ladies SFD

    T1 D4 DT3 R+ 1. przysiad 5x5 25/35/45/55/65X4/70X0 średnio mi to wyszło chciałam 70kg choć raz zrobić, ale z 65kg walczyłam o każde powtórzenie więcej i nagle opadłam z sił:-O 2. wyciskanie sztangi na płaskiej 5x 5 25/30/35/37.5/40x2/42.5x2 tutaj też trochę zmaściłam,gdybym 30 sekund więcej odpoczęła po 37.5 to 40kg poszłoby jeszcze 1 raz, jak ni

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 13768 Data: 2014-04-03 11:44:33 Liczba szacunów: 0