SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/55c158ebbbf74f00b837db04252d0f20.JPG Tydzień 2 Dzień 6 GPP Zrobiłam sobie po powrocie z pracy "Miękkie Nogi". 15 przysiadów + 1 burpee (klata na ziemi) 14 przysiadów + 2 burpee 13 przysiadów + 3 burpee 12 przysiadów + 4 burpee ..... 1 przysiad + 15 burpee Czas 23 min? Hm byłby to najlepszy czas, jak do tej pory, a nie

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-11-02 11:04:50 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    3_large/cffda9d528e64736bbf9531b1723318c.JPG Tydzień 2 Dzień 4 Core i plyo 3 obwody core /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/9171b9f64d1d4888b8515ff1da92d9cd.PNG Plyo 3 obwody 20x przysiad z wyskokiem pompka wykroki z wyskokiem burpee popki thrusters z piłką lekarską brzuszki z piłką lekarsą Russian Twist z piłką lekarską Pierwszy obwód zrobiony cały,

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-11-06 21:30:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    60s/60s/60s 60s/60s/60s 60s/60s/60s 60s/60s/60s 1B. Podciąganie na drążku chwytem neutralnym (ewentualnie podchwytem) 3x max (docelowo 8-12) 6/6/6 8/6/3 8/6/5 5/5/3 2A. Box przysiad na jednej nodze 3x 5-8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 5/8/8 2B. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x 6-8 6x30kg/6x35kg/6x35kg 8x30kg/6x35kg/5x37kg 6x30kg/6x30kg/5x35kg 4x35kg/

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-11-10 17:17:09 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    60s/60s/60s 60s/60s/60s 60s/60s/60s 1B. Podciąganie na drążku chwytem neutralnym (ewentualnie podchwytem) 3x max (docelowo 8-12) 8/8/5 6/6/6 6/6/6 8/6/3 8/6/5 5/5/3 2A. Box przysiad na jednej nodze 3x 5-8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 5/8/8 2B. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x 6-8 8x32kg/8x34kg/8x36kg 8x32kg/8x34kg/6x36kg 6x30kg/6x35kg/6x

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-11-27 19:55:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    tam dokładnie autora, ale chyba Novyneo): W 12 min dochodzisz do maxa w MC (mnie wyszło dłużej), następnie obwody z powtózeniami od 1 do 10 pompka swing Mountain Climbers przysiad Obwodzik zajął mi ok. 9 min, dochodzenie do maxa więcej niż 15min. Swing 16kg max dzisiaj 102,5kg (technicznie już na pewno nie było)%-). Fajnie mnie sponiewierało. O

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-12-02 20:11:53 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    60s/60s/60s 60s/60s/60s 1B. Podciąganie na drążku chwytem neutralnym (ewentualnie podchwytem) 3x max (docelowo 8-12) 5/6/6/ 6/6/5 8/8/5 6/6/6 6/6/6 8/6/3 8/6/5 5/5/3 2A. Box przysiad na jednej nodze 3x 5-8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 8/8/8 5/8/8 2B. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x 6-8 6x35kg/6x35kg/6x37kg 8x35kg/8x35kg/6x36kg 8x32

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-12-08 21:56:58 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    PG Tydzień 8 Dzień 5 1A. Hip thrust 3x 10 metodą rest-pause (1 seria = 6x + 1x + 1x + 1x +1x) 60kg/70kg/75kg 1B. Przyciąganie gumy do mostka stojąc 3x 8-12 12/12/12 2A. Box przysiad 3x 5-10 55kg/60kg/65kg 2B. Pike push ups 3x 8-12 8/8/8 3. Uginanie nóg z piłką 3x 20 20/20/20 4. Side lying clam 1x 30 30 5. Serratus crunch 1x 10-20 3kg/3kg/kg Prz

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-12-13 15:12:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    djeciaSFD3_large/cffda9d528e64736bbf9531b1723318c.JPG Tydzień 9 Dzień 4 Core i plyo 3 obwody core /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/9171b9f64d1d4888b8515ff1da92d9cd.PNG Plyo 20x3 przysiad z wyskokiem pompka wykroki z wyskokiem burpee popki thrusters z piłką lekarską brzuszki z piłką lekarsą Russian Twist z piłką lekarską czas 32min 55sek czyli progres

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-12-18 17:23:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8689fb5f140640ce8e311a865a0f092e.JPG Tydzień 10 Dzień 3 1A. Hip thrust 3x 30 18kg/23kg/25kg 15kg/15kg/20kg 1B. Podciąganie na drążku nachwytem 3x max (docelowo 8-12 ;-)) 1+5/3+3/3+3 6/6/5 2A. Przysiad bułgarski 3x 10 3kg/4kg/5kg 3kg/3kg/4kg 2B. Pompki z nogami wyżej 3x max (docelowo 25) 18/15/15 25/25/25 3. Ślizganie

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-12-26 00:27:57 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8689fb5f140640ce8e311a865a0f092e.JPG Tydzień 11 Dzień 3 1A. Hip thrust 3x 30 25kg/28kg/30kg 18kg/23kg/25kg 15kg/15kg/20kg 1B. Podciąganie na drążku nachwytem 3x max (docelowo 8-12 ;-)) 2+3/2+2/2+1 1+5/3+3/3+3 6/6/5 2A. Przysiad bułgarski 3x 10 4kg/5kg/5kg 3kg/4kg/5kg 3kg/3kg/4kg 2B. Pompki z nogami wyżej 3x max (docel

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2014-12-31 23:10:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8689fb5f140640ce8e311a865a0f092e.JPG Tydzień 12 Dzień 3 1A. Hip thrust 3x 30 25kg/30kg/32kg 25kg/28kg/30kg 18kg/23kg/25kg 15kg/15kg/20kg 1B. Podciąganie na drążku nachwytem 3x max (docelowo 8-12 ;-)) 2+3/2+2/1+4 2+3/2+2/2+1 1+5/3+3/3+3 6/6/5 2A. Przysiad bułgarski 3x 10 4kg/5kg/6kg 4kg/5kg/5kg 3kg/4kg/5kg 3kg/3kg/4kg

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2015-01-07 17:20:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    jeciaSFD3_large/cffda9d528e64736bbf9531b1723318c.JPG Tydzień 12 Dzień 4 Core i plyo 3 obwody core /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/9171b9f64d1d4888b8515ff1da92d9cd.PNG Plyo 20x3 przysiad z wyskokiem pompka wykroki z wyskokiem burpee popki thrusters z piłką lekarską brzuszki z piłką lekarsą Russian Twist z piłką lekarską Czas - 32min 30sek8-) Piłka le

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2015-01-08 21:28:47 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8689fb5f140640ce8e311a865a0f092e.JPG Tydzień 13 Dzień 3 1A. Hip thrust 3x 30 30kg/30kg/35kg 25kg/30kg/32kg 25kg/28kg/30kg 18kg/23kg/25kg 15kg/15kg/20kg 1B. Podciąganie na drążku nachwytem 3x max (docelowo 8-12 ;-)) 6/5/6 2+3/2+2/1+4 2+3/2+2/2+1 1+5/3+3/3+3 6/6/5 2A. Przysiad bułgarski 3x 10 5kg/7kg/7kg 4kg/5kg/6kg 4kg

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2015-01-14 16:30:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    95kg 75kg/80kg/85kg 75kg/78kg/80kg 70kg/75kg/78kg 60kg/70kg/75kg 1B. Przyciąganie gumy do mostka stojąc 3x 8-12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 2A. Box przysiad 3x 5-10 10x65kg/10x70kg/6x74kg 10x65kg/10x70kg/5x70kg 10x65kg/10x68kg/10x70kg 10x65kg/10x65kg/5x70kg 10x60kg/10x65kg/6x70kg 10x55kg/10x60kg/10x65kg 2B. Pike push ups

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2015-01-16 18:25:35 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8689fb5f140640ce8e311a865a0f092e.JPG Tydzień 14 Dzień 3 1A. Hip thrust 3x 30 30kg/35kg/40kg 30kg/30kg/35kg 25kg/30kg/32kg 25kg/28kg/30kg 18kg/23kg/25kg 15kg/15kg/20kg 1B. Podciąganie na drążku nachwytem 3x max (docelowo 8-12 ;-)) 2+3/0+4/0+2 6/5/6 2+3/2+2/1+4 2+3/2+2/2+1 1+5/3+3/3+3 6/6/5 2A. Przysiad bułgarski 3x 10

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2015-01-22 00:15:46 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    g 75kg/78kg/80kg 70kg/75kg/78kg 60kg/70kg/75kg 1B. Przyciąganie gumy do mostka stojąc 3x 8-12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 12/12/12 2A. Box przysiad 3x 5-10 10x60kg/6x65kg/8x65kg 10x65kg/8x70kg/5x75kg 10x65kg/10x70kg/6x74kg 10x65kg/10x70kg/5x70kg 10x65kg/10x68kg/10x70kg 10x65kg/10x65kg/5x70kg 10x60kg/10x65kg/6x70k

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10610 Data: 2015-01-30 17:58:04 Liczba szacunów: 0
  • Low Carb na zredukowanie opornych ud.

    Post
    Ladies SFD

    albo ew ciekwsza opcja dla mnie .W dniu siłowym rampa zamknięta (I SERIA 70%CM .....IV--100%CM) FBW SIŁOWO MARTWY CIĄG NA PROSTYCH 5X5 WYKROKI CHODZONE 4X10 WIOSŁOWANIE HANTLĄ 4X10 WYCISKANIE HANTLI PŁASKO 4X10 WYCISKANIE HANTLI 3X12 2XSUPERSERIE---BIC+TRIC TRENING OBWOOWY X5 + BRZUCH PRZYSIAD X8 POMPKI X8 SWING X8 PUSH PRESSX8 PLANK 45S

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1598 Data: 2016-01-17 08:17:33 Liczba szacunów: 0
  • proszę o przeczytanie i udzielenie odpowiedzi :)

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki na rekach ( ręce oparte o ławke a nogi o podstawke) ( dupa idzie w dół a na udach kłąde plecak z obciazeniem) 4*12,10,10,, piatek nogi. wyprosty nóg na maszynie 3*10, przysiad 3*8 i wspięcia na palce. 3*12 Zmieniony przez - Lucashenko w dniu 2008-09-03 18:32:40 cwiczyłem planem Fbw doszedłem do fazy z pięcioma powtórzeniami... ( efektów bra

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1027 Data: 2008-09-03 18:31:55 Liczba szacunów: 0
  • proszę o przeczytanie i udzielenie odpowiedzi :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening FBW no ok wkleje za sekunde ;p Wyprosty nóg na ławeczce 2s Przysiad 1s Wyciskanie sztangi na skosie 2s Rozpietki 1s martwy ciag 2s wiosłowanie jedna stroną sztangi 2s wyciskanie sztangi z przed głowy 2s unoszenie hantli bokiem 1s uginanie ramienia podchwytem siedząc 1s uginanie na modlitewniku 1s wyciskanie francuskie sztangi 1s wyciskanie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1027 Data: 2008-09-03 18:45:15 Liczba szacunów: 0
  • proszę o przeczytanie i udzielenie odpowiedzi :)

    Post
    Trening dla początkujących

    na klate 96 kg a na przysiad 60? serio? od kiedy nogi cwiczysz?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1027 Data: 2008-09-03 18:56:36 Liczba szacunów: 0