SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • KLATKA BEZ SZTANGI ?? !!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poręcze + 22,5 x2 :) przysiad 140 x4, MC klasyczny dawno temu 150 x5, teraz niedawno na prostych 150 x1. czyli cięzary po 2 krotnosci masy ciala, a co do praktyki, jak juz mowilem, moze sam nie rosne bajecznie (dobrze ze ostatnio w ogole zaczalem), ale nikt z osob ktorym dawalem plan nie narzekal ze ejst kijowy, no czsaem komuś nie wchodzilo ćwicze

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4890 Data: 2009-11-03 23:04:07 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynamy : )

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Skup sie na podstawach np Przysiad 3s Rdl 3s wycisk płasko 3s wycisk sztangi stojac 2s uginanie sztangi łamanej 2s Wycisk francuski 2s 3 razy w tygodniu Zmieniony przez - maciej1997 w dniu 2013-07-02 20:16:37

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3164 Data: 2013-07-02 20:15:25 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy planie i diecie

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień Plecy: -martwy ciąg z prostymi nogami -podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie) -prostowanie końca sztangi w opadzie -skłony ze sztangą trzymaną na karku Nogi: -przysiady ze sztangą -martwy ciąg z prostymi nogami -wspięcia na łydkach Brzuch -brzuszki tradycyjne -skręty tułowia -dociąganie nóg do brzucha na ławeczce poziomej Przed każ

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 724 Data: 2014-10-26 10:28:55 Liczba szacunów: 0
  • nieuane HTZ

    Post
    Doping

    ING: brak 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:brak 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): do tycia 13. STAN ZDROWIA:lekkie nadcisnienie 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: sredni zarost 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2015-08-27 17:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Mat_thew , pierw dobra masa.

    Post
    Trening dla początkujących

    DT Dieta : kcal : Brak Danych Suple : Mono z rana 5g W trakcie śniadania witaminki 15 min przed treningiem 5g beta alanine Po treningu 5g Creatine Xplode Trening : NOGI: 1. przysiad 5x10 1. 40x10 42x10 45x10 47x10 48x8 2. wykroki 4x10 2. 10x10 10x10 10x10 10x10 3. Syzyfki 3x20 3. 5x20 5x20 5x20 4. Wspięcia 4x max 4. 50 53 56 58 5. mc na prostych

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2733 Data: 2013-01-06 01:28:30 Liczba szacunów: 0
  • Mat_thew , pierw dobra masa.

    Post
    Trening dla początkujących

    : 280 Węgle : 445 Tłuszcze : 75 Suple : Mono z rana 5g W trakcie śniadania witaminki 15 min przed treningiem 5g beta alanine Po treningu 5g Creatine Xplode Trening : NOGI: 1. przysiad 5x10 1. 40x10 42x10 45x10 47x10 48x8 1. 48x10 49x10 50x10 51x10 52x8 1. 48x10 50x10 52x10 54x10 56x10 2. wykroki 4x10 2. 10x10 10x10 10x10 10x10 2. 12.5x12 12.5x10 12

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2733 Data: 2013-01-20 13:03:23 Liczba szacunów: 0
  • trening 4 dnowy poprawki i sugestie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie każe ci budowac wielkich, masywnych nóg, jeżeli tego nie chcesz. To w końcu twoja sprawa. Ja pisze jednak o dysproporcjach siłowych między dolna, a górną połową ciała-na przysiad powinieneś podnosić zdecydowanie więcej niż na klatke. A skoro są takie dysproporcje siłowe-to i nie zdziwiłbym się co do dysproporjci masowych. A my jako osoby dorad

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3922 Data: 2010-03-11 19:57:07 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    szynach 2 ćw, następnie przechodze na wiosło i kończe ćwiczeniami na kaptury, Nogi robie ćw na czwórki, dwójki i wypychanie na maszynie - od kolejnego treningu w plan wchodzi przysiad. Brzuch robiony jest po każdej sesji treningowej czyli 4 razy w tygodniu. Zmieniony przez - kCw7 w dniu 2012-09-16 13:44:21 Zmieniony przez - kCw7 w dniu 2012-09-16

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9528 Data: 2012-09-16 13:34:23 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    taram się dodawać obciążenia lub robić te jedno powtórzenie więcej. Kaptury były robione przed brzuchem. Dzisiaj się wezme za ułożenie porządnego planu wdrążając martwy ciąg, przysiad. Co do uwagi Huberta - sa to moje pierwsze kroki na siłowni i chciałbym spróbować wszystkiego, chociaż liznąć z czym to się je :>. I jeszcze jedno - fotki robione by

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9528 Data: 2012-09-17 18:09:31 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    Skleiłem coś takiego tylko jeszcze nie wiem jak to rozdzielić. Chciałbym ćwiczyć 4 razy w tygodniu - pon,wt,off,czw,pt,off,off. Ujdzie takie rozłożenie partii: pon - barki,plecy + brzuch wt - klatka + przedramię czw - biceps,triceps + brzuch pt-nogi + przedramię Zależy mi głównie na treningu 4 razy w tygodniu - za jakiś czas przyjdzie zmiana Bicep

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9528 Data: 2012-09-17 19:14:22 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    37 cm / 40-40,5 Klatka - 99 cm luz, 106 wdech / 104 luz, 113 wdech Uda - 65 cm / 67 cm Łydka - 39cm / 40 cm Rekordy treningowe: wyciskanie leżąc - 95kg martwy ciąg - 170 kg przysiad - 120 kg Trening, który stosuje od 3 tygodni to typowy Push-Pull-Legs. Treningu nie będę rozpisywał, ale tak w skrócie. Plecy: martwy,wiosło,szrugsy. Klatka: pompki n

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9528 Data: 2014-01-26 20:40:29 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    15.02.2014 LEGS Przysiad ze sztangą na barkach 5x 12-2 SS: wykroki + MCNPN 2x 14 wykroków / 10 ciągów Suwnica wąsko 3x 12/10/8 SS: wyprosty + uginania podudzi 3x 15-8 | 3 dropy Miał być zaj**isty trening, a wyszła kupa. Przy wykrokach odezwała się pachwina, którą miałem zerwaną dwukrotnie. Wykluczam już to ćwiczenie w moim treningu. Myślę, że jest

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9528 Data: 2014-02-15 17:39:00 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    20.02.2014 LEGS *przysiad tylni 8x 12/10/6/3/3/1/1/1 *wyprosty 3x 12/12/12 *MCNPN 4x 10 *wyciskanie na suwnicy piętami 3x 16 Odczucia *w przysiadzie 7 serii roboczych, próba ataku pod 135kg po lajtowym 130kg, mimo 5kg nie udało mi się wstać i musiałem zrzucać sztangę z pleców. *wyprosty na całym stosie+10kg, w ostatiej serii 3 dropy do upadku *MCNP

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9528 Data: 2014-02-20 16:45:04 Liczba szacunów: 0
  • kCw7 - start str.5

    Post
    Trening dla początkujących

    14.03.2014 LEGS *przysiad ze sztangą na barkach 5x 10-2 *wyprosty 4x 12-7 *wyciskanie na suwnicy nogi wąsko 3x 10-8 *MCNPN z hantlami, sztangą i krązkami coś w stylu drop serii 3x 10 Odczucia: Trening zrobiony rano, po zjedzeniu tylko dwóch bananów. Zero mocy + obolałe prostowniki = ch**nia w przysiadach. __________________________________________

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9528 Data: 2014-03-14 13:50:51 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej - Pomocy .

    Post
    Trening dla początkujących

    Sprawy żywienia dajesz do działu odżywianie , tutaj tylko trening . "Staż treningowy na siłowni: 5 miesięcy " Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 477 Data: 2013-01-12 14:47:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] walker1707

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    09.09.2015 Suplementacja Rano: Noopept 10mg Magnez 100mg Dwuwinian choliny 1g DMAE 300mg Przed treningiem: Lecytyna 2,5g Noopept 10mg DMAE 300mg Po treningu: Kreatyna 10g Lecytyna 2,5g Noopept 10mg DMAE 300mg Wieczorem: Tran 10ml (2g EPA+DHA) Wapń 1 tab ZMA Trening A-1. Przysiad 5x60kg 5x70kg 5x80kg 4x85kg 3x90kg 3x95kg 2x95kg 2x100kg

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3237 Data: 2015-09-10 20:12:02 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    lko zwracam uwagę, żeby jeść wartościowe rzeczy Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: brak Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): -,-,55 (pozostałych nie sprawdzałem) słaby ten plan i w dodatku przeładowany wklej ankiete http://www.sfd.pl/Ankie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 515 Data: 2013-12-04 21:25:17 Liczba szacunów: 0
  • Marcin269 / Boli to rośnie!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj trening B, coraz lepiej siła wraca Byłem u wuja na siłowni i miałem trochę większe możliwości sprzętowe przysiad ze sztangą 10x40kg 10x51kg 8x52kg Prostowanie nóg na maszynie 10x35kg 10x45kg Uginanie na maszynie 35kgx10 40kgx10 wspięcia na palce 20x60kg 20x60kg 15x60kg ściąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem 8x50kg

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 7561 Data: 2011-05-03 19:11:17 Liczba szacunów: 0
  • Marcin269 / Boli to rośnie!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam B przysiad ze sztangą 10x40kg 10x53kg 8x63kg box squat 10x53kg 8x58kg żuraw 10 10 MC 10x70kg 7x80kg wspięcia na palce 20x53kg 20x63kg 20x63kg wiosło sztangą nachwytem 12x32kg 10x34kg 10x46kg wiosłowanie końcem sztangi jednorącz 10x25kg 10x27kg uginanie ramion ze sztangielkami 15x10kg 10x13kg uginanie ramion ze s

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 7561 Data: 2011-05-18 18:44:31 Liczba szacunów: 0
  • Marcin269 / Boli to rośnie!

    Post
    Trening dla początkujących

    Fakt klata fajnie spompowana Szkoda, że mam ograniczony sprzęt (jeszcze tylko 3 miesiące do normalnej siłki ) Wczorajszy trening (A) przysiad ze sztangą 10x40kg 10x53kg 8x68kg wykroki 10x40kg 8x45kg żuraw 10 10 MC 10x70kg 7x80kg wspięcia na palce 20x53kg 20x63kg 20x63kg wiosło sztangą nachwytem 12x32kg 10x34kg 10x48kg wiosło

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 7561 Data: 2011-05-25 22:41:37 Liczba szacunów: 0