SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • ***PROJEKT MASA 2 - ogogo5*** /Team Antos098/pods.str.37!

    Post
    Trening dla początkujących

    Suwnice bedziesz musiał poprawic napewno, bo antek nie bedzie z niej zadowolony %-) , Przysiad wydaje mi sie ciut za głeboko siadasz, no i na ten MC to duzo,duzo za mało ciezaru!! ;-) Antek cie skoryguje, zmotywuje i zobaczysz za tydzien co to za ból dopiero, my z Decemberem po 2-3 dni nie chodzimy po nogach- ty tez tego zasmakujesz xD

    Odpowiedzi: 380 Ilość wyświetleń: 17971 Data: 2013-02-18 21:05:24 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - ogogo5*** /Team Antos098/pods.str.37!

    Post
    Trening dla początkujących

    e regresy na koniec świetna sprawa. Nigdy tak nie robiłem. Jutro będę śmiesznie chodził ;) Mógłbym tak długo opisywać odczucia po tym trenie, ale przejdę już do konkretów. W przysiadach i syzyfikach starałem się wdrożyć Twoje wytyczne choć domyślam się, że jeszcze mnóstwo do poprawy. Pod koniec syzyfików i przysiadów już gorzej było z techniką, al

    Odpowiedzi: 380 Ilość wyświetleń: 17971 Data: 2013-02-18 21:06:31 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - ogogo5*** /Team Antos098/pods.str.37!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 40 Świątek piątek, ale trena trzeba zrobić! Nogi W przysiadach, w ostatniej serii weszło tylko 10 ruchów, nie dałem rady więcej. Wk***iło mnie to, odpocząłem chwilę i podszedłem do ciężaru ponownie, ale dało radę tylko 6 ruchów. Może byśmy wrócili do systemu rampy i regresów? Plecy już trzymam. Może w tej ostatniej serii nie tak bardzo, ale g

    Odpowiedzi: 380 Ilość wyświetleń: 17971 Data: 2013-04-01 22:13:51 Liczba szacunów: 0
  • Ciekawy wynik badań

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wodą nie zalało mnie. Poza twardością mięśni naprawdę już od pierwszego tygodnia szła niesamowicie siła. We wszystkim. Np. przysiad w 4 seriach po 6 powt. 105kg. Dzisiaj 105kg może z 1 serię zrobię... Wszystko pięknie, ale nie jest do normalne...

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-16 23:24:29 Liczba szacunów: 0
  • Muscle Test

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    generalnie co do wynikow silowych to poszlo nawet sporo ale nie umie okreslic ile kg na klate czy na przysiad itp bo przez wysuszone stawy musialem zmienic te cwiczenia na inne

    Odpowiedzi: 390 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-22 00:03:40 Liczba szacunów: 0
  • Wpływ diety ketogennej na skład ciała u wytrenowanych mężczyzn, ćwiczących siłowo

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    az znaczny wzrost tłuszczowej masy ciała (+1,9 kg - nawet przy takim stopniowym zwiększaniu ilości węglowodanów nastąpił znaczny wzrost tłuszczowej masy ciała) - wzrost siły (przysiad 1 RM) nie różnił się w obu grupach podczas ostatecznych pomiarów - w grupie keto poziom cholesterolu całkowitego pozostał na tym samym poziomie (nieznacznie poniżej 1

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1875 Data: 2015-08-28 20:29:26 Liczba szacunów: 2
  • dobór ćwiczeń , trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poprawiłem plan ... biceps dałem po barkach , pozmieniałem troche liczbe powtórzen itp. oceniajcie PONIEDZIAŁEK : klatka + triceps + łydka WTOREK : uda + przedramie CZWARTEK : plecy + kaptury + łydka PIĄTEK : barki + biceps + przedramie PONIEDZIAŁEK : KLATKA : *Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4 x 10-4 ( progresja ) *Wyciskanie hantli na ław

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1812 Data: 2006-11-13 19:39:54 Liczba szacunów: 0
  • ZABAWA W TRENING ,czyli cd.Dziwnego Dziennika

    Post
    Po 35 roku życia

    nie ja mam ten FBW robic tylko chłopaki z ktorymi cwiczę ,ale coraz częsciej mam ochote do nich sie podłączyć :) -tak jak Darnok pisze ;zostana przy 3 ćwiczeniach podstawowych przysiad wioslo wl a reszta jako dodatki(ze 3 cwiczenia ) na zmianę różnie TO BEDZIE CIEKAWE :)PIĘKNE DZIĘKI ZA POMOC! Zmieniony przez - chunga w dniu 2012-03-28 12:25:40

    Odpowiedzi: 350 Ilość wyświetleń: 18722 Data: 2012-03-28 12:23:08 Liczba szacunów: 0
  • Analiza programu

    Post
    Trening dla początkujących

    ię odżywiać zdrowo Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: nic konkretnego po prostu ćwiczenia ogólnorozwojowe Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie na ławce leżąc około 50 kg. Zmieniony przez - Sopelowicz w dniu 2017-10-21 21:34:15

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2017-10-21 21:33:47 Liczba szacunów: 0
  • KILKA PYTAŃ ORAZ TRENING SIŁOWY

    Post
    Trening dla początkujących

    rób progresje i serie 6 - 4 -2 powtórzenia. 1 - spokojnie możesz w ten sposób połączyć partie. 2 - czas na rozwój ramion będzie jak wrócisz do treningu masowego. 3 - dodaj obowiązkowo przysiad ze sztangą i martwy ciąg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 552 Data: 2009-04-28 10:03:12 Liczba szacunów: 0
  • Pocztkowy plan + aeroby

    Post
    Trening dla początkujących

    cz bardzo rzadko. Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Silownia - full Dieta : brak Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: brak Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): brak Sorry, wylecialo mi z glowy

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 560 Data: 2011-09-17 14:21:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan Do oceny prosze o opinie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:dorcjuszz PŁEĆ:M WIEK:24 WZROST:182 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:4 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:84 OBWÓD PRZEDRAMIENIA :31 OBWÓD BICEPSU:38 OBWÓD ŁYDKI: 30 OBWÓD UDA:58 OBWÓD BIODER:89 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:83 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:106 OBWÓD BARK

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 572 Data: 2010-06-17 13:03:28 Liczba szacunów: 0
  • Sloners / Przygoda z redukcją na IF

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela Dzien 22 Obiad rodzinny jak poprzednio: 14:00 Ziemniaki gotowane 800-1000g, klopsy mielone(mięsa wieprzowego360g), warzywa 16:00 300 ml Mleko 3,2 %, białko 50 g, ser twarogowy półtłusty 250 g Poniedziałek Dzien 23 Trening nóg Przysiad 60x10/90x8/115x4/90x8/60x20 Prostowanie nóg na maszynie 10/10/12/16/18 Łydki, wspięcia 50 Wyciskanie sz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1151 Data: 2013-05-13 19:18:21 Liczba szacunów: 0
  • Split siłowo masowy

    Post
    Trening dla początkujących

    iem (w unoszeniu bokiem daj większą ilość powt), i bokiem w opadzie. Przy łydkach, zamiast wspięć na palce w siadzie daj wspięcia na pięty(przy wspięciach większa ilość powt, przysiad większa ilośc powt). Ilość serii na poszczególne partie jest taka sobie, powiem nawet że zbyt mała objętość, no ale przymykając oko ze względu na twój wiek, plan goto

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1295 Data: 2009-02-01 20:09:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening - potrzebna pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    ta sztanga jest własnej roboty:) Normalnie na barki i robie przysiad, a co w tym takiego ciekawego?:)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2009-06-20 16:32:51 Liczba szacunów: 0
  • Co zmienić w tym treningu bo nieskuteczny?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK Klatka 1. Wyciskanie sztangi na skosie w górę 5 x 12/10/10/8 + jedna rozgrzewkowa 1x16 2. Wyciskanie na płaskiej hantelek 5x12 3. Rozpiętki na płaskiej 4x12 Triceps 1. Wyciskanie francuskie na ławce skosem w górę od czoła 5 x 8-15 + jedna rozgrzewkowa 1x16 2. Wyciskanie francuskie w siadzie za głowę 4 x 12 ŚRODA (Nogi + Łydki + Barki

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2526 Data: 2007-06-10 15:36:27 Liczba szacunów: 0
  • GRUNWALD 2- tamarama kontra body fat

    Post
    Trening dla początkujących

    powtorzen po 30 kilo (odwrotna maszyna) 3* 15 powt po 30 kilo na kazda noge wymachy w tyl takie wachadlo :) 5 minut orbitrek 3* 15 powtorzen 12 kilo Mc 3* 15 powtorzen sumo przysiad z pilkaa 10 kg 3* 15 powtorzen przysiady ze sztangietkami po 6 kg na polowce swissball 3* 15 powtorzen brzuszki z pilka 10 kg 15 minut biegu 3* po 15 roznych rodzajow

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 2009-10-10 23:04:39 Liczba szacunów: 0
  • GRUNWALD 2- tamarama kontra body fat

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieki vena, musze sprobowac. ja robilam sumo w wersji z pika 10 kg i tez bardzo lubie ten przysiad bo czuje jak mi tylek pracuje, ale MC jeszcze nie probowalam. Dam ci znac zaraz jak sprobuje. pozdrwiam

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 2009-10-26 22:43:51 Liczba szacunów: 0
  • GRUNWALD 2- tamarama kontra body fat

    Post
    Trening dla początkujących

    rening silowy z programu ktory mi doradzilas, zrobilam progres kg w prawie kazdym cwiczeniu a wtych w ktorych nie zrobilam progresu w kgzrobilam w ilosci powtorzen. sobota A. przysiad ze sztangą do kąta prostego sumo- 40 kg 3 serie 12, 14 i 15 powt B1. wyciskanie sztangi skos góra 20 kg- 12, 12, 15 powt B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do kl

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 2009-11-03 10:51:53 Liczba szacunów: 0
  • FBW staz 4 lata

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak czujesz, że za mało potrenowałeś łapy - dodajesz dodatkowe serie. Skupiłbym się na drążku podchwytem i jako uzupełnienie izolacja. Co do treningu który wkleiłem - daje znakomite efekty siłowe i masowe (+6 kg w 2 miesiące - dla osoby zaawansowanej). W twoim zmieniłbym tylko MC i siady w środę - może być za ciężko. Przysiad robię hack z podkładka

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 2011-06-28 18:52:10 Liczba szacunów: 0