SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [DZIENNIKI] ZRÓB FORMĘ Z SFD.PL VOL 2 !!

    Post
    Trening dla początkujących

    PODSUMOWANIE Nasz test dobiegł końca więc czas na podsumowanie wyników. Jak to w życiu bywa, były wzloty i upadki ale jak widać wytrwałem do końca testu cały i zdrowy Miałem parę chwil zawahania bo grypa chciała koniecznie położyć do łóżka ale się nie dałem Trening Shotgun bardzo fajny i bardzo ciekawe doświadczenie ponieważ nigdy nie ćwiczyłem

    Odpowiedzi: 381 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-25 21:37:16 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    No fajnie, że jest kolejny dziennik na pewno będę zaglądał i dopingował. Dzięki. Wszystko przede mną. 14.1.2018 "góra" 1. Obwód ze sztangą 30 kg - push press z klatki - przysiad przedni - pompki w podporze - wiosło Dwa takie obwody i miałem dość. W pierwszym obwodzie po 15 powtórzeń, w drugim po 10. 2. Drążek, podchwyt na szerokość barków Trzy seri

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-14 17:14:15 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    17.1.2018 "dół" Martwy ciąg, klasyk 20 kg x 5 20 kg x 5 40 kg x 5 50 kg x 3 55 kg x 20 55 kg x 20 Przysiad tylny 40 kg x 5 40 kg x 20 40 kg x 15 Łydka na podwyższenie, stojąc 50 kg x 5 50 kg x 21 50 kg x 21 Zginanie nóg, leżąc 10 kg x 5 10 kg x 20 10 kg x 20 Dziś długie przerwy między seriami (4-5 minut). W tych ćwiczeniach to nie bardzo wiedziałem

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-17 16:47:42 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    9.2.2018 Taki kulturystyczny trening, czyli jestem coraz słabszy. Ale nic to. Czasem, by się wzmocnić najsampierw trzeba zesłabnąć :) Wycisk zza karku 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 10 40 kg x 8 Martwy ciąg klasyczny 40 kg x 5 70 kg x 3 85 kg x 10 85 kg x 10 Kilka miesięcy temu było 120 x 10. Przysiad tylny 40 kg x 5 60 kg x 10 60 kg x 10 Ława, hantle

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-09 17:38:26 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    15.2.2018 Ciągnie mnie w kierunku ciężarów, ale nie odpuszczam pseudo cardio i nadal w miarę mało żarcia. Dzisiejszy trening wszedł mimo, że coś tam czułem po wczorajszym, szczególnie po skakance. I coś się dzieje dobrego, bo teraz łatwiej mi przekroczyć 10 powtórzeń w serii. Tego mi było potrzeba, ruchu, sprawniejszego układu krążenia, a nie obżer

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-15 16:57:05 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    16.2.2018 1. Martwy ciąg na prostych 20 kg x 5 40 kg x 5 60 kg x 5 70 kg x 15 2. Przysiad tylny 40 kg x 5 60 kg x 5 64 kg x 15 3. Wycisk zza karku, stojąc 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 12 4. Ława, wąsko 40 kg x 5 50 kg x 12 5. Wiosło, hantel 2 x 20 kg x 5 2 x 25 kg x 5 2 x 30 kg x 30 Kompletnie tym zniszczyłem najszersze, więc bez większej przerwy na

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-16 14:27:28 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    o dużej różnicy obciążeń było lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Z czego jestem wielce zadowolony. Forma rośnie :-) Przerwy tylko na zmianę obciążeń. - zarzut z ziemi 35 kg - przysiad tylny 50 kg - wyciskopodrzut zza karku 35 kg - szrugsy 50 kg - fronty 35 kg - wiosło 55 kg - ciąg klasyczny 65 kg - wspięcia na podwyższenie 85 kg - biceps z samym gr

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-25 17:12:38 Liczba szacunów: 1
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    28.2.2018 Obwód, dwie serie, po 10 powtórzeń Do tylnych przysiadów dorzuciłem 5 kg i poszło. - drążek, podchwyt na szerokość barków - zarzut z ziemi 35 kg - przysiad tylny 55 kg - wyciskopodrzut zza karku 35 kg - szrugsy 55 kg - fronty 35 kg - wiosło, podchwyt 55 kg - ciąg klasyczny 65 kg - wspięcia na podwyższenie 85 kg Wyciskanie hantli, poziom 2

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-28 20:13:09 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Kolano doszło do siebie. Musiałem niestety pożegnać się ze skakanką. Szkoda, lubiłem to. Plecy też żyją. Może wskrzeszę ten temat. Dziś poszło fbw na małych obciążeniach. Ćwiczyłem tylko czasem,by jakoś dojść do siebie. Jakiś czas temu miałem ze dwa tygodnie zupełnie bez ćwiczeń. Po takiej przerwie poskakałem i pojawił się ból w kolanie. Może sprób

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-29 15:18:38 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Muszę przysiąść na spokojnie bo jest co czytać:-)) Super Dzięki. Przetłumaczyłem to pewnie ze trzy lata temu. Ostatni coś pykam, po problemach z kolanem. Teraz akurat jest spoko. Zacząłem od małych obciążeń, by każdy dodatkowy progres obciążenia był bodźcem dla rozrostu. 1. Wyciskopodrzut z klatki 20 kg x 5 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 10 2. Wiosło,

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-01 15:03:29 Liczba szacunów: 1
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    11.5.2018 1. Push press z klatki 20 kg x 5 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 5 50 kg x 10 2. Wiosło, podchwyt 40 kg x 5 60 kg x 5 75 kg x 10 3. Przysiad tylny 20 kg x 5 40 kg x 5 60 kg x 5 70 kg x 10 Do każdego z tych ćwiczeń dodałem po 5 kg i nadal po 10 powtórzeń. Warto było odpocząć od wtorku. 4. Łydka na podwyższenie, stojąc 60 kg x 10 80 kg x 10 95

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-11 15:14:30 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    jąc dietę wegańską. Mogę wspinać się po górach, chodzić na spacery z moją rodziną, wykonuje szrugusy z obciążeniem 855 funtów (387 kg), ugięcia ze sztangą 233 funty (105 kg), przysiady z ciężarem 675 funtów (306 kg) i wygrywać z tymi wszystkimi twardzielami w zawodach arm wrestlerów. Wszyscy na pewno znamy, powracający wciąż slogan mięsożerców scep

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-15 10:15:06 Liczba szacunów: 1
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    20.5.2018 1. Żołnierskie 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 2 44 kg x 11 Chwila, miało być 10 powt, ale dziś stać mnie było nawet na 13. Plus 4 kg i nadal 10 ruchów. 2. Wiosło, podchwyt 40 kg x 5 70 kg x 5 84 kg x 10 Plus 4 kg i znów 10 powt. 3. Przysiad tylny 30 kg x 5 50 kg x 5 70 kg x 5 80 kg x 10 Plus 5 kg i wiadomo co. 4. Wspięcia na podwyższenie, st

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-20 17:04:38 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Ten nowy plan to tylko kierunkowskaz. Dziś np. zamieniłem wyciskanie hantli na żołnierskie. Przestałem także nabijać objętość seriami wstępnymi. Od tego są zasadnicze, a te wstępne, tylko dla rozgrzania mięśnia/bezpieczeństwa. Wstępne zazwyczaj na 2-5 powt. Przestałem na nie zwracać uwagę. 3.6.2018 1. Wiosło, podchwyt 90 kg x 10 90 kg x 10 Plus 2 k

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-03 12:00:05 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    70 kg x 5 80 kg x 5 90 kg x 5 98 kg x 10 Plus 4 kg i nadal 10 powt. 3. Przysiad tylny 40 kg x 4 60 kg x 5 70 kg x 5 80 kg x 5 84 kg x 9 Dorzuciłem 2 powt. I bardzo dobrze, bo przysiady coraz bardziej odstają od wiosła i ciągu. Następnym razem powinienem zwiększyć obciążenie o 4 kg. 4. Wspięcia na podwyższenie, stojąc 80 kg x 10 100 kg x 10 120 kg x

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-13 18:55:29 Liczba szacunów: 1
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    g x 10 Plus 2 kg i 10 powtórzeń NOWY REKORD ABSOLUTNY! 3. Przysiad tylny 50 kg x 3 65 kg x 5 70 kg x 5 80 kg x 5 88 kg x 8 Plus 4 kg i jest dobrze. Trzeba robić postępy w tym przysiadzie bo jest krucho. 4. Wspięcia na podwyższenie, stojąc 80 kg x 10 100 kg x 10 120 kg x 14 5. Leg press 60 kg x 5 90 kg x 5 110 kg x 15 Plus 5 kg i nadal 15 powt. 6. Z

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-17 16:33:01 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    22.6.2018 Trening przy wyjątkowo niskim poziomie energii. 1. Żołnierskie 20 kg x 5 30 kg x 3 45 kg x 5 50 kg x 5 54 kg x 5 2. Wiosło, podchwyt 50 kg x 3 80 kg x 5 90 kg x 5 95 kg x 5 104 kg x 8 Największy ciężar jaki kiedykolwiek użyłem. Może w lepszej dyspozycji pójdzie i 10 powt. 3. Przysiad tylny 50 kg x 3 65 kg x 5 70 kg x 5 80 kg x 5 88 kg x 3

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-23 08:41:00 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    m na siłkę. Zrobiłem fbw na małych obciążeniach i z małą ilością serii. Około sześciu ćwiczeń. Ze dwie serie wstępne (rampa) i jedna konkretna. Pamiętam jak dziś, po 40 kg na przysiady, wiosło, ławę. Następnego dnia bolała mnie głowa. Myślałem, że to szok, bo trening był czymś nowym dla organizmu. Jednak okazało się, że po prostu mam słabiutką rege

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-07 11:41:48 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    9.7.2018 Trening sponsorowany przez liczbę 10 oraz emocje "nie chce mi się". Zrobiłem co miałem zrobić. Martwy ciąg, klasyk 108 kg x 10 Przysiad tylny 70 kg x 10 Ława 60 kg x 10 Ława, skos górny 50 kg x 10 Zginanie nóg w leżeniu 30 kg x 12 Wspięcia na maszynie, stojąc 60 kg x 15 Wyciąg górny, podchwyt na szerokość barków 65 kg x 10 Brzuszek Ostatni

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-09 14:43:46 Liczba szacunów: 1
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Coś nie za bardzo z tymi moimi ćwiczonkami, hehe. Porządnie wezmę się za siebie po 80-ce :) Nie mniej jednak, zważywszy na moją większą aktywność na forum ostatnio, napiszę jeszcze jak dziś się bawiłem na roztrenowaniu. Wycisk zza karku 30 kg x 20 Wiosło, podchwyt 70 kg x 20 Przysiad tylny 50 kg x 20 Wspięcia na podwyższenie, stojąc 80 kg x 20 Zgin

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-21 17:40:28 Liczba szacunów: 1