SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Pokaż na co Cie stać!! ale nie jeden raz...

    Post
    Trening dla początkujących

    xd po trenningu git, dzis zmienilem troche kolejnosc! MC 4x 8(50) 8(60) 8(70) 7(80) wioslowanie 3x 10 40kg wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x 10>10>10 ciezar 40-5kg wyciskanie na poziomej 4x10> 50,60,70,75, przysiad 4x 8 50,60,60,60 pompki na poreczach 3x8 uginanie ramion ze sztanga 2x na modlitewniku zmeczony sie czulem jak cholera! pa

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 2011-07-29 22:52:21 Liczba szacunów: 0
  • Pokaż na co Cie stać!! ale nie jeden raz...

    Post
    Trening dla początkujących

    Ej ,przysiad rób przed MC. Masa idzie, super!

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 2011-07-30 23:23:24 Liczba szacunów: 0
  • Pokaż na co Cie stać!! ale nie jeden raz...

    Post
    Trening dla początkujących

    SIŁA!!!!!!!! PO TRENINGU, WYPAS SIE CZUJE DZIS! przysiad 4x 8 50,60,65,70 MC 4x 8(50) 8(60) 8(70) 7(80) 1x(100kg) wioslowanie 3x 10 40kg wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x 10>10>10 ciezar 40-5kg wyciskanie na poziomej 4x10> 50,60,70,75, 2x(80) wyciskanie francuskie 3x8 czulem moc! po wl, 80 poszlo wiec lipy nie ma! sila idzie..

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 2011-08-01 15:45:26 Liczba szacunów: 0
  • Odtłuszczanie pączka - redukcja!

    Post
    Ladies SFD

    ym tygodniu wróciłam do treningu siłowego. Oto moje ciężary w tym tygodniu, małe, ale dają mi niezły wycisk, zwłaszcza widać po rezultatach, które umieszczę niżej. Trening A przysiad 4s 12kg invert rowes 4s po około 5 razy na lekko zgiętych nogach wyciskanie płasko 4s 17kg unoszenie bokiem 2s po 4,5 kg unoszenie bokiem w opadzie 2s po 4,5 kg wycis

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2004 Data: 2012-07-06 11:15:04 Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy plan treningowy - proszę o ocenę i poprawienie błędów

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz podany jak na dłoni link pare stron wczesniej, gdzie wszystko jest jasno opisane. No nic .. poniżej jest plan dla Ciebie : 1) przysiad 3s. 2) rdl 3s. 3) wyciskanie na plaskiej 3s. 4) wioslowanie w opadzie 3s. 5) wyciskanie w staniu 3s. 6) drazek 3s. Ćwiczenia 'dodatki' wrzucasz na koniec, jak biceps/triceps/lydki/brzuch, jednak im mniej ć

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1760 Data: 2009-02-27 23:21:15 Liczba szacunów: 0
  • ADAMSKY95 / roczna transformacja, kontynuacja

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening: 18.02.2014r NOGI: Przysiad ze sztangą (piramidka): * 60kg 8-10x * 80kg 8-10x * 100kg 8x * 110kg 8x * 100kg 8x * 80kg 8x Czworogłowy na siedząco maszyna: *4 serie po 8-12x Długłowy leżąc maszyna: *4 serie po 8-12x Łydeczki: Na stojąco 2 serie 12-16x Na siedząco 3 serie 12-20x Do tego oczywiście dorzuciłem brzuszek, lekki zajazd,

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4174 Data: 2014-02-18 19:40:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase - do sprawdzenia i poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    yle cw to minimum by rozbudowac konkretne nogi.Ale to nie wszytsko-na treningu nog wykonujesz najciezsze z mozliwych cwiczen tak zwane "zlote"cwiczenia-a mianowicie przysiad/mc/rdl Wyciskanie na poziomie(klata)nie lize sie intensywnoscia do tych cwiczen-musialbys zrobic 3/4cw wielostawowe na klate by tak sie zajechac jak przy przyisadach-

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 639 Data: 2010-02-24 16:53:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę , nadaje się??

    Post
    Trening w domu

    No niestety, jeśli chcesz osiągać dobre rezultaty w stosunkowo krótkim czasie musisz mieć sporo obciążenia. Na początek możesz robić dipsy zamiast wyciskania, przysiady na jednej nodze lub przysiad bułgarski zamiast przysiadów ze sztangą ale i tak kiedyś będziesz musiał zainwestować w sprzęt. Ja zrobiłem swój pierwszy gryf ze stalowej rury, obciąż

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2011-07-08 21:37:23 Liczba szacunów: 0
  • Rrumcek - Powerlifting, krecimy kg!

    Post
    Trening dla początkujących

    yciskanie stojac - 15kg/6,6,6 Unoszenie na boki - 12.5kg8,8,8 Brzuch: brzuszki na duzym skosie - 20kg/12 25kg/12 30kg/12 + sklony boczne ze sztangielka - 20kg/15,15,15 Film z przysiadow: http://www.youtube.com/watch?v=Yio1tOvy9AU Kilka slow wyjasnienia - sztanga tak wysoko, bo zapomnialem owijek na nadgarstki (jeden mialem kiedys powaznie zlamany),

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 4716 Data: 2010-09-10 19:59:06 Liczba szacunów: 0
  • Rrumcek - Powerlifting, krecimy kg!

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj, przysiad płyciutki niestety. Nazwałbym to raczej półprzysiad. Zmieniony przez - pavveeel w dniu 2010-09-10 21:43:43

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 4716 Data: 2010-09-10 21:43:16 Liczba szacunów: 0
  • Rrumcek - Powerlifting, krecimy kg!

    Post
    Trening dla początkujących

    Racja, troche plytki jest. Niestety, nigdy nie mialem okazji zobaczyc, jak ja wykonuje siady, teraz widze, ze musze schodzic nizej. Jak dla mnie, to taki przysiad 3/4.

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 4716 Data: 2010-09-11 11:55:12 Liczba szacunów: 0
  • Rrumcek - Powerlifting, krecimy kg!

    Post
    Trening dla początkujących

    Hubert dobrze napisał, że w WL wolniej powinieneś opuszczać i nie rozumiem dlaczego negujesz tak samo w MC. Odbijasz co może tylko wróżyć kontuzję a nie musi to wcale być na dużym ciężarze. Przysiad - podobnie czyli wolniej i troszeczkę niżej.

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 4716 Data: 2010-09-12 20:34:19 Liczba szacunów: 0
  • Rrumcek - Powerlifting, krecimy kg!

    Post
    Trening dla początkujących

    witam i ja obejrzałam filmy i zastanawiam się,czy gdzieś się spieszysz czy coś? bo zapyerdalasz jak maszyna,a nie o to chodzi Wyciskanie tak jak panowie napisali wolniej opuszczać Ciągi...resetuj każde powtórzenie i ogólnie nie masz takiej stabilnej pozycji tylko nogi jakoś latają Przysiad...kurde były bardziej płytkie niż moje z maksów ale pow

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 4716 Data: 2010-10-06 19:42:47 Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    z po 21 :-) musi być szczęśliwa :-) Jutro międzynarodowy dzień klaty (wstyd jutro ją trenować), dlatego Ty od jutra zaczniesz trenować czworogłowe uda i łydki. wyprosty 2x30 przysiad sztanga na plecach, wolna sztanga lub suwnica Smitha 4x10-6, 4x20 po tym już będziesz miał dosyć, ale właśnie zakończy się Twoja rozgrzewka :-) wyprosty 4x10, 1x10,10

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-15 13:01:23 Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    26.12.2013 - Czwartek Trening: a)czworogłowe uda -wyprosty 1x20, 1x20, 1x20, 1x10, 1x10 -przysiad sztanga na plecach 1x20, 1x20, 1x10, 1x10, 1x10 -wykroki ze sztangielkami w miejscu+syzyfki 5x20 na stronę + 10 syzyfek b)łydki -wspięcia na palce stojąc jednonóż 4x25 -wspięcia na palce siedząc 4x25 c)aeroby -rowerek stacjonarny 25min Nogi mówią boo

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-26 19:53:37 Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    wdzałem ile maxa mogę podnieść , wycisnąć hantle 20kg jedna wyciskanie ( może mało , ale dla mnie to max żeby robić z dobrą techniką i odczuwać ćwiczenie ) mc około 70-80kg przysiad 80kg ostatnia seria 8-10 powtórzeń ciężary mogą wydawać się śmieszne, ale wolę podnosić ciężary z dobrą techniką a nie swoim ego :) Zmieniony przez - adkens w dniu 20

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-01 14:06:59 Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    Eee tam, wielostawy rządzą. Przysiad tylni, przedni, bułgarski, wykroki i czwórki masz elegancko zrobione. Do tego żuraw i martwy ciąg na prostych nogach + wznosy na palcach w staniu i siedzeniu i na drugi dzień masz kłopot z chodzeniem murowany :)

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-03 12:30:55 Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    ty jaką stosujemy. Na pewno po każdym treningu 30 minut trzeba zrobić. Tutaj nie ma schematu, każdy robi po swojemu... Jutro piekło :-) na rozgrzewkę wykroki 2x15 na nogę :-) przysiad ze sztangą na plecach 10x10 stały ciężar dobrany tak żeby móc wykonać tylko 10 powtórzeń, w połowie już się Tobie odechce :-) wyprosty 5x20 wspięcia na palce jednonóż

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-12 23:22:16 Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    przysiad ze sztangą na plecach 10x10 stały ciężar dobrany tak żeby móc wykonać tylko 10 powtórzeń, w połowie już się Tobie odechce - tak zapytam bo jak już pisałem zamierzam wykonywać te treningi w nieodległej przyszłości, przerwy normalne (ok. 90s) ale z regresją ciężaru, tak?

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-13 14:37:44 Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    13.01.2014 - Poniedziałek Trening a) nogi - wykroki 2x15 na nogę - przysiad ze sztangą na plecach 10x10 ( już nawet po 4 seriach się odechciało :D) - wyprosty 5x20( na oparach ale trzeba zrobić było) b) łydki - wspięcia na palce jednonóż z obciążeniem 5x15-25 - wspięcia na palce siedząc 5x25 Niestety... szatnia w siłowni jest tak jakby w piwnicy

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-13 19:53:26 Liczba szacunów: 0