SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    ng przyjemny, wydaje mi się, że technika poprawiona. Osoby trzecie, które pytałem kociego grzbietu nie widziały. Na bank mam słabe prostowniki, dlatego idzie mi to gorzej niż przysiad. Pasków ciągle zapominam kupić, ale póki co aż tak ich nie potrzebuję, tym bardziej, że został mi jeszcze jeden trening martwego ciągu na dużym ciężarze, potem zmniej

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 5848 Data: 2011-01-18 21:11:08 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    1 dzień treningu wytrzymałościowego, poniedziałek. Czas trwania treningu: ok. 50 minut. Przerwy między seriami: 60 sekund. Super seria: Pompki 15/15/15 Podciąganie na drążku 5/5/5 Poszło dość ciężko, min. dlatego, że słaby jestem w ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała, barki strasznie dostały. Super seria: Przysiad 15/15/15 Odwodzenie nogi w ty

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 5848 Data: 2011-01-31 13:35:23 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    3 dzień treningu wytrzymałościowego, środa. Czas trwania treningu: ok. 35 minut. Przerwy między seriami: 60 sekund. Ciężary na poziomie: 50% CM Pompki 15/15 Niby zwykłe pompki, a poczułem klatę i barki Wyciskanie na ławce poziomej 15/15 Nie prostowałem rąk do końca, jak mam to w zwyczaju i od razu poczułem, że mam cycki. Z racji tempa, jakie sobi

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 5848 Data: 2011-02-02 13:12:25 Liczba szacunów: 0
  • Crossfit pod BJJ.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    A ja nie lubię walki w GI , ale przymierzam się , bo dużo prestiżowych zawodów jest właśnie w GI , a chciałbym pozwiedzać trochę , teraz chłopacy w LIZBONIE walczą ;-) To podzielić można na 2 etapy pracy - trening ukierunkowany na siłę do BJJ z 8-10 tygodni następnie jakiś cross fit lub kompleksy sztangowe by uciąć z objętości treningowej a zwiększ

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4473 Data: 2013-01-24 09:59:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening Arnolda

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:undisputed307 PŁEĆ:mężczyzna WIEK:18 WZROST:175 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 25miesiecy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:72 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:30 OBWÓD BICEPSU:37 OBWÓD ŁYDKI:- OBWÓD UDA:- OBWÓD BIODER:- OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:- OBWÓD KL

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1407 Data: 2013-08-31 19:53:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    go zmęczenia - wyprosty na maszynie 20x 4x wyprosty na maszynie 8-15 4x wykroki chodzone ze sztangielkami - duży ciężar 16 kroków 4x wypychania ciężaru na hack maszynie 12 4x przysiad ze sztangą 8-12 2 serie wstępnego zmęczenie - uginanie podudzi na maszynie siedząc 20x 4x uginanie podudzi na maszynie siedząc 10-15 4x uginanie podudzi na maszynie s

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-22 14:07:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ngielkami stojąc 3x10-8 uginanie przedramion ze sztangielkami chwyt młotkowy na ławce skośnej 3x12-10 30 minut steper W sb trenowałem czworogłowe i dwugłowe uda 5 min steper. przysiad ze sztangą na plecach 2x20 4x12-10 wyprosty na maszynie 4x16-10 wypychanie na suwnicy 4x10-8 wginanie na maszynie leżąc 2x20 4x16-10 martwy ciąg na prostych nogach 4x

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-23 10:45:37 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dzisiaj nietypowy trening - serie podwójnie łączone - nogi, barki 5 minut orbitrek przysiad + unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4x 12,12 wyprosty podudzi na maszynie + unoszenie ramion bokiem na maszynie 4x 30,20 zbieranie grzybków 2x12 na nogę uginanie podudzi na maszynie siedząc + unoszenie sztangielek bokiem w górę 4x12,12 wspięcia na palc

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-20 13:56:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dzisiaj trenowałem nogi... 5 min steper wyprosty 4x20-10 przysiad 4x12-8 wypychanie na suwnicy 4x12-10 przywodziciele 4x20-12 odwodziciele 4x20-12 uginanie siedząc 4x12-10 uginanie leżąc 4x10 na koniec bieżnia 30 minut :-)

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-27 13:00:49 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Pt nogi 5 minut steper wyprosty jednonóż 4x15 wyprosty obunóż 2x30 przysiad 5x12-6 1x20 suwnica 4x20-12 wspięcia na palce stojąc 6x12

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-30 12:44:04 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    enie sztangielek w opadzie tułowia unoszenie ramion bokiem francuskie wyciskanie stojąc pompki na poręczach wyciąg jednorącz Sb wolne Nd czworogłowe uda i łydki wyprosty 4x12 przysiad 8x20 wyprosty 4x25 wspięcia na palce jednonóż 4x15 Dzisiaj klatka i bicepsy i kilka serii na czworogłowe uda :-) wyciskanie sztangi na skosie 4x12-6 wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-05 12:22:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dzisiaj trenowałem czworogłowe uda i łydki: 5 minut orbitrek przysiad 4x10-8 suwnica 4x20 wyprosty 2x15, 1x20, 1x30 wspięcia na palce stojąc 4x15 wspięcia na palce siedząc 4x20 bieżnia 20 minut

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-11 11:24:33 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Pn czworogłowe uda i łydki: 5 minut orbitrek przysiad 5x8-3 hack maszyna 3x8 suwnica 3x10-6 wyprosty 4x15-10 wspięcia na palce na suwnicy 4x15 bieżnia 15 minut. http://www.youtube.com/watch?v=PoEL3TDTRpw&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=aLGeUBDGIVk&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=g4XU_Egc320&feature=youtu.be http://ww

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-01 20:56:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Nd odpoczynek :-) Pn trenowałem czworogłowe uda i łydki: 5 minut steper wyprosty 8x12 całym stosem przysiad na suwnicy Smitha 6x10 suwnica 4x10 wspięcia na palce suwnica 4x12 Wt trenowałem braki i tricepsy: 5 minut orbitrek unoszenia sztangielek bokiem w górę 12x16-8 unoszenie sztangielek bokiem w górę w opadzie tułowia + przenoszenie sztangielek w

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-09 14:34:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Oczywiście wszystko razem :-) Śr odpoczynek. Czw trenowałem czworogłowe uda i łydki: 5 minut steper wyprosty 9x12, 1x21 http://www.youtube.com/watch?v=hPSl2opQBhA przysiad - hack maszyna 3x10, 1x12 http://www.youtube.com/watch?v=nK-N03hkUo8 suwnica 2x8, 1x12, 1x16 ośle wspięcia 4x25 bieżnia 20 minut. Dzisiaj trenowałem łydki i bicepsy :-) 5 minut o

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-18 13:38:37 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    e i białko. Możesz codziennie 5-8g na porcję. Jest to bardzo dobre, jak nie będzie Tobie pasowało to zmienisz ale sprawdź. Coś tam robię :-) Wczoraj zrobiłem 60 minut na steperze. Dzisiaj czworogłowe uda i łydki: 5 minut orbitrek przysiad 6x10-8 hack maszyna 4x12-8 wypychanie na suwnicy 4x12-10 wspięcia na palce w siedzeniu 8x25 30 minut bieżnia.

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-22 14:27:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Wczoraj trenowałem czworogłowe uda i łydki: 5 minut steper wspięcia na palce siedząc + suwnica 4x20, 20 wspięcia na palce stojąc + wyprosty jednonóż 4x50, 20 przysiad suwnica Smitha + syzyfki 4x15, 10 44 minuty steper /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2394c47a7c8d453298163be11817dc4f.JPG

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-18 00:28:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    be.com/watch?v=IoGkyl0b97w&feature=youtu.be uginanie przedramion ze sztangielkami o kolano 3x10-7 50 minut bieżnia Pt czworogłowe uda i łydki: 5 minut steper wyprosty 4x30-20 przysiad + wykroki 4x10, 10 wyskoki z ławki jednonóż + syzyfki 4x15, 10 http://www.youtube.com/watch?v=dlRHO0VHP-4&feature=youtu.be wspięcia na palce jednonóż 4x25 60 minut st

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-04 22:27:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    kami na ławce skośnej 2x12 uginanie przedramion ze sztangą prostą na modlitewniku 6x10 uginanie przedramion jednorącz w opadzie tułowia ze sztangielkami 1x20 60 minut steper Wt czworogłowe uda i łydki: 5 minut steper przysiad + wspięcia na palce jednonóż 5x15, 15 wyprosty jednonóż + syzyfki + wspięcia na palce siedząc 5x12, 15, 20 60 minut steper.

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-15 10:43:15 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Służy mi to :-) Dzisiaj trenowałem czworogłowe uda i łydki: 5 minut steper przysiad suwnica Smitha 4x10-6 syzyfki 4x15 hack maszyna 2x12 wyprosty jednonóż 2x30 wspięcia na palce siedząc 8x15 Aktualnie steper przez 60 minut.

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-20 11:44:28 Liczba szacunów: 0