SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [SIŁA]Kokos DT just for fun

    Post
    Po 35 roku życia

    19.01.2016 DNT 20.01.2016 Przysiad + Ławcia - brak czasu (a może poprostu trochę więcej innych zajęć) spowodował, że chcąc zrobić podstawowe ćwiczenia zrobilam je na jednym treningu i tylko te dwa... siła wyższa 1) Przysiad 4x15x 20kg / 30kg / 40kg / 47,5kg +4x15x 55kg - zadowolona jestem choc ostatnie powtórzenia z serii to już naprawdę siłą woli

    Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-22 09:48:09 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs : 7 silnych tygodni z progresją + 30 kg

    Post
    Po 35 roku życia

    ie ;-) No i że będzie 5 repsów. We wtorek zdjąłem jak tylko zdjąłem dla testu ten ciężar ze stojaka to już się czułem przytłoczony. Tak jak pisałem wcześniej. Dałem dupy przy przysiadzie. Zrobiłem 5x205 i nie nagrałem talerzy. Nie było innego wyjścia jak odpocząć 5 minut, dołożyć 5kg i zrobić jeszcze raz ;-) jak widać na filmiku poszło łatwiej niż

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 7639 Data: 2017-03-24 20:36:27 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    le zawsze to one były silniejsze. Oczywiście nie znaczy to, że taki stan rzeczy jest nieodmienny. Tutaj też chętnie posłucham wszystkich Twoich sugestii. Kolejny punkt, czyli przysiady. Jestem pewien, że robię bardzo głęboki przysiad. Ćwiczę ze znajomym, którego zawsze proszę o informację zwrotną odnośnie głębokości siadu. Dodatkowo: robię przysiad

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-23 12:50:58 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z zatrzymaniem 70x5, 100x5, 120x2, 135x5, 120x8 Pompki 4x8(bez zmian) Wiosło 50x5,60x5,75x5, 97,5x5 {ostatnia seria +2,5) Biceps bez zmian Allahy 2sx15 Zarzut http://www.youtube.com/watch?v=zaaVSl7R-YY Zepsuty przysiad 100 kg- 1 powtórzenie nagrane OK http://www.youtube.com/watch?v=cehQ3ux8Ni0 Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2011-10-05 20:05:34

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-05 19:58:52 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Palce nie zawsze musza byc na zewnatrz, w MC to nie obowiazuje to nie przysiad, ale bardziej uscislajac : to JESZCZE nie przysiad, nigdy bowiem w MC nie schodzimy tak nisko jak w przysiadzie 2. Naturalna krzywizna kregoslupa to nie ulega watpliwosci ani przez chwile, aczkolwiek bez zaciagania glowa w tyl przesadnie bo to tez psuje naturalna krz

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-20 15:33:58 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o powrocie do domu musiałem poczekać godzinę, żeby coś zjeść bo miałem mdłości. Nie wiem czy czymś się zatrułem czy coś mnie "łapie", ale zwrócę na to uwagę. Ponieważ dzisiaj przysiad był najważniejszym ćwiczeniem, to było tak: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1995d08dc98d44c49c0a3c3941415bb0.jpg UWAGI: 1. Zarzut- wydaje mi się, że obcięcie ostatnich serii j

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-19 23:42:32 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gi- skutkiem czego w pierwszej serii zaliczyłem 3 powtórzenia (tydzień temu 2) 2. Przysiad- dzisiaj była NAJGŁUPSZA POMYŁKA EVER: źle policzyłem ciężar i zamiast 122,5kg x 3, przysiadłem 142,5kg x 3. Niechcący zrobiłem przeskok o 42,5 kg... Tak wiem, jestem d****em, ale to był jednorazowy wybryk. Trochę mnie to wybiło z rytmu i następną serię rozgr

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-06 22:58:03 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o rwanie) 40 x 1 + 3 50 x 1 + 3 55 x 1 + 3 60 x 1 + 3 (film) 62,5 x 1 + 3 65 x 1 + 3 (film) 2. Składanka zarzutów: - rdl + clean shrug -> high hang clean -> low hang clean -> przysiad z 3 zatrzymaniami = 1 "powtórzenie" 40 x 1 60 x 1 70 x 1 80 x 1 82,5 x 1 85 x 1 + (1 przysiad więcej) (film) 3. Wykroki- nauka; + 5 kg 20 x 10 40 x 10 55 x 8 70 x 8

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-23 20:32:18 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    d5dc81e8dc49369255d831f705ea7a.png 1. Rwanie ze zwisu - zamiast wybić na unik 20 x 6 40 x 3 45 x 3 50 x 2 52,5 x 2 (film) 55 x 2 57,5 x 2(film) 2. 2 x rawnie ze zwisu + 1 przysiad z 3 zatrzymaniami = 1 "powtórzenie" + 2,5 kg 50 x 1 70 x 1 80 x 1 85 x 1 87,5 x 1 + 1 przysiad więcej (film) 3. Wykroki; + 5 kg (powtórzeń na nogę) 20 x 10 40 x 10 60

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-30 20:56:19 Liczba szacunów: 0
  • Junior / DZIENNIK / jazda na westside (siła i wyskok)

    Post
    Trening dla początkujących

    dach treningowych. Choć trudno nie wspomnieć o tym, że trójbojem zajmuje się aktywnie od 1966 roku i jest jedynym zawodnikiem, który w wieku ponad 50 lat przekroczył 420 kg w przysiadzie i 950 kg w trzech bojach łącznie. Dzisiaj zajmuje się głównie trenowaniem nowych zawodników i doskonaleniem swoich programów. Wszyscy trenujący w Westside Barbell

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-08 23:15:14 Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Blog/Patrz mi w oczy .urwa nigdy się nie poddam

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    podbicie,wiedziałem,że mam wysokie,tylko wyszło,że mam szeroką stopę w części środkowej czyli tam gdzie powinno być największe zwężenie.Potem jeszcze kilka ćwiczeń,np.zwykły przysiad,przysiad na jednej nodze,zwykły chód,dziewczyna ciągle zapisywała wszystko,na końcu komputer wybrał kilka modeli.Coś co mi się jeszcze spodobało to możliwość sprawdze

    Odpowiedzi: 316 Ilość wyświetleń: 19063 Data: 2010-04-02 12:51:44 Liczba szacunów: 0
  • HST-kilka pytań

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ckiem na zielono napisze,ze za duzo cwiczen;) i zebys wywalil izolacje typu uginanie o kolanko;d HST to odmiana FBW,wiec skupiasz sie na cwiczeniach wielostawowych,takich jak przysiad,MC,podciaganie,dipsy,push press,itp. skonczylem ten plan,ale z wynikow nie bylem zadowolony mimo,wydawaloby sie,ze dobrej diety..cos musialem skopac,mysle,ze plan byl

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 2010-06-26 01:25:16 Liczba szacunów: 0
  • Metoda 5x5

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    cych (zaraz go przedstawie) i doszedlem do wniosku ze pora na jakas zmiane. trenuje 3 razy w tygodniu wtorek, czwartek, sobota to moje cwiczenia z ostatniego tygodnia wtorek: przysiad: 60kgx3, 70kgx3, 80kgx3, 90kgx3 łydki(na maszynie): 110kgx10x3 WL: 70kgx3, 75kgx3, 80kgx3x2 W na skosie w gore: 60kgx60x3 CZwartek: MC: 100kgx3, 120kgx3, 130kgx3, 140

    Odpowiedzi: 504 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-26 23:26:16 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No więc rozpoczynam od poniedziałku 10 tygodniowy cykl treningowo dietetyczny z podstawowymi suplementami. Celem przez te 10 tygodni będzie wzrost masy mięśniowej, byłbym mega zadowolony gdybym na końcu dobił do stówki na wadze. Normalnie w czasie stałych treningów byłby to cel dość wygórowany, ale zważając na fakt, że pamięć mięśniowa zadziała,

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-11 00:34:14 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    21.02.2011 - poniedziałek Dziś zayebisty trening poszedł!! Po skończeniu padałem na pysk, ale satysfakcja niesamowita UDA + ŁYDKI 1. Przysiad przedni RAMPA 5 T1: 5x45kg / 5x55kg / 5x65kg / 5x75kg / 5x85kg T2: 5x50kg / 5x60kg / 5x70kg / 5x80kg / 5x90kg T3: 5x55kg / 5x65kg / 5x75kg / 5x85kg / 5x95kg T4: 5x60kg / 5x70kg / 5x80kg / 5x90kg / 5x100kg T5

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-22 00:27:37 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ##### NOWY PLAN TRENINGOWY ##### Zaczynam kolejny plan treningowy ułożony przez Pume. Plan z priorytetem na klatkę. Treningi klatki dobrane indywidualnie pode mnie. Jedziemy! Rozkład tygodniowy 1. Klatka I 2. Nogi 3. off 4. Klatka II 5. Grzbiet 6. Barki/biceps/triceps 7. off Trening Klatka I 1 Wycisk na plaskiej rampa 6 minus 25% max rep 2 Pompki n

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-01 23:29:50 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16.03.2011 - środa Dzisiaj trening wtorkowy, bo wczoraj padałem na ryj. Mało snu, pracowałem do 1 w nocy a o 7 pobudka, w nocy się budziłem się kilka razy. Totalnie bez sił i zapału na trening, natomiast dzisiaj rewelacja Dziwną rzecz zauważyłem. Ostatnie 2-3 dni wpadła pizza, sporo lodów, jakieś czekolady zamiast ryżu. Na śniadania zamiast omletó

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-16 23:10:30 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    30.03.2011 - środa Przeziębienia ciąg dalszy, ale nie dałem za wygraną i poszedłem na workouta Trochę bez sił i motywacji, ale poszło bez zarzutów Doznałem dziś szoku jak dwóch sezonów zaczęło robić MC, pomyślałem z początku, że fajnie bo jednak ktoś poczyta trochę zanim pójdzie na siłkę. Ale jak zobaczyłem wykonanie mina mi trochę zbladła.. chło

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-31 19:15:12 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ##### PODSUMOWANIE OKRESU BUDOWY AGRESYWNEJ MASY - 6,5 miesiąca ##### Dobra, jedziemy.. Przedstawię poniżej postęp jaki udało mi się zrobić w okresie 10.10.2010 - 21.04.2011 czyli ok. 6,5 miesiąca 1. WYMIARY W obu przypadkach robione na czczo, bez pompy. Wiek: 22 lata WZROST: 184 cm 10.10.2010 / 21.04.2011 Waga: 91,0 / 110,0 +19kg Barki: 126 / 134

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-21 10:18:20 Liczba szacunów: 0
  • NoLimit / Redukcja / Dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    7 luty nogi + biceps przysiad: 10x70kg 8x85kg 8x90kg 6x100kg 3x110kg 3x115kg 3x117,5kg front przysiad: 8x60kg 8x70kg 7x75kg dwugłowe: 12x32,5kg 12x42,5kg 12x47,5kg 12x50kg wspięcia: 30x100kg 30x100kg 25x100kg 25x100kg uginanie przedramion prosty gryf: 8x27kg 8x32kg 8x32kg 6x37kg 20x17kg młotki 5x8x17,5kg przedramie ss: ściskanie sztangi + uginanie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3021 Data: 2010-02-08 08:32:39 Liczba szacunów: 0