SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • HST-kilka pytań

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ckiem na zielono napisze,ze za duzo cwiczen;) i zebys wywalil izolacje typu uginanie o kolanko;d HST to odmiana FBW,wiec skupiasz sie na cwiczeniach wielostawowych,takich jak przysiad,MC,podciaganie,dipsy,push press,itp. skonczylem ten plan,ale z wynikow nie bylem zadowolony mimo,wydawaloby sie,ze dobrej diety..cos musialem skopac,mysle,ze plan byl

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 2010-06-26 01:25:16 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No więc rozpoczynam od poniedziałku 10 tygodniowy cykl treningowo dietetyczny z podstawowymi suplementami. Celem przez te 10 tygodni będzie wzrost masy mięśniowej, byłbym mega zadowolony gdybym na końcu dobił do stówki na wadze. Normalnie w czasie stałych treningów byłby to cel dość wygórowany, ale zważając na fakt, że pamięć mięśniowa zadziała,

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-11 00:34:14 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    21.02.2011 - poniedziałek Dziś zayebisty trening poszedł!! Po skończeniu padałem na pysk, ale satysfakcja niesamowita UDA + ŁYDKI 1. Przysiad przedni RAMPA 5 T1: 5x45kg / 5x55kg / 5x65kg / 5x75kg / 5x85kg T2: 5x50kg / 5x60kg / 5x70kg / 5x80kg / 5x90kg T3: 5x55kg / 5x65kg / 5x75kg / 5x85kg / 5x95kg T4: 5x60kg / 5x70kg / 5x80kg / 5x90kg / 5x100kg T5

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-22 00:27:37 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ##### NOWY PLAN TRENINGOWY ##### Zaczynam kolejny plan treningowy ułożony przez Pume. Plan z priorytetem na klatkę. Treningi klatki dobrane indywidualnie pode mnie. Jedziemy! Rozkład tygodniowy 1. Klatka I 2. Nogi 3. off 4. Klatka II 5. Grzbiet 6. Barki/biceps/triceps 7. off Trening Klatka I 1 Wycisk na plaskiej rampa 6 minus 25% max rep 2 Pompki n

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-01 23:29:50 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16.03.2011 - środa Dzisiaj trening wtorkowy, bo wczoraj padałem na ryj. Mało snu, pracowałem do 1 w nocy a o 7 pobudka, w nocy się budziłem się kilka razy. Totalnie bez sił i zapału na trening, natomiast dzisiaj rewelacja Dziwną rzecz zauważyłem. Ostatnie 2-3 dni wpadła pizza, sporo lodów, jakieś czekolady zamiast ryżu. Na śniadania zamiast omletó

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-16 23:10:30 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    30.03.2011 - środa Przeziębienia ciąg dalszy, ale nie dałem za wygraną i poszedłem na workouta Trochę bez sił i motywacji, ale poszło bez zarzutów Doznałem dziś szoku jak dwóch sezonów zaczęło robić MC, pomyślałem z początku, że fajnie bo jednak ktoś poczyta trochę zanim pójdzie na siłkę. Ale jak zobaczyłem wykonanie mina mi trochę zbladła.. chło

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-31 19:15:12 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ##### PODSUMOWANIE OKRESU BUDOWY AGRESYWNEJ MASY - 6,5 miesiąca ##### Dobra, jedziemy.. Przedstawię poniżej postęp jaki udało mi się zrobić w okresie 10.10.2010 - 21.04.2011 czyli ok. 6,5 miesiąca 1. WYMIARY W obu przypadkach robione na czczo, bez pompy. Wiek: 22 lata WZROST: 184 cm 10.10.2010 / 21.04.2011 Waga: 91,0 / 110,0 +19kg Barki: 126 / 134

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-21 10:18:20 Liczba szacunów: 0
  • NoLimit / Redukcja / Dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    7 luty nogi + biceps przysiad: 10x70kg 8x85kg 8x90kg 6x100kg 3x110kg 3x115kg 3x117,5kg front przysiad: 8x60kg 8x70kg 7x75kg dwugłowe: 12x32,5kg 12x42,5kg 12x47,5kg 12x50kg wspięcia: 30x100kg 30x100kg 25x100kg 25x100kg uginanie przedramion prosty gryf: 8x27kg 8x32kg 8x32kg 6x37kg 20x17kg młotki 5x8x17,5kg przedramie ss: ściskanie sztangi + uginanie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3002 Data: 2010-02-08 08:32:39 Liczba szacunów: 0
  • DT Akataa - ku ładniejszej sylwetce

    Post
    Ladies SFD

    6 nr 3 by Obliques A Bieżnia 10 min 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy 10x35, 10x35, 10x45, 10x45, 10x50, 10x50, 10x55 10x35, 10x35, 10x45, 10x45, 10x45, 10x50, 10x50 2a. przysiad z nogami szeroko 3x12-15 bez przerwy 15x20, 15x20, 12x25 15x15, 15x20, 15x20 2b. wyciskanie suwnicy 3x 12-15 90sek przerwy 15x20, 15x20, 15x20 15x10, 15x15, 15x15 3

    Odpowiedzi: 253 Ilość wyświetleń: 18314 Data: 2016-02-16 22:14:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan cwiczeń w domu

    Post
    Trening w domu

    kolano (mieszane) 3s 9/9/9 Środa:(plecy,triceps) Plecy: -podciąganie na drążku szerokim uchwytem do karku(nachwyt) - 4s(max) -wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia jednoracz(przysiad na lozku podparcie) 4s(8-12-16-20) -martwy ciag 4s 16/14/12/12 -Jeszcze jakies podciaganie najlepiej szeroki podchwyt lub Prostowniki grzbietu : o Unoszenie nog w gor

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2265 Data: 2009-08-28 23:20:00 Liczba szacunów: 0
  • Fighter P.(dla swoich Pudzian)/Droga wojownika XD

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj zacząłem FBW 5x5. Układając plan wzorowałem się na BILL STAR 5x5 Poniedziałek: -przysiad 5x5 -wyciskanie leżąc 5x5 -wiosłowanie 5x5 -skłony na skosnej 2x, spięcia na płasko 3x, wszystko po 12-15 repsów Środa: -przysiad 5x5 -wyciskanie stojąc 5x5 -martwy ciąg 5x5 -drążek podchwytem 3x, pompki na poręczach 3x, po 6-8 powt. Piątek: -przysiad 5

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 2011-01-04 17:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Killing232, trzeba coś ogarnąć wreszcie, str. 1,12,50,100

    Post
    Trening dla początkujących

    24.06.2012r Trening: 5X5 Przysiad 5*28\5*43\5*62\5*62\5*62 Wyciskanie leżąc 5*28\5*38\5*50\5*50\5*50 Wiosłowanie 5*28\5*40\5*55\5*55\5*55 Wyciskanie francuskie leżąc za głowę 14*18\10*20.5\6.5*23 Wspięcia na palce ze sztangą 28kg do palenia + 50 Rozciąganie całego ciała Uwagi: Trening wypadł całkiem okej. Wyrównane maksy w 2 ćwiczeniach więc teraz

    Odpowiedzi: 1201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-24 13:23:15 Liczba szacunów: 0
  • Killing232, trzeba coś ogarnąć wreszcie, str. 1,12,50,100

    Post
    Trening dla początkujących

    cnienie dwójek, ale miałem w głowie słowa Knife - jak nie umiesz układać planów to nie kombinuj, tak więc powiedziałem sobie dobra starczy, w końcu dwójki też coś oberwały na przysiadzie. Z perspektywy czasu stwierdzam że mogłem jednak te dwójki przećwiczyć, ale mówi się trudno. Filmiki: Przysiad 5*71 2 seria z 3 http://www.youtube.com/watch?v=cOy

    Odpowiedzi: 1201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-18 18:13:52 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    zi: "ja bym skrocil sesje-czyniac je bardziej zwartymi,postawil na jakosc..." to sa programy.ktorymi powinienes sie zainteresowac: opcja 1: Starting Strength poniedzialek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5 3. drazek podchwytem 3 x max sroda 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie w staniu/na lawce 3 x 5 3. martwy ciag 1 x 5 (5x5

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 941 Data: 2012-03-31 13:45:02 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    zuje się, że mam gumę na nogi i ekspander, nie wiem czy to się na coś może przydać, ale może uda mi się skombinować jakiś trening z ekspanderem(?) Powyższy trerning jestem w stanie wykonać, tylko zastanawiam się nad tymi ćwiczeniami gdzie jesy wymagana piłka.. Bułgar i unoszenie bioder chyba można zrobić przy pomocy krzesła. A co z przysiadem? :-?

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-21 08:26:57 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    ję rozciągać się. Aby wg zaleceń Obli nie mogę zejść aż tak głęboko żeby nie kulić ogona. Stękania z tym 30kg. Nie wiem kto bardziej stękał czy ja czy ćwiczący obok MC }:-( W przysiadzie piwersze dwa powtórzenia są okej potem kolejnych 3-4 robię mysłać że to już koniec, a resztę ciągnę bo już jestem w transie i gubię rachubę i dopiero teraz przy po

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-04 00:07:31 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    12 kwietnia 2013 Dzień 33 (tydzień 5) DNT JOGA //Dieta Napoje: woda mineralna PIWNICZANKA, sok pomidorowy domowy, sok z cytryny na czczo, kawa, herbata Suple: WitD, KwasFoliowy, Omega3, wapń witC Warzywa: Nie pamiętam Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2b53511ca1aa4723ba9029c31820780a.png =================================================== 13 kwietni

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-14 12:00:26 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    21 maja 2013 DT plecy + ręce 1. Martwy ciag. 3x6-8 8x52kg/8x52kg/9x52kg/3x54kg 9x50kg/9x50kg/9x50kg/5x52,5kg 8x105lb(48kg)/8x105lb/8x105lb 3x55kg/8x52,5kg/5x52,5kg/7x52,5kg 5x52,5kg/8x52,5kg/8x52,5kg/3x55kg 8x50kg/8x50kg/8x50kg/5x52,5kg 2. Sciaganie drazka gornego do klatki. 3x4-6 spróbuję ty dołżyć nastpenym razem 9x45lb/8x45lb+5x50lb/9x45lb 8

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-25 16:46:52 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Obli, Twoje "Masz kalorie i przyj w cięzary" się sprawdziło na te treningi, progresy w MC, WL, i siadzie:-)) Martucca kontrolujemy z Izą, będzie dobrze.. :-)) ===== 30 maja 2013 DT plecy + ręce +JOGA 1. Martwy ciag. 3x6-8 9x54kg/8x54kg/9x54kg/6x56kg 6x54kg/8x52kg/8x52kg 8x52kg/8x52kg/9x52kg/3x54kg 9x50kg/9x50kg/9x50kg/5x52,5kg 8x105lb(48kg)/8x10

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-03 05:56:55 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    8eb90a0e36d43.png 31lipca-1 sierpnia 2013 DNT OFF dwa dni na działce //Dieta +grill w środę /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2653b525fbcd495d8a6b61b8e15483fd.png 2 sierpnia 2013 DT 1. przysiad 5x5 3030 5x35kg/4x37,5kg/4x37,5kg/5x37,5kg/3x40kg 5x35kg/5x35kg/4x36kg/3+1x37,5kg/3+1x37,5kg 5x30kg/5x32,5kg/5x32,5kg/5x32,5kg/4x32,5kg 6x32,5kg/5x35kg/4x35kg/4x35k

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-05 09:31:07 Liczba szacunów: 0