SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem ,ze przysiad to kiepska alternatywa do zurawia ,ale nigdzie nie pisalem abys go robil zamiast zurawia :)Ja tak robie bo zurawia niezbyt umiem,a cos w drugim planie na nogi robic musze. Wiadomo ,ze przy przysiadzie nie ma duzej pracy dwu glowych ud ,ale cos robic trzeba :)

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-04 22:27:13 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening nr 5 - PUSH A 1. Przysiad ze sztangą na karku - rampa 8: 8x55kg / 8x65kg / 8x75kg / 8x85kg 8x63kg / 8x73kg / 8x83kg / 8x93kg 2. Wycisk hantli na ławce skośnej głową w górę - 4x12: 12x15kg / 12x15kg / 12x15kg / 12x15kg 12x17kg / 12x17kg / 12x17kg / 12x17kg 3. Military Press - 4x10: 10x28kg / 10x28kg / 10x28kg / 10x28kg 10x30kg / 10x30kg / 1

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-05 19:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobrze Erwinoos robi ten przysiad? Bo ja już kurna nie wiem, czy dobrze siadam, czy nie. Jeżeli moge tak tyłek winkować to będę mógł w końcu głębiej siadać. Nie ma tragedii. Podwijanie trzeba zwalczać rozciąganiem ale takie jak tu na filmie jest całkowicie dopuszczalne. Ręce mi opadają... dietę trzymam cały czas, a waga mi spadła o cały kilogram, t

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-20 17:11:57 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Cokta nie pjerdol tylko dawaj ciezary %-) a waski przysiad sobie machnij, lateralna bedziesz miał konkretna chociaz ;d

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-30 08:56:14 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING PUSH - A 1. Przysiad ze sztangą na karku - rampa 6: 6x60kg / 6x75kg / 6x90kg / 6x105kg 6x60kg / 6x80kg / 6x95kg / 6x110kg 6x58kg / 6x78kg / 6x100kg / 1x115kg / 5x115kg 2. Wycisk hantli na ławce skośnej głową w górę - 4x8-12: 8x20kg / 8x20kg / 8x20kg / 8x20kg 8x21kg / 8x21kg / 8x21kg / 8x21kg 3. Military Press - 4x8: 8x30kg / 8x30kg / 8x30kg

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-02 19:05:56 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    no już bardzo ładnie się prezentują wyniki siłowe. w dwóch bojach już prawie 2xmasa ciała. tylko tak dalej, a bym zapomniał jak zawsze oglądam twój przysiad to weź mi powiedz czy nie masz czasami ochoty zainwestować w nowe stojaki? ten pręt na dole jak dla mnie koszmar skupianie się na takim czymś niczego dobrego nie wróży.

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-02 16:48:39 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Muszę zedytować profil. Ten mój przysiad ze 105kg, był do poziomu 90stopni, ale pomiędzy łydką, a dwugłowym uda... :P

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-22 22:41:01 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek – (piersiowe,naramienne,przedramię) 1. Wyciskanie sztangielek na skosie - rampa 10 75%x16 2. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej – rampa 6 75%x16 3. Rozpiętki na skosie/Wyciskanie sztangi na skosie - 4x16 4a. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia – 4x16 4b. Unoszenie sztangielek w staniu – 4x16 5. Wyprosty nóg w zwisie na drążku – 2

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-17 16:17:07 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    ch nogach - 3x16 16x21kg / 16x21kg / 16x21kg 3b. Uginanie nóg na maszynie - 3x26 16x15kg / 16x15kg / 16x15kg 4. Łydki metodą SZOPREXA – 1 obwód No nie mogę się nauczyć tego przysiadu, z tego co widzę na filmiku ciągle jestem pochylony do przodu + podwijanie ogonu. Rozciągałem się dłuższy czas, a i tak czym niżej schodzę to bardziej zawijam. Mogl

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-23 15:35:43 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    To jest przysiad przedni?%-)

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-23 15:47:48 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Bardzo dziwnie jak dla mnie wygląda ten przysiad tylni ..

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-30 20:39:55 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota – (czworogłowe,dwugłowe,łydki) 1. Przysiad przedni - rampa 8 70%x16 8x38kg / 8x55kg / 12x45kg 2a. Syzyfki - 3x16 16x5kg / 16x5kg / 16x5kg 16x5kg / 16x5kg / 16x5kg 16x5kg / 16x5kg / 16x5kg 2b. Prostowanie nóg na maszynie – 3x16 16x30kg / 16x30kg / 16x30kg 16x30kg / 16x30kg / 16x30kg 16x30kg / 16x30kg / 16x30kg 3a. Martwy ciąg na sztywnych nog

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-07 17:26:23 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota - Nogi 1. Przysiad tylni - rampa 8 10x45kg / 10x58kg / 10x68kg / 10x80kg / 8x80kg / 16x60kg 8x38kg / 8x58kg / 8x68kg / 8x75kg / 10x83kg / 16x63kg 8x838kg / 8x58kg / 8x70kg / 8x878kg / 8x90kg 2a. Syzyfki - 3x16 16xCC / 16xCC / 16xCC 16xCC / 16xCC / 16xCC 2b. Prostowanie nóg - 3x16 16x30kg / 16x30kg / 16x30kg 16x30kg / 16x30kg / 16x30kg 6xCC

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-11 17:18:57 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale po co kłamać? %-) EDIT: Sobota - Nogi 1. Przysiad tylni - rampa 8 10x45kg / 10x58kg / 10x68kg / 10x80kg / 8x80kg / 16x60kg 8x38kg / 8x58kg / 8x68kg / 8x75kg / 10x83kg / 16x63kg 8x838kg / 8x58kg / 8x70kg / 8x878kg / 8x90kg Zwracam honor, doyebałeś do pieca %-) Zmieniony przez - dawid099 w dniu 2012-08-11 21:42:30

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-11 21:38:41 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    1 pyt. odnośnie planu, jak tu ktoś obeznany zajrzy to proszę o szybką odp mogę spokojnie dac mc w pon, wl czwartek a w sobotę siady? przysiad, a za 2 dni martwy... to nie będzie przeszkadzało? Zawsze miałem 2dni przerwy między tymi cwiczeniami

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-21 21:52:32 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek- Nogi + łydki 1. Przysiad tylni - rampa 8 10x45kg / 10x58kg / 10x68kg / 10x80kg / 8x80kg / 16x60kg 8x38kg / 8x58kg / 8x68kg / 8x75kg / 10x83kg / 16x63kg 8x38kg / 8x58kg / 8x70kg / 8x75kg / 8x90kg 8x38kg / 8x68kg / 8x75kg / 8x85kg / 8x95kg 8x38kg / 8x58kg / 8x68kg / 8x80kg / 14x100kg 2a. Syzyfki - 3x16 16xCC / 16xCC / 16xCC 2a. Prostowanie nó

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-28 14:46:32 Liczba szacunów: 0
  • wyskok na silowni / plan do oceny/ problem z kolanami

    Post
    Inne dyscypliny

    zyni maja lepsze predyspozycje, ale tak minimalnie lepsze, ze wytrwala praca mozna ich przegonic. Jeszcze do darek.k: Siady sa NAJWAZNIEJSZYM cwiczeniem w treningu nog, pelny przysiad rozwija wszystkie partie miesniowe. Robiac go z poprawna technika i nie rzucajac sie na ciezary wzmocnimy nogi. Wyskok to bardzo skomplikowana sprawa, zaangazowane

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 15567 Data: 2007-07-21 15:38:13 Liczba szacunów: 0
  • wyskok na silowni / plan do oceny/ problem z kolanami

    Post
    Inne dyscypliny

    soltys88 pisze że przysiad pełny, to jest to. Kiedyś też robiłem przysiady. Przez 10 lat trenowałem. Potem po paru latach na egzaminie z terii treningu sportowego, jeden z doktorów rosyjskich, starej daty, były trener reprezentacji rzutu młotem Rosjanów, pojechał po mnie jak mu powiedziałem, że robię przysiady pełne. Zaskoczyło mnie to , bo zawsze

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 15567 Data: 2007-07-21 23:18:04 Liczba szacunów: 0
  • wyskok na silowni / plan do oceny/ problem z kolanami

    Post
    Inne dyscypliny

    Radze wam przeczytac ksiazke "Kompleksowe zwiekszanie sily miesniowej u sportowcow" Trzaskomy i wszystkie watpliwosci zostana rozwiane. Co do przysiadow pelnych np. to nie ma nigdzie propozycji wykonywania takiego w tej ksiazce. Poodczas budowania masy lub sily (juz nie pamietam ) mamy robic przysiad do ud rownloglych z podlozem. Zas podc

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 15567 Data: 2007-07-22 08:48:40 Liczba szacunów: 0
  • wyskok na silowni / plan do oceny/ problem z kolanami

    Post
    Inne dyscypliny

    Przysiad schodzisz wolno wstajesz szybko znaczy bardziej dynamicznie

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 15567 Data: 2007-07-22 11:08:19 Liczba szacunów: 0