SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • moja osobista przemiana 2012/ pierwszy etap str.20

    Post
    Ladies SFD

    Piatek Trening 1. przysiad przedni z push press 3x 10 10/15/20kg 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami 5/7/9kg 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 5/7/9kg 3a. wypady 5/7/7kg 3b. pompki jak dajesz rade 12/15/12 4a. plank 3x max 1min 4b. woodchoper 3x 10 8/9/10kg orbiterek 30 min stretching Micha: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e

    Odpowiedzi: 315 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-09 19:48:43 Liczba szacunów: 0
  • moja osobista przemiana 2012/ pierwszy etap str.20

    Post
    Ladies SFD

    wyciągu 8/10 Czworogłowy uda: wypychanie nóg na suwnicy (lub prostowanie nog siedząc) 20/30 Dwugłowy uda: zginanie nogi z obciążeniem stojąc lub siedząc zamiast tego zrobilam przysiad sumo z 10kg obciazeniem ale tylko 2 serie i chyba nie dla mnie Łydka: wznosy stojąc dzis duze zakwasy wczoraj miska czysta bez cukrów, nie wiem o co chodzi ale na cze

    Odpowiedzi: 315 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-29 11:11:20 Liczba szacunów: 0
  • Trening+Dieta+Wasze opinie (Pierwsze HST, prosze o pomoc)

    Post
    Trening w domu

    ty podwieszone. ser topiony czy kielbasa to nie jest zrodlo bialka. tylko tluszczu. edit:pozatym tutaj zostaw tylko trening a o diecie szukaj info w dziale odzywanianie. HST: przysiad/mc wyciskanie wisolo/podciaganie wycisk na barki(siedzac, military press do wyboru) dipsy(jezeli nie masz poreczy to wyciskanie wasko badz francuskie) uginanie ramion

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1344 Data: 2008-12-28 14:20:12 Liczba szacunów: 0
  • Ok zaczynam, pelna motywacja, karnet na silke i co dalej czyli swiezak stanley

    Post
    Po 35 roku życia

    lownia Dieta : w trakcie ukladania Przeciwskazania medyczne : rzadnych Zażywane suplementy : rzadne Ostatnio przerabiany plan: rzaden Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie mam pojecia dopiero zaczynam Twoje dzienne zapotrzebowanie wynosi 2731 kcal. Zmieniony przez - stanek1235 w d

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1418 Data: 2015-04-04 23:16:28 Liczba szacunów: 0
  • konkurs / filonka

    Post
    Ladies SFD

    17.04.2013 http://imageshack.us/a/img109/618/miska01.jpg http://img203.imageshack.us/img203/9629/dieta20130417.png Płatki zalałam wrzątkiem, odczekałam aż wystygną, strasznie są sycące, zgaga taka delikatna była }:-((( Brzuch nadal taki wywalony mam #-P rano jest jeszcze spoko, ale po pierwszym śniadaniu zaczyna puchnąć, tak poza tym, to w pracy je

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 9365 Data: 2013-04-17 23:29:26 Liczba szacunów: 0
  • konkurs / filonka

    Post
    Ladies SFD

    31.05.2013 http://imageshack.us/a/img109/618/miska01.jpg http://img839.imageshack.us/img839/6049/dieta20130531.png http://img689.imageshack.us/img689/4686/trening01.jpg http://img5.imageshack.us/img5/8525/cykl4tydzie9dzie4.jpg Uwagi: Treningu nie udało się w zadanej kolejności robić, dziki tłum na siłowni, wszystko pozajmowane, dobrze, że przy stoj

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 9365 Data: 2013-05-31 23:54:42 Liczba szacunów: 0
  • Push / Pull dla zaawansowanego do konsultacji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok czyli wtedy: PON: PULL SR: PUSH PI: PULL PON: PUSH SR: PULL PI: PUSH + jeszcze najszerszy w priorytecie bo widze ze zapomnaialem napisac, barki cale a szczegolnie tylni akton PUSH: 1. Military Press rampa 6 2. Arnoldki x10-12 3. Wyciskanie plasko rampa 6 4. Wyciskanie hantli skoks w gore x10 5. Przysiad rampa 6 6. Suwnica x10 7. Wyciskanie

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 9824 Data: 2012-01-09 17:40:07 Liczba szacunów: 0
  • narencjusz / cel: masa / a założe dziennik, co się będę ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie mam za bardzo czasu na regularnie zaglądanie tutaj, ale treningów nie opuszczam, a korytko trzymam ;) Odkryłem niedawno przyprawę - cynamon do śniadania Dzisiaj był zestaw B (MC, drążek itp). Zrobiłem 5x MC i skończyłem na 8x80kg, było ok. Mam pytanie, zwiększyć do 5 serii MC i Przysiad w zestawe A ?

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2998 Data: 2011-03-14 21:40:03 Liczba szacunów: 0
  • narencjusz / cel: masa / a założe dziennik, co się będę ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie zdążyłem już edytować, więc jeszcze zapytam co sądzisz żeby we wszystkich zwiększyć? Program 3 dniowy mi odpowiada, na 4 dni na siłowni nie mam za bardzo czasu. Wyglądałoby to tak: MC i Przysiad 5 x 8 drąg i wiosło 4 x max/8 klata sztangą/sztangielkami 4 x 6-8 bary/bic/tric 3x10-12

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2998 Data: 2011-03-14 21:56:44 Liczba szacunów: 0
  • narencjusz / cel: masa / a założe dziennik, co się będę ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Ależ dzisiaj była moc na treningu, chyba najbardziej udany trening ze wszystkich dotychczas ;) 1. Przysiad 8x60,65,70,75,80kg 5 serii, spokojnie w palcem w d..;) Dodaje +5 do każdej serii od następnego poniedziałku. 2. Wiosłowanie sztangielką 8x21,25,30 i ostatnia 6x35 Wprowadziłem zmiany - 4 serie, powiedzmy, że 8x30kg poszło gładko, z ostatnią se

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2998 Data: 2011-03-17 00:38:53 Liczba szacunów: 0
  • narencjusz / cel: masa / a założe dziennik, co się będę ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Faktycznie nie pomyślałem o tym, najpierw muszę skombinować aparat/kamerę... Trening 21/03/11 - zestaw A 1. Przysiad 8x65,70,75,80,85kg Jak na razie prawidłowe obciążenie ;) 2. Wiosłowanie hantlom 8x23,25,25,30kg 35kg na razie za dużo, a 21kg mało co czuje, wymyśliłem w/w kombinacje ;) 3. Wyciskanie hantli płasko 8x46,50,50,60kg Uzasadnienie j/w 4.

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2998 Data: 2011-03-21 22:30:10 Liczba szacunów: 0
  • narencjusz / cel: masa / a założe dziennik, co się będę ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie miałem ostatnio motywacji do zwiększania ciężaru bo kumpel musiał zrezygnować z siłowni, ale dzisiaj postanowiłem że się zabawie ;) 1. Przysiad 8x70,75,80,85,90kg No, ostatnia seria konkret. 2. Wiosłowanie hantlom 8x23,25,30,35kg Może ostatnie niezbyt czysto, ale się poprawie 3. Wyciskanie hantli płasko 8x46,50,50,60kg Jest spoko 4. Wyciskani

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2998 Data: 2011-04-01 21:20:03 Liczba szacunów: 0
  • narencjusz / cel: masa / a założe dziennik, co się będę ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Środa 06/04/11 1. Przysiad 8x70,75,80,85,90kg Dobry ciężar, idzie ładnie do góry. Zastanawia mnie tylko jak to wpływa na moje żylaki 2. Wiosłowanie hantlom 8x23,25,30,35kg Ciągle ostatnia seria ciężko 3. Wyciskanie hantli płasko 8x46,50,50,60kg spoko 4. Wyciskanie żołnierskie 12x30kg 12x33kg 12x35kg Coraz lepiej. 5. Wyciskanie francuskie

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2998 Data: 2011-04-07 14:25:43 Liczba szacunów: 0
  • narencjusz / cel: masa / a założe dziennik, co się będę ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    nuje z ciężkich ćwiczeń na nogi, moje zylaki tego nie wytrzymają, po treningu wyglądają jakby miały zaraz pęknąć. Do tego dojdzie jeszcze praca cały czas na nogach. Szkoda, w przysiadzie widzę zawsze progress z treningu na trening... 2. Wiosłowanie hantlom 8x23,25,30,35kg Ciągle ostatnia seria ciężko 3. Wyciskanie hantli płasko 8x46,50,50 12x60kg A

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2998 Data: 2011-04-11 22:15:13 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    24.02.2014 Góra ciała PUSH 1.Wyciskanie sztangi leżąc 25kgx6/30kgx6/32,5kgx6/35kgx6/37,5kgx6 2.wyciskanie hantli na skosie 10kgx6/12,5kgx6/12,5kgx6/15kgx6 3.Wyciskanie hantli na piłce (raz lewa, raz prawa ręka) 9kgx6/9kgx6/10kgx6/12,5kgx5 przy wyciskaniu nie miałam asekuracji stąd taki dziwny skok w ciężarach. myślę, że 40kg spokojnie by poszło a

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16542 Data: 2014-02-24 09:03:46 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    ać ćwiczenia jedno za drugim ale czasem musiałam odpocząć bo nie miałam sił. 2 obwód wykonałam tylko x3 już ledwością 3 obwód wykonałam i niewyobrażałam sobie wykonać jeszcze jeden @@-) W ostatnim obwodzie wykonałam przysiady zwykłe. Dzień 4, 28.04.2014 DNT - wszystko mnie boli %-) ---------------- lilith trening jest super tylko mega męczący :-P

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16542 Data: 2014-04-29 11:35:04 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    W przerwach pomiędzy seriami: wskoki na podwyższenie bokiem 1 min 4A. Wiosłowanie hantlą 10kgx20/10kgx20/10kgx20 9kgx20/9kgx20/9kgx20 4B. Podskoki z piłką lekarską do pęłnego przysiadu 5kgx20/5kgx20/5kgx20 5kgx20/5kgx20/5kgx20 W przerwach pomiędzy seriami: wskoki na podwyższenie bokiem 1 min + Cardio: 30 min Trening na plus, te wskoki na podwyższe

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16542 Data: 2014-05-21 18:52:34 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    http://images65.fotosik.pl/966/0c104e8ceef7ec56.jpg Dzień 19, Tydzień 3, 30.05.2014, TRENING Dzień 5: Każde ćwiczenie 3x20 1A. Thrusters 22,5kgx20/22,5kgx20/22,5kgx19 20kgx20/20kgx20/20kgx20 25kgx20/25kgx20/20kgx20 1B. SDLHP 16kgx20/16kgx20/16kgx20 16kgx20/16kgx20/16kgx20 16kgx20/16kgx20/16kgx20 2A. Młotki 6kgx20/6kgx18/6kgx16 5kgx20/6kgx19/6kgx17

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16542 Data: 2014-06-13 11:25:52 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    ie bokiem 1 min 4A. Wiosłowanie hantlą 10kgx20/10kgx20/12,5kgx19 10kgx20/10kgx20/10kgx20 10kgx20/10kgx20/10kgx20 9kgx20/9kgx20/9kgx20 4B. Podskoki z piłką lekarską do pęłnego przysiadu 5kgx20/5kgx20/5kgx20 5kgx20/5kgx20/5kgx20 5kgx20/5kgx20/5kgx20 5kgx20/5kgx20/5kgx20 W przerwach pomiędzy seriami: wskoki na podwyższenie bokiem 1 min + interwały erg

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16542 Data: 2014-06-13 11:28:34 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    Niestety zaczynam odczuwać intensywne 6 tygodni treningów( Na prawdę podziwiam osoby, które są w stanie "jechać" cały czas na wysokich obrotach, trenować 2x dziennie itd )@@-) Jak można było zauważyć przy ostatnich treningach brakowało mi sił, kręciło mi się w głowie, ogólna niechęć do treningów. Po rozmowie z Martą wprowadzam zmiany w treningu sił

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16542 Data: 2014-06-30 20:21:45 Liczba szacunów: 0