SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pia podciaganie szeroko na drazku nachwytem 4x8xcc wyciskanie skos gora 30 stopni sztangielki 4x8x40kg przysiad tylni sztanga 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x120kg, 5x140kg przysiad na hack maszynie (sam naklad) 15x65kg, 12x85kg, 10x95kg, 8x115kg, 6x125kg przysiad bulgarski sztangielki 3x8x10kg prostowanie jednonoz siedzac 10x21kg, 10x28kg, 10x35kg, 10x

    Odpowiedzi: 980 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-20 23:35:55 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    ktajl jagodowo-kokosowy II i III – śledź IV – 1/2 koktajlu jagodowo-kokosowego trening V – 1/2 koktajlu jagodowo-kokosowego V – dorsz VI – szprotki Trening Dzien2 Nogi 1. przysiad 3x 8-10 (20kg/ 27,5kg) 40kg/ 42,5kg/ 45kg 2a. sissi 2x 10-12 5+6 cc/ 4+3+3 cc 2b. chodzenie z guma na boki 2x10-12 kroków na strone złota/ złota+czarna 3.MC 3x 8-1

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-17 20:30:23 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    zylijskie + w ciągu dnia marchewka %-) trening Dzien 2. 1. Przysiad z wyskokiem 20% max 3x8-10 1min 3s 15kg 2.zarzut siłowy ze zwisu 3x2-5 1min (15kg) 25kg/ 27,5kg/ 27,5kg 3. przysiad 4x4-6 2min 50kg/ 52,5kg/ 55kg/ 57,5kg x4 4. Sumo DL 4x3-5 2min 60kg/ 60kg/ 60kg x4/ 60kg x4 5. przysiad przedni z zatrzymaniem w niskiej pozycji w napięciu 5sek 3x3-5

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-26 21:14:02 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    piej po tych siadach więcej bym nie dała rady i tak to poszło na raty. RDL to już totalna klapa, nawet nie ma co komentować. Jedyny plus toto, że poślady ładnie pracowały. Od przysiadu aż po łydki ;-) Ten dzień zaczyna mnie stresować. Taki w kratkę jest - raz idzie jak po maśle a następnym razem normalnie płakać się chce nad niemocą i fizyczną i ps

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-06 22:46:30 Liczba szacunów: 0
  • Pomimo diety i ćwiczeń 5 razy w tygodniu nie chudnę!!

    Post
    Ladies SFD

    Jestem na półmetku. Wrzucam treningi, miske i obwody. Zdjęcia jak mi się okres skończy :) nie wyglądam teraz najlepiej, duży brzuch itd. same wiecie ;) Jak pisałam wcześniej poknociłam treningi AiB. Będę powtarzać końcówkę po 2 razy każdy. Więc przede mną jeszcze 8 treningów:) (wyjaśnienie w poprzednich wpisach) Trening A - 2 serie po 15 A. Przysi

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-27 15:30:46 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Zdaje mi się Przemo, że zmieniłeś przysiad na nieco bardziej głęboki - skąd taka zmiana ? Zawsze byłeś chyba zwolennikiem takim krótszym ruchów w tym ćwiczeniu.

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-10 15:54:22 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    LEGS 3 1. MC R8 8x70 / 8x120 / 8x160 / 8x190 / 8x215 / 10x195 2. SQ na hack maszynie R15 15x60 / 15x90 / 15x120 / 17x107,5 / 19x95 Odpychanie od platformy szeroko 5x12 200kg 3b. Przysiad przy piłce wąsko 5x15 0kg 4a. Syzyfki 4x max 15x / 15x / 15x / 14x 4b. Prostowanie siedząc 4x15 15kg 5. Uginanie leżąc 6x 8x80 / 8x80 / 8x80 / 8x80 / 10x72,5 /

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-22 14:41:34 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Przysiad technicznie dobrze, braki wynikają jedynie z słabej mobilności góry. Jak na kulturystkę Przemek ma bardzo dobrą technikę.

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-11 10:41:12 Liczba szacunów: 1
  • Konkurs/Tamaqucci/podsumowanie str14

    Post
    Ladies SFD

    kie ale w tym miesiącu i tak jest lajtowo - kupiłam to BCAA i wspaniały efekt placebo od razu po zakupie był :-PP Trening Rozgrzewka (orbi, wioślarz, HIM, HAM, shoulders mob) przysiad (R20kgx10 30kgx10) 5x 40/45/50/55/60x4 60x1 przysiad (R20kgx10 30kgx10) 5x 40/45/50/55x3/52,5x2 przysiad (R20kgx10 30kgx10) 5x 40/45/50/55/ 3,5*57,5 przysiad (R20kgx1

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 11699 Data: 2014-04-25 20:41:27 Liczba szacunów: 0
  • Roland Roli Kowalczyk- W pogoni za marzeniami

    Post
    Dzienniki Treningowe

    a ja dotyrałem nogi do pozygu... dziwny okres :/ 8x8 Uginanie na maszynie leżąc jednonóz + 5x20 Wspięcia na palce na maszynie 3x10 MC jednonóz 2x30 Wypychanie na suwnicy jednonóz 5x5 Przysiad klasyczny 8x8 Przysiad na hack-maszynie 3x15 Wypychanie na suwnicy obunóz- wąsko

    Odpowiedzi: 636 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-02 22:31:19 Liczba szacunów: 0
  • radosuaf/BLOG/dlaczego bez diety i treningu nie wychodzi :-D

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra dobra, coby juz tmtego tematu nie zasmiecac Twoj program moglby tez tak wygladac: przysiad zolnierski martwy/zaminenie z powerclean przysiad wyciskanie lezac wznosy z opadu podciaganie A pewnie ze nie latwy, cholernie skomplikowany, ale wolno sie ucze, pozniej wejda te ruchy w krew A ty kolarstwem sie hobbystycznie parasz to PC do typowo s

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-08 13:40:22 Liczba szacunów: 0
  • radosuaf/BLOG/dlaczego bez diety i treningu nie wychodzi :-D

    Post
    Trening dla początkujących

    chyba mial na mysli to slowo na "o", ale nie umial sie wyslowic TRENING: przysiad 20kg x 10 50kg x 8 80kg x 6 105kg x 5 105kg x 5 105kg x 5 Fajne ćwiczenie, zaczynam je rozumieć . wyciskanie płaskie 20kg x 10 40kg x 8 60kg x 8 60kg x 6 Trochę bardziej wąsko niż normalnie, żeby nie naciągać kciuka, powolny ruch na napiętej klacie. Całki

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-09 21:29:14 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] akneraj/Kiedy droga staje się celem,str.78-100

    Post
    Ladies SFD

    zywa: brokuły, cebula, sałata, ********************************************* *TRENING: Rozgrzewka: rower 5min. 1a) wykroki z przeskokiem 4x 10 x10 / x10 / x10 / x10 1b) przysiad z wyskokiem 4x 10 x10 / x10 / x10 / x10 1c) przysiad ze sztangą 4x 20-25 27.7kg x20 / x20 / x20 / x20 2. RDL 4x 8-12 (90sek) 50kg x 12 / 60 kg x 12 / 70

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-18 17:11:13 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] akneraj/Kiedy droga staje się celem,str.78-100

    Post
    Ladies SFD

    seler. BTW 170 / 100g / 50g, 1721kc ***************************************************************** *TRENING: Rozgrzewka: rower 5min. 1a) wykroki z przeskokiem 4x 10 1b) przysiad z wyskokiem 4x 10 1c) przysiad ze sztangą 4x 20 (30sek) 30kg 10/10/20 // 10/10/20 // 10/10/20 2. RDL 4x 8-12 (90sek) 52.5kg x12 / 62.5kg x12 / 72.5kg x11 /

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-25 19:10:34 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] akneraj/Kiedy droga staje się celem,str.78-100

    Post
    Ladies SFD

    Poniedziałek, 27.08: - owsiane, siemie, jajko, ziemniak; TRENING* - owsianka z cynamonem i lyzka masla, siemie, bialka jaj, Tran, wiesiolek; - owsiane, twarog, pietruszka; - j/w; - ziemniaki, losos, musztarda, cukinia, ogorki kiszone, pietruszka; - zoladki kurze, ziemniaki, cukinia, pietruszka; - salatka z tunczyka i warzyw (pomidor, salata, ogork

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-28 14:50:24 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] akneraj/Kiedy droga staje się celem,str.78-100

    Post
    Ladies SFD

    ciezar staly, 3x10: 14kg x10/10/10 Mialam zapisane 15kg, ale zapomnialam wziasc obciazen na reke. 3. Workout, 21.15.9, czas: 7:55 - pompki z obciazeniem, (talerz = 10kg), - przysiad z wyskokiem, - brzuszki ze zwisu, z rozkrokiem w gorze, Szkoda, ze nie ma 7.5kg talerzy ... hehe. Pompki ciezko - talerz zostaje :D. W ogole w cwiczeniu nr: 2 mialo

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-24 08:58:10 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] akneraj/Kiedy droga staje się celem,str.78-100

    Post
    Ladies SFD

    Poniedzialek, 29.10.: - owsiane, cynamon, bialka jaj; TRENING* - owsiane, bialka jaj, Tran (1 lyzeczka), maslo (1 lyzeczka); - owsiane, ziemniak, watrobka, jarmuz; - owsiane, ziemniak, kurczak, ogorek kiszony, papryka f; - ziemniaki, kurczak, jarmuz, ogorek kiszony; - pieczona dynia, jarmuz, maselko; Wartosc: B = 135.2g; T = 40.1g; W = 175.5g; kc

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-30 07:50:47 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] akneraj/Kiedy droga staje się celem,str.78-100

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiaj, 7.11, (bylo i bedzie): - owsiane, siemie, cynamon, 3 bialka jaj; TRENING* - owsiane, siemie, cynamon, 3 bialka jaj, Tran (1 lyzeczka); - soczewica, siemie, por, kurczak, ziemniak; - soczewica, ziemniaki, siemie, kurczak, musztarda, kapusta kiszona, por; - soczewica, watrobka, siemie, por, cebula; - watrobka, brukselka (ok. 300gr), maselko

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-07 08:06:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pati1r - my Iron Maiden Challenge

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zę mocno zmodyfikować i okroić. Mam nadzieję, że uda mi się przynajmniej utrzymać formę i że nie odbije się to mimo wszystko na moim zdrowiu. Środa -podciąganie: 5-4-3-2-1 -przysiad na jednej nodze (skater squat): 5x/str x 3 -przysiad na jednej nodze (pistol squat): -przytrzymanie w dolnej pozycji 5 s x 3/str -1,5 powtórzenia x 3

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2844 Data: 2017-09-09 18:06:03 Liczba szacunów: 0
  • AZreel - zamienie kluseczki na figure laseczki

    Post
    Ladies SFD

    17,5kg x 15 / 20,5kg x 15 / 23,5kg x 15 4. PP ze sztangielkami: 3kg x 15 / 4kg x 15/ 5kg x 10 5. Wykroki: 15kg x 30 / 15kg x 40/ 15kg x 42 6. Pompki: 14 ** * pierwotnie jest przysiad przedni, ale nie wiedziałam na co go zamienić i nie zrobiłam nic. Na następny raz zrobię przysiad bułgarski. ** ma być jedna seria na maxa. Czy to znaczy, że tylko ra

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8067 Data: 2013-06-18 09:59:33 Liczba szacunów: 0