SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Forma na lato z Lidlem

    Post
    Po 35 roku życia

    Środa. Przysiad: 5x85 5x91 5x97 5x103 5x108 Wyciskanie leżąc: 5x85 5x93 5x101 5x109 5x116 Wiosłowanie hantlem: 5x34 5x40 5x46 5x51 5x55 Biceps symbolicznie. Zamieniłem wiosłowanie sztangą na hantel. Szarpanie sztangi przypominało już martwy ciąg ze szrugsem na końcu. Wiosłowanie hantlem wydaje się dla mnie być bardziej poprawne technicznie jeżeli m

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 13573 Data: 2015-02-18 20:23:58 Liczba szacunów: 0
  • Forma na lato z Lidlem

    Post
    Po 35 roku życia

    Sobota. Trening dzisiaj rano, bo wczoraj miałem za dużo spraw. Przysiad: 5x85 5x93 5x98 5x104 5x110 Wyciskanie leżąc: 5x85 5x95 5x103 5x113 4x120 no nie dałem rady zrobić 5 powtórzeń Wiosłowanie hantlem: 5x40 5x45 5x50 5x54 5x58 Kryzys dopadł mnie także w WL. Cóż, spotkały się chyba w jednym miejscu: dieta redukcyjna oraz liniowa progresja. Dalej j

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 13573 Data: 2015-02-28 14:28:19 Liczba szacunów: 0
  • Forma na lato z Lidlem

    Post
    Po 35 roku życia

    Środa. Przysiad: 5x85 5x88 5x91 5x95 5x95 Wyciskanie leżąc: 5x85 5x91 5x95 5x98 5x100 Wiosłowanie hantlem: 5x40 5x43 5x46 5x49 5x49 Chociaż ćwiczyłem na 85% to i tak jak za karę. Jeszcze w Piątek zrobię lekki trening, a od poniedziałku spróbuję zwiększyć kaloryczność do 3000 kcal/dzień. Jednocześnie pozchodzę z powtórzeniami w seriach. Zobaczę co s

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 13573 Data: 2015-03-04 19:40:13 Liczba szacunów: 0
  • Forma na lato z Lidlem

    Post
    Po 35 roku życia

    stały ciężar. Zaczynasz od 50% maxa, jak wyrobisz 5x5 na stałem ciężarze, dodajesz 2,5 na górę i 5 na dół (mc i przysiad...chociaż ja w przysiadzie bym sie zastanowił nad 2,5 :) )

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 13573 Data: 2015-04-09 18:06:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - snake126

    Post
    Trening w domu

    Dzięki , dziś trening zrobiłem zgodnie z planem aczkolwiek od następnego treningu postanowiłem pozmieniać troche ćwiczenia , wygląda to teraz tak , zmieniam bo poprostu te bardziej czuje i lepiej mi sie je wykonuje , oto plan , mam nadzieje że już niezmienny przez jakiś czas: Poniedziałek , Czwartek ( Klatka , Barki , Kaptury , Triceps ) : * Wycisk

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2009-09-29 18:22:53 Liczba szacunów: 0
  • SPAM-dla wszystkich jesteśmy tolerancyjni, ale tylko w tej edycji!

    Post
    Trening dla początkujących

    bede sie opieral min na: przysiad klasyczny pelny, mc kulturystyczny, wycikanie poziomo, pompy na poreczach, wioslowanie ciężko i tego typu bajery

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-07 20:18:35 Liczba szacunów: 0
  • SPAM-dla wszystkich jesteśmy tolerancyjni, ale tylko w tej edycji!

    Post
    Trening dla początkujących

    ale jest na sztandze nałożony cieżar odpowiedni? jest przysiad? JEST

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-11 21:58:22 Liczba szacunów: 0
  • SPAM-dla wszystkich jesteśmy tolerancyjni, ale tylko w tej edycji!

    Post
    Trening dla początkujących

    http://facet.onet.pl/forma/9-cwiczen-ktore-moga-ci-zaszkodzic/1vqd7 Let the shitstorm begin: 1. Zyzz na pierwszej focie... 8-) "Przysiad typu squat". :E

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-16 00:31:34 Liczba szacunów: 0
  • SPAM-dla wszystkich jesteśmy tolerancyjni, ale tylko w tej edycji!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobre wyniki. Kilku panów w tym dziale przebijasz. :D Ja jestem leszczem aktualnie. WL dziś sprawdzałem maksa 95kg x1, MC 100kg 5s x5, Przysiad 72kg 5s x5. Maksów nie znam z innych ćwiczeń aktualnie. Dopiero na koniec cyklu sprawdzę. ;D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 03:19:29 Liczba szacunów: 0
  • SPAM-dla wszystkich jesteśmy tolerancyjni, ale tylko w tej edycji!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam zakladam dziennik po sugestiach z forum: Wiek - 38 Staz - ok. 18 lat z przerwami - 2,5 roku ciagle w tym 1 rok ostro. Wymiary: wzrost - 190 waga - dzis 117 klatka - uzupelnie ramie - 46 udo - 72 kark -46.5 przedramie - uzupelnie lydka - uzupelmie Nie moge znalezc miarki dieta. W trakcie kalibracji: B - ok. 2,5-3 T - 1-1.5 W - 5-6 Jeszcze mam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-19 20:28:44 Liczba szacunów: 0
  • Won z sadłem - Dziennik Lume /Film str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    em leszcz, ale Koala, Ronie czy Szpaku moga wiele pomoc. Co do siadow - IMO kwestia rozciagniecia, ale tez nie wiemy czy nie masz jakichs innych niepozadanych diabelkow;-) Te przysiady na palcach to byly kucniecia. Klasycznie (tzn. bez Platz Squat, Sissy Squat czy inne poyebanstwa) zaczynasz przysiad od wycofania bioder w tyl, ugiecie w kolanach je

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-13 16:12:59 Liczba szacunów: 0
  • Won z sadłem - Dziennik Lume /Film str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    b dwa filmiki, jeden z boku tak jak do tej pory i jeden z przodu, poza tym nie widzę żeby Twój tyłek szedł do tyłu, raczej kolana idą do przodu co jest błędem. Może też być tak że masz osłabione mięśnie obręczy biodrowej. Zgaduje że gdybyś się czegoś przytrzymał, mógłbyś zrobić pełny przysiad. Zmieniony przez - Karquaz w dniu 2013-09-13 21:23:17

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-13 21:12:51 Liczba szacunów: 0
  • Won z sadłem - Dziennik Lume /Film str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra ostatnie pytanie na dziś odnośnie tych przeklętych przysiadów zauważyłem, że, kiedy robię przysiad w taki sposób, że dotykam brzuchem ud, tzn jestem bardziej zgięty lub pochylony w sumie sam nie wiem to łatwiej mi zachować równowagę, czy to błąd? Bez urazy, ale masz problem z rozumieniem słowa pisanego?

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-14 12:54:17 Liczba szacunów: 0
  • Won z sadłem - Dziennik Lume /Film str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja już Ci dawno powiedziałem co masz robić, teraz tylko ograniczam się do poprawiania księżycowych teorii. Sory, ale nie mam w zwyczaju mówić czegoś 8 razy. Chcesz robić przysiad z hantlami? To rób, nie grzeje mnie to ani nie ziębi.

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-21 12:50:18 Liczba szacunów: 0
  • Won z sadłem - Dziennik Lume /Film str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    omie (w zależności od ciężaru wybranego gryfu) nawet 20-30kg jest w stanie zapewnić mu dobry trening przez co najmniej 3 tygodnie. Szczególnie że jeszcze niedawno ledwo robił przysiad. Z czasem dołożyłby ciężaru, czy to kompozytowego czy może metalowego zrobionego u tokarza. 30-40 zł miesięcznie na kolejne obciążenia to nie jest jakaś szczególnie w

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-16 03:07:30 Liczba szacunów: 0
  • DT kamilia budujemy mięsko

    Post
    Ladies SFD

    leców, barki) Zamiast tego ćwiczenia które mi z resztą nie wychodzi Wiosło hantelką w oparciu o ławkę 15x5 15x6 15x6 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 15cc 15 cc 15cc 6.przysiad z hantelkami 15x4 15x5 15x5 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 15 15 15 8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki) 15x5 15x5 15x5 9.odwro

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 4973 Data: 2015-05-18 11:51:29 Liczba szacunów: 0
  • DT kamilia budujemy mięsko

    Post
    Ladies SFD

    anie sztangi płasko 1s 15x15 2s 15x17 Francuskie uginanie 1s 15x3 2s 15x3 wznosy ramion bokiem 1s 15x3 2s 15x3 wznosy z opadu 1s 15x2 2s 15x2 wiosło sztangą 1s 15x15 2s 15x17 przysiad ze sztangą na plecach 1s 15x13 2s 15x13 (ostatnie powtórzenia ledwo ledwo) zbieranie grzybków 1s 15x6 20x6 (muszę dołożyć bo mało) wspięcia na palce 1s 15x19 2s 15x19

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 4973 Data: 2015-08-27 11:02:01 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/ejpi/rok str.30

    Post
    Ladies SFD

    31 marca 2014 TRENING Dzień 2 1. przysiad 3x 8-12 25kgx12/x11/x9 2. wznosy bioder ze sztangą 3x 20 42kgx20/x20/x20 3. Bułgarski 2x 6 na nogę ccx6/x6 4. Supermenki 2x10 ccx10/x10 5. wznosy nóg w leżeniu na brzuch 3x 10-15 15/15/12 6. sit upy 3x15-20 20/15/15 Ad.1. Progres w ilości powtórzeń i chyba póki co musi wystarczyć, bo pod koniec mam t

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-31 21:05:13 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/ejpi/rok str.30

    Post
    Ladies SFD

    4 Na początek: POMPKI, co bym znowu nie zapomniała. Jeszcze ktoś pomyśli, że strasznie gołosłowna jestem. }:-( https://www.youtube.com/watch?v=-fsAZ2P1XgM TRENING Dzień 2 1. przysiad 3x 8-12 27kgx8/25kgx10/x8 2. wznosy bioder ze sztangą 3x 20 45kgx20/x19/x16 3. Bułgarski 2x 6 na nogę ccx6/x6 4. Supermenki 2x10 ccx10/x10 5. wznosy nóg w leżeniu

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-07 21:13:10 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/ejpi/rok str.30

    Post
    Ladies SFD

    15 kwietnia 2014 TRENING Dzień 2 1. przysiad 3x 6-8 30kgx8/x8/x7 2. wznosy bioder ze sztangą 3x 20 48kgx20/x20/x18 3. Bułgarski 2x 6 na nogę ccx6/x6 4. Supermenki 2x10 ccx10/x10 5. wznosy nóg w leżeniu na brzuch 3x 10-15 15/15/13 6. brzuszki na piłce 3x15-20 20/20/18 Ad.1. Nie myślałam za dużo, tylko nagrałam. No i wciąż się kulę, ja chyba jakąs k

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-15 21:31:48 Liczba szacunów: 0