SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • dobry plan ?

    Post
    Trening dla początkujących

    itewniku ze sztangą - 12,10,8. 3. Uginanie przedramion ze sztangielkami, siedząc - 12,10,8. Dzień 4 (Mięśnie ud + łydki) 1. Przysiad ze sztangą na barkach -15,12,10,8 2. Hack przysiady - 15,12,10,8 3. Prostowanie nóg w siadzie - 15,12,10,8 1. Wspięcia na palce - 15,12,10,8 2. Wspięcia na palce w siadzie -15,12,10,8 Dzień 6 (Obręcz Barkowa) 1. Wyci

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 2008-06-15 18:13:09 Liczba szacunów: 0
  • dobry plan ?

    Post
    Trening dla początkujących

    itewniku ze sztangą - 12,10,8. 3. Uginanie przedramion ze sztangielkami, siedząc - 12,10,8. Dzień 4 (Mięśnie ud + łydki) 1. Przysiad ze sztangą na barkach -15,12,10,8 2. Hack przysiady - 15,12,10,8uginanie nog lezac 3. Prostowanie nóg w siadzie - 15,12,10,8 1. Wspięcia na palce - 15,12,10,8 2. Wspięcia na palce w siadzie -15,12,10,8 Dzień 6 (Obręcz

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 2008-06-15 20:14:56 Liczba szacunów: 0
  • swid0ka/redukcja Moja waga to 162 kg. Zejde do 95. Nie wierzysz? Nie wchodz.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przede wszystkim zacznijmy od tego, że nie powinieneś teraz dawać z siebie cały czas 100 %- naprawdę nie potrzeba nam, żebyś zszedł na zawał. Dlatego też na razie darowałbym sobie interwały. Jak się czujesz ze stawami? Dawałbyś radę robić marsze, czy zostają tylko przyrządy? Co do treningu- ja bym proponował Ci jakiś podstawowy trening całościowy,

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 3959 Data: 2012-02-20 22:56:54 Liczba szacunów: 0
  • FRANCO COLUMBU

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    Warto dodać jego rekordy siłowe. Przysiad: 297 kg Wyciskanie: 235 kg Martwy ciąg: 340 kg Rwanie: 122 kg Podrzut: 180 kg

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-08 21:56:57 Liczba szacunów: 0
  • Bill Star 5x5 - małe info o treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    nad tym planem ale.. Nogi i plecy to duże partie i konkretnie zmęczone potrzebują tez dłuższego odpoczynku a tu te dwie parte tak dostają po dupie, że szkoda gadać. Co 2 dni przysiad, w tym 2x w tygodniu na maxa? Do tego - martwy może i jest 1x w tygodniu ale dochodzi 2x wiosłowanie sztangą ( no i oczywiscie przysiady :) ) co maxymalnie obciąża p

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5259 Data: 2011-04-13 20:23:11 Liczba szacunów: 0
  • Mika - była poruta ale dupa odkuta a krata będzie do lata

    Post
    Ladies SFD

    Micha: - placki - tosty z ciecierzycy (wczoraj przekroiłam na pół, posmarowałam serem, na to ser zółty i były pycha):-D trening - białko a potem był browar }:-( /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/45357cc4662d4e74b8dcc50ef671e641.png trening: rozgrzewka 15 min 1. Wykroki ze sztanglami 4x15 12/14/16/18 kg 2. Przysiad ze sztangą 4 x 15 18 kg 3. RDL 4 x 15 18

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 17343 Data: 2012-01-06 13:14:12 Liczba szacunów: 0
  • Mika - była poruta ale dupa odkuta a krata będzie do lata

    Post
    Ladies SFD

    @@-) i mam nadzieję, że to są rychłe studia ;-D Co do łapek to mam ten sam problem |-) _______________________________________________________ 16-08-2012 Trening - dzień 3 1. przysiady 4x6-8 28/38/45/45 kg 2. wykroki 4x6-8 22/27/32/37 kg 3. martwy na prostych 4x6-8 28/33/38/43 kg 4. wspięcia na palce 4x6-8 35/40/45/50 kg 1. Przysiad mnie zmiażdżył

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 17343 Data: 2012-08-16 19:34:27 Liczba szacunów: 0
  • *** Dziwki, SPAM i stare gacie - Łoles w***ał twemy tacie %-) ***

    Post
    Doping

    wczoraj na przysiad poszło 100kg x 8 powt. po 4 miesiecznej przerwie po skręconym stawie kolanowym i 2 treningu na nogi to przyzwoicie siema

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-03 19:04:56 Liczba szacunów: 0
  • Powabne panny wtem wklejamy, nowy spam dziś zakładamy!

    Post
    ActivLab

    staram się brać jak najwięcej moge ale pilnuje technikę ciekawy jestem ile na przysiad pójdzie ale to musze mieć podwójną asekuracje WL celuje 115-120 od przyszłego tygodnia trzeba wziąć się za siłe :D

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 20:33:31 Liczba szacunów: 0
  • STAGNACJA...Prośba o porade , pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wrzuce rozpiske z tamtego tygodnia .Staram sie zmieniac cwiczenia Poniedziałek KLATKA Wycisk sztangi skos dodatni regresja 80kgx8 75kgx10 70x10 60x12 hantel płsaka 25kgx10 25x10 27x8 27x6 rozpietki skos dodatni 12*16 12x16 10x17 brama 3 s stały cięzar po 12 powt Tric lekko francuskie leżąc 25kg x12 25kgx12 30x10 30x10 Brzuch WTOREK PLECY I BI

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 2013-01-30 10:20:50 Liczba szacunów: 0
  • STAGNACJA...Prośba o porade , pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek KLATKA+przód barków Wycisk sztangi skos dodatni 4x10x10x10x8 rozpietki skos dodatni 3s10 pompki na poręczach 3xmax brama 3 s stały cięzar po 12 powt Wycisk z przed głowy 12-10-10-10 unoszenie bokiem 12-12-10 podciąganie sztangi 2xmax(mniejszy cieżar) Brzuch sRODAPLECY Podciaganie szeroko nachwyt 3-max sciaganie drazka do klatki nach

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 2013-01-31 09:26:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] KapiXXX "Sportowe Maksimum"

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzień 9 Czwartek 05.07.2018 DT Udało się dzisiaj nadrobić środowy trening i był to jednocześnie chyba jeden z moich najcięższych treningów w życiu %-) ciężko powiedzieć dlaczego ale całość szła jak krew z nosa }:-( Zapomniałem w tym wszystkim o wykonaniu ostatniego ćwiczenia allachów, które dalej i tak idą nie za dobrze. Warto wrzucić w w miejsce t

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 2272 Data: 2018-07-06 08:57:21 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] KapiXXX "Sportowe Maksimum"

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzień 13 Poniedziałek 09.07.2018 DT Dieta Posiłek I -jajka 3szt -pieczywo żytnie 100g -pomidor 1szt Posiłek II -pierś z kurczaka 300g -chleb graham 100g -pomidor 1szt /SFD/2018/7/10/8608ee852b104957a792e77577a05557.jpg Posiłek III -mozzarella 100g -chleb graham 100g Posiłek Potreningowy -jabłka 500g -mleko 1,5% 200ml /SFD/2018/7/10/ac7ba57ccf48423

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 2272 Data: 2018-07-10 08:56:58 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja fatu - podejście 2.

    Post
    Ladies SFD

    Tak zapytam...przysiad z 8kg i MC z 23kg? Tak, to zle? Podejrzenie jaskry, staram sie ruszac co innego moge zrobic? Sam rowerek nic nie daje...

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1329 Data: 2016-05-23 19:00:11 Liczba szacunów: 0
  • dieta i trening do sprawdzenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    W ogóle nie rozumiem kolejności ćwiczeń, najpierw lifty główne tj. MC,Wiosło,Drążek,Poręcze,Przysiad, Press itd, na drugą pozycje w treningu postaw asysty, które będą wspierały siłowo twój lift heavy, na następnym miejscu postaw ćwiczenia budujące masę lokalną i na tym etapie to Tobie wystarczy Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2326 Data: 2012-04-01 15:12:28 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań na temat FBW, ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    no to zaczniemy od planu jest kilka szkol co do FBW zajmijmy sie moze 2 "glownymi" 1 M ripppetoe wyznawal zasade planu stricte silowego i podstawowego przysiad wyciskanie na plaskiej MC 2 uzasadnione w rozsadny sposob odpuszczenie MC w dzien MC (nawet i wogole go nie wykonywanie) bo przysiady zalatwiaja prostowniki (dowod na to wykonaj M

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 708 Data: 2010-12-06 09:48:11 Liczba szacunów: 0
  • przygotowanie treningu na wakacje (pomoc)

    Post
    Sztuki Walki

    Jak najbardziej. To super sprzet. Np przysiad z wyrzutem pilki lekarskiej na konkretna wysokosc (np odbijasz od sciany), thrustersy z hantlami, swingi z hantlami, podwojne skoki na skakance, rzut pilka lekarska- to normalnie i czesto uzywane ruchy w crossficie. :-))

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1593 Data: 2012-05-30 14:27:47 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'Marchewka/MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    No i jak by nie patrzec, o to chodzi %-) Aero przez to troszke z mniejsza para ale pocisnelam ile moglam. Arphiel bardzo dziekuje za rady, czesc z nich juz wdrozona. Tempo w przysiadzie mysle, ze opanowane ale jeszcze nakrece do kontroli pelna serie przy nastepnym treningu, jesli nie masz nic przeciwko. Miska: Suple: tran. magnez, multi, castagnus

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 11612 Data: 2014-11-20 09:38:56 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'Marchewka/MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    22/11/2014 Dzień 10 DT BTW 130/60/200 Trening nr. 3 ** Kolejnosc zmieniona : przysiady na sam koniec, 2a i 2b nie w obwodzie, 30sek przerwy miedzy seriami 1. MC 5x8-10 (90sek) (40kg/40kg) 10x50kg / 9x60kg / 8x65kg / 7x65kg / 5x70kg (40kg/40kg) 10x50kg / 8x55kg / 8x65kg / 7x65kg / 6x60kg 2a. Przysiad 4x 12-15 15x40kg / 12x45kg / 12x45kg / 10x45kg

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 11612 Data: 2014-11-22 20:00:04 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'Marchewka/MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    esy, po drugie- jeszcze nigdy nie doswiadczylam takiego wsparcia i nie dostalam tylu dobrych rad podczas jednego treningu, ze dodalo mi to skrzydel i energii na caly dzien. W przysiadach zmienialam sie z jednym ze starszych bywalcow silowni, ktory nie dosc ze dostosowal sie do mojego ciezaru i przerw pomiedzy setami, to jeszcze bacznie obserwowal j

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 11612 Data: 2014-12-01 11:34:00 Liczba szacunów: 0