SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Siła i wytrzymałość - 15/10/5 by Wodyn. Priorytet barki.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    20x15 25x15 30x15 35x8 - pomiędzy seriami ściąganie drążka podchwyt 15p 35x15 40x15 45x15 50x15 2. - pompki na poręczach 5x15p zrobione pompki w podporze tyłem 3. - box-przysiad 5x15p 60x15 70x15 80x15 90x15 80x15 - wspięcia na palce z ciężarem o 40kg większym 100x28 110x25 120x25 130x25 120x25 - składana 15x6kg 15x6kg 15x6kg 15x6kg 15x6k

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 8029 Data: 2011-04-15 09:23:11 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASE DO SPRAWDZENIA !

    Post
    Trening dla początkujących

    z klatką mógłbyś dać zamiast jednego skosu + to dać jeden skos ujemny. Jak robisz barki bo nie napisałeś. Z reguły mięśnie wytrzymałe typu łydka, potrzebują dużo powtórzeń. Najmniej powtórzeń powinno się stosować na ćwiczeniach złożonych: mc i przysiad. Tu możesz dać piramidę 10-8-6 ponieważ kg użyte w tych bojach są największe. W reszcie 12-10-8

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 509 Data: 2011-05-06 12:41:06 Liczba szacunów: 0
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    Hiit jeszcze nie wrzucony - muszę się zmotywować. Planuje zacząć na dniach :) 07 lipca 2016 dzień 5-tek NOGI - Przysiad 47.5 / 57.5 / 65 / 72.5 / 80 kg (fajnie szło było trochę mocy dlatego dołożyłem jeszcze 4x85 kg) PLECY - MC 60 / 70 / 80 / 90 / 100 kg (ostatnia seria ledwo co poszła :/ ) KLATA - WL 42.5 / 50 / 57.5 / 62.5 / 70 kg (sprawdziłem

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1614 Data: 2016-07-07 21:40:04 Liczba szacunów: 2
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    Po małej przerwie wracam znowu :) . Półtora tygodnia minęło na urlopie, plaża, goferki, morze, itd. Treningu zero, bo wakacyjny nastrój nie sprzyjał wysiłkowi :) . Diety nie liczyłem, ale spowolnione urlopowe tempo nie zmuszało mnie do jedzenia dużej ilości posiłków. Na dzisiejszym ważeniu wyszło 82.5 kg, wiec jest fajnie. Poniżej wrzucam jeszcze z

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1614 Data: 2016-07-31 16:47:18 Liczba szacunów: 0
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    lavavajillasenlacocina - lecę 3 dni treningowe + 2 dni cardio. Staram się, żeby 2 dni były zawsze wypoczynku :) ...Ale widzę, że ty ciśniesz dzień w dzień ;). A z tą nową szatą graficzną dużo fajniej - na pewno przejrzyściej :-) 11sierpień 2016 Dzień 5-tek Odszedłem trochę od zaplanowanej progresji. W nawiasie plan, poza nawiasem realizacja NOGI

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1614 Data: 2016-08-12 13:34:41 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    bie przerwe do konca tygodnia bo jest to potrzebne, wczesniej nie wiedzialem WODYN: Tak mam 82 kg na sztange (razem ze sztanga) tylko ze ja tyle na klate nie wezme nawet.. Na przysiad tez nie, No i nad MC musze narazie technike wyrobic, bo nie robilem nigdy wczesniej MC.. Powoli bede dokupywal jednak te KG.. Kretex.. Poszukaj a znajdziesz, wymiary

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 13152 Data: 2008-12-08 22:13:56 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    ry - powolne tempo, w szczególności faza negatywna np. (barki) wznosy przodem, bokiem, w opadzie; (bic) modlitewnik, plecy (maszyny); (tric) - maszyny W złożonych warto dowalić ciężarów - np. martwy ciąg, przysiad, wyciskanie leżąc, wyciskanie wąsko, wiosłowanie, podrzut, zarzut, high pulls ... Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2009-04-17 15:55:40

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 13152 Data: 2009-04-17 15:54:53 Liczba szacunów: 0
  • test masa i siła domi2006

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie dziwie sie że nikt tu nie zagląda ps. i 55 na przysiad? chyba żartujesz Zmieniony przez - sb20 w dniu 2006-10-15 14:01:29

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8302 Data: 2006-10-15 13:35:27 Liczba szacunów: 0
  • test masa i siła domi2006

    Post
    Odżywki i suplementy

    a czemu nie ryzykujesz? niestety ja w Twoj profil nie moge zajrzeć bo coś mi z tym forum szwankuje ale nie ważne, ja robiłem przysiady z 92 kg na 6 ruchów, fakt to mało, staż byłby 2 lata gdyby nie kontuzja odcinka lędźwiowego a mianowicie przesunięcie się krążka, ale z drugiej strony dużo więcej bym tego nie powiększył, rozrastają sie zdecydowani

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8302 Data: 2006-10-16 20:52:45 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Point - Walka o nietypowe marzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Wspięcia na palce z hantlami 2x25 - Brzuch,4 ćwiczenia Na bieganie jest chęć ale za oknem ulewa }:-((( Ogólnie jestem zadowolony z treningu,dawno nie było pompek więc te 3x20 już ostatkiem sił.W przysiadzie bł muszę dopracować technikę i spokojnie można robić więcej powtórzeń a po czasie dołożyc hantle.Reszta ćwiczeń na spokojnie,z zapasem jeszcze

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 934 Data: 2016-09-24 18:42:30 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Point - Walka o nietypowe marzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    13.10 -Obwód nogi (2 obwody,3 min przerwy) *Przysiad klasyczny x30 *Wykroki z hantlami x10 na nogę *Wchodzenie na 40cm stopień z hantlami x13 na nogę - Wspięcia na palce z hantlami 2x25 -Uginanie ramion z suplinacją nadgarstka 3x8 na rękę -Uginanie ramion chwytem młotkowym 3x8 na rękę -Pompki tyłem 3x25 + Bieg Dzisiaj mi się nie chciało,bardzo n

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 934 Data: 2016-10-13 21:15:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    no w koncu ktos zwrocil uwage na moj chwytliwy tytul %-) :)) Czwartek DNT Piatek DT Tworczosc własna na miejscu Potrzebowałam poćwiczyc tak po prostu bez planu, ale na dłuższa metę nie polecam takich rozwiazań }:-( 1a.Suwnica 4*20 100kg/100kg/100kg/100kg 1b.Wypychanie nogi w kleku (poślad) 4*15 na noge 2.Przysiad przedni 4*12 40kg/45kg/45kg/45kg 3a

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-19 15:55:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    Poniedzialek wolny od treningu wtorek DT przed treningiem rollowanie, nogi nieco obolale rozgrzewka 1.Wioslowanie sztanga w opadzie tulowia nachwyt 5*6-8 20kg/30kg 35kg*8/40kg*8/45kg*8/50kg*6/50kg*6 2.Przysiad przedni 3*10-12 20kg/30kg*15 35kg*12/40kg*12/45kg*10 3.Wyciskanie hantli skos 3*10-12 10kg *15 12kg*12 14kg*12kg/16kg*12/16kg*12 4.RDL 3*12-

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 14:46:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    czwartek DT rozgrzewka 1.WL 5*3-6 15*20kg 8*30kg 8*40kg 6*45kg 6*47,6kg 6*50kg 6*52,5kg 3*50kg 2.Przysiad bułgarski 3*10-15 3*15 na noge, hantle po 6kg @@-)@@-)@@-) 3.Inverted rows 3*12-15* 15/12+3/10+5 *nogi proste na ziemi 4.Dzien dobry 3*12-15 30kg/35kg/37,5kg.37,5kg* *zrobilam 4 serie, bo zaczelam za nisko brzuch kolko 3*10 scyzoryki z pilka

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-03 16:22:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    A ja mam takie pytanie- bo widzę, że wszystkie tą metodę stosują do WL a przy innych ciężkich ćwiczeniach też się nada? Typu przysiad,MC?

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-04 08:26:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    Wtorek DT w koncu :D na poczatek poszly przysiad 50% do naszego challengu 100* 30kg z jednym odlozeniem sztangi, ogolnie szlo raczej lekko, spiely mi sie ledzwia i dlatego raz odlozylam sztange potem 1.WL 25kg*9 35kg*7 45kg*5 55kg*3 55kg*3 55kg*3 45kg*7 35kg*10 25kg*12 2.Bułgary 3*12-15 na noge zrobilam 3*10-12 na noge z hantlami po 6kg *po przys

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-10 12:12:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    jestem! weekend byl wyjazdowy i owocny! w piatek ugotowalam zupe mocy, czyli okolo 12h rosol z miesem z koscia, na kurczaku wsiowym i wolowince z octem jablkowym fermentwanym. Dobrze dziala na jelita. Takie naturalne kolostrum. Piatek byl DNT. Bylo sporo pracy, spacer, pakowanie i poznym popoludniem wyjazd. Kierunek POZNAN. Szama (dokladnie nie pam

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-15 11:24:48 Liczba szacunów: 2
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    Sroda wytrzymka zaporzyczona od ejpi czyli Droga do piekieł }:-( %-) 4 obwody 15 * burpee 15* swing KB 16kg 10* burpee 10* przysiad z wyskokiem 5* burpee 5*snatch na rękę, hantla 10kg (łacznie 10 pow) CZAS: 16min 58sek między owdodami robilam sbie okolo 30-40 sek przerwy jest co poprawic burpees na koniec szly pooowoooli :P dodalam jeszcze brzuch

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-17 10:47:23 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    Czwartek dzisiejszy dzień sponsoruje --> Droga do piekieł }:-(:-D 4 obwody 15 * burpee 15* swing KB 16kg 10* burpee 10* przysiad z wyskokiem 5* burpee 5*snatch na rękę, hantla 10kg (łacznie 10 pow) CZAS: 15min 35sek poprzednio 16min 58sek jest progres 8-) obawialam sie dzis, czy ta wytrzymka to dobry pomysl, bo w zwiazku z nadchodzacym i cz

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-24 16:07:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bziubzius

    Post
    Ladies SFD

    Sroda trening taki troche zachowawczy mial byc, ze wzgledu na @ DT 1. WL 35kg*9 42,5kg*7 50kg*5 3*60kg * 2 (bylo po 3, ale z "asekuracja") 50kg*6 42,5kg *9 35kg*12 2.Przysiad bulgarski 3*15 3*8kg 3.Inverted row 4*15 15/15/12+3/10 4.Dzien dobry 3*15 3*40kg Plus zabawy na macie stanie na glowe stanie na rekach planki Poszlo 60kg :D sama zrobilam po 2

    Odpowiedzi: 1276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-16 08:06:44 Liczba szacunów: 1