SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [BLOG] MajinBuu/Redukcja na IIFYM

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f7c86d67b49040a19846cb78fdb14364.jpg Czas na nowy trening ;-D Dni treningowe podane jako A,B,C,D będą następowały po sobie kolejno, nieraz wpadnie trening dzień po dniu, nieraz co dwa dni, wszystko to zależne będzie od godzin pracy A 1. Wyciskanie sztangi ława pozioma 5x5 (przerwa 90sek) 2. Wyciskanie skos+ na Smithie

    Odpowiedzi: 514 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-25 20:30:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] MajinBuu/Redukcja na IIFYM

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Haha, jakbym zaczął jeść np. od 8.00 to chyba jeszcze z 3-4k kalorii bym zmieścił%-) Waga bo obżarstwie wczoraj (wtorek) na czczo: 99,5kg. No dobra, jest godzina 11.00 Ranny trening nóg odpękany (oczywiśnie na czczo), było cięęęężko, tak jak powinno /SFD/Images/2015/4/8/8d68c209b03c4e29b43ec8552722b2e8.jpg Zaległy poniedziałkowy poranny trening nóg

    Odpowiedzi: 514 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-08 15:31:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase.(ocena)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Push I Push press Przysiad przedni Wyciskanie lezac Wykroki Wyciskanie hantli skos Pompki na poreczach – czwarte cwiczenie pressowe – prawdopodobnie nie przejdzie, daj jakas lekko izolacje Wspiecia Pull I Rdl Drazek Face pull Wznos boczny Uginanie ramiom ze sztanga Wznosy nóg Uginanie nadgarstków nachwyt/podchwyt Push II Wyciskanie l

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 2011-10-28 17:49:46 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA * ACTIVLAB * Eclipse21 VS. MolderDist * MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

    OROGŁOWE Łącznie 12 serii w 3 ćwiczeniach. Przysiady ze sztangą na barkach - 12 x 40 kg (rozgrzewka) - 12 x 50 kg - 12 x 60 kg - 12 x 70 kg FILMIK! - 8 x 80 kg + 10 x 80 kg (przysiad z tyłu) http://www.youtube.com/watch?v=06LuGrMh9KA Robiłem to poprawnie chyba 3 raz. Już całkiem dobrze mi idzie, technika ok, tylko ciężary jeszcze małe Chociaz i t

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-19 22:57:04 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA * ACTIVLAB * Eclipse21 VS. MolderDist * MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Eclipse21 - kiedy zaczęły Ci się bóle prostowników prz przysiadach? Ja ostatnio mam to samo i nie wiem dlaczego... Nie jestem w stanie skończyc trzeciej serii przysiadów bo aż pali w dolnym odcinku lędźwi! Co robić w takim wypadku? Zamienić przysiad na inne ćwiczenie czy robić tylko te 2 serie? Nawet zmniejszyłem trochę ciężar ale to nie pomogło. D

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-24 11:16:33 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    edycja Misanna %-) no ja myślę };-) Czarnula nie dziękuję :-D Viki ja tez lubię się zmęczyć ale som ciekawsze rzeczy do męczenia @@-)%-) Koniec pyerdolenia %-) show time :)) ____________________________________________________________________ Dzień 1 tydzień 1 Trening 1. Przysiad 5x5 38/40/42/44/48 kg 2. MC na prostych nogach 5x5* 38/43/47/51/51 k

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-04-17 19:46:24 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    oczątek to była ciekawość teraz to będzie przeyebane :)) _________________________________________________________________ Dzień 7 tydzień 1 22-04-2012 Trening GPP 20-15-10-5 przysiad z wyskokiem burpee męskie pompka damskie 5 ostatnich męskich %-) wypad z przeskokiem pajac sit up czas 23 min wrażenia jak zawsze bezcenne %-) kiedy się skończy ta

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-04-23 00:03:52 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    Magda, Mis \-) Monia zleci :-D _________________________________________________________________ Dzień 8 tydzień 2 23-04-2012 Trening 1. Przysiad 5x5* 38/42/44/44/44 kg 38/40/42/44/48 kg 2. MC 3x5 + MC na prostych nogach 3x5** 42/44/46/44/44/44 kg 38/43/47/51/51 kg + 4x obwód 25 min 15x burpee przewaga męskich ale też damskie i w rozkroku 10x pompk

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-04-23 20:20:13 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    Mikuś };-) Jak to napisał kiedyś ktoś mądry, niezłomny, silny i wytrwały : "4 tydzień, jupi 8-)" ;-D\-) Twój przysiad mnie onieśmiela :-)) Mnie ostatnio całkowicie nie poszedł, tak więc wysuwasz się na prowadzenie /-)_;-) Wiesz, że u mnie też coś dziwnego z jedzeniem @-) Nie wiem o co kamman, ale bywałam bardziej nienasycona. Przestawiamy się na t

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-05-10 08:55:16 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    NT /-)_ Miało być jakieś GPP ale moje rence odmówiły posłuszeństwa. Wczoraj wieczorem miałam problem, żeby się rozebrać a dzisiaj nie jest lepiej %-) sooo mogłam zrobić tylko przysiad i sit upy ;-D Micha B 120-130/T 75/W 100 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f383855d65dc4fa58b8ffbfbce2f2066.png zielsko: marchew, brokuł, kalafior popitka: pokrzywa, mięta, kaw

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-06-21 19:42:43 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    zewam, że jeszcze cuś by poszło %-) Maxy robiłam bez asekury więc trochę srałam w gacie %-) dwa razy musiałam się wygrzebywać spod sztangi :)) Najbardziej bałam się maksowego przysiadu }:-( Myślę, że wyciskanie nawet nie jest źle :-D + 4 x po 3 obwody 22,01 min poprzednio 22,56 min 8x tuck jump 6x thrusters 5 kg/łapa 5x Sumo DL Hi Pull 20 kg 4x bur

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-06-26 20:17:34 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    Inga };-) piiiipa jestem i tyle %-) _________________________________________________________ Dzień 73 tydzień 11 27.06.2012 Trening gpp 10 x burpee 10 x przysiad 10 x pompka 10 x sit up 4 razy obwód czas - 14:10 min Te przysiady po burpee #-P Taki rozpiździel w tym tygodniu przez te maksy ;-] Micha B 120-130/T 75/W 150 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/8

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-06-27 18:36:14 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    ę, że wzięłam w nim udział :-D _____________________________________________________ Dzień 80 tydzień 12 04.07.2012 Odwadnianie - dz.3 Trening Siłowy - odwadnianie dz. 1 1a przysiad 8x10 30s 30 kg 1b. RDL 8x10 30s 30 kg 2a. wiosło sztangielskami 8x10 30s 6kg 2b. wyciskanie sztangi klatka 8x10 30s 18 kg 3a. uginanie sztangi 6x12 30s 12 kg 3b. fran

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-07-03 19:41:41 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    Falunia balkon, w takie duchoty, to jest dobry pomysł :-D tylko u mnie w cholerę komarów #-P _________________________________________________________ Dzień 82 tydzień 12 06.07.2012 Odwadnianie - dz.5 (ładowanie) Trening 1a. Przysiad 6 x 12 30s 1b. RDL 6 x 10 30s 2a. Wiosło sztanga 6 x 10 30s 2b. Wyciskanie sztangielek skos góra 45` 6 x 12 30s 3

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-07-07 13:01:02 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    zucanie żelastwa :-D. Będzie mi brakowało konkursu bo nic tak nie dopinguje jak rywalizacja ;-) Co dalej? Rege a potem wracam do treningów bo czuję, że tędy droga /-). MAKSY przysiad: 64 kg było 52 kg MC - 68 kg było 64 kg żołnierskie - 26 kg było 22 kg podciąganie - 0 (słownie: zero) nachwyt 1 (raz na belce od wiaty), podchwyt 1 i 1/2 raz, ne

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19150 Data: 2012-07-08 14:59:23 Liczba szacunów: 0
  • raval314 / walka z historią

    Post
    Trening dla początkujących

    24-02-14 Trening: 50 x pompki 50 x podciągnięcie 50 x toes to bar 50 x przysiad 50 x brzuszki 50 x pajacyki na czas wszystko zajęło 12:43 min potem zrobiłem kaptury Dieta: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/adda52ed617247359d42c116db2bb1e9.png

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 6744 Data: 2014-02-25 09:55:05 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    25.10.2011 DZIEŃ 22 Niestety nic z diety nie ma ale staram się nie jeśc śmieci narazie to musi wystarczyć. Dzień treningowy:) 1. przysiad 40/60/85 (+5) 2. wiosło 35/45/60 3. wycisk poziomo 35/45/60 4. zołnierski 15/25/30 5. uginanie sztangi 20/25/25 Na początku treningu myslałem że go nie skończę w ogole siły nie miałem..;/ Na szczęście wraz z upły

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13342 Data: 2011-10-25 20:33:35 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 7 31.01.2012 Dzień treningowy zestaw A1 (nogi,klata,triceps) - ciężko przysiad RAMPA 10 40/60/80 wypychanie maszyny RAMPA 10 80/90/100 wspięcia RAMPA 20 20/30/35 WL RAMPA 10 50/60/70 - ostatnia seria x8 wyciskanie skos-hantle RAMPA 10 12/14/21 rozpiętki RAMPA 10 6/10/10 pompki na poręczach 7/5/4 wyciskanie francuskie RAMPA 10 20/20/22 Treni

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13342 Data: 2012-02-01 16:52:50 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 15 8.02.2012 Dzień treningowy 1. przysiad RAMPA 10 60/80/85x8 (+5) 2. wypychanie maszyny RAMPA 10 100/100/120 (+20) 3. wspięcia na maszynie RAMPA 20 30/40/40 4 WL RAMPA 10 55/65/70X7 5. wyciskanie hantli-skos RAMPA10 14/16/21 6. rozpiętki RAMPA10 10/10/12 7.pompki na poręczach 6/3/3 8. wycisk francuski RAMPA10 19/21/21 Trening strasznie mę

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13342 Data: 2012-02-08 21:04:18 Liczba szacunów: 0
  • mk127/start str.29

    Post
    Trening dla początkujących

    zymana na 80% zazwyczaj nie zjadałem na wieczór twarogu co było związane z nauką do nocy, brakiem apetytu i ogólnie egzaminem DZIEŃ 14 DZIEŃ TRENINGOWY TRENING a1(cięzko) 1. przysiad 60/70/80(+20) RAMPA12 2.wypychanie maszyny 80/100/120(+30) RAMPA 12 3. wspięcia 25/30/35 RAMPA12 4. WL 40x12/50/x12/60x8 5. wycisk sztangielek - skos 12/15/17(+7) R

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13342 Data: 2012-07-16 23:11:08 Liczba szacunów: 0