SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [BLOG] Gałązki - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    Dziś rano jednak wstałam z przekonaniem, że ten trening obwodowy nie jest mi do szczęścia potrzebny i że miałam się nie przemęczać. No więc zrobiłam siłowy. Jutro odpocznę i ponadrabiam inne sprawy. Trening B 1. Przysiad bułgarski 4 x 8-10 10x5kg/10x7,5kg/10x7,5kg/10x8,5kg/ 10x5/10x7,5/10x7,5/10x7,5/ 15x5kg/10x7,5kg/10x7,5kg 10x5kg/10x7,5kg/10x7

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 9209 Data: 2016-06-17 22:00:55 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gałązki - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    Ufff... rok szkolny zakończony. Wydawało mi się, że w wakacje będę miała więcej czasu, a w rzeczywistości jest odwrotnie. Niespodziewane odwiedziny znajomych, wizyty u rodziny, wycieczki do IKEA, kina, rocznica ślubu, finał Gry o Tron :-D. Moje życie od kilku dni jest jazdą bez trzymanki, bez jakiegokolwiek planu. O żywieniu nie wspomnę. Kiedy w po

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 9209 Data: 2016-06-28 20:59:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gałązki - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    Trening B 1. Przysiad bułgarski 4 x 8-10 10x6kg/10x7,5kg/10x8,5kg/10x9,5kg/ 10x6kg/10x8,5kg/10x8,5kg/10x8,5kg/ 10x5kg/10x7,5kg/10x7,5kg/10x8,5kg/ 10x5/10x7,5/10x7,5/10x7,5/ 2. Wiosłowanie sztangą nachwytem 4 x 8-10 10x20kg/10x25kg/10x27,5 kg/10x30kg 10x20kg/10x25kg/10x25 kg/10x27,5kg 10x20kg/10x30kg/10x25 kg/10x30kg (to 30 kg to za dużo, żebym

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 9209 Data: 2016-07-05 14:47:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gałązki - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    Dziś zrobiłam trening B domatorek: przysiad bułgarski, wiosłowanie nachwytem, wyciskanie stojąc, uginanie ramion, francuz, brzuszki. Obciążenia małe, więc nawet nie wpisuję. Ale w sumie na tych mniejszych obciążeniach w np. wiośle lepiej czułam mięśnie pleców, więc taki trening też mi coś dał. Jeszcze pojutrze C i będę próbować wracać do ciężarów s

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 9209 Data: 2016-08-19 16:04:40 Liczba szacunów: 0
  • Niebieski Pain & Gain w pogoni za masą

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Wydaje Ci się tylko , kontrolowane było wszystko ;) Teraz przysiad robię do samego końca :D z krążkami ale do samego :)

    Odpowiedzi: 619 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-14 13:11:32 Liczba szacunów: 0
  • Niebieski Pain & Gain w pogoni za masą

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    02.11.2014 http://iv.pl/images/60148408765970197058.png http://iv.pl/images/48362489264818084572.png Przysiad przedni 10T:60kg/65/70/75/80/85 https://www.youtube.com/watch?v=g-P_YhI3Obo&list=UUvQ9YVFokVDaP-KXGpLONGQ MCNPN 10T:80kg/80/90/100/100 Wyprosty i uginania na maszynie 10T: 30kg/30/30/35 30kg/30/30/35 https://www.youtube.com/watch?v=YUphmcXt

    Odpowiedzi: 619 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-02 20:44:45 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    kie uginanie rak siedząc 8-5 kg/10-4kg 3.wyciskanie sztangielek siedząc 8-5 kg/10-4kg 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 15-2kg/15-2kg 5.wznosy z opadu 15/15 6.przysiad 8-5kg/10-4kg 7.wznosy bioder leżąc na piłce 15/15 8.wznosy łydek siedząc na piłce 15/15 9.odwrotne brzuszki z piłką 15/15 10.brzuszki skośne na piłce 15/15 11.brzuszk

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 16934 Data: 2015-03-03 18:24:51 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Trening wczorajszy miska: ogórki, mrożonka, pomidory woda, 1 kawa, rooibos wit. d i multiwitamina z żeń szeniem Przez ostatnie tygodnie nie brałam wit. d (nie po drodze było mi po receptę) i przez ostatni tydzień odczuwam jej brak - jestem nie do życia, przez co zaniedbałam trening }:-({{:-(. Na szczęści od wczoraj już mam i zażywam. Dorzucam inne

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 16934 Data: 2015-05-22 14:03:24 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Konkret masa by Boguc (2 x Nitro II itd.) pods.str.16

    Post
    Odżywki i suplementy

    I przyszła kolej na mnie: 1.O mnie: Wiek: 18lat Staż:10 miesięcy konkretnych treningów (wcześniej ok.2 miesiecy zabawy) 2. Wymiary: Wzrost: 183,5 cm Waga: 81,4 kg Klatka: 107 cm Biceps: 37 cm Bary: 127 cm Przedramie: 30cm Udo: 58 cm Łydka: 37,5 cm Pas: 85-86 cm 3. Wyniki siłowe: Wyciskanie na klate: 1*82 kg Wyciskanie na barki sprzed głowy: 1*57 kg

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 19009 Data: 2007-01-14 19:15:37 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu trenigowego - siła

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak będzie lepiej? Poniedziałek: Nogi: - przysiad tylni RAMPA 5 - wykroki 4x12 - syzyfki 4 x 10 - żuraw 4xmax - uginanie nóg w leżeniu 4x15 - spięcia i odwrotne spięcia 4xMax Brzuch: - scyzoryki x20 - unoszenie nóg w leżeniu x20 - przyciąganie kolan do klatki x20 - brzuszki x20 i to wszystko 4 razy Wtorek: Barki: - wyciskanie hantli nad głową 5x10

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 2014-07-02 17:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu trenigowego - siła

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hantli w opadzie 4x20 - unoszenie w przód 2x15 Triceps: - wyciskanie francuskie 4x8 - wyciskanie wąsko 3x10 - wyciskanie hantli za głową 2x15 Piątek- nogi i brzuch: Nogi: - przysiad tylni RAMPA 5 - wykroki 4x12 - syzyfki 4 x 10 - żuraw 4xmax - zbieranie grzybków 4x15 - spięcia i odwrotne spięcia 4xMax Brzuch: - scyzoryki x20 - unoszenie nóg w le

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 2014-07-14 19:14:13 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do apokalipsy, mile widziane sugestie innych uzytkowników

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bo kon eks 4 x 10 (?) brama 3 x 12-15 PP rampa 8 podciąganie sztangi szeroko do mostka 4 x 10 prostowanie z linka wyciągu 3 x 12-15 przedramię piatek nogi ciężko, plecy lekko, bic ciężko przysiad rampa 5 żuraw rampa 8 wspiecia 4 x 15 face pull 4 x 10-12 sciąganie linki do brzucha 3 x 12-15 (?) uginanie ze sztangą 4 x 8 młotki 3 x 10-12 ew. brzuch

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1568 Data: 2010-06-20 15:07:47 Liczba szacunów: 0
  • Helss/Dziennik(TS)/Cel: 200kg DeadLift, 100kg WL / nowy plan str.28 &megakoks!

    Post
    Trening dla początkujących

    0 stopni 5x5 Wiosłowanie 10-8-6-4 Sciaganie poziomo do brzucha 10p x 2 8p x 2 Sciaganie wyciagu górnego do klaty neutralny chwyt 10p x 2 8p x 2 Bebzon Suplementacja BCAA Białko Witaminy Kreatyna nie ja wymyslałem Chce podkreślić, że kołcz wyciskał ok. 260kg treningowo. Ciag i przysiad chyba jeszcze wiecej Prosze o dopisanie nowy trening str. 5

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13266 Data: 2008-12-12 18:01:31 Liczba szacunów: 0
  • Helss/Dziennik(TS)/Cel: 200kg DeadLift, 100kg WL / nowy plan str.28 &megakoks!

    Post
    Trening dla początkujących

    29.12.2008 Decha Czemu decha juz mówie. Dzisiaj trudnościa dla mnie było ugiecie oraz prostowanie kończyn To chyba urok kazdego treningu po przerwie 1 DZIEŃ WL 8p x 50kg 6p x 60kg 4p x 70kg 3p x 75kg 3p x 80kg wyrównany rekord sprzed ok. 7tyg Wyciskanie sztangielek z 3s przytrzymaniem 4s x 8p nie wiem po ile sztangielki ale na styk było Poręcze

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13266 Data: 2008-12-29 19:44:26 Liczba szacunów: 0
  • Helss/Dziennik(TS)/Cel: 200kg DeadLift, 100kg WL / nowy plan str.28 &megakoks!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ociec nie dogonisz <dżołk> Danio i to jest gut ajdija King dokładnie tak. Jak sie wkrece to bedzie jazda Piotrek ogólnie to ponad rok. Ok.10 miechów w domu z maks obciazeniem 90kg 3boj od października Szał pyty 1 Wyciskanie głowa w doł 40kg x 8p 50kg x 6p 60kg x 5p 70kg x 5p 80kg x 5p 90kg x 3p (mysle ze to przez ta przerwe) 2 Dociagan

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13266 Data: 2009-01-31 00:02:21 Liczba szacunów: 0
  • Helss/Dziennik(TS)/Cel: 200kg DeadLift, 100kg WL / nowy plan str.28 &megakoks!

    Post
    Trening dla początkujących

    Student przysiad juz masz chyba mocniejszy wiec i dociag nadrobisz BAMF senkju Dawid dzięki Wuchta do Ciebie mi brakuje jedyne 160kg

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13266 Data: 2009-02-02 17:24:40 Liczba szacunów: 0
  • Helss/Dziennik(TS)/Cel: 200kg DeadLift, 100kg WL / nowy plan str.28 &megakoks!

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad spoko mc tez tak kiedys zrobilem ze nierowno nalozylem ciezarow, przy pierwszym w zyciu podejsciu na 160 okazalo sie ze mam 155 i to krzywo ponakladane. ps skad bierzesz moc ?

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 13266 Data: 2009-02-17 17:58:18 Liczba szacunów: 0
  • redukcja - od grubasa do....

    Post
    Trening dla początkujących

    Na suwnicy to ja mając 17 lat wyciskałem 320kg ;f. Spokojnie sobie daj 100kg na początek, a najlepiej rób przysiad zamiast suwnicy, suwnica jest do d**y. Zmieniony przez - Xeor w dniu 2010-04-09 17:15:03

    Odpowiedzi: 400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-09 17:09:08 Liczba szacunów: 0
  • redukcja - od grubasa do....

    Post
    Trening dla początkujących

    No to ja też na takiej robiłem, rób przysiad podkręca metabolizm. :)

    Odpowiedzi: 400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-09 18:33:50 Liczba szacunów: 0
  • redukcja - od grubasa do....

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobrze, ale ty możesz tym ciężarem zrobić 40 powtórzeń. :) Zrezygnuj z suwnicy, rób przysiad! Na prawdę polecam. :P

    Odpowiedzi: 400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-09 18:37:22 Liczba szacunów: 0