SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    /15kg/17,7kg 12kg/13kg/14kg/15kg (7+5+3) 10kg/12kg/13kg/14kg C1 Wyciskanie sztangielek siedząc (wyciskanie na barki) 4kg/6kg/6kg/8kg 4kg/4kg/6kg/6kg 4kg/4kg/4kg/6kg C2 Hack przysiad 15kg/18kg/18kg/20kg 15kg/15kg/18kg/18kg 15kg/15kg/15kg/18kgx13 D1 Uginanie ramion ze sztangą prostą stojąc, tempo 3030 8kg/8kg/9kgx12/9kgx11 8kg/8kg/8kg/8kg 8kg/8kg

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-19 23:21:06 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    Uzupełniam zaległości;-) W tym tygodniu najprawdopodobniej wypadnie mi piątkowy trening, bo siłka jest zamknięta popołudniu, a ja nie wiem, czy będę miała możliwość pójścia rano, w inne dni nie dam rady niestety;-/ 21.06.2013 Dieta 1976kcal, 171B, 69T, 176W 1. płatki owsiane, odżywka białkowa, truskawki 2. jajka, orzechy laskowe 3. ryż brązowy, m

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-24 23:27:38 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    28.06.2013 Dieta 2016kcal, 171B, 68T, 176W 1. płatki owsiane, odżywka białkowa, truskawki *trening 2. kasza jaglana, truskawki, jabłko, twaróg chudy 3.,4. jajka, masło, mięso z piersi kurczaka, ser żółty 5. białko jaja kurzego, mięso z piersi kurczaka, płatki owsiane Suplementacja GABA - 2 kapsułki przed snem Clenburexin - 2 kapsułki na czczo Lec

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-01 06:48:50 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    15, 15 s przerwy A1 wyciskanie sztangi leżąc 27,5kg/30kg/32,5kg/35kgx11 25kg/27,5kg/30kg/32,5kgx13 22,5kg/25kg/27,5kg/30kg 20kg/22,5kg/25kg/27,5kg 20kg/20kg/25kg/25kg A2 przysiad 32,5kg/35kg/37,5kg/40kg 30kg/32,5kg/35kg/37,5kg 27,5kg/30kg/32,5kg/35kg 20kg/22,5kg/25kg/27,5kg 8kg/10kg/12kg/13kg --> sztangielki B1 wiosłowanie sztangą w opadzie

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-03 00:24:21 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    5.07.2013 Dieta 1968kcal, 171B, 69T, 177W 1. płatki owsiane, maliny, odzywka białkowa *trening 2. płatki owsiane, twaróg chudy, truskawki 3. mięso z piersi kurczaka, ser żółty, migdały 4. jajka, migdały 5. bataty, mięso z piersi kurczaka Suplementacja GABA - 2 kapsułki przed snem Clenburexin - 2 kapsułki na czczo Lecytyna - 2 kapsułki do posiłków

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-08 19:02:45 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    g C1 Wyciskanie sztangielek siedząc (wyciskanie na barki) 8kg/8kg/8kg/8kgx14 6kg/8kg/8kg/8kgx12 6kg/6kg/8kg/8kgx12 4kg/6kg/6kg/8kg 4kg/4kg/6kg/6kg 4kg/4kg/4kg/6kg C2 Hack przysiad 20kg/20kg/22,5kgx13/25kgx11 18kg/20kg/20kg/22,5kg 18kg/18kg/20kg/20kg 15kg/18kg/18kg/20kg 15kg/15kg/18kg/18kg 15kg/15kg/15kg/18kgx13 D1 Uginanie ramion ze sztangą

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-10 23:44:36 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    8.08.2013 Dzień 18 Dieta 2175kcal, 172B, 90T, 176W 1. mąka żytnia razowa, mięso z piersi kurczaka, brzoskwinia *trening 2. płatki owsiane, truskawki, odżywka białkowa 3. masło, łosoś świeży 4.,5. jajka, ser mozarella, boczek wędzony, oliwa z oliwek 6. twaróg chudy, płatki owsiane Trening A1 Przysiad przedni, 5x5, tempo 201, 0s 40kg/42,5kg/45kg/47,5

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-08 15:42:38 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    Sis, za tydzień zmiana ćwiczeń, więc na pewno coś ruszy do przodu;-) Bull i Ruda - %-) 13.08.2013 Dzień 30 Dieta 2154kcal, 170B, 89T, 176W 1. płatki owsiane, maliny, jagody, odżywka białkowa, twaróg chudy *trening 2. płatki owsiane, maliny, jagody, odżywka białkowa, twaróg chudy 3. jajka, migdały 4.,5. jajka, mięso z piersi kurczaka, ser żółty, a

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-13 14:33:10 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    17 - 18.08.2013 Dzień 34 i 35 Oba dni nietreningowe, dieta identyczna, więc;-) Każdego dnia wpadły dodatkowo lody 2x2 gałki:-D %-) Dieta 1763kcal, 170B, 89T, 76W 1.,2. maliny, płatki owsiane, odżywka białkowa, jajka, twaróg chudy 3.,4.,5. schab, masło, ser mozarella, orzechy laskowe. W planie nastąpiła zmiana ćwiczeń, patrząc po niektorych będzie

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-19 15:27:30 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    27.08.2013 Dzień 43 Dieta 1. chleba zytni razowy, mięso z piersi kurczaka, melon, borówka, maliny *trening 2. chleb żytni razowy, mięso z piersi kurczaka, melon, borówka, maliny 3.,4. mięso z ud kurczaka bez skóry, śmietana 18%, masło 5. jajka, migdały, oliwa 6. bataty, mięso z piersi kurczaka Trening A1 Przysiad przedni 5x5, 201, 0s 45kg/47,5kg/50

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-02 15:00:22 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    5.09.2013 Dzień 51 Dieta 2196kcal, 171B, 91T, 175W 1. kasza jaglana, maliny, borówka, odzywka białkowa *trening 2. kasza kuskus, mięso z piersi kurczaka, maliny, borówka 3. łosoś świezy, masło, ser ricotta, migdały 4. rostbef wołowy, oliwa z oliwek, masło, migdały 5. bataty, mięso z piersi kurczaka Trening A1 Przysiad przedni 5x5, 201, 0s 45kg/47,

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-06 11:35:43 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    10.09.2013 Dzień 57 Dieta 2164kcal, 170B, 90T, 174W 1. płatki owsiane, maliny, odżywka białkowa 2. migdały, ser mozarella 3. chleb żytni razowy, mięso z piersi kurczaka *trening 4. chleb zytni razowy, mięso z piersi kurczaka, maliny 5. jajka, olej kokosowy, migdały 6. bataty, mięso z piersi kurczaka Trening A1 Przysiad przedni 5x5, 201, 0s 45kg/47,

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-11 19:49:22 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    Nooo... jest auć%-) Wklejam trening. Dzień 1: Klatka + Plecy Podciąganie na drążku – 6 x max Pompki – 6 x 15 + 1. Ściąganie drążka do klaty nachwytem – 4 x 8-12 2. Ściaganie drążka wyciągu górnego prostymi rękami – 4 x 8-12 3. Prostowanie ramion w opadzie tułowia - 4x8-12 http://www.youtube.com/watch?v=rd0kssI8zDU 4. Wyciskanie na skosie – 4 x 8-

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-17 09:02:52 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    Wojtek, też lubię:-D 17.10.2013 Dzień 64 Dieta 272kcal, 170B, 90T, 175W 1. płatki owsiane, jabłko, odżywka białkowa *trening 2. chleb żytni razowy, mięso z piersi kurczaka, brzoskwinia 3. łopatka wieprzowa 4. jajka, białko jaja, odżywka białkowa, orzechy laskowe, kakao 5. płatki owsiane, twaróg chudy Trening Wykroki chodzone – 6 x 15 cc/cc/cc/8kg/

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-18 17:32:46 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    czami. W wykrokach chyba wszystkie serie będę robić bez obciążenia, bo naprawdę dają popalić i wykańczają. Pierwsze trzy ćwiczenia... koszmar, w zasadzie od pierwszej serii przysiadów zaczęły się problemy. 1 - dwie ostatnie serie robione na raty i ledwo ledwo, jak usiadłam ostatnie 4 powtórzenia w ostatniej serii to naprawdę nie wiem 2 - tutaj w

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-24 23:57:18 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida 2013

    Post
    Ladies SFD

    1.10.2013 Dzień 78 Dieta Nieliczona, bo nie miałam dostępu do neta, ale myślę, że bilans w miarę zachowany. 1. płatki owsiane, odżywka białkowa, truskawki, granat 2. jajka, migdały 3. chleb żytni razowy, mięso z piersi kurczaka *trening 4. kasza jaglana, banan, odżywka białkowa 5. mięso z piersi kurczaka, mleko kokosowe, migdały 6. płatki owsiane,

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-02 09:32:58 Liczba szacunów: 0
  • MARTA KRYSZTOFIAK - DZIENNIK TRENINGOWY NABÓR 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dziś za mną nogi łydki... Nogi: 1.przysiad ze sztanga z tylu 4x 8-10 2.suwnica 4x 8-10 3.wyprosty podudzi siedząc 4 x 12-15 4.uginanie podudzi siedząc 4 x 12-15 5.martwy ciąg proste nogi 4 x 10-12 6.wykroki z obciążeniem 4 x 20 Lydki: 1.wspiecia na pslcach siedząc i stojąc 4 x 20 Dieta i suplementacja jak zwykle

    Odpowiedzi: 773 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-17 20:34:55 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Czarnula

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję dziewczyny 8-) MISKA 16.04.2012 Suplementy: gingko biloba, omega 3 Warzywa: brokuły, pomidor, sałata lodowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ae572b1d5a2f4b4f81a03a697063ac30.png TRENING Dzien1. 1. Przysiad 5x5 40kg/45kg/50kg/55kg/60kg 2. MC na prostych nogach 5x5 50kg/60kg/70kg/75kg/80kg + 4x obwód 15x burpee ( z podskokiem) 10x p

    Odpowiedzi: 251 Ilość wyświetleń: 12978 Data: 2012-04-16 16:23:28 Liczba szacunów: 0
  • Tomek20129 masa mięśniowa - pierwszy dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    rii, a więc w perspektywie spędzenia popołudnia przed komputerem jest to rozwiązanie korzystne, ale w perspektywie progresu- jałowe. Gdybym po ciężarach miał obstawiać (75 kg przysiad, 63 WL)- sporo partii masz NIEdotrenowanych, a reszta jest PRZEtrenowana (klata). Klata i biceps rządzą się innymi prawami niż nogi i plecy. Gdybyś zrobił sobie 7 dni

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 2012-02-17 23:15:34 Liczba szacunów: 0
  • Tomek20129 masa mięśniowa - pierwszy dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziennik będę prowadzić tylko w dni treningowe bo to bez sensu dodawać dietę dzień w dzień i robić zdjęcia poza tym ciężko z czasem. Po wczorajszym treningu i dodaniu kg na przysiad odczuwam ból bocznych stron łydek - ból jest okropny i zawsze go miałem lecz teraz trochę się nasilił. Dziwne jest to , że podczas chodzenia ani treningu nie czuję te

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 2012-02-21 17:03:29 Liczba szacunów: 0