SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    "A" 1.Przysiad przedni ze sztangą 4x8 2.Podciąganie na drazku podchwytem na szerkości barków 3x6 3.Wyciskanie na skosie sztangielek 4x10 4.Uginanie ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3x12 "B" MC 4x8 Wiosłowanie sztangielką 3x10 wyciskanie sztangielek siedząc na barki 3x12 Wyciskanie wąsko sztangi 3x12 Wszystko ok??:]

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-08-27 16:44:09 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Daj uginanie w leżeniu po przysiadach. Dałbym zamiast tego unoszenia na boki arnoldki. Jak zrobisz mc i przysiady to dobrze ale przysiad dałbym przedni. Tutaj cięzary nie będą wielkie, pilnuj techniki.

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-10-14 19:14:43 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Brzuch na koniec daj. Przysiad przedni jeśli klasyk MC. Pozmieniaj ćwiczenia które miałeś w poprzednim planie (np. jak miałeś uginanie na bica ze sztangą to daj ze sztangielkami z supinajcą itp.) tak aby był inny bodziec.

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-10-15 21:49:15 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Obciążenia: 20,20,10,10,10,10,5,5,2.5,2.5,2.5,2.5,1.25,1.25,1.25,1.25,1.25,1.25 ACT: 1.Równoczesne unoszenie nóg i barków bądź spięcia<brzuch> 2.Przysiad przedni bądź tylni < czworogłowe ud> (10,10,1.25,1.25,1.25,1.25) 3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie <dwugłowe uda>(5,5,2.5,2.5) 4.WL skos 30 stopni bądź 45 stopni <k

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-10-16 09:46:51 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    W planie A nie miałeś takich ćwiczeń wczesniej. Dodaj na koniec unoszenie w zwisie na drazku i russian twist po 2s. B: Przysiad rób inną wersję niż w poprzednim planie, jak robiłeś tylni to rób przedni i na odwrót. Daj sztangielki skos. Dodaj podciąganie kolan do klatki i upad boczny ze sztangielką po 2s. Które ćwiczenie jeszcze powtarza się w popr

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-12-18 23:04:41 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Burpees lub jump squat 3x10 aktywacja, dynamika Przysiad przedni 3s miałeś tylni poprzednio Wiosłowanie sztangielką 3s jak miałeś to zmień na sztangą podchwytem Żuraw 2s zostaje, musi być coś na dwuglowy Wyciskanie sztangi skos góra 3s daj sztangielki jak była sztanga lub daj poziomo sztangielki a w A daj skos w chwycie młtkowym Unosznie s

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-12-18 23:14:11 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Thrusters 3x10 Wykroki 3x12 na noge Podciąganie na drążku podchwytem 4s "Dzień dobry" 2s Wyciskanie sztangielek w chwycie młotkowym skos 3s Arnoldki 2-3s Uginanie ramion ze sztangielkami leżac na ławce skośnej 2s B: Burpees lub jump squat 3x10 Przysiad przedni 3s Wiosłowanie sztangą łamaną podchwytem 3s Żuraw 2s Wyciskanei sztangielek

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-12-18 23:20:31 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    A: 1.Thrusters 3x10 2.Wykroki 3x12 na noge 3.Podciąganie na drążku podchwytem 4s 5p 4."Dzień dobry" 2s 10p 5.Wyciskanie sztangielek w chwycie młotkowym skos 3s 8p 6.Arnoldki 3s 12p 7.Uginanie ramion ze sztangielkami leżac na ławce skośnej 2s 10p brzuch=unoszenie w zwisie na drążku x powtórzeń B: 1.Burpees lub jump squat 3x10 2.Przysiad pr

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2010-12-19 12:30:18 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    1.High pull 4x6 2.Przysiad tylni 4x10 3.Podciąganie 3xmax 4.WL 3X10 +BRZUCH I LYDKI Będe ćw w niedziel bo w pon sro pia mam treningi:]

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2012-03-13 10:58:26 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZGRZEWKA Czas wykonywania: 15/20 minut I część rozgrzewki: SKAKANKA lub BIEŻNIA II część rozgrzewki: 2 serie - 50% CD jak i 75% CD III część rozgrzewki: STRETCHING ĆWICZENIA (Ćwiczę w Poniedziałek, Środę i Piątek) 1) Przysiad = 3 serie - 12,10,6 2) Martwy ciąg (Rumuński) = 3 serie - 12,10,6 3) Wyciskanie na płaskiej = 3 serie - 12,10,6 4) Wiosłow

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2012-03-13 11:31:03 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwszym treningu nastepujace odczucia: 1.High pull-Muszę bardziej wykrozystywać wystrzał bioder/zrobiłem pięc serii potem technika uciekała ciężar był minimalny 5kg +gryf. 2.Przysiad tylni-Cztery serie zrobiłem w ostatniej serii ostatnie powt dawały się we znaki .Ogółem technika okej.Ciężar odpowiedni. 3.Podciaganie- Słabo, 1s-4powt,2s-3powt,3

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2012-03-25 21:30:59 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    Piąty trening:25.04.2012(środa) ponieważ 21.04(sobota) były zawody ,a w niedzielę 29.04 mam Komunie kuzyna. 1.High pull: 7s wykonane,filmik--> http://www.youtube.com/watch?v=IyV1bA92Q84&feature=youtu.be 2.Przysiad tylni: 7s wykonane czułem że mogę jeszcze 2s jak nic ale postanowiłem odłożyć trochę sił na Podciąganie/WL.,filmik-->http://www.youtube.

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2012-04-25 20:23:50 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    A. 1.Power Clean rampa 6?????(startować z ziemi czy może sztanga równo z biodrami?? 2.Przysiad rampa10 2.Podciąganie nad 3xmax 3.WL rampa 8 4.Szrugsy hantlami 4x12 B. 1.Dynamic rows rampa 6 2.MC rampa 8 3.Podciąganie pod 3xmax 4.Push press rampa 8 (tak wiem widziałem dynamika i pęd idzie też z nóg)

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2012-05-22 15:02:53 Liczba szacunów: 0
  • Prośba w pomocy zmianie lub zmodyfikowaniu treningu na mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    A. 1.Power Clean rampa 6 2.Przysiad rampa10 2.Podciąganie nad 3xmax 3.WL rampa 8 4.Szrugsy hantlami 4x12 B. 1.Dynamic rows rampa 6 2.MC rampa 8 3.Podciąganie pod 3xmax 4.Push press rampa 8 Dziękuję bardzo za pomoc ruszę 05.06.2012 na nowo.Będę na bieżąco informował o postępach i wrzucał filmiki do poprawy

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 11875 Data: 2012-05-22 19:20:26 Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    PON wyciskanie od czubka glowy PROGR PO 21P pomiedzy seeriami podciaganie na drazku podchw po 15 powt pompki na poreczach 5x15p box-przysiad 5*15p wspiecia na palce z ciezarem o 40kg wiekszym 1 x milion powt super-seria składana BEZ PRZERW PO 15POWT OPIS : -unoszenie sztangielki bokiem w opadzie jednoracz -unoszenie tej samej sztankielki bokiem s

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-10 16:19:46 Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    dłem do 14 i spadłem z drążka, następne już robiłem na wyciągu. pompki na poreczach 5x15p To mi nawet wyszło. Ciężko ale poszło. Po tym ćwiczeniu zawsze czuję mega pompę. box-przysiad 5*15p wspiecia na palce z ciezarem o 40kg wiekszym 1 x milion powt Siady - 60kg, 70kg, 80kg, 90kg, 100kg. Za to ćwiczenie zebrałem joby i pewnie słusznie - ciężarowcy

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-16 21:45:22 Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    hę gorzej niż ostatnio. Pierwsza seria OK, reszta za każdym razem 2 lub 3 ruchy musiałem oszukać. Po tych 5 seriach nie wiedziałem co z rękoma zrobić tak mnie rozsadzało box-przysiad 5*15p wspiecia na palce z ciezarem o 40kg wiekszym 1 x milion powt Chciałem to zrobić poprawnie technicznie i... przegiąłem z obniżaniem ciężaru. Zrobiłem regres 20k

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-23 22:29:14 Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    łne serie nawet z lekkim zapasem, 4 i 5 seria 2 i 3 ruchy oszukane. Postęp - dołożone 2 pełne serie, wcześniej była tylko jedna. Megapompa, jak zawsze po tym ćwiczeniu. box-przysiad 5*15p wspiecia na palce z ciezarem o 40kg wiekszym 1 x milion powt było 50 x15, 60 x15, 70 x15, 80 x15, 90 x15 Postęp - +10kg To były siady sumo. Kręgosłup ciągle

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-30 21:04:27 Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    ałości. MEGA! Po tym tak urosłem, że myślałem że mi skóra na trickach pęknie W zeszłym tygodniu musiałem oszukiwać w ostatnich dwóch seriach, teraz wytrzymałem wszystko. box-przysiad 5*15p wspięcia na palce z ciężarem o 40kg większym 1 x milion powt Siad: 55, 65, 75, 85, 95 Wspięcia: +40kg x25 Progres: +5kg Obliques i Radosuaf, pytałem dziś cięża

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-06 22:31:49 Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    eriach 27,5, 32,5, 37,5 i 42,5x16 Progres +5kg pompki na poreczach 5x15p Zrobione w seriach 3x15 pełne + 13 i 2 oszukane + 11 i 4 oszukane Progres -dołożone 2 pełne serie box-przysiad 5*15p wspiecia na palce z ciezarem o 40kg wiekszym 1 x milion powt Zrobione w seriach 90, 95, 100, 105, 110 Wspięcia po 25p Progres - 20kg składanka 5*15 zrobione ci

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-08 23:01:16 Liczba szacunów: 0