SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening na rzeźbe :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e wyglądał tak : pon:a1+aero wt: interwały śr:b1+aero czw:- pt:a2+aero sb:b2+aero nd- zastanawiam się czy nie zrobić typowego treningu push pull, ćwiczę tym planem 2 tygodnie wydaje mi się, że wszystko ok, ale trochę drugiego dnia plecki bolą gdy robię przysiad mc i drazek. Napiszcie jak możecie czy wszystko ok i czy zakres i podział jest dobry.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 2012-03-11 20:39:49 Liczba szacunów: 0
  • M.P JUNIORÓW I WETERANÓW KAZIMIERZ BISK.`2003 FOTOSTORY

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    endy naleza do Mistrza:). Kwestia nóg to kwestia czasu i to zrobimy jak trzeba bo moje tez nie należa do największych. Jednak imponująca w tym wszystkim jest siła tych nóg na przysiad siadamy ponad 200kg, a wypych ponad 500 x20 w kilku seriach i nic nie chce rosnąć ale to kwestia albo one albo my:). Co do Mistrzostw Świata musiał odmówic miał swoje

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-08 23:05:06 Liczba szacunów: 0
  • NOWE CIAŁO W BUDOWIE - KONKURS

    Post
    Ladies SFD

    sporo :) Bziu, czy mam poprawiać wyciskanie, ze względu na dzwignięcie nogi? Bo nie wiem teraz, druga sprawa bo mam wszystko, jeszcze się pomierzę w sobotę i chce zakłądać dziennik, chce wiedzieć, czy filmiki te, które mieliście technikę zerknąć też wrzucic (mc, wyciskanie i przysiad?) Ahhh i makro pokombinowałam, ale o tym pozniej ide dzwigać ;D

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 4208 Data: 2016-01-27 18:48:06 Liczba szacunów: 0
  • Olka/DT-Things do not change. We change.

    Post
    Ladies SFD

    normalne, bo foum sie muli.. Jezli czujesz sie tak dobrze to niby mozna zostawić na razie poki nie wiejdzisz z ćwiczeniami na porządny poziom. Walcz o obciążenia przysiad masz mniejszy od wyciskania ;-) :-)) rozgrzewaj sie przed treningiem, chciałabym widziec ze ostatnia serie robisz na maxa, tzn masz zrobic tyle powtóreń ile dajesz rade tylko tak

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4397 Data: 2013-07-10 22:31:08 Liczba szacunów: 0
  • Olka/DT-Things do not change. We change.

    Post
    Ladies SFD

    Hej Ola! I ja witam na pokładzie :-) Na spocone dłonie podczas treningu polecam rękawiczki treningowe. Przysiad proponowałabym nagrać i wrzucić do oględzin. Nie widziałam byś miała zlecone wliczanie warzywek, więc odsyłam Cię do poczytania, które uwzględniamy w bilansie, a które pomijamy i jemy bezkarnie. Jesz więcej i cudnie chudniesz :-)) Plis

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4397 Data: 2013-07-24 18:01:01 Liczba szacunów: 0
  • Olka/DT-Things do not change. We change.

    Post
    Ladies SFD

    gx12 C1.Bułgar: ccx20, 1kgx20, 1kgx20 ccx10, 2kgx10,2kgx6 C2. Wznosy z opadu na piłce: ccx10,ccx10,ccx10 ccx10,ccx10,ccx9 D.Plank: 28sek 30sek Db trening, wydaje mi sie, ze z przysiadem juz nieco lepiej. Popracuje jeszcze nad rozciaganiem. MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c21d681c7b4944fc93cedccb66aa63a7.png Pomiary: ekhmm, no to mamy efekt grillowani

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4397 Data: 2013-08-06 09:44:30 Liczba szacunów: 0
  • Olka/DT-Things do not change. We change.

    Post
    Ladies SFD

    8/09/2013 DNT miska: nieliczona, nie mialam czasu na aero :'-( 9/09/2013 DT i nawet nie pomylilam dni ;-) Troche odwazniej z przysiadem, w koncu ;-D 8-) jednak, jeszcze nie kazde powtorzenie jest poprawne; Z cc wychodzi mi ladnie, ale jak tylko zakladam sztange na plecy, czuje jak moje ruchy sa ograniczone... A.Przysiad ze sztanga: ccx8R,15kgx8R, 2

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4397 Data: 2013-09-10 12:21:15 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Dziennik // Created by Pain[t]

    Post
    Trening dla początkujących

    potrzebujesz nie kilku treningów, a kilku lat treningów. Zrobisz przysiad w ogóle bez sztangi tyłkiem do ziemi?

    Odpowiedzi: 361 Ilość wyświetleń: 10102 Data: 2012-09-11 19:18:21 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    12 35kg x 12 5. Wspięcia na palce stojąc 8s po 25 Przedramiona 1. Ściskacz 90 kg 3s max 2. Uginanie ramienia ze sztangą z tyłu stojąc 43kg x 15 53kg x 15 63kg x 12 3. Obracanie sztangi 3s max Dziś 0 siły. Trening 60 minut + rozciąganie. Za tydzień robię przysiady bardziej technicznie i max 90 kg. Dieta 2911 kcal 257g białka 258g węgli 97g tłuszczu

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-28 18:38:56 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    ze supinacją 4s 6-10 6. Uginanie ramienia na wyciągu górnym 3s 8-12 7. Uginanie ramienia ze sztangą młotkowo 3s 6-10 WTOREK Nogi 1. Przysiad ze sztangą z tyłu 4s 4-10 2. 1/2 przysiadu 4s 4-10 3. Prostowanie nóg na prasie 4s 15-30 4. MC na prostych nogach 3s 8-12 5. Uginanie nóg na prasie 3s 15-30 6. Wspięcia na palce stojąc 8s 20-30 CZWARTEK Plec

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-14 21:25:54 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    iej 2s 8-12 6. Prostowanie ramienia na wyciągu 2s 8-12 WTOREK Nogi, przedramie 1. Przysiad ze sztangą z tyłu 5s po 5 ( stały ciężar ,zacznam od 75kg , tyłek do ziemi ) 2. 1/2 przysiadu 3s po 6-8 3. Prostowanie nóg na prasie 4s 15-30 4. Uginanie nóg na prasie 4s 15-30 5. Wspięcia na palce stojąc z obciążeniem 5s 15-30 6. Ściskacz 90kg 3s max 7. Ugin

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-18 15:15:46 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    25 luty 2014 Trening nóg i przedramion Nogi 1. Przysiad ze sztangą z tyłu do ziemi 77,5kg x 5 77,5kg x 5 77,5kg x 5 77,5kg x 5 77,5kg x 5 2. 1/2 przysiadu 120kg x 8 125kg x 8 130kg x 8 3. Prostowanie nóg na prasie 52,5kg x 20 55kg x 20 57,5kg x 20 60kg x 20 4. Uginanie nóg na prasie 20kg x 20 22,5kg x 20 25kg x 20 27,5kg x 20 5. Wspięcia na palce s

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-25 18:17:16 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    8 kwiecień 2014 Trening nóg i brzucha Nogi 1. Przysiad ze sztangą z tyłu 100kg x 5 100kg x 5 100kg x 5 2. 1/3 przysiadu 170kg x 5 170kg x 5 170kg x 5 3. Prostowanie nóg na prasie 70kg x 15 80kg x 15 90kg x 15 4. Uginanie nóg na prasie 30kg x 15 35kg x 15 40kg x 15 5. Wspięcia na palce stojąc CC+70kg x 40 CC+70kg x 40 CC x 50 Brzuch 1. Spięcia brzuc

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-08 18:00:09 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    29 kwietnia 2014 Trening nóg i brzucha Nogi 1. Przysiad ze sztangą z tyłu 115kg x 5 115kg x 5 115kg x 5 2. 1/3 przysiadu 185kg x 5 185kg x 5 185kg x 5 3. Prostowanie nóg na prasie 80kg x 15 92kg x 15 102kg x 15 4. Martwy ciąg na prostych nogach 75kg x 10 85kg x 10 100kg x 10 5. Wspięcia na palce stojąc CC x 100 CC x max CC x max Brzuch 1. Spięcia b

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-29 16:11:31 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    Oprócz klaty i może bicepsów to nie ma się co chwalić siłą :D 3 maja 2014 1. Dynamiczny przysiad z zatrzymania 75kg x 5 75kg x 5 75kg x 5 2. Wyskoki ze sztangą 53kg x 10 53kg x 10 53kg x 10 3. Zarzut z ud 53kg x 6 53kg x 6 53kg x 6 4. Wyrzuty sztangi z klatki stojąc 32kg x 10 32kg x 10 32kg x 10 5. Rzuty piłki lekarskiej 2kg spod nóg do przodu i sp

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-03 16:33:47 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    014 Nogi 1. Przysiad z zatrzymania 75kg x 5 80kg x 5 100kg x 5 2. Wyskoki ze sztangą 53kg x 10 53kg x 10 53kg x 10 Na koniec ćwiczenie izometryczne na nogi ( stanie w pozycji przysiadu- kąt 90* ) Dziś dzień jakiś dziwny znów.. 0 siły i chęci do życia. Trening jakiś dziwny, ale nie chciałem robić zarzutu itp bo nie chce obciążać stawów i ściegien ba

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-17 14:06:47 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    30 7. Unoszenia nóg na ławce 12/12/12 Na koniec lekkie rozciąganie. Siła dziś była więc jest dobrze :-D. Od dziś biorę kreatynę. Bardzo denerwują mnie filmiki, bo albo coś za szybko się robi, albo dzwięk za pózno.. Prosiłbym kogoś o ocenienie mojej techniki w przysiadzie. W martwym ciągu łapię sztangę dużo wężej niż ostatnio i dużo mi to dało :-D.

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-12 17:01:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a^la rutkow vol.2

    Post
    Po 35 roku życia

    rzodem sztanga 4 serie 4.unoszenie hantli na boki w opadzie tułowia 4 serie 5.szrugsy hantlami 4 serie 1.prostowanie nóg na maszynie + uginanie nóg na maszynie 5 superserii 2.przysiad bułgarski smith + mcnp hantlmai 5 superserii 3.wspiecia na palcach ze sztnga 4 serie /SFD/2016/10/30/ffa2323d0b3c4f489b2121087205e66c.jpg Omega Extreme - 2x do Vit C

    Odpowiedzi: 660 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-30 14:50:04 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a^la rutkow vol.2

    Post
    Po 35 roku życia

    hów 90kg poszło bez jekniecia , na nastepna sesje ciezar w góre ! /SFD/2016/12/9/cb53a273a96c4c9a9a5a185edfc491b3.jpg 1.fronty 3 serie 2.prostowanie nóg na maszynie 4 serie 3.przysiad bułgarski smith 3 serie 4.mcnp 4 serie https://www.youtube.com/watch?v=VZ4bHL9vd94 5.łydkownica 4 serie /SFD/2016/12/9/cacf2dc8efaf4602bf24aeb5aa76b94a.jpg Omega Extr

    Odpowiedzi: 660 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-09 12:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a^la rutkow vol.2

    Post
    Po 35 roku życia

    9.png /SFD/2016/12/31/6b92b2d752a340c39dac79718e390482.jpg /SFD/2016/12/31/2e28cccdfafb4709b0e4831c2ce18a97.jpg 1.fronty 4 serie https://www.youtube.com/watch?v=zesYmKBTF8A 2.przysiad z sztanga na karku 4 serie 3.suwnica 4 serie 4.wykroki chodzone 4 serie 5.prostowanie nóg na maszynie 4 serie 6.mcnp sztangą 4 serie /SFD/2016/12/31/b2f3f017f46a4d4d8

    Odpowiedzi: 660 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-31 17:38:58 Liczba szacunów: 0