SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Hera się wylaszcza DT 2013

    Post
    Ladies SFD

    miska czysta niedojedzona troszke, ale nie wchodziło jedzenie trening z założenia 3*15 pplus 2 rozgrzewkowe z bardzo małym ciężarem A. Przysiad ze sztanga na plecach 45/50/50 obciążenie bez szału, ale trening pierwszy do długiej przerwie(wolałam nie przegiąc ale siła była mimo upału) B1. wyciskanie sztangi skos góra 25, 27,5, 30(8) B2. przyc

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-07 20:53:06 Liczba szacunów: 0
  • TRANSFORMACJA, MOTYWACJA 95++

    Post
    Trening dla początkujących

    unoszenie hantli wzdluz tłowia Przytylem kilogram :D i jestem szczesliwy, plan do konca czerwca z obecnej wagi 76 kg do 80 kg :D wczoraj przerwa, a plan na dzisiaj to NOGI przysiad wykroki wznosy na łydki i brakuje mi jednego cwiczenia hmmm poczytam i moze zastosuje cos brzuch boczny opad tłowia tradycyjne brzuszki z obciazeniem podciaganie nog

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2859 Data: 2012-06-07 12:15:26 Liczba szacunów: 0
  • TRANSFORMACJA, MOTYWACJA 95++

    Post
    Trening dla początkujących

    trening na dzisiaj :) przysiad 5x10 WL 5x10 wyciskanie żolnierskie 5x10 wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x15 pompki na poreczach 15 total xD bary i klatka tak dowalone ze na pompki sily nie mialem... masakra :O dzisiejsza dietka hmmm... ciezko zmiescic bo zajecia ( studia) ale ok 4000kcal jest :) 5 kotletow schabowych ( z biedronki :O promocj

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2859 Data: 2013-04-22 22:39:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy: julcziik & Marian 87.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    przysiad ok, ale próbuj może ze sztangą a nie na suwnicy, chociaż ja nie jestem przeciwnikiem suwnicy;-)

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 19596 Data: 2014-12-03 23:36:20 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień: 5 Dzień: 6 A jednak nie wytrzymałem i poszedłem poćwiczyć ale trochę innym planem, odpuściłem wykroki, zwiększyłem ilość powtórzeń i zmieniłem ciężar... ot tak Nogi ===== -Przysiad: pełny (du*a do samej ziemi) 12/12/12/10 50/60/70/80 kg i do 90stopni 10x90 kg -Wzniosy łydek: 25/20/15 70/80/90 kg Siła w górę, gdyż przed cyklem max na 90k

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2009-12-12 17:07:05 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Hmm no to teraz ruszam z 2tygodniowym okresem regeneracji. Ćwiczyć dalej będę ale z mniejszym ciężarem i bardziej technicznie A oto plan. Poniedziałek ============= Nogi: -Przysiad 3x12 60/65/70 kg -Wzniosy łydek 3x25 70kg -Wykroki 3x8 30kg Klata: -Wyciskanie na ławce poziomej 3x12 45kg -Wyciskanie na ławce skośnej do góry 3x12 35kg -Rozpiętki ze

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2009-12-20 12:25:46 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Okres regeneracji Tydzień: 1 Dzień: 1 Poniedziałek ============= Nogi: -Przysiad 3x12 60/65/70 kg -Wzniosy łydek 3x25 70/70/90kg -Wykroki 3x8 35kg Klata: -Wyciskanie na ławce poziomej 3x12 45kg -Wyciskanie na ławce skośnej do góry 3x12 35kg -Rozpiętki ze sztangielkami 3x8 11,95kg Szrugsy: 12/10/8 70/80/90kg +Brzuch ... luzik... w końcu to regene

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2009-12-21 12:18:36 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Zgadza się, ale od stycznia trzeba plan trochę zmienić No właśnie, a mam takie pytanie: "Jaka kolejność wykonywanych ćwiczeń na daną partię ciała przynosi najlepsze rezultaty?" I np.: Nogi: 1. Przysiad 2. Wzniosy 3. Wykroki Klata: 1. Wyciskanie na ławce poziomej 2. Wyciskanie na ławce skośnej 3. Rozpiętki ze sztangielkami Triceps: 1. Wyc

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2009-12-28 09:09:25 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Okres regeneracji Tydzień: 2 Dzień: 1 Poniedziałek ============= Nogi: -Przysiad 3x12 60/65/70 kg -Wzniosy łydek 3x25 70/75/80kg -Wykroki 3x8 35kg Klata: -Wyciskanie na ławce poziomej 3x12 45kg -Wyciskanie na ławce skośnej do góry 3x12 35kg -Rozpiętki ze sztangielkami 3x8 9kg +Brzuch ... luzik... w końcu to regeneracja

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2009-12-28 13:15:24 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień:1 Dzień:1 ============= Poniedziałek ============= Nogi: -Wyskoki ze sztangą 4x8 20kg -Przysiad (dynamiczny) 4x8 50/55/60/65kg Martwy ciąg (rzymski) 4x8 60/65/70/75kg -Wzniosy łydek 3x15 90kg Biceps: -Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc chwytem młotkowym 3x10 12kg -Uginanie ramienia ze sztangą stojąc różnym chwytem 3x10 27kg Sz

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-01-04 17:30:01 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień:2 Dzień:1 ============= Poniedziałek ============= Nogi: -Wyskoki ze sztangą 4x8 20kg -Przysiad (dynamiczny) 4x8 50/55/60/65kg http://www.youtube.com/watch?v=LvIj8vFVMkg Martwy ciąg (rzymski) 4x8 60/65/70/75kg -Wzniosy łydek 3x15 90kg Biceps: -Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc z suplinacją nadgarstka 3x10 12kg -Uginanie ramion ze szt

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-01-11 12:40:09 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień:3 Dzień:1 ============= Poniedziałek ============= Nogi: -Wyskoki ze sztangą 4x8 22kg -Przysiad (dynamiczny) 4x8 55/60/65/70kg Martwy ciąg (rzymski) 4x8 55/60/65/70kg -Wzniosy łydek 3x15 90kg Biceps: -Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc z suplinacją nadgarstka 3x10 12kg -Uginanie ramion ze sztangą stojąc szerokim chwytem 2x10 27kg -Modl

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-01-18 22:39:54 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Nowy plan na najbliższe tygodnie. Cel-poprawa dynamiki wyskoku i redukcja paru kg "zbędnego balastu"... Mile widziane konkretne podpowiedzi. Od kwietnia bądź połowy kwietnia ruszam z plyo. ============= Poniedziałek ============= Nogi: -Wyskoki ze sztangą 30kg 4x5 -Przysiad 5x1 90% maxa +2,5kg co tydzień (zaczynam od 100kg zobaczymy jak

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-02-28 22:55:59 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 1 Dzień 1 ============= Poniedziałek ============= Nogi: -Wyskoki ze sztangą 35kg 4x5 -Przysiad 5x1 (pełen, pupa do ziemi) (rozgrzewka) 50kg - 10 70kg - 6 90kg - 4 100kg -1 100kg -1 100kg -1 100kg -1 100kg -1 -Wzniosy łydek 3x8 120kg Klata: -Wyciskanie na ławce poziomej 3x14 40kg -Wyciskanie sztangielki 3x14 12kg +Brzuch Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-03-01 17:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień:2 Dzień:1 ============= Poniedziałek ============= Nogi: -Wyskoki ze sztangą 4x5 30kg -Przysiad 5x1 (pełen, pupa do ziemi) (rozgrzewka) 10- 52,5kg 6 - 72,5kg 4 - 92,5kg 1- 102,5kg 1- 102,5kg 1- 102,5kg 1- 102,5kg 1- 102,5kg -Wzniosy łydek 3x10 122,5kg Klata: -Wyciskanie na ławce poziomej 3x14 40/45/49kg -Rozpiętki 3x12 9,75kg Szrug

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-03-08 12:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 1 Dzień 1 ============= Poniedziałek ============= Plyo: Przysiady z wieloma powtórzeniami (3 x 30 powtórzeń) Podwójne wybicia z samych kostek (1 x 10 powtórzeń) Skoki na wysokość celu (1 x 10 powtórzeń) Nogi: -Wyskoki ze sztangą 4x5 30kg -Wykroki ze sztangą 4x5 40kg -Przysiad 4x5 70kg Klata: -Wyciskanie na ławce poziomej 12/8/8 50/55/60

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-03-29 17:58:53 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 5 Dzień 6 ======= Sobota ======= Tabata /przysiad 26kg/ 20sek-15powtórzeń 20sek-15powtórzeń 20sek-14powtórzeń 20sek-13powtórzeń 20sek-12powtórzeń 20sek-11powtórzeń 20sek-12powtórzeń 20sek-12powtórzeń Zmieniony przez - Dythican w dniu 2010-05-03 15:39:28

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-05-01 13:41:02 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 8/2 Dzień 1 ============= Poniedziałek ============= Rozgrzewka -Wskoki obunóż na schody 10x4(co 3ci schodek) 10x4 (co 4ty schodek) Nogi: -Przysiad 6/4/3/2 90/95/100/105kg -Wstępowanie ze sztangą 3x8 70kg -Wspięcia na palce 25/25/20 70kg Biceps: -Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc młotki 3x15 9,75kg -Modlitewnik wąski podchwyt 3x15

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-05-17 12:49:23 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 12/6 Dzień 1 ============= Poniedziałek ============= Rozciąganie Skoki na pudło/skoki z pudła 2x15 Głębokie skoki na pudło (40/80cm) 1x15 Przeskakiwanie pudła po czym wskakiwanie na kolejne pudło (40/80cm) 2x15 Nogi: -Przysiad 6/4/3/2/1 93/98/103/108/113kg -Wstępowanie 3x6 70kg -Odwrotne wspięcia w staniu / wspięcia na palce 2x20 100kg -Sz

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-06-14 15:30:24 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozciąganie Skoki na pudło/skoki z pudła 2x10 Głębokie skoki na pudło (40/80cm) 2x10 Przeskakiwanie pudła po czym wskakiwanie na kolejne pudło (40/80cm) 2x10 Nogi: Rozgrzewka przysiad 50/70/90kg -Box squat 10x2 100kg -Wykroki 3x6 40kg -Odwrotne wspięcia w staniu / wspięcia na palce 2x20 100kg Rozciąganie Oj jutro będzie zakwas po 2 tygodniach nie

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 17730 Data: 2010-07-12 16:45:37 Liczba szacunów: 0