SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    siad przedni 3x10 10x40kg 7x45kg 4x50kg 3. Wykroki ze sztangą 3x10/nogę 10x30kg 10x35kg 10x40kg - zmieniłam kolejność za sugestią _Knife_ liczba powtórzeń od razu lepsza. - w przysiadzie nie wiem co mnie naszło z tym obciążeniem |-) To chyba przez to, że znalazłam "zastępczy stojak" (poręcz do pompek) i nie muszę zarzucać. Mój błąd - na drugi raz b

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-07 08:52:11 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    rze :-> -------------------------------------------------------------------- Tydzień II Dzień 12 28.09.12 Burgener warm-up http://youtu.be/tk9MogjNas4 sztanga 20kg 5 serii: 3 przysiad przedni + 3 jerk 1/ 3x 25kg + 3x 25kg 2/ 3x 30kg + 3x 30kg 3/ 3x 35kg + 3x 35kg 4/ 3x 40kg + 3x 40kg 5/ 0x 45kg 6/ 3x 40kg + 3x 40kg 5 serii: 3 high-hang snatches +

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-29 08:26:57 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    odbiło) później już ok ---------------------------------------------------------------------- Wieczorem: Burgener warm-up http://youtu.be/tk9MogjNas4 sztanga 20kg 5 serii: 3 przysiad przedni + 3 jerk 1/ 3x 25kg + 3x 25kg 2/ 3x 30kg + 3x 30kg 3/ 3x 35kg + 3x 35kg 4/ 3x 40kg + 3x 40kg 5/ 3x 40kg + 3x 40kg 5 serii: 3 high-hang snatches + 3 overhead s

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-09 20:37:58 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień IX dzień 67 22.11.12 DNT Tydzień IX dzień 68 23.11.12 Ćwiczenie przewrotów w przód Burgener warm-up sztanga 20kg 5 serii: 3 przysiad przedni + 3 jerk 1/ 3x 25kg + 3x 25kg 2/ 3x 30kg + 3x 30kg 3/ 3x 35kg + 3x 35kg 4/ 3x 40kg + 3x 40kg 5/ 3x 45kg + 3x 45kg 5 serii: 3 high-hang snatch + 3 overhead squats 1/ 3x 25kg + 3x 25kg 2/ 3x 25kg + 3x 2

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-23 20:57:17 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    Ja naprawdę nie wiem jak to się stało, jeśli spojrzycie wstecz, od jakichś 4 tygodni siedziałam na 3x40kg + 3x40kg, nawet jeżeli zarzuciłam to 45kg i zrobiłam przysiad, nie miałam już siły na podrzut #-P Obstawiam, ze to przez zmniejszenie intensywności treningów w pozostałe dni, bo teraz się tak jakby regeneruje (głównie biegowo :-) ) i całą salę

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-25 09:23:56 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    ] ---------------------------------------------------------------------- 9.01.13 Trening wytrzymałościowy 5x obwód: 3 TGU na stronę 12kg 10 wskoków na skrzynię później drabinka: 40-30-20-10 przysiad pompka swing 12kg sit up czas całości : 30:48 Najgorsze w sumie były pompki #-P ---------------------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-09 22:35:27 Liczba szacunów: 0
  • bober89 / Impossible is nothing = walka o kaloryfer

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie ma. A powtórzenia zniz tylko w ćwiczeniach najcięższych - przysiad, mc, wyciskanie.

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2220 Data: 2010-09-11 12:12:28 Liczba szacunów: 0
  • ###DZIENNIK### KAJTEKMKM - prawdziwa redukcja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dieta masakra.. Przysiad w sumie ok, staraj się utrzymać naturalna krzywizne pleców, lekko zgięte ale niby proste;) Ale przy takich ciężarach techniki nie zobaczymy czy masz dobrą. Zajmij się ta dietą, nie pojedynczymi zmianiami. Oliwy tyle ile Ci brakuje, kiedy ? Np 10ml przed snem.Wstań 20minut wcześniej i zjedz porządne śniadanie. 4 posiłek to

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 5103 Data: 2011-11-23 23:36:54 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana życia o 180 stopni REDUKCJA -50kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dla mnie to jednak cheat :-) Dlatego, że bardzo sztywno trzymam się założeń... więc przeliczenie posiłku i dostarczenie go w innej formie jest dla mnie odskocznią i czymś dobrym dla mojej psychiki... do tego nie wyobrażam sobie zrobić cheata np. kawałkiem pizzy czy kebabem... Bardziej rozumuje ten cheat jako oderwanie się od sztywnych założeń niż j

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-02 11:05:34 Liczba szacunów: 1
  • Guiyuan - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Wchodzenie na ławkę a wiosłowanie to akurat mają się do siebie tak, jak balet do hip hopu%-) Przysiad trzeba było zrobić, albo bułgara albo wykroki;-) Nad pompkami ćwicz:-D

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 7317 Data: 2012-08-16 15:24:17 Liczba szacunów: 0
  • Guiyuan - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Przysiad w tym byl juz, a skapnelam sie poniewczasie %-)

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 7317 Data: 2012-08-16 15:28:21 Liczba szacunów: 0
  • Guiyuan - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    e, że to się nie powtórzy! Od wczoraj też zaczęłam treningi ze sztangą, jest trochę inaczej niż z hantlami i np. na biceps nie jestem w stanie zrobić całości powtórzeń. Za to przysiad idzie mi lepiej, łatwiej się trzyma niż hantle. Wypiskę z treningów i tabelki z pomiarami wrzucę jutro, jak ogarnę trening A na sztandze. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ff12a

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 7317 Data: 2012-08-29 21:57:44 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    Uff skończyłam czytać i rozkminiać %-) No wiedziałam, że ulepszenia będą na gorsze \-) No ale nie będziemy miękką pipką, sylwetkę pro trzeba robić %-) Przysiad, wchodzenie na ławkę, milion wykroków i bułgar na jednym treningu - moja wdzięczność nie ma granic %-) Martucca dziękuję, że Ci się chce tyle sympatycznych kombinacji dla mnie wymyślać \-) }

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-13 10:13:50 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    E Mis nie doceniasz mojego psa, to jest zaj**iście energiczna labradorka, żadna tam popierdółka \-) Zwykle mi dotrzymuje kroku ale akurat ma cieczkę i wszystko musi obwąchiwać i obsikiwać co 3 metry \-) Dziś były nuki Dzień 5 Nogi 1. Rozgrzewkowo prostowanie nóg z gumą 2x 30 2. Przysiad plie 8x22kg 8x24,5kg 8x27kg 8x29,5kg 8x32 kg 6x32kg 3. Ugi

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-26 23:33:55 Liczba szacunów: 0
  • Meraviglia - dziennikowy motywator w walce o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję Redcow :-) Tak jak obiecałam, uzupełniam wypiski: DZIEŃ 25 - PONIEDZIAŁEK 21.01.13 DNT Musiałam odpocząć po niedzielnych biegach. DIETA Bez liczenia. Pierwsze trzy posiłki standardowo, potem rodzinny obiad - polędwica wołowa z pieczarkami, odrobina pieczonych ziemniaków, surówka z kapusty pekińskiej, czerwone wino. Na ostatni posiłek jajka

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4666 Data: 2013-01-26 16:43:40 Liczba szacunów: 0
  • Meraviglia - dziennikowy motywator w walce o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 6 - CZWARTEK 07.02.13 DNT DIETA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2c2c3735b72443a9b505e9661dd0264b.jpg + warzywa, napoje, suple - jak zwykle DZIEŃ 7 - PIĄTEK 08.02.13 TRENING SIŁOWY 1. PRZYSIAD – 12x40kg/12x40kg/10x45kg/8x45kg/10x40kg 2. MC PROSTE – 12x40kg/10x45kg/8x50kg/8x55kg 3. PP – 12x25kg/10x30kg/8x35kg/6x40kg 4a. UNOSZENIE BOKIEM – 12x4kg/12x5kg

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4666 Data: 2013-02-14 20:52:57 Liczba szacunów: 0
  • Meraviglia - dziennikowy motywator w walce o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 20 - CZWARTEK 21.02.13 TRENING SIŁOWY 1. PRZYSIAD – 15x40kg/12x45kg/10x50kg/8x50kg/10x40kg 2. MC PROSTE – 12x45kg/10x50kg/8x55kg/6x60kg 3. PP – 15x25kg/12x30kg/9x35kg/6x40kg 4a. - UNOSZENIE BOKIEM – 12x5kg/12x5kg/10x5kg/10x5kg 4b. WYCISKANIE ŻOŁNIERSKIE – 12x6kg/10x6kg/8x7kg/7x8kg 5. POMPKI – 15/12/8 DIETA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7c5c34b68ac5

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4666 Data: 2013-02-21 23:38:12 Liczba szacunów: 0
  • Meraviglia - dziennikowy motywator w walce o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Postanowiłam zmienić plan treningowy, ponieważ obecnym jadę już dosyć długo. Zainspirował mnie jeden z treningów FBW z działu Ladies, który zmodyfikowałam odrobinę pod moje potrzeby. A oto on: DZIEŃ 1 1. PRZYSIADY 2. MC PROSTE 3. SKOS SZTANGIELKI 4. INVERTED ROWS 5. WZNOSY Z OPADU 6. PLANK x 1 MAX DZIEŃ 2 1. PRZYSIAD PRZEDNI 2. MC SUMO 3. WL 4. PP

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4666 Data: 2013-03-01 23:23:26 Liczba szacunów: 0
  • katlak/dt/fotki str16,38

    Post
    Ladies SFD

    melduje się kolejnego dnia dzisiaj kolejny trening by 4ann: Przysiad przedni 15/15/15 * MC 30/35/35 ostatnia seria 12 potórzeń WL 10/15/15 x12 ostatnia* Push Press 15/15/15x8 ostatnia* *ciężko mówić o progresie bo pierwszy raz wogóle robiłam te ćwiczenia i starałam się bardzo robić je poprawnie technicznie aeroby miał być bieg 30 minut a był marsz

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-16 11:29:53 Liczba szacunów: 0
  • katlak/dt/fotki str16,38

    Post
    Ladies SFD

    sprawozdanie z dziś Trening 4x10 1. przysiad 30/35/35 2. wypady 3x 6 na noge ze sztangą 25 kg na ramionach 3. wyciskanie lezac na płaskiej 20/20/20 ostatnie ok 7 powtórzeń 4. wioslo sztanga 20/20/20 + 10 minut marsz 15 minut bieg Mam cholerne problemy ze zmianą obciążenia zaciski ciężko schodzą i ciężko się zakładają wiec w cholere czasu tracę jeż

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-18 14:22:55 Liczba szacunów: 0