SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • staua/kondycja

    Post
    Ladies SFD

    /12/12/12 z 2x9 kg 2a. wyciskanie sztangielek na barki siedząc 12/10/7/6 z 2x9 kg (ledwo, ledwo) 2b. wznosy łydek stojąc (bez piłki) 25/25/25/25 z 2x9kg 3a. uginanie ramion z przysiadem 12/12/12/12 z 2x9/9/4.5/4.5 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 12/12/12/12 z 2x4.5 4a. przysiad plie (bez piłki) 12/12/12/12 z 2x9 4b. wypady ze sztangielkami

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6853 Data: 2011-03-15 02:16:36 Liczba szacunów: 0
  • staua/kondycja

    Post
    Ladies SFD

    siedząc na piłce 25/25/25/25 z 2x9kg 3a. francuskie uginanie reki ze sztangielka siedząc 12/12/12/12 z 9 kg 3b. uginanie ramion na piłce 12/12/12/10 z 2x9 kg (tu poprawa) 4b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 12/12/12/12 z 2x9kg 4b. wznosy bioder leząc na podłodze 12/12/12/12 Plus jak zawsze brzuszki i boczki na piłce; i 10 burpees (wczoraj nie

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6853 Data: 2011-03-15 04:34:25 Liczba szacunów: 0
  • staua/kondycja

    Post
    Ladies SFD

    gielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 10/10/10/8 2a. wyciskanie sztangielek na barki siedząc 10/10/8/6 2b. wznosy łydek stojąc (bez piłki) 25/25/25/25 3a. uginanie ramion z przysiadem 10/10/8/5 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 10/10/10/8 4a. przysiad plie (bez piłki) 10/10/10/10 4b. wypady ze sztangielkami (bez piłki) 10/10/10/10 40 brzusz

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6853 Data: 2011-03-22 04:15:26 Liczba szacunów: 0
  • staua/kondycja

    Post
    Ladies SFD

    cie wszystko zaczęło mi działać. Wczoraj, korzystając z tego, że spotkanie, które normalnie zajmuje pierwszą połowę dnia, poszłam na siłownię. Trening: (podejrzany u Feli 1. przysiad 15/15/10 razy z ciężarami 9/13.4/18 kg 2. uginanie nóg leżąc 15/15/10 z 29/29/29 kg (nie udało mi się zwiększyć) 3. wyciskanie sztangi skos 15/10/8 z 4.4/6.6/9 kg 4.

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6853 Data: 2011-03-23 22:15:56 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik ciążowy

    Post
    Ladies SFD

    Stwierdziłam, że jestem aktualnie na rekompozycji... %-) waga stoi w miejscu ale straciłam prawie 3kg mięśni i zyskałam 2,5kg tłuszczu. Czytałam wcześniej na forum, że dziewczyny pisały o tym, że w ciąży mięśnie lecą na łeb, na szyję - potwierdzam. Ciekawostka, teoretycznie z inbody: - najszybciej tyję w nogach, najszybciej buduję mięśnie nóg, jest

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-06 09:25:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik ciążowy

    Post
    Ladies SFD

    łowie dam fotki %-) Wieczorem ważyłam 66,5kg a rano 67,2kg @-| mam nadzieję że to woda albo jakiś efekt po treningu bo niemożliwe żeby takie coś mi się działo }:-(( trening: przysiad goblet 12/12/12/12/12 8kg/12kg/12kg/12kg/12kg odciąganie linki na bok 12/12/12 9kg/9kg/9kg ja to chyba źle robię, nigdy nie czułam jakoś super pośladka a chyba nawet

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-06 09:29:56 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik ciążowy

    Post
    Ladies SFD

    coś słodkiego i leżeć spokojnie ale w końcu zasypiam poirytowana. Waga powoli leci do góry, w chwili obecnej +3,2kg wyglądam jakbym przytyła a nie była w ciąży }:-( trening przysiad low bar 12/8/8/8/8/12 20kg/30kg/30kg/30kg/30kg/20kg RDL 12/12/12/12 20kg/20kg/20kg/20kg Przyciąganie linek w bramie w klęku 12/12/12/12 2*9kg/2*14kg/2*14kg/2*14kg wyc

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-14 23:01:20 Liczba szacunów: 1
  • DT domino 1664

    Post
    Dzienniki Juniorów

    przysiad wykroczny 10/8/8X17,5kg wspięcia na palce 10/8/8X15kg wiosłowanie sztangą w opadzie 10/10/8X60kg unoszenie z opadu 15X0 10/10X5kg uginanie ramion ze sztangielkami chwytem "młotkowym" 10/8/7 17,5kg dzisiejszy dzień minął dobrze, trening jeszcze lepiej i z wielką niecierpliwością oczekuję pierwszych efektów masy i próby nie zalania się. Mis

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 3763 Data: 2014-04-08 18:11:40 Liczba szacunów: 0
  • Michal_Wro / Pierwszy poważny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    22 i 23.04 micha była "trzymana"... wszystko w ustalonej normie - nie mam rozpiski, bo straciłem dzienniczek i muszę od nowa rozpisywać, ale było mięsko drobiowe, gotowane, warzywa, ryby i bakalie (migdały, słonecznik, pestki dyni, orzechy włoskie). W piątek 23.04 był trening w wersji B: Nogi Prostowanie nóg siedząc rozgrzewka 10x30/12x4

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 10742 Data: 2010-04-26 07:52:27 Liczba szacunów: 0
  • Michal_Wro / Pierwszy poważny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, Dzisiaj był basenik, 1,5km + sauna. Czuje plecy, szczególnie prostowniki (starałem się pływać jak najlepiej technicznie, angażując odpowiednie partie mięśni przy określonym stylu). Micha całkiem niezła. Smacznie też było. Niestety z racji basenowania, gotowania (szykowania na nowy tydzień potraw) trochę nam się z Kornelią rozjechała rozpiska

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 10742 Data: 2012-01-15 23:10:14 Liczba szacunów: 0
  • Michal_Wro / Pierwszy poważny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    a basenie o 6 rano... tam chęci nie było i tylko 1,55km przez 45 minut). W niektórych ćwiczeniach porobiłem osobiste maksy, jeżeli na progres w seriach można tak patrzeć(MC i przysiad), w innych przez pomyłkę robiłem z większymi(dwugłowe ud), a w bicepsie (tutaj proszę o wskazówki, bo brak postępów zaczyna mnie denerwować - może wyłączyć bicepsy i

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 10742 Data: 2012-02-08 21:52:29 Liczba szacunów: 0
  • Michal_Wro / Pierwszy poważny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! Piątek weekendu początek. Człowiek myślami już odpoczywa a tutaj trzeba ciężko pracować. Basen rano był przyjemny. 40-45minut, 1750m zrobione. Siłownia popołudniu była "wymuszona". Tak bardzo mi się nie chciało, już kombinowałem jak tutaj sobie przełożyć na sobotę. Niestety zaplanowane działania w sobotę i siłownia czynna dopiero od 9 wymu

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 10742 Data: 2012-03-11 12:01:39 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    kg 2. ściąganie drążka górnego do klatki 4x6-8 //progres/regeres 8*20kg/8*25kg/6*25kg/4*27,5kg 3. wiosło sztangielką w oparciu 4x6-8 //regres 8*5kg/8*7,5kg/8*9,5kg/5*9,5kg 4. przysiad sumo 3x 10-12 12*35kg/10*37,5kg/10*40kg/10*42,5kg 5. wejście na ławkę z obciążeniem 3x 10-12 na nogę //regres 10*15kg/10*17,5kg/8*17,5kg UWAGI: Trenning Mnie sytrał s

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-21 18:06:44 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    chwytasz sztangę (na szerokość mniej więcej taką, że jak pustą sztangę weźmiesz nad głowę to odległość sztangi od głowy to tak pi razy drzwi na długość dłoni). I jeszcze jak przysiad sumo robisz 45kg na 10repów to w sumo 50kg na 1rep też powinno pójść. Ogólnie masz duże ciężary jak na sumo ;-) Zmieniony przez - Arphiel w dniu 2012-11-28 13:24:25

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-28 09:59:52 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    ba x1,woda 2,5 l. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/aedecef319384caf95f815a62d193b89.png TRENNING: Interwały orbitrek - 15 min. Obciążenie 1/5/10 Arphiel,dziękuję za wskazówki.A co do przysiadu chciałam sprawdzić czy usiąde z 52,5kg i zrobiłam normalny przysiad. mika, nakładłam obciążenia i okazało się ,że troszke za wysoko %-)}:-(a nie miałam siły tego ści

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-28 18:38:58 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    40/5*42,5/5*45/5*47,5 2. ściąganie drążka górnego do klatki 4x6-8 //progres/regeres 8*20/8*22,5/8*25/6*25 3. wiosło sztangielką w oparciu 4x6-8 //regres 8*8/8*10/8*12/6*12 4. przysiad sumo 3x 10-12 10*42,5/10*45/10*47,5/5*50 5. wejście na ławkę z obciążeniem 3x 10-12 na nogę //regres 10*15/10*17,5/10*20/10*22,5 UWAGI: 1. Złapałam w końcu porządnie

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-05 10:14:41 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    rób to dobry pomysł :-)) Przysiad na jednej nodze żądzi sie swoimi prwami nie oczekuj ze będzie tak idealnie wyglądał jak klasyk i nie zapominaj zawsze siaśc nisko. w podciaganiu nie chodzi nawet o to czy to podchwyt czy nachyt, ty nie zwisasz, wiec zakres ruchu jest tak malutki ze praktycznie nie ma podciagniecia a jedynei ugięcie łokci. rób dwie

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-15 08:46:33 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    NNING: 1. MC z szerokim chwytem 5x 6-8 (ostatnie dwie serie robocze) tempo 311 8*35/37,5/40/42,5 Ciężko już szło pod koniec, muszę kupić paski bo sztanga mi się wyślizguje 2. przysiad 5x 6-8 serii roboczej j.w plus 1x 10-12 40/42,5/45/47,5/ +50*5 / 12*37,5 Dupa boli, nogi po wczorajszym rozciąganiu ... 3. podciaganie sztangi do brody 5x 6-8 8*8/10

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-15 18:57:52 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    oki filmy zobaczylam, trzymasz trzymasz ten przysiad i nagle bach kladziesz si ena nogach, nie rozumiem dlaczego... bulgar genealei ok, troche masz klopot z utrzymaniem rownowagi popracuj z pilka :-))

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-15 20:27:10 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Kajtek_84/pods.rok s.50

    Post
    Ladies SFD

    . przysiaganie drązka dolnego do bzucha 4 x 8-10 60sek przerwy (przytrzymać 2sek) 4. przyciaganie drazka wyciagu dolnego do mostka 4 x12-15 Dzień2. 1. wyciskanie suwnicy, lub przysiad przedni 3x12-15 1b. prostowanie nóg 3x12-15 + 2x dropset 2min przerwy 2a. Romanian MC 3x12-15 2b. uginanie nóg leżąc 3x12-15 + 2x dropset 2min przerwy 3a. Wyciskani

    Odpowiedzi: 634 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-11 17:52:47 Liczba szacunów: 0