SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    atch sztangielką (na rękę) 5x swing sztangielką (na rękę) 10x burpee 2. Na czas (do pierwszych 2 ćwiczen weź sobie sam gryf ze sztangi, odpoczynek zgodnie z potrzebą): 30x przysiad przedni 30x push press 30x thrusters 30x invert rows (trzymając się krawędzi stołu ) 30x burpee 30x wskok na lawke 3. 3 obwody, na każde ćwiczenie po 60 sekund

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-20 09:03:09 Liczba szacunów: 0
  • Witam Mam problem z Klatką Piersiową

    Post
    Trening dla początkujących

    skanie sztangi z klatki 3s Unoszenie ramion bokiem w górę z linkami wyciągu 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad wykroczny 3s uginanie nóg leząc 3s wspięcia na palce 3s PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 3s PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 3s uginanie ramion

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 827 Data: 2011-03-13 15:22:46 Liczba szacunów: 0
  • lejdiG/DT/pods.str.28,50

    Post
    Ladies SFD

    Zaczynam nowy cykl 8-) Martucci nie widać na razie, ale sfd ma tez uczyć samodzielności, więc zaczynam! Rozkład póki co stary, bo mi na nim dobrze i nie chcę kombinować na własną rękę. Cele: -dalsze dążenie do pięknej, wysportowanej sylwetki; chcę budować mięśnie, chciałabym, żeby było widać po mnie, że ćwiczę, tak wiecie, bez napinki ;-) -zminima

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-27 16:28:37 Liczba szacunów: 0
  • lejdiG/DT/pods.str.28,50

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 17 MASY – 10.10.2012 Rozkład DT: 120B/100T/175W (bez nabiału) - 2080kcal /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/645d3c7673e84d468bc24deaae0863e2.png Warzywa: pomidory, kalafior Napoje: kawa czarna x3, herbata zielona, melisa, pokrzywa, woda 1,5l Suplementy: wapń, magnez, omega-3 x2, wiesiołek -owies, jajka, jabłko, orzechy -jw. -serca, kasza -serca, kasza, m

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-12 12:30:21 Liczba szacunów: 0
  • lejdiG/DT/pods.str.28,50

    Post
    Ladies SFD

    ING -whey, jabłko -miruna, kasza, oliwa No nie powiem - najadłam się nawet :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7d0bfdd54de8402fa97a2503217e22ce.jpg Pozytywne zmęczenie, jest progres w przysiadzie. Robiłam z gotowymi sztangami i przysiad i wypady, bo przy piątku stojaki okupowane. Reszta bez większych zmian. Pzdr :-) KONIEC EDYCJI Zmieniony przez - lejdiG w

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-03 17:08:13 Liczba szacunów: 0
  • dianadol i Oxandrolone

    Post
    Doping

    ekszenie sily i masy Poziom BF% (tkanki tłuszczowej): nie wiem Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): duży Stan zdrowia: dobry 0 alkoholu staram sie jesc zdrowo i duzo Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia: nie Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą): klatka 130 kg martwy 230 kg przysiad 170 kg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 524 Data: 2015-02-05 21:43:54 Liczba szacunów: 0
  • Bic,Klata- Serie

    Post
    Trening dla początkujących

    eta : jest Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan : SPLIT Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) : przysiad zamieniłem na wypychanie ciezaru.. to leci do max 230 KG gdzies z 8 razy, wyciskanie na kalte słabo bo t

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 927 Data: 2013-05-03 17:57:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłę

    Post
    Trening w domu

    Dobrze by bylo jednak wygospodarowac 2 dni w tygodniu. Nie mniej jednak lepiej jeden dzien niz wcale. Co do planu: Wyskoki z podciaganiem kolan do klatki piersiowej (jak najwyzej skacz) 3-4 serie po 6 powtorzen Przysiad na 1 nodze (jak nie umiesz to siadaj na cos, lub pomagaj sobie zahaczajac rece np o futryne) 3-4 s po 8-10 powtorzen Wyskoki z w

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 2010-05-18 16:46:52 Liczba szacunów: 0
  • DT/DŻ Smoothie - aktualizacja str. 9 i 10

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiaj fajny trening po zastoju chorobowym z zeszłego tygodnia, no i wiadomo mało chłopa, bo cisną pon - śr - pt. I co za niespodzianka! W mojej kuźni pojawił się nowy sprzęt, o którym tyle się tutaj naczytałam - orbitrek! Coś tam pokręciłam na koniec, ale nie jest to miłość od pierwszego wejrzenia... ale dam mu kolejną szansę:) 4x10 lub 12 (podaj

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 13330 Data: 2012-10-30 22:04:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening tylko z dwoma ćwiczeniami

    Post
    Trening w domu

    Przysiad/martwy/muscle up/pull up/dip/pull up/push up, masz całe ciało praktycznie, Robisz 3-5 obwody i koniec:D A jak chcesz 2 ćwiczenia to muscle up(zakładając, że robi się poprawnie czyli tyramy całą górę), i Przysiad z dzień dobry

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 567 Data: 2013-12-18 19:34:50 Liczba szacunów: 0
  • redukcja czy rzeźbienie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie sztangi na skoskie dodatnim 4x8 Barki:Unoszenia na boki w opadzie 3x10 Triceps:Pompki na poręczach 3x10 Biceps:Uginanie ramion ze sztangielakmi w chwycie młotkowym 3x10 Brzuch:skręty na skosy 3x12 Możesz pozmieniac pare rzeczy np na przysiad ze sztangą na barkach, podciąganie robisz 4xmax Zmieniony przez - Squirrel w dniu 2015-09-10 20:49:00

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2141 Data: 2015-09-10 20:48:03 Liczba szacunów: 1
  • coś trzeba zrzucić :0

    Post
    Odżywki i suplementy

    trening 1 1.przysiad przedni 4x10 2.wiosłowanie hantlem 4x10 3.wyciskanie sztangi płasko 4x10 4.wznoszenie sztangielek bokiem 3x12-15 5.wyciskanie francuskie do czoła(triceps) 3x10-12 6.uginanie ramion sztangą

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2016-03-08 15:23:46 Liczba szacunów: 0
  • Ulozy by mi ktos plan ?? FBW na mase/sile ??

    Post
    Trening dla początkujących

    A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. +

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2156 Data: 2012-03-29 16:20:19 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Sprawdze trening przy nastepnym treningu nóg :-)) mógłbyś wypiske z klaty wrzucić jednak wcześniej a nie dopiero za tydzien %-) Przysiad żabi ze sztangą z przodu x 10 = https://www.youtube.com/watch?v=ophb_b2PU4w O to chodzi ? Sztangę trzymasz w zgięciach ramion czy normalnie na barkach jak przy frontach? Chyba mało komfortowe ćwiczenie. Zmieniony

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-28 20:03:19 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Gdyby kogoś to interesowało, to wstawiam jak wygląda dzień PUSH HIPERTROFIA: A Wykroki chodzone 5 x 10 B Przysiad przedni 5 x 10 A Gilotyna na poziomej 5 x 10 B Wyciskanie z rotacją na skosie 5 x 10 A Żołnierskie wyciskanie-półtoraki 5 x 10 B Wyciskanie naprzemienne hantli stojąc 5 x 10 A Prostowanie z liną stylem Girondy 5 x 10 B California press

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-31 16:34:05 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    PUSH HIPERTROFIA-nowy trening, wszedł genialnie. A Przysiady przednie z pauzą na dole 3 x 6p B Przysiad bułgarski 3 x 10p A Gilotyna na skosie dodatnim 3 x 10 + jedna seria na max B Gironda dips 3 x max A Wyciskanie żołnierskie 3 x 10 + max rep B Wznosy boczne hantli siedząc z deadstartu 3 x 10 + max rep A Prostowanie z liną w opadzie 3 x 10 B Wyci

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-07 20:17:21 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    PUSH HIPERTROFIA A Fronty pauzowane 3 x 6 B Przysiad bułgarski 3 x 10 A Gilotyna na skosie 3 x 10 B Wyciskanie hantli na ujemnej ławce 3 x 10 A OHP 3 x 10 B Wznosy boczne z deadstartu 3 x 10 A Prostowanie z liną 3 x 12 B Francuz za głowę 3 x 8-10p Drugi tydzień z rzedu ogromne "zakwasy" na tricepsach. Girodna dips wywaliłem, bo nadal chciałbym się

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-15 10:38:34 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj trening się odbył, ale późnym wieczorem. PUSH HIPERTROFIA A Fronty z pauzą na dole 3 x 5 Do 100kg B Przysiad bułgarski 3 x 8/10p A Gilotyna na skosie 3 x 10-12 B Wyciskanie hantli na ujemnej ławce 3 x 10-12p A Wyciskanie żołnierskie 3 x 8-10p Do 70kg B Wznosy boczne z deadstartu 3 x 10-12p A Prostowanie z liną wyciągu 3 x 10 B Francuz za gł

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-06 09:50:12 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    A więc zaczynam redukcję. Osiągnąłem wszystkie swoje cele i nie chce mi się już wciskać żarcia. Teraz wpadniemy w drugą skrajnośc %-) Będę działał tak samo jak rok temu-stopniowe (aczkolwiek mocne) obcinanie węglowodanów, a na ostatnie tygodnie CKD ala Gironda, czyli 6 dni tylko jajka i mięso, a dnia siódmego jem co popadnie. Aktualne pomiary, któ

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-12 17:30:38 Liczba szacunów: 0
  • Sprawność, estetyka i harmonia/Ronie220 , forma str. 211

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    PUSH HIPERTROFIA Nowy plan. Wszedł bardzo dobrze, choć pompy zero,ale to wina diety, a nie programu. 1a Przysiad wykroczny 3 x 10 1b Step z hantlami 3 x 10 2a Wyciskanie hantli na skosie z pauzą 6 / 10 / 15 45kg / 33kg / 16kg 2b Krzyzowanie linek 3 x max 3a Wyciskanie hantli siedząc 6 / 6 /6 40kg / 40kg / 21kg 3b Wyciskanie hantli stojąc naprzemien

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-30 17:31:10 Liczba szacunów: 0