SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    DT. Przed treningiem 10 min na bieżni, ale lajtowo, bo 1-wszy dzień okresu no i samopoczucie nie takie, jak być powinno.... No nic. Trening A. 15 powt.x 2 serie A. Przysiad ze sztanga na plecach 30kg /30kg B1. wyciskanie sztangi skos góra 11 kg/ 16 kg B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 22 kg/ 25 kg C1. prostowanie nóg w siedzeniu 15

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-08-10 01:19:36 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    Hej, wczorajszy trening trochę w biegu, bo miałam 30 minut do zamknięcia siłowni ;) więc bez rozgrzewki i aero na koniec, był spacerek na i z siłowni. Micha nieliczona, raczej czysta (grill- ziemniaczki, kurczak, warzywka itp.) po dwóch tygodniach ćwiczeń 15 powt x 2 wreszcie zeszłam do 12! Nareszcie, 15 to jakaś masakra i nieporozumienie ;p;p Tren

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-08-19 08:38:32 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    Sobota 31.08 DT W sobotę pierwszy trening z serii 3x10 ;) Przed rozgrzewka na bieżni, po również bieżnie i rozciąganie. Trening A. 3x10 A. Przysiad ze sztanga na plecach 21kg/31kg/33,5 kg B1. wyciskanie sztangi skos góra 20kg/20kg/20kg (sztanga długa) B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 22kg/22kg/25 kg C1. prostowanie nóg w siedzeniu

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-09-02 09:38:02 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    to pisz.. a w ostatnim trening przysiad.. te 33kg to na maxa? troche masz za duzy skok obciążenia między pierwsza a drugą seria w przysiadzie wyciskanie.. czy w trzeciej serii był max? prostowanie, tu juz zupełnie nie rozumiem tych skoków obciążenia

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-09-03 16:25:24 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    O rany! Dzień bez forum to dziwny dzień ;p Nawet miski nie można uzupełnić.. We Wtorek był DT, który zaliczam do udanych... po raz pierwszy od kilku msc mam zakwasy na tyłku :D Trening A. 3x10. Przed orbi 7 minut. po rozciąganie, bez aero. A. Przysiad ze sztanga na plecach 31/ 33,5/ 36 B1. wyciskanie sztangi skos góra 11/13,5/16 B2. przyciąganie d

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-09-19 13:42:28 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    26.09 DT Przed rozgrzewka na bieżni, wznos 15, prędkość 5-5,5 km/h. ok 14 minut. Po - minuta na skakance... i rozciaganie 3x10 A. Przysiad ze sztanga na plecach 31/ 36/ 38,5 B1. wyciskanie sztangi skos góra 20/20/22,5 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 25/25/30 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 20/23/25 C2. wznosy tułowia z opadu mc/m

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-09-27 08:45:13 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    01.10 DT trening A. Przed rozgrzewka na orbim ok 7 minut, po bieżnia wznos 15, v=5km/h, ok 6 minut. Rozciaganie 3x10 A. Przysiad ze sztanga na plecach 31/ 36/ 38,5x 5 + 38,5x10 B1. wyciskanie sztangi skos góra 20/22,5/22,5x5+20x5 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 25/30/30 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 23/25/28 C2. wznosy tułowia

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-10-02 10:26:58 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    06.10 DT trening A. 3x8. Przed rozgrzewka na bieżni, po ok 7-8minut na bieżni i krótkie rozciąganie. 3x8 A. Przysiad ze sztanga na plecach 31/ 36/ 38,5 B1. wyciskanie sztangi skos góra 20/20/20 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 25/30/30 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 23/25/28 C2. wznosy tułowia z opadu mc/mc/mc D. plank max ok 42

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-10-07 09:20:37 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    ze sztanga na plecach 31/ 36/ 41 B1. wyciskanie sztangi skos góra 20/22,5/22,5 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 25/30/30 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 25/28/30 C2. wznosy tułowia z opadu mc/mc/mc D. plank max ok 42 sek. Udało mi się wziąć w przysiadzie 40 kg :) wreszcie! Zmieniony przez - SunSprite w dniu 2013-10-22 11:09:25

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2013-10-21 13:07:38 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    w której nodze powinnam czuć przy bułgarze? Mocniej czuję nogę zakroczną... ciężar na wykrocznej i uginam wykroczną, prawda? tak samo w wykrokach? Ugięcie zakrocznej to wynik przysiadu na wykrocznej? Zmęczył mnie trening, ojjj zmęczył :) W Goblet squats coś mi chyba przeskoczyło w okolicach karku... bolało trochę później, ale przeszło, więc się nie

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2014-01-10 10:19:27 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    14.01 DT UWAGI Ponieważ do tej pory nie zaczynałam serii od niższego ciężaru, tylko zawsze starałam się brać coś, co czuje i co daje popalić, w kolejnych seriach nie progresowałam, bo nie miałam czym za bardzo. Chyba robiłam źle...(?) dlatego w tym treningu, oprócz 1 ćw (zapomniałam) na pierwsza serie dawałam dość śmieszne obciążenia, dzięki temu

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2014-01-15 09:29:44 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    Miałam tydzień ponad przerwy - wyjazd + ogarnięcie po wyjeździe, kilka ważnych spraw. Ostatni trening w czwartek się odbył, kolejny będzie we wtorek (sesja) Trening A: Przed 5 minut na rowerku, po 8 minut orbi + rozciąganie W tym treningu ciężary małe ponieważ chciałam wprowadzić progres w każdej serii. 1. Martwy Ciąg 1. 8x20kg 10x25kg 10x30kg 10x3

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2014-01-26 10:42:33 Liczba szacunów: 0
  • Rekompozycja - walka o formę - początkująca

    Post
    Ladies SFD

    Po kolejnym msc nieobecności (urlopowo) wracam i od razu prezentuję wczorajszy trening. Martwy ciąg (na prostych nogach) 1.15x15kg 15x20kg 15x20kg 15x30kg 5x40kg 2. 15x10kg 8+5x20kg 5x30kg 10x30kg Wypady 1.20x5kg 20x10kg 20x10kg 2. 20x7kgx2 20x7kgx2 18x7kgx2 Przysiad bułgarski 1.15xcc 15xcc 15xcc (x2) 2.15xcc 15xcc 15xcc (x2) Unoszenie bioder / Ł

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 14158 Data: 2014-08-18 11:43:35 Liczba szacunów: 0
  • spadek masy w hst

    Post
    Trening w domu

    plan jaki stosuję to hst: przysiad, wyciskanie na ławce poziomej, wyciskanie hantli na skosie, podciągnie na drążku nachwytem, wiosłowanie ze sztangą, wyciskanie sztangi zza głowy (czasem robie drugie ćwiczenie na barki), francuz, uginanie ramion z gryfem łamanym, 2 serie ćwiczeń na brzuch np brzuszki i skrętoskłony po 30. Na każde ćwiczenie 2 seri

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2117 Data: 2013-04-24 10:34:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    niem zastąpic pompki na poręczach. Odrazu sprostuje dla czego mi to przeszkadza, bo cwicze na swojej siłowni.A tam nie posiadam akurat sprzętu aby wykonać to ćwiczenie. A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 2012-07-18 12:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Kolejność ćwiczeń ?

    Post
    Trening dla początkujących

    rozpiętki -przenoszenie sztangielki w leżeniu -wyciskanie francuskie w leżeniu -pompki tricepsowe -prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie PIĄTEK (mięśnie nóg,brzuch) -przysiad ze sztangą -przysiad wykroczny -żuraw -wspięcia na palce -unoszenie prostych nóg w zwisie -unoszenie kolan do klatki w zwisie -skręty tłowia w leżeniu z ugiętymi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 359 Data: 2011-05-01 23:32:05 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Obecny plan bardzo mi służy i chciałbym wprowadzić malutkie poprawki, co o tym sądzisz ? A1 push -przysiad tył 4s 8-10p - wypychanie na platformie 3s 15p - łydki siedząc 3s 12-15p - WL 5s 4-5p - military press 3s 5-6p - francuskie sztangielkami 3s 10-12p B1 pull - MC 4s 8-10p - podciąganie nachwyt z obciążeniem 3s 5-6p - wiosłowanie sztangielką

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2387 Data: 2015-07-08 23:38:52 Liczba szacunów: 0
  • mięśnie w krótkim czasie

    Post
    Trening dla początkujących

    lan niezbyt dobry bo zbyt rozbudowany jak na jego staż. Musi sie skupić na podstawowych złozonych ćwiczeniach a potem bedzie robić reszte. pozatym kolejnośc cwiczen do bani. przysiad i mc po tricepsie lol. A co do abs2, a6w i innego syfu - te plany powinny jak najszybciej zniknac z forum. Brzuch należy trenować solidnie z obciążeniem jak każde par

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5676 Data: 2009-04-16 22:58:59 Liczba szacunów: 0
  • esortodox - Masa na Experiment II

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad mi sie podoba ale odrazu schodź biodrami tył-dół a nie tylko w tył bo robisz pół goodmorning:-) next time ;-)

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 4385 Data: 2012-10-22 16:55:34 Liczba szacunów: 0
  • esortodox - Masa na Experiment II

    Post
    Trening dla początkujących

    A UDZIE: 28/29/28/29 GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE: 20/22/21/22 SUMA GRUBOŚCI FAŁD: 113/119/117/121 CZAS TRWANIA FAZY: 3 tygodnie ILOŚĆ TRENINGÓW W TYGODNIU: 5 SCHEMAT TYGODNIA T1 - przysiad, dwugłowe, pośladki, łydki T2 - wiosło, klatka, biceps X T3 - mc, czterogłowe, pośladki, łydki T4 - płaska, grzbiet, triceps T5 - barki, przedramiona X http://img4.im

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 4385 Data: 2012-10-29 15:48:51 Liczba szacunów: 0