SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Powrót na siłownię - FBW do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc wg Twoich porad coś takiego: Push siła -przysiad tył 5x5 prog -wyciskanie płasko sztangi 5x5 prog -wyciskanie skos hantle 5x5 prog -żołnierskie wyciskanie 5x5 -wyciskanie wąsko 4x6 prog Pull siła -mc 5x5 prog -podciąganie na drążku 5x5 -wiosłowanie sztangą 5x5 prog -szrugsy 5x5 prog -uginanie sztangi 4x6 Push masa -przysiad przedni

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1947 Data: 2016-05-17 12:49:01 Liczba szacunów: 1
  • Powrót na siłownię - FBW do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc ostatecznie tak: Push siła -przysiad tył 5x5 prog -wyciskanie płasko sztangi 5x5 prog -wyciskanie skos hantle 5x5 prog -żołnierskie wyciskanie 5x5 -wyciskanie wąsko 4x6 prog Pull siła -mc 5x5 prog -podciąganie na drążku 5x5 -wiosłowanie sztangą 5x5 prog -szrugsy 5x5 prog -uginanie sztangi 4x6 Push masa -przysiad przedni 4x8 prog

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1947 Data: 2016-05-17 19:02:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening w domu

    podciąganie sztangielki w klęku podpartym na ławce...ciężerem 10kg? troche strata czasu ;-) to już lepiej inverted rows przysiad z 10kg nawet nie skomentuję. rozpiętki jak wcześniej pisałem. wycisk sztangielek....te 10kg to troche mało na to ćwiczenie chyba, może zamień na arnoldki i dodaj z jedną serię. Bic i tric 2 serie max po zmiananch było by

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2571 Data: 2014-12-20 17:56:45 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dostosowaniu push and pull

    Post
    Trening dla początkujących

    klatka,barki,tric - wycisk płasko 3x - wycisk skos góra 3x - wycisk sztangi stojąc 3x - wznosy sztangielek bokiem 3x - pompki na poręczach 4x 2. dzień Pull: nogi,plecy,bic - przysiad 4x - wypychanie nogami na suwnicy 3x - martwy ciąg na prostych nogach 3x - podciąganie na drążku 3x - wiosłowanie sztangą 3x - uginanie ramion ze sztangą 4x czy może

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 2015-09-25 07:46:51 Liczba szacunów: 0
  • FBW 2xtygodniu, rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    Brałem trening stąd http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_Full_Body_Workout_5x5-t395867.html, ale rozumiem że jest on za bardzo rozbudowany ;p? i lepiej brać wersje prostszą czyli -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 716 Data: 2013-03-07 15:52:23 Liczba szacunów: 0
  • listka/diastasis, waga up, miesnie na wierzch ;)

    Post
    Ladies SFD

    Ok ;) W takim razie już zamieszczam plan treningu na jutro: Diastasis tydzień 2. (na cały najbliższy tydzień) Rozgrzewka *Leżąc na plechach obejmij swój brzuch rekami krzyżując je na brzuchu i delikatnie przytrzymując mięsień prosty brzucha z dwóch stron. Wolno unosimy głowę wydychając powietrze i delikatnie ściągając dwa płaty do środka. x20 *Kręc

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 6895 Data: 2012-08-15 18:05:41 Liczba szacunów: 0
  • listka/diastasis, waga up, miesnie na wierzch ;)

    Post
    Ladies SFD

    Trening na dzisiaj: Diastasis (opisane wyżej) Trening siłowy(2 obwody) Rozgrzewka 1. Kręcenie biodrami + ósemki na piłce. po 10x 2. Sztangielki trzymamy w dłoniach, w zgiętych rekach na wysokości klatki i połączone razem, nogi w lekkim rozkroku i kręcimy tułowiem (twister) w jedna i druga stronę. 30x 3. Boksowanie na zmianę rekami ze sztangielkami

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 6895 Data: 2012-08-18 11:02:22 Liczba szacunów: 0
  • listka/diastasis, waga up, miesnie na wierzch ;)

    Post
    Ladies SFD

    Diastasis(Tydzień 2) Trening siłowy(2 obwody) Rozgrzewka 1. Kręcenie biodrami + ósemki na piłce. po 10x 2. Sztangielki trzymamy w dłoniach, w zgiętych rekach na wysokości klatki i połączone razem, nogi w lekkim rozkroku i kręcimy tułowiem (twister) w jedna i druga stronę. 30x 3. Boksowanie na zmianę rekami ze sztangielkami ukosem przed siebie. 15x

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 6895 Data: 2012-08-22 18:13:32 Liczba szacunów: 0
  • listka/diastasis, waga up, miesnie na wierzch ;)

    Post
    Ladies SFD

    Zaczynają mi się te treningi na prawdę podobać ;-D Potrafię już zrobić całą 1 klasyczną pompkę!8-) A damskie podniosły się z 6 do 17 :-D Wiem, wiem, to i tak słabo ale ja się tym jaram jak małe dziecko nową zabawką :-P Dodaję trening na dzisiaj (diastasis lecę codziennie) Disastasis (Tydzień 3) Rozgrzewka *Leżąc na plechach obejmij swój brzuch reka

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 6895 Data: 2012-08-24 13:57:53 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    , miałam niewiele siły, na pewno tętno nie było zbyt wysokie, ale wyższe niż podczas aerobów. Burpees wykonywałam w wersji bez pompek. Na koniec rozciąganie. Mam pytanie. Czy przysiad plie można wykonywać ze sztangą na barkach zamiast trzymania z przodu sztangielki? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/cc9ccbbc33b249c5a2c6665720776495.JPG Zmieniony przez - agnet

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-17 11:07:16 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Arphiel wielkie dzięki za rady, jak je przeczytałam to czaję już bardziej jakie błędy techniczne robię. W przysiadzie z kolei im wcześniej zaczynam uginać kolana, tym większe odnoszę wrażenie, że kolana za bardzo wystają już jak zejdę na dół. Zauważyłam jeszcze, że prawie nie spinałam mięśni brzucha podczas przysiadu, a jak je zaczynam spinać to t

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-19 14:12:55 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Wystawaniem kolan przed palce się nie przejmuj - tu wiele zależy od długości kości i budowy ciała (mi np kolana wychodzą poza linię palców a przysiad robię głęboki). Skup się na prostym kręgosłupie (a bez napięcia brzuch kręgosłup będzie "latał"), ściąganiu łopatek i możliwie jak najniższym schodzeniu to jest ważne. Wstając idziesz w górę tak jak b

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-19 14:38:23 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    ć swoje maksy, ale to nie byłby dobry pomysł w taki dzień @@-) no i zjadłam pomarańczę ;-] (a wiem, że powinno się po treningu lub rano) Dziś DNT, tylko sprawdzanie maksów w przysiadzie i WL Przysiad 58 (zakładałam, że to będzie 60, ale nie podeszłam, bo 55 już dość ciężko szło, przy 58 3 powtórzenie ledwo ledwo) WL 25 (dobrze, że ojciec mógł mnie

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-05 21:31:02 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    DT TYDZIEŃ 8 rege Dzień 1 1. przysiad wg tabeli rozgrzewkowe: 15x8kg 5x24kg 5x30kg 5x36kg 2. bułgarski 5x10 na nogę 3kgx 5x10 6kgx 10/9/8/8/7 3. wznosy bioder ze sztangą 5x10 38kgx 5x10 55kgx 10/9/8/8/7 4. brzuch 3x 6-8 wznosy kolan w zwisie 8/7/7 russian twist 5kgx 8/8/8 (na stronę) turlanie piłki pod siebie 8/8/8 + nauka pompek całkiem nieźle dzi

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-02 20:46:38 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 2 dzień 5 DNT 14.08 (środa) Czułam się bardzo osłabiona, było mi ciągle zimno, chciało mi się jeść i przez pół dnia dokuczał mi ból głowy. Wyskoczyły mi też wstrętne zajady, zwalczyłam je maścią Tribiotic. Miska przekroczyłam założenia http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/5055b9f999634c5d52000916/agnete/dzien/2013-08-14 1. owsiane, ban

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-15 14:52:13 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    ----------- Tydzień 3 dzień 6 22.08 (czwartek) DNT Rozciąganie w ramach rozgrzewki: podobna jak przed siłowym, oprócz lekkiego rozciągania mięśni, poza tym: - pajacyki 1min - przysiady x30 - wznosy bioder (na 1 nodze x8 na nogę, na 2 nogach x30) - HIM i HAM Ćwiczenia rozciągające - 40min Miska liczona do wieczora %-) potem wyszłam, ciut za bardzo w

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-26 10:02:05 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 4 dzień 5 - tydzień 5 dzień 1 środa (28.08) - sobota (31.08) DNT Na rowerze sporo pojeździłam :-) środa i czwartek - micha policzona, czysta, zgodna z założeniami piątek - policzona + 3 kawałki domowego ciasta ze śliwkami sobota - czysta, nieliczona ------------------------------------------------------------------ Tydzień 5 dzień 2 DT 01

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-02 08:33:11 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 5 dzień 3 DNT 02.09 (poniedziałek) Miska btw 135/60/200 http://potreningu.pl/ludzie/profil/5055b9f999634c5d52000916/agnete#/date/2013-09-02 1. owsiane, banan, wiórki kokosowe, odżywka 2. chleb razowy na mieście 3. jaja, chleb razowy 4, 5. udziec wołowy, kasza gryczana, marchew, cebula, mąka jaglana, masło klarowane i niestety wzdęło mnie p

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-04 13:19:38 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    28.09 (sobota) DT Trening A. 1.Ława poziomo - 5 x 3-6 r: 10x14/ 5x19kg 22,5kg x6/ 25kg x3/2/ 22,5kg x5/3+1 20kg x6/ 22,5kg x5/ 25kg x3/ 22,5kg x4/3 20kg x6/ 22,5kg x6/ 25kg x3/ 22,5kg x4/3+1 19kg x6/ 21kg x6/ 23kg x5/ 25kg x3/ 23kg x4 18kg x6/ 20kg x6/ 22,5kg x5/ 25kg x3/ 22,5kg x4 18kg x6/ 20kg x6/ 22,5kg x3/ 25kg x3/ 22,5kg x3 2.Przysiad bułgars

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-28 20:44:51 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    pietruszki płyny: woda min. leki/suple: Cezera, Aescin, tran, kombucha ------------------------------------------------------------------ 26.10 (sobota) DT Trening B 4x10 A. przysiad przedni 18kg/ 21kg/ 23kg/ 25kg B. MC 35kg/ 40kg/ 43kg/ 45,5kg C. WL 14kg/ 16,5kg/ 18,5kg/ 19,5kg D. Push Press 13kg/ 15kg/ 16kgx8/ 14kg E. wypady 3x10 na nogę (sztang

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-27 08:21:05 Liczba szacunów: 0