SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 2 Dzień 1 1. Przysiad z hantlem (goblet) 4x 12, 3010 rozgrzewkowa cc 7,5kg/ 5 kg/ 7,5 kg/ 7,5 kg Boję się tego ćwiczenia. Raz, że idzie mi ciężko, co dodatkowo potęguje moją niechęć do niego, dwa, że boli mnie kolano. Nie daję rady robić całych serii. Rozgrzewkowa i 5 kg idzie w miarę ok, a to 7,5 słabo i od razu kolano mnie boli. 2. Wyci

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-28 21:20:50 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    iąc do przodu). Miałam poczucie, że idzie mi lepiej, ale dalej jestem w lesie z tym ćwiczeniem. Końcówki serii idą ciężko pomimo tak małego obciążenia. A powiedz mi - przy przysiadzie wykrocznym, przy wznosach bioder też to kolano boli? 2. Wyciskanie hantli stojąc (neutralny chwyt) 4x 12, 3010 2x4,5 kg/ 2x4,5 kg/ 2x4,5 kg/ 2x4,5 kg 2x4,5 kg/ 2

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-08 05:47:16 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    dla Ciebie bardziej odpowiedni był by rozkład w granicach 120B 200W 70T Bziu, na początku jadłam 120 gram białka 200 w i 65 tłuszczu i czułam się fatalnie. Prawdopodobnie dlatego, że wcześniej nie jadłam białka prawie wcale i mój organizm wariował bo nie radził sobie z trawieniem. Dlatego mam obniżone białko do 100, a staram się jeść ciut więcej.

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-10 18:40:15 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 5, dzień 1 1. Przysiad z hantlem (goblet) 4x 12, 3010 rozgrzewkowa cc 8 kg/8 kg/8 kg później strzeliło kolano więc zrobiłam dwie serie martwego ciągu po 25 kg 7,5kg/ 5 kg/ 7,5 kg/ 7,5 kg/7,5 kg 7,5kg/ 5 kg/ 7,5 kg/ 7,5 kg 2. Wyciskanie hantli stojąc (neutralny chwyt) 4x 12, 3010 2x 5kg/ 2x 5kg/ 2x 5kg/ 2x 5kg 2x4,5 kg/ 2x4,5 kg/ 2x4,5

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-19 20:47:09 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    Czwartek i piątek to szalone DNT - okazało się, że prawie nie było mnie w domu - wróciłam spać na 3 h i do pracy więc z posiłkami szyłam jak umiałam. W piątek nie dało się bez kawy - wypiłam w kawiarni na mleku sojowym. Piłam taką pierwszy raz w życiu i zdecydowanie w tej wersji smakuje mi najbardziej ze wszystkich mlek roślinnych. Czy latte na mle

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-14 21:01:05 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    PIĄTEK Tydzień 7, dzień 4: 1. Martwy ciąg sumo 4x 12, 4020 2x12 kg/ 2x12 kg/ 21 kg/ 21 kg/ 21 kg 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg/ 2x10 kg 2x9,5 kg/ 2x9,5 kg/ 2x9,5 kg/ 2x9,5 kg 2x7,5 kg/ 2x7,5 kg/ 2x7,5 kg/ 2x7,5 kg/ Rozgrzewkowa 10 kg - pionowo. Nies

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-22 08:56:18 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    oszalałaś z tymi 5-tkami %-) weź tu coś dołóż, bo jeśli odpękałaś te 4 serie to szkoda na to czasu ;-) Haha, musisz mi jednak uwierzyć na słowo, że było mi ciężko. Nie znoszę przysiadów w pełnym tego słowa znaczeniu i szczerze mówiąc czułam ciężar tego ćwiczenia nawet w seriach rozgrzewkowych :). Dodatkowo, nawet gdybym już miała siłę i ogarnę się

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-01 09:27:49 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    Piątek DNT Koktajlowe oczyszczanie - nie spisywałam miski. Piłam 3 koktajle na kefirze i 2 na wodzie kokosowej. Łącznie przyjęłam witaminy z ok. 1500 owoców i warzyw. Czułam się głodna, ale myślę, że taka ilość witamin dobrze mi zrobiła :). Sobota Tydzień 2, Dzień 4 1a. Wznosy bioder 4x 15, 0s r. 16 26 kg/ 26 kg/ 26 kg/26 kg/ 26 kg 26 kg/

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-15 05:58:19 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    nie bym bardziej się pochylała do przodu przy sztandze. Myślałam na tym jak to jest, że mi ciężko z tym obciążeniem choć jest małe. To pewnie kwestia tego, że zawsze unikałam przysiadów (i usprawiedliwiałam to tym, że mam już zbyt masywne nogi więc muszę unikać rozbudowy) i nawet bez obciążenia mi słabo idzie :/. Zmieniony przez - shi w dniu 2017-0

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-15 14:00:18 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    no właśnie... powiem tak - chcesz zamienić przysiad z hantlami na tylni lub przedni proszę bardzo, ale w pewnym momencie będzie problem z założeniem sztangi i ktoś Ci będzie musiał pomagać

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-15 20:36:33 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    nauczyłaś się wybierać mniejsze zło i jestem z Ciebie dumna :-) I tak ogólnie mam poczucie, że brakuje mi konsekwencji, motywacji, nie wyobrażam sobie siły woli jaką trzeba mieć, żeby jechać do rodziny z własnym jedzeniem (na święta!) albo nie zjeść tortu we własne urodziny. Ja jestem z tych, którzy torty jedliby codziennie bo gdzieś, ktoś na świ

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-08 12:14:24 Liczba szacunów: 0
  • DT - Shi

    Post
    Ladies SFD

    U mnie Teraz mega gorący okres, nie spisywałam miski. Starałam się jeść zdrowo, ale byłam w rozjazdach w tym w delegacji z dnia na dzień, więc wpadła jakaś ciemna kanapka z jajkiem, makaron z suszonymi pomidorami przygotowywany przez kogoś, kto raczej nie odmierzał oliwy na łyżeczki, poza tym starałam się wybierać grillowane mięso z ryżem i warzywa

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-13 14:30:25 Liczba szacunów: 3
  • Konkurs - Historia treningu - dziennik PK_Kaczor

    Post
    Usuniete tematy

    wiosło 3s: 5p-37kg 10p-53kg 10p-53kg 3. wyciskanie płasko 2s: 10p-53kg 10p-53kg 4. MC 3s: 5p-45kg 10p-64kg 10p-64kg 5. wyciskanie żołnierskie 3s: 5p-24kg 10p-34kg 10p-34kg 6. przysiad 2s: 10p-64kg 10p-64kg 7. przyciąganie sztangi do broty (wiem ze kontuzogenne, wywale po tym cyklu) 2s: 10p-31kg 10p-31kg 8. wspięcia n palce 2s: 10p-86kg 10p-86kg 9.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2432 Data: 2011-08-27 00:23:59 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs - Historia treningu - dziennik PK_Kaczor

    Post
    Usuniete tematy

    łasko 2s: 5p-68kg 4. MC 3s +4s rozgrzewkowe: 5p-46kg 3p-62kg 3p-71kg 1p-79kg 3s x 5p-88kg 5. wyciskanie żołnierskie 3s +3s rozgrzewkowe: 5p-29kg 3p-34kg 3p-38kg 5p-42kg 6. przysiad 1s: 5p-83kg poczułem ból po wewnętrznej stronie ud i odpuścięłm 2 serie, na nastepnym treningu dam przysiad zamiast MC 7. przyciąganie sztangi do broty 3s: 5p-47kg

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2432 Data: 2011-09-29 00:30:36 Liczba szacunów: 0
  • **************PROJEKT MASA 2 EDYCJA!!!********************

    Post
    Trening dla początkujących

    Formularz zgłoszeniowy: ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Damian_619 PŁEĆ: M WIEK: 20 WZROST: 172 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 3 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 86,5kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32cm OBWÓD BICEPSU: 39cm OBWÓD ŁYDKI: 41 cm OBWÓD UDA: 64cm OBWÓD BIODER: 86cm OBWÓD

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 7246 Data: 2013-01-24 23:02:17 Liczba szacunów: 0
  • **************PROJEKT MASA 2 EDYCJA!!!********************

    Post
    Trening dla początkujących

    Formularz zgłoszeniowy: ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Kitly PŁEĆ: M WIEK: 18 WZROST: 182 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: (Nieprzerywany 8 miesięcy) (Całkowity 1,5 roku) ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 80kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 28,9cm OBWÓD BICEPSU: 34,7cm OBWÓD ŁYDKI: 40,5cm

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 7246 Data: 2013-01-25 22:43:22 Liczba szacunów: 0
  • **************PROJEKT MASA 2 EDYCJA!!!********************

    Post
    Trening dla początkujących

    Oświadczam, że jestem pełnoletni i nie mam przeciwwskazań lekarskich do treningu siłowego. Nie choruję przewlekle i w przeszłości nie miała miejsce choroba lub wypadek uniemożliwiający trening siłowy. Jestem świadom konsekwencji i ryzyka, jakie niesie ze sobą wykonywanie ćwiczeń siłowych i nie będę wysuwał w stronę moderatorów prowadzących roszcze

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 7246 Data: 2013-01-26 08:06:34 Liczba szacunów: 0
  • **************PROJEKT MASA 2 EDYCJA!!!********************

    Post
    Trening dla początkujących

    Oświadczam, że jestem pełnoletni i nie mam przeciwwskazań lekarskich do treningu siłowego. Nie choruję przewlekle i w przeszłości nie miała miejsce choroba lub wypadek uniemożliwiający trening siłowy. Jestem świadom konsekwencji i ryzyka, jakie niesie ze sobą wykonywanie ćwiczeń siłowych i nie będę wysuwał w stronę moderatorów prowadzących roszczeń

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 7246 Data: 2013-01-26 10:38:02 Liczba szacunów: 0
  • **************PROJEKT MASA 2 EDYCJA!!!********************

    Post
    Trening dla początkujących

    NICK: Han-Hantel PŁEĆ: M WIEK: 21 WZROST: 170cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 miesiące ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 59kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 24 cm OBWÓD BICEPSU: 29cm OBWÓD ŁYDKI: 34cm OBWÓD UDA: 50cm OBWÓD BIODER: 85cm OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 79cm OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 95cm OBWÓD BARKÓW: 112cm OB

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 7246 Data: 2013-01-26 19:20:57 Liczba szacunów: 0
  • **************PROJEKT MASA 2 EDYCJA!!!********************

    Post
    Trening dla początkujących

    Formularz zgłoszeniowy: ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:fighter7 PŁEĆ:mężczyzna WIEK:18 WZROST:193 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: miesiąc, z powodu kontuzji barku(całkowity - ponad rok), powoli wracam do porządnych treningów ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:76 kg OBWÓD PRZEDRAMIENI

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 7246 Data: 2013-01-26 20:23:16 Liczba szacunów: 0