SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zacznij od najcięzszych ćwiczen i rozdziel je na dwa zestawy tzn w A przysiad jako pierwszy, w B mc, po przysiadzie wiosłowanie, po mc podciąganie na drążku i reszta partii potem. Unikaj podciągania sztangi wzdłuz tułowia. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-04-09 11:22:46

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 465 Data: 2011-04-09 11:22:21 Liczba szacunów: 0
  • split 2xpartia/tydzien do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Luffy88 chyba nic nie zrozumiales. wyciskanie sztangi 66,5 kg mc 72 kg przysiad ze sztanga 39 kg Staż treningowy na słowni : 9 miesiecy Waga : 75 Wzrost : 175 ewidentnie cos na linii: progresywny trening-zarcie-regeneracja lezy ,wiec dlatego jestes w tym miejscu,gdzie jestes. albo wyciagniesz wnioski i odpowiednio zareagujesz,albo bedziesz da

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 837 Data: 2011-10-03 14:47:28 Liczba szacunów: 0
  • split 2xpartia/tydzien do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    drugiego linku. Czy dodanie ćwiczeń(wytłuszczonym drukiem) zakłóci trening? Aktualnie ćwiczę nim od miesiąca i z treningu na trening odnotowuję progres w każdym ćwiczeniu. A: przysiad 5x5 wyciskanie leżąc 5x5 MC 5x5(1x5) Pompki na poręczach 3x max Wyciskanie zza karku(barki) 3x5 Uginanie ramion ze sztangą(biceps) 3x5 B: Przysiad 5x5 Wyciskanie leżą

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 837 Data: 2011-10-04 19:16:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    akieś pół roku robiłem świetny plan traktora chyba wyglądał on tak : 3 x tyg. (co najmniej 1 dz przerwy pomiedzy sesjami),czyli np.tradycyjnie: poniedzialek/sroda/piatek . 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (nachwyt) TO JEST TWOJA BAZA ,czyli najwazniejsze

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 456 Data: 2013-05-21 10:10:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW na mase ze stałą progresją

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Siady 3-4s. Przysiad przedni i MC albo przysiad tylni i RDL. Wywal podciąganie na drążku a daj mc 4s. B: siady 3-4s. W plecach daj podciąganie na drazku 3-4s. Wywal to wiosłowanie na wyciągu dolnym. Unosznie z opadu możesz dać 2s jesli chcesz po drazku. Unosznie bokiem rób w opadzie tułowia 2s. Na duże partie: nogi/plecy/klata 3-4s Na małe parti

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 927 Data: 2010-07-06 19:31:08 Liczba szacunów: 0
  • Strach przed...wynikami ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ormalnie 15 20 sztangielka o udo 15 15 15 20 Przedramię: pod. 20 nad. 20 i tak superserie 4 razy z zmniejszaniem ciężaru z gryfu bo inaczej nie ma bata. nogi: hack 20 20 20 przysiad 20 20 20 syzyfki 20 20 20 wspięcia w siadzie z talerzami i kumplem jako obciążenie 20 20 20 plery z barami wiosłowanie 15 15 15 wiosłowanie końcem sztangi 15 15 15

    Odpowiedzi: 312 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-16 13:07:32 Liczba szacunów: 0
  • Strach przed...wynikami ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owałem sie do wielu Twoich porad i byłem/jestem przerażony jak wiele błędów dotychczas popeniałem- uznanie. Obecnie stosuje od 7 miesięcy reggresje i wnioskuje po tym art. ze przysiad (jak i inne partie lubiące duża ilosc powt) powinienem przykładowo zaczynać od 15 ruchów i w 4 seriach dojśc do 30powtórzeń? I jeszcze jedna wątpliowśc, czy jesli w d

    Odpowiedzi: 312 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-23 11:22:06 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki Panowie Zapomniałem dodać,że oprócz siłki są jeszcze treningi piłki nożnej,dlatego mam 2 treningi dziennie. Wypiska z wczoraj : Przysiad : 10 x 50kg,10x80kg,10x90kg,8x90kg Wyciskanie na płaskiej : 60kg x10 x 3,55 x 8 Wyciskanie sztangi zza karku : 40kg x 10 x 4 Pompki na poręczach : 8,7,7,6 Wspięcia na palce - 65kg x 25 (suwnica) Dieta wcz

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-02-03 21:49:11 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa - 11.02 - treningowy ( 1.5x 5-) Dlaczego razy 1.5 ? Bo na siłkę poszedłem podmęczony SKS-ami Miałem jeszcze mieć trening piłkarski,ale pogoda nawaliła... Wypiska z treningu : A. Przysiad ze sztangą : 80kg x 10 x 4s A. Wyciskanie sztangi leżąc : 55kg x 10 x3s,x8 A. Wyciskanie sztangi zza karku : 40 kg x 10 x 2s,x8,x7 A. Pompki na poręczach :

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-02-11 21:24:24 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak, jak szef gada... Plus daj cwiczenia, ktore wiecej angazuja na filmy: przysiad, MC, cos z klatki... powodzenia, Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-02-18 23:20:57 Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-02-18 23:21:32 Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-02-18 23:21:55

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-02-18 23:20:34 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek - 20.02 - Treningowy (Podwójnie) Dieta : 13:00 - Owsiane + białko + oliwa (zabrakło jaj) 15 - 16:10 - Trening piłkarski (Zszedłem w połowie bo bolała kostka) 16:15 - Kasza + Wołowina + Groszek z marchewką + Oliwa 18:15 - Makaron razowy + Wołowina + Oliwa 19:15 - 20:30 - Siłka 20:40 - Wasa + Wołowina Pójdzie jeszcze twaróg + oliwa + pomidore

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-02-20 23:18:13 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad- film zrób z innej perspektywy. ALe to co sie rzuca w oczy to że za******lasz jakbyś sie gdzieś spieszył i wydaje mi sie że sie garbisz. Pozdr.

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-02-26 18:50:13 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota - 28.02,Niedziela - 1.02,Poniedziałek - 2.02 - Nietreningowe Miska trzymana w te dni oczywiście : Jakieś tam żarełko : Cheat meal : Wtorek - 3.02 - Treningowy Przyszły do mnie aminki : + Gratisowy blister Atro-Phex z BSN...na kiedyś tam Trening : A. Przysiad ze sztangą :80kg x 12 x 4s A. Wyciskanie sztangi leżąc :50kg x 12 x 2s,50kg x 8,45k

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-03-03 21:54:19 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek - 24.03 - Nietreningowy Powinien być trening,piłkarski,ale nie chciałem uda męczyć (ehhh...kolejny tydzień).Cały dzień obijania,regeneracja,hee Dieta : Białko + Owsiane + Oliwa Wołowina + Warzywa + Oliwa Twaróg + Warzywa + Oliwa 1 całe jajo + 6 białek + Majonez z Omegą + Warzywa Łosoś Środa - 25.03 - Treningowy Ogieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-03-25 19:00:34 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek - 05.05 - Treningowy Dzień traktuję jako treningowy,gdyż mieliśmy zawody w nogę - 11 na normalnym boisku,więc trochę biegania było.Niestety nie spełniliśmy własnych oczekiwań i zajęliśmy 3 miejsce na 8 drużyn... Micha of korz trzymana : Białko + Owsiane + Oliwa Wołowina + Warzywa Kura + Warzywa + Oliwa x2 + Odrobina majonezu z o-3 Tuna + Wa

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-05-07 22:10:32 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek - 12.05 - Treningowy Trening piłkarski,1h 20 min : Rozbieganie Stretching Rozgrzewka ogólnorozwojowa Dynamika - 1. seria Siatkonoga Dynamika - 2. seria Siatkonoga Dynamika - 3. seria Siatkonoga Rozbieganie Stretching Fajny trening,chociaż w 3. serii dynamiki padałem Na siatkonodze śmiechu pełno,np. kumpel robił przewrotke i spadł na siat

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12008 Data: 2009-05-13 18:29:52 Liczba szacunów: 0
  • II Tyskie Zawody w Wyciskaniu Wielokrotnym

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    padku tej samej ilości powtórzeń - waga /lżejszy wygrywa: 9/SĘDZIA MA ZAWSZE RACJĘ!! :D 10/UWAGA!! POWTÓRZENIA Z NIE PEŁNYM WYPROSTEM BĘDĄ NIE ZALICZONE!!! Tyskie zawody w przysiadzie wielokrotnym przysiad ze sztangą równą masie ciała REGULAMIN - zawodnik zdejmuje sztangę ze stojaków na komendę sędziego start rozpoczyna przysiad -Powtórzenie

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9656 Data: 2014-08-13 20:53:16 Liczba szacunów: 0
  • II Tyskie Zawody w Wyciskaniu Wielokrotnym

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    konkuręcja przysiad w konkurecji przysiad nie bedzie mozna stosowac opasek usciskowych ani bandazy na kolana zawodnik startuje z gółymi kolanami Zmieniony przez - grzeg1211 w dniu 2014-09-05 21:56:19

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9656 Data: 2014-09-05 21:54:58 Liczba szacunów: 0
  • II Tyskie Zawody w Wyciskaniu Wielokrotnym

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    tkim zawodnikom za przybycie i udział . mysle ze poziom sedziowania był wysoki wiele niezaliczonych powt tak w formie wyjasnien jarek 169 spewnoscią chodzi ci o podejscie do przysiadów zbyszka w regulaminie był przysiad do kata prostego sedziowie MATEUSZ i krzysiek uznali podejscia zbyszka pozostali startujacy po konkurecji nie zgłosili zazalen

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9656 Data: 2014-09-14 14:19:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    następująco: 40kgx10powtórzeń 35kgx12 30kgx14 25kgx16 25kgx14 A widzisz to tu ci o ciezary chodzilo Co do barków wyciskanie zza karku zmieniłem na podnoszenie sztangi do brody. Ale dalej nie ma nic na tylni akton. Proponuje unoszenie bokiem w opadzie A do nóg to zamieniać to pierwsze na wycisk albo przysiad czy dołożyć do tego? Doloz przysiad

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 698 Data: 2007-11-07 21:15:36 Liczba szacunów: 0