SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    e to można powiedzieć że dobrze było:) odkąd zresztą robię ten plan to chyba miałem tylko 2 kiepskie treningi więc nie zrezygnuję z niego szybko rozgrzewka: wymachy, krążenia przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg nie narzekam, siady robione głęboko, można było troszkę odczuć ale nie jest źle:) podciąganie szerokim nachw

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-27 21:49:05 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    herbata - 0,5 l kawa z mlekiem - 0,25 l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, 21 trening tego planu, nie było źle ale to nie to co ostatnio rozgrzewka: wymachy i krążenia, przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg siadałem głęboko, poszło przyzwoicie:) jestem zadowolony podciąganie nachwytem na szerokości b

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-30 21:51:27 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    abienie klaty to nie narzekałbym ani trochę:) ale ogólnie to ok, warunki przyzwoite, nie za ciepło, okna otworzyłem żeby świeże powietrze było:) rozgrzewka: wymachy, krążenia przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg jest dobrze, ostatnia seria bez problemu zrobiona podciąganie szerokim nachwytem siłowo: 3 serie 8/8/9 i pół

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-01 19:27:32 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    tawienie chociaż troszkę mi pomoże:) a robić to nie lubiąc tego to tylko strata czasu. Już o tym myślałem:) i albo gdy zrobię więcej niż 14 powtórzeń (czyli rekord, bo jednak przysiady osłabiają) albo zrobię też że na drugim treningu zamiast szerokiego nachwytu zrobię zwykły ale z ciężarem i będzie na jednym treningu bez obciążenia a na drugim z. C

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-03 19:00:30 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    11; 1,5 l Herbata czerwona – 0,5 l Herbata czarna – 1,5 l Kawa z mlekiem – 0,25 l Trening: - siłownia - II zestaw ćwiczeń, 24 trening tego planu przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg głębokie siady, ostatnia ciężko ale i przyjemnie:) podciąganie nachwytem na szerokości barków, siłowo, z dod

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-05 20:29:02 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    zie 5 l zielona herbata - 2 l czarna herbata - 0,5 l kawa - 0,25 l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, 25 trening tego planu rozgrzewka: 50 pajacyków, wymachy i krążenia, przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg nie mam tu co narzekać, idzie dobrze, jeszcze tak bardzo braku ciężaru nie odczuwam, najwyżej będzie się dok

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-08 21:38:40 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    łyżeczki - 21 Picie: woda - nie zapisałem zielona herbata - 2,5 l czarna herbata - nie zapisałem kawa - 0,25 l Trening: - siłownia - II zestaw ćwiczeń, 26 trening tego planu przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg głęboko, ładnie, coraz lepiej jest podciąganie nachwytem na szerokości barków, siłowo, z dodatkowym ciężarem

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-11 22:11:28 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    lona herbata - 2,5 l czarna herbata - 1 l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, 27 trening tego planu rozgrzewka: bieg wahadłowy 5 minut, wymachy i krążenia, kilka pompek i przysiadów przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg trochę zmieniłem obciążenie żeby lepiej się rozgrzać podciąganie nachwytem na szerokości barków,

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-12 20:44:35 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    nia stawów, po 2 km rozbieganie (ledwo to zrobiłem, tak byłem wykończony) i rozciąganie nóg 2 x 20 wdechów na ćwiczenie. - siłownia - II zestaw ćwiczeń, 28 trening tego planu przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 kg/ 30 kg/ 35 kg/ 40 kg/ 45 kg odpuściłem dziś i zmniejszyłem ciężar bo chyba jutro bym nie chodził:) dosyć ciężko było to robić po tych po

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-15 20:51:04 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    zcze z litr będzie) zielona herbata - 1,5l czerwona herbata - 1l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, 29 trening tego planu rozgrzewka: marsz 15 minut, wymachy i krążenia przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg spoko ale nogi odczuły:) przydałoby się już dołożyć podciąganie nachwytem na szerokości barków, siłowo + neg

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-17 20:04:54 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    biały 125g - 21.30 Trening: - siłownia - II zestaw ćwiczeń, czas trwania ok - 1 godz 5 minut, przerwy - 60 do 90 sekund rozgrzewka: 2 min orbiterek wymachy i krążenia kilka przysiadów i zwykłych pompek przysiad: 5 x 60 kg 5 x 65 kg 5 x 70 kg 5 x 75 kg 5 x 85 kg (czyli + 2,5 od ostatnich) rewelacji nie ma ale jakoś to idzie do przodu:) nie chce sz

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-25 21:01:27 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję panowie:) ale rewelacji jeszcze nie ma:) przysiad muszę poprawić i wl coś słabo, myślałem że lepiej będzie. Przydałoby się nagrać filmiki jak ćwiczę. Chociaż myślę że technika jest ok. Cokta - właśnie się zastanawiam czy robić już od września czy zrobić przez miesiąc ten plan a dopiero później GBC. Kusi mnie żeby od początku września robi

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-26 11:47:08 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    - 0,25l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, start 17.10, koniec 18.05 przerwy - 60 do 90 sekund (francuz 45 sekund) rozgrzewka: 2 min orbiterek wymachy i krążenia kilka przysiadów i zwykłych pompek przysiad: 5 x 60 kg 5 x 65 kg 5 x 70 kg 5 x 77,5 kg (czyli + 2,5 od ostatnich) 5 x 87,5 kg (+2,5 kg) dziś w ostatniej serii poczułem ciężar ale i

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-26 20:13:50 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    - do zjedzenia pomiędzy 21 a 21.30 Trening: - siłownia - II zestaw ćwiczeń, od 16.55 do 17.50 przerwy - 60 do 90 sekund rozgrzewka: 2 min orbiterek wymachy i krążenia kilka przysiadów i zwykłych pompek przysiad: 5 x 60 kg 5 x 65 kg 5 x 70 kg 5 x 77,5 kg 5 x 90 kg (czyli + 2,5 od ostatnich) szczerze mówiąc to 3 i 4 seria szły gorzej niż ostatnia:)

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-29 21:07:49 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    mlekiem - 0,25l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, start 16.45, koniec 17.40 przerwy - 60 do 90 sekund (francuz 45 sekund) rozgrzewka: marsz 25 minut wymachy i krążenia przysiad: 5 x 60 kg 5 x 65 kg 5 x 75 kg (+2,5 kg ostatnio zapomniałem że tu dodałem) 5 x 80 kg (+ 2,5 kg) 5 x 90 kg (+2,5 kg) ostatnia seria w choj ciężko, jeszcze tak nie był

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-31 22:34:53 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ia - II zestaw ćwiczeń, ostatni taki trening 29.08 od 16.50 do 17.43 przerwy - 60 do 90 sekund (uginanie 45 sekund) rozgrzewka: około 28 minut marszu wymachy i krążenia kilka przysiadów i zwykłych pompek przysiad: 5 x 60 kg 5 x 65 kg 5 x 75 kg 5 x 80 kg 5 x 95 kg (+ 2,5kg) - ostatnio źle zapisałem tu ale w zeszycie z treningu było dobrze zapisane:)

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-02 20:55:09 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ęknie się zapowiadało:/ I zestaw ćwiczeń, start 16.35, koniec 17.10 przerwy - 60 do 90 sekund (francuz 45 sekund) rozgrzewka: marsz 30 minut, bardzo powoli wymachy i krążenia przysiad: 5 x 60 kg 5 x 65 kg 5 x 75 kg 5 x 80 kg 5 x 97,5 kg (+2,5 kg) ależ idzie:) poprostu zayebiście:) podciąganie nachwytem: 14 (ostatnio 13 i pół) 12 (ostatnio 11 i pó

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-05 20:38:12 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    grzewka: około 45 minut marszu - dziś dłużej bo 2 kolegów spotkałem po drodze i chwilkę z każdym pogadałem wymachy i krążenia high pull samą sztangą żeby się techniki nauczyć przysiad: 5 x 60 kg 5 x 65 kg 5 x 75 kg 5 x 80 kg 5 x 100 kg (+ 2,5kg) :) jest dobrze:) ostatnia seria ciężko ale jestem z siebie dumny że udało mi się to zrobić:) podciągani

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-07 20:53:40 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Sen: od północy do 8.30 Suplementacja: Omega 3 Gold - 1 tabletka ( 44. dzień suplementacji ) Visaxinum - 1 tabletka ( 19. dzień suplementacji ) Kreatyna - 3 tabletki ( 16. dzień suplementacji ) - koniec. Swoje dało:) przysiad na duży plus, ale najbardziej widać po podciąganiu, pomogła pokonać zastój:) w tym roku już nie planuję suplementacji nią.

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-13 20:18:42 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    4.10.2011 Dieta - około 3500 kcal więc sporo:) Trening: - siłownia PUSH push press - 5 x 8p x 52,5 kg (+2,5kg) można dodawać:) idzie dobrze przysiad - 5 x 15p x 52,5 kg (+2,5 kg) bez kłopotów, dziś już brak zadyszki wl - 5 x 15p x 52,5 kg (+2,5 kg) w przeciwieństwie do poprzedniego treningu szło dobrze pompki - 3 x 10p bez zmian wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-04 19:57:33 Liczba szacunów: 0