SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    to uwagę żeby widzieć jak idzie a że taki dystans w tą minutę zrobię to patrzę w ile jest 300 - siłownia - II zestaw ćwiczeń podciąganie szerokim nachwytem - coś dziś ciężko przysiad pompki na poręczach push press - dodałem obciążenie, bardzo polubiłem to ćwiczenie, mam w nim niesamowity progres, wydaje się że mógłbym za każdym razem więcej dźwig

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-17 19:42:00 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    dróg na moje oko to od soboty nie było odśnieżane ani posypywane solą więc coraz gorzej - siłownia - II zestaw ćwiczeń podciąganie szerokim nachwytem - bardzo dobrze wykonane przysiad pompki na poręczach push press - to jak zwykle fajnie ale nie dodałem ciężaru uginanie ramion z supinacją spięcia na łydki wszystko powyżej - 3s, 15p, 30sekund przerw

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-21 19:35:59 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    nie leżąc na płaskiej unoszenie sztangielek bokiem pompki w podporze tyłem podciąganie wąskim podchwytem spięcia brzucha zestaw II podciąganie nachwytem na szerokości barków przysiad pompki na poręczach push press wyciskanie francuskie siedząc uginanie ramion chwytem młotkowym spięcia brzucha Drobne zmiany ale zawsze jakieś:) od przyszłego tygodni

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-23 19:44:28 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ss dziś bez rewelacji, francuz coś ciężko, w młotkach jako jedynym ćwiczeniu dodałem ciężar ale poszło dobrze:) podciąganie nachwytem na szerokości barków pompki na poręczach przysiad push press wyciskanie francuskie siedząc uginanie młotkowe ramion spięcia brzucha - 65p czas trwania treningu: ok 25 minut - rozciąganie - całe ciało, 2 x 6 głębokich

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-08 21:51:37 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    o 12,5 kraul i grzbiet - siłownia - II zestaw ćwiczeń - podciąganie i pompki bardzo ciężko szły, reszta fajnie podciąganie nachwytem na szerokości barków pompki na poręczach przysiad push press wyciskanie francuskie siedząc uginanie młotkowe ramion spięcia brzucha - 65p czas trwania treningu: ok 25 minut - rozciąganie - całe ciało, 2 x 6 głębokich

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-17 20:59:31 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    dobrze, przy push press o mało się nie porzygałem (za dużo zjadłem), we francuzie dodany ciężar, młotki też dobrze podciąganie nachwytem na szerokości barków pompki szwedzkie przysiad push press wyciskanie francuskie siedząc uginanie młotkowe ramion spięcia brzucha - rozciąganie - całe ciało 2 x po 6 głębokich wdechów na każde ćwiczenie Sen: - od 2

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-26 07:32:01 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    alcium - 1 tabletka 07.04.2011 Trening: - siłownia - 2 zestaw ćwiczeń - podciąganie i młoty ciężko, reszta ok podciąganie nachwytem na szerokości barków pompki na poręczach przysiad push press wyciskanie francuskie siedząc młotkowe uginanie ramion spięcia brzucha - rozciąganie - całe ciało 2x 6 głębokich wdechów na każde ćwiczenie Narazie tylko t

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-07 07:40:02 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ki i podciąganie zrobiłem kilka razy no ale to nie całkiem to samo:) Trening wyglądał tak: rozgrzewka - wymachy itp 3 x obwód składający się z: podciąganie szerokim nachwytem przysiad ze sztangielkami martwy ciąg pompki na poręczach wyciskanie siedząc uginanie młotkowe ramion pompki w podporze tyłem spięcia brzucha rozciąganie Na uczelni wymyślę ja

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-13 08:06:06 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    wykroki - unoszenie na boki - podciąganie wąskim podchwytem - pompki w podporze tyłem - szrugsy - spięcia brzucha Zestaw III: - podciąganie szerokim nachwytem - rozpiętki - przysiad - unoszenie na boki w opadzie - uginanie z supinacją nadgarstka - wyciskanie francuskie siedząc - spięcia na łydki - spięcia brzucha Wszystko robione w 4 seriach po 1

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-15 20:55:45 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Dalej tego wpisu nie ma z piątku. Wkurzyło mnie to i to bardzo. Więc tylko dam wpis treningu siłowego 10.06.2011 trening: Podciąganie szerokim nachwytem pompki z klaśnięciem przysiad wyciskanie sztangielek siedząc uginanie z supinacją wyciskanie francuskie spięcia na palce spięcia brzucha po przysiadach odczuwalne zakwasy:) ale dało się przeżyć;)

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-12 21:41:20 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    t ale będę je stopniowo zwiększał, nawet je podam chociaż troszkę wstyd bo mało tego:) no ale mam ograniczenia:) czas trwania 28 minut rozgrzewka: pajacyki, krążenia, wymachy przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 42,5 kg/ 45 kg/ 47,5 kg/ 50 kg gdyby nie ostatnia seria to powiedziałbym że bez problemu:) podciąganie nachwytem na szero

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-13 21:34:22 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ale w nogach które oszczędzałem dało się poczuć:) tak jest:) priorytet ale w planie tak już było a plan mam z innego forum i podobno bardzo dobry zapomniałem dodać że był to przysiad przedni, zastanawiam się czy na drugim tren dawać tylny czy hack przysiady, powinien być tylny no ale hack łatwiej mi robić:) no ale jak po dziś było tak super to chy

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-13 22:02:52 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    łem dziś ochoty nic więcej jeść Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, dalej ćwiczy się fajnie i dalej zadowolony z tego planu jestem rozgrzewka: pajacyki, krążenia, wymachy przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 30 kg/ 35 kg/ 40 kg/ 45 kg/ 50 kg dziś lajtowo:) następnym razem zwiększam obciążenie podciąganie nachwytem na szerokości barków

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-17 21:14:52 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    z odrobiną dżemu - 21.00 (dopiero przede mną) Trening: - siłownia - II zestaw nowego planu, to już 4 trening nowym planem:) dobre jest rozgrzewka: pajacyki, krążenia, wymachy przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 35 kg/ 40 kg/ 45 kg/ 45 kg/ 50 kg coraz lepiej idą mi przysiady:) szkoda że porządnie dopiero teraz się za nie zabrałem podciąga

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-20 20:42:47 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ą:) - 0 21 to zjem Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, dziś jakby ciężej ale to efekt wczorajszego treningu, kolano bolało przez co odpuściłem bieganie i nie dodawałem do przysiadu, nie dodałem może ciężaru ale za to zwiększyła się liczba podciągnięć więc jest ok:) rozgrzewka: pajacyki, krążenia, wymachy przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s pr

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-22 20:52:48 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    24.06.2011 Trening: - siłownia - II zestaw, 6 trening tego lanu przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 40 kg/ 45 kg/ 45 kg/ 50 kg podciąganie szerokim nachwytem, siłowo 3 seria, 30 s przerwy, 8/8/8 dziś coś ciężko:/ martwy ciąg: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy 40 kg/45 kg/ 45 kg/50 kg/ 50 kg lekko:) pompki na poręczach 5 serii, 3

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-24 09:33:46 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ą sałatkę zrobiłem:) a na deser poziomki:) - 20.15 Trening: - siłownia I zestaw ćwiczeń - 7 trening tego planu, czas trwania 34 minuty rozgrzewka: pajacyki, krążenia, wymachy przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 45 kg/ 45 kg/ 45 kg/ 50 kg idzie dobrze:) już nie jest taka męczarnia jak na początku ale będzie lepiej:) podciąganie nac

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-27 21:13:30 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    iłownia - II zestaw, 8 trening tego planu, czas trwania 30 min, nie dałem z siebie wszystkiego bo byłem (i dalej jestem) wczorajszy:) rozgrzewka - pajacyki, wymachy, krążenia przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 40 kg/ 45 kg/ 45 kg/ 45 kg dziś mniej ale i tak odczułem:) podciąganie szerokim nachwytem siłowo 3 seria, 30 s przerwy, 8

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-29 22:14:35 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    w I, 9 trening tego planu - samopoczucie przed nie za dobre, w głowie się kręciło, bałem się robić push press tak jak trzeba z zawrotami głowy rozgrzewka - wymachy, krążenia przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 45 kg/ 45 kg/ 50 kg/ 50 kg było nawet ok:) podciąganie nachwytem na szerokości barków, siłowo: 3 serie, 30 s przerwy, 12

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-01 21:52:03 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ning: - siłownia - zestaw I, 11 trening tego planu - tym razem samopoczucie dobre:) i wszystko poszło tak jak miało iść:) pot lał się ze mnie:) rozgrzewka - wymachy, krążenia przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 45 kg/ 45 kg/ 50 kg/ 50 kg bez zmian podciąganie nachwytem na szerokości barków, siłowo: 3 serie, 30 s przerwy, 12 i pół

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-06 21:31:51 Liczba szacunów: 0