SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • PROSZĘ O SPRAWDZENIE TRENINGU

    Post
    Trening dla początkujących

    tak jedziesz takim zestawe i to wszystko co jakis czas mozesz zmieniac cwiczenia np przysiad ze sztanga z przodu na przysiad ze sztanga z tylu ,wl poziom na wl skos i to wszystko, jak zbudujesz solidne podstawy wtedy dolozysz mc i cw na bic i tric moze to byc juz po 2 miesiacach zalezy jakie bedziesz robil postepy

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1098 Data: 2011-06-12 13:10:00 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań- proszę o pomoc!

    Post
    Trening dla początkujących

    No to FBW 5x5, 3 razy w tygodniu, podzielony na plan A i B na zmianę, tylko nie wiem, czy ma to tak wyglądać, że 1 tydzień: Pon. A Śr. B Pt. A 2 tydzień: Pon. B Śr. A Pt. B i tak dalej? Więc tak: A: -Przysiad 5x5 -Wyciskanie na płaskiej 5x5 -Wiosłowanie na maszynie 5x5 -Pompki na poręczach 3x max + do tego łydki B: -Przysiad 5x5 -Wyciskanie w stan

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 966 Data: 2010-08-29 17:40:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze podam mój poprzedni plan: Poniedziałek: Wyciskanie sztangi na ławce prostej5x5 Wiosłowanie sztangą w opadzie5x5 Przysiad ze sztangą5x5 MC na prostych nogach5x5 Środa: Pompki na poręczach5x5 Podciąganie na drążku5x5 MC na ugiętych nogach5x5 Unoszenie kolan w zwise5x5 Piątek: Wyciskanie sztangi w skosie5x5 Renegade row5x5 Przysia

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 851 Data: 2011-02-08 00:32:40 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczące planu FBW 15 10 5 Wodyna.

    Post
    Trening dla początkujących

    i generalnie zaczynam cala przygode od poczatku aktualnie cwicze 3 tydzien lekkim treningiem fbw. " pokaż ten plan , czy to ten który podajesz ? "w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie sprawdzalem " max nas nie interesuję , tylko obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach . przysiad - ? mart

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 442 Data: 2012-12-25 13:56:42 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczące planu FBW 15 10 5 Wodyna.

    Post
    Trening dla początkujących

    lan: pon Prostowanie nog na maszynie 3s Martwy ciag 3s Klatka plasko sztanga 3s Barki wyciskanie sztangielek 3s Biceps+triceps super s uginanie młotkowe + francuz lezac 2s sr przysiad 3s sciaganie drązka do klatki 2s wioslowanie oburacz na wyciagu 2s klatka hantelki na skosie gornym 3s podnoszenie sztangi do brody 3s biceps+triceps super s uginani

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 442 Data: 2012-12-25 21:35:04 Liczba szacunów: 0
  • Split 4x w tygodniu, prosze o ocene : )

    Post
    Trening dla początkujących

    ą 12/10/10 wyciskanie sztangi z klatki 12/10/8 unoszenie sztangielek bokiem w gorę 10/10/8 pompki w podporze tyłem 12/10/10 wyciskanie francuskie sztangi leżąc 10/8 B1. Lekko przysiad wykroczny 12/10/8 Syzyfki 10/10 wspięcia na palce 3s na maxa wiosłowanie sztangą w opadzie 12/10/8 unoszenie tułowia z leżenia przodem 10/10/10 uginanie ramion ze szt

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2009-07-29 17:10:01 Liczba szacunów: 0
  • Problem z kolanami

    Post
    Trening dla początkujących

    Ani przysiad, ani mc nie mają prawa rozwalić kolan, bo to funkcjonalne i anatomiczne ruchy. Możliwe, że wykonywałeś je z nieprawidłową techniką-szczególnie przysiad, gdzie dochodzi do większego obciążenia stawu kolanowego. Przebadaj to.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 472 Data: 2017-01-01 19:15:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW na masę + rozmowa z instruktorem

    Post
    Trening dla początkujących

    czynam FBW, staram się odpowiednio dostosować ciężar. Nie mierzyłem maksimum. 3. Brak efektów. 4. Odpowiedź wyżej, głównie sugerowałem się wypowiedziami na forum. 5. Dlaczego przysiad jest dla mnie najważniejszym ćwiczeniem ? Wiem, że przysiad należy do bardzo ważnych ćwiczeń, ale z różnych powodów nie będę go narazie robił. 6. Gainera kupiłem,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 764 Data: 2011-08-18 23:31:36 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa sylwetki, SW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przysiad przysiadowi nierówny :) Opis dokładnie jak wykonujesz ten przysiad tylny i jak '' nie dajesz rady'' Czy pochylasz się do przodu ? schodzisz w tył i dół itp. Z tego co piszesz ''plecy nie dają rady'' to wydaje mi się że masz słabe prostowniki grzbietu. Trzymaj łokcie niemalże pionowo pod sztangą. Ruch do góry rozpoczynaj oo ciągnięcia gło

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 797 Data: 2011-04-13 09:00:20 Liczba szacunów: 0
  • Split na masę do sprawdzenia 3x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Jestes na poczatku swojej przygody z silownia z tego co widze pomimo 2 lat stazu. Dlatego proponuje zajac sie przedewszystkim zbudowaniem 'fundamentow' tak masowych jak i silowych i do tego posluzy nam trening typu FBW: A/B Przysiad/Przysiad 3-4 serie Wyciskanie lezac/stojac 3 serie RDL/Wioslowanie 3s Drazek podchwytem/Pompki na poraczach 3 seri

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2011-04-27 11:02:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny split 2x partia w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Proponuję skorzystać z planu M.Rippetoe przysiad/przysiad 3x5 wycisk leżąc/wycisk stojąc 3x5 mc 1x5/ wiosło 3x5 dips 2x8-10p/ drążek podchwytem 2x8-10p// po uzyskaniu górnego pułapu proponuję zastosować dodatkowe obciążenie.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2009-09-03 21:21:59 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    drążku 3x15-10p 6b.Spięcia brzucha leżąc 3x25p /komentarz: Trening średni, tzn ciężary mega na plus, cały czas do góry. W martwym mogę się pochwalić - 130kg lajtowo poszło, przysiad też łatwo, generalnie zakorki jak zwykle dały mi najbardziej popalić jeśli chodzi o oddech, bo ledwo go łapie gdy odkładam hantle. Przy martwym tylko zawroty głowy..

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-03 10:34:00 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siłowo jest mega, ale jeśli bierzesz na martwy 190, na przysiad 140, to na klatę chciałbyś brać więcej niż 90 ;-)

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-18 20:03:04 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ale mi narobiłeś smaka na te naleśniki %-) Klata ładnie poszła od Twojego wyjazdu z Wrocka, przysiad też, miło się patrzy :D Tak z ciekawości jak wagowo teraz - widziałem formę "na naleśnikach" :D

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-08 22:33:36 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jdę se wymówkę i znowu polecę. Porobiłem pare fotek. Mimo, że woda nadal siedzi to.. Zresztą sami zobaczycie. Waga nadal +2,5kg od normalnej. Miałem dzisiaj testować maxy na przysiad, ale k****skie zakwasy nadal trzymają, więc przełożyłem na jutro a dzisiaj zrobiłem "Dodatkowy dzień" skoro i tak już byłem na siłowni :D. Dobra to na tyle, dzisiaj

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-11 20:43:11 Liczba szacunów: 1
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Skos gorny bym robil, dol nie tak bardzo, wiekszosc miesni pracuje Ci przy plaskiej. Cwiczenia na nogi sa takie same. Po prostu zaczynasz od mniejszych ciezarow. Na poczatek sprobuj cos takiego: 1. Przysiad tylni 4s 12-8 2. Przysiad wykroczny 3s 12-8 3. Uginanie nog 4s 12-8 4. Wspiecia na palce 4s 15-25 powt

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 502 Data: 2010-10-08 23:17:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    niskie kalorie i ogolnie etap redukcji ktory jakoś rozwojowi siły nie sprzyja... Sam teraz redukuje ale cieżary na ktorych jestem w stanie ćwiczyć są po prostu śmieszne:D np: przysiad - 45kg-50kg WL - 40kg MC - 50kg biceps to juz wogole cyrk, dziś cwiczyłem hantlami 5kg x 15 pow. oczywiscie wyniki ktore napisałem to kg w seriach. Napisz mi jak to b

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-29 00:17:21 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Poniedziałek: A. Przysiad 6 x 8/8/6/6/4/4; 90s przerwy; rozstaw stóp na szerokość barków B. Wypychanie na suwnicy 4 x 10/8/6/6; 90s przerwy; bardzo wąski rozstaw stóp C. Hack przysiady 3 x 6 - 8; 90s przerwy; Bez pełnego wyprostu D. Wyprosty nóg 3 x 6-8+max+max; 90s przerwy; 2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu Intensywności raczej nie ma w

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-15 21:44:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    moim jakimś tam planem/celem jest przysiad - 2 x cc mc - 2,5 x cc wl - 1,5 x cc i jak w mc za chwilkę pewnie wytargam tyle, w przysiadach będzie ciężko, ale do osiągnięcia to jakoś słabo widzę te cyferki w wyciskaniu bo na dzień dzisiejszy było by to 140kg, a klatka idzie mi tak topornie że masakra Zmieniony przez - kuba_n w dniu 2015-11-03 20:56:2

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-03 20:55:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    1. Dieta - naleśniki z bananem i truskawkami - sałatka z kurczakiem + wafle ryżowe + sok z buraka - szejk + banan (potreningowo) - stek + ziemniaki + fasolka szparagowa + mandarynki Wartość kaloryczna: 2704kcal Białko ogółem: 231g Białko roślinne: 35g Białko zwierzęce: 196g Tłuszcz ogółem: 78g Węglowodany ogółem: 298g Błonnik pokarmowy: 39g 2.

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-15 21:30:37 Liczba szacunów: 0