SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Planik

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan na 4 tygodnie: Grzebiet caly Klatka + przedramie Nogi cale off Barki+brzuch Biceps+triceps off Klatka: 1. Pompki na poręczach 5 serii 6-8 2. Wyciskanie sztangielek skos 4 serie 8-10 3. Heavy rozpietka plasko 3 serie 10-12 Przedramie: 1a Uginanie nadgarstkow podchwyt 8-10 3 serie 1b Uginanie nadgarstkow nachwyt 8-10 3 serie 2a Kr

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2031 Data: 2009-01-26 16:17:20 Liczba szacunów: 0
  • Planik

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czyli tak będzie dobrze? Klatka + Triceps Klata: 1. Pompki na poręczach 5 serii 6-8 2. Wyciskanie sztangielek skos 4 serie 8-10 3. Heavy rozpietka plasko 3 serie 10-12 Triceps: 1.Pompki na poręczach wersja na tric 4 serie 6-8 2.Francuz lezac na ziemi sztanga 3 serie 8-10 3.Ściaganie liny górnego drążka na tric wąsko 3 serie 8-10 Nogi: 1.Przysia

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2031 Data: 2009-01-27 16:42:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening przód/tył do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A1 Przysiad ze sztangą 4x 12/10/8/6/4 wypad w przód 3x 12 wyc. hantli z supl. na płaskiej 3x 12-10 rozpiętki 2x 12 arnoldki 3x 12-10 Unoszenie sztangielek bokiem w górę 2x 10-12 modlitewnik 3x 10 A2 Przysiad przedni 3x 12/10/8 prostowanie nóg w siadzie 3x 12 wycisk sztangi skos góra 3x 12/10/8 wycisk ściskający 2x 12-10

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3296 Data: 2010-11-01 14:25:10 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening na wzmocnienie i zwiększenie mięśni ramion po zakończonym FBW?

    Post
    Trening dla początkujących

    - hack przysiad ze sztangą 25-45-45 15-12 powtórzeń - RDL 25-45-45 15-12 powtórzeń - wyciskanie poziomo 45-45-45 15-12 powtórzeń - wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 45-45-45 15-12 powtórzeń - military press 35-35-35 15-12 powtórzeń - uginanie ramion ze sztangą 33-33 15-13 powtórzeń Od gdzieś połowy treningu, pompki na poręczach robiłem już 30-2

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1025 Data: 2011-09-03 14:30:22 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    kuje. Także ciepła herbatka i idę, a raczej biegnę:D Na później w planach siłownia, gdzie już na mnie na pewno czekają ( a jak, przecież nie było mnie wczoraj, więc na pewno się stęsknili:D ). Tam mam zamiar roznieść worek, zużyć trochę sprzętu i porządnie się zrelaksować, dobijając moje ciałko ciężarami:D A przysiad 85 kg x1- mój ostatni rekord.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-16 06:26:53 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    zewnątrz, niski bieg przodem, niski bieg tyłem, dotknięcia dłońmi podłogi, wyskoki kolankami do klatki piersiowej, jumping po skosie sali Zbiórka i na swoich miejscach: - 50 przysiadów - 100 podnoszeń kolan raz lewe, raz prawe - 50 pajacyków - siad w pozycji annun so ( przysiad szeroko)( nisko tyłek, oczy zamknięte, ręce przed sobą- piekły udaaa:

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-11 18:51:13 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    kolanka do klatki piersiowej- dwa wyskoki na jeden liczebnik - bieg twarzą do środka i na zewnątrz - przyśpieszenia w biegu - jumping po skosie sali c) znowu w miejscu: - 50 przysiadów - kolanka do klatki piersiowej 120 ( na zmianę raz jedna, raz druga noga) bez wyskoku - pajacyki- 50 - annun so 1 minuta Rozciąganie: a) dynamiczne przy ścianie wym

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-29 18:29:03 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    ami i potem zmiana kierunku i to samo - dotykanie dłonią podłogi dwa razy na liczebnik - wyskoki kolankami do klatki piersiowej - jumping po skosie sali c) w miejscu znowu - przysiady z przeskokiem w przód i cofaniem się ( coś ala żabki)- 30 razy - przysiady w miejscu- 20 razy - kolanka do klatki ale bez wyskoku, naprzemiennie w liczbie powyżej 1

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-06 18:33:35 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    przodem - niski bieg twarzą do środka sali ( bokiem) - wyskok kolankami do klatki piersiowej- na jeden liczebnik dwa wyskoki- i tak 10 liczebników - bieg tyłem i na liczebnik przysiad i od razu wyskok do klatki piersiowej - luźny bieg - w miejscu 50 pajacyków - kolanka do klatki piersiowej 120 powtórzeń ( już bez wyskoku) - kolanka do klatki piers

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-15 18:33:38 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    - niski bieg przodem - bieg tyłem - podskoki na lewej nodze - podskoki na prawej - podskoki na lewej do tyłu - podkoki na prawej do tyłu - podkoki : nogi razem, co 10 podkok przysiad i mocny skok w dal - dotykanie dłońmi podłogi - kopanie w tyłek osoby przed sobą, zmiana kierunku i to samo ( mam nadzieję, że wiecie, że wtedy się biegnie:D zadanie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-29 18:53:58 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejsza wytrzymałościówka: Zapożyczona z postu podwieszonego ( dzięki Obli) Miekkie Nogi" 1 burpee - 15 przysiadów 2 burpee - 14 przysiadów 3 burpee - 13 przysiadów ........... 15 burpee - 1 przysiad do zaplanowanej michy doszła sałatka jarzynowa :D i pan dla co poniektórych pań;) tak dla oglądu, u mnie nie ćwiczą tacy

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-06 15:38:49 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    Taekwon-do Rozgrzewka: - rozgrzewka wszystkich stawów -100 brzuchów - 50 pajacyków - 30 przysiadów - 50 pajacyków - skrętoskłony - kolanka do dołu- 10 razy ( coś ala przysiad) - kolanka na zewnątrz 10 razy - kolanka do wewnątrz 10 razy - bieg - bieg twarzą do środka sali - bieg twarzą do wewnątrz sali - niski bieg - nieski bieg tyłem - kopanie w t

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-10 18:31:33 Liczba szacunów: 0
  • Boks a trening siłowy Weidera dla bokserów

    Post
    Sztuki Walki

    Daj sobie spokój z treningami Weidera. Ani tym siły ani szybkości nie zrobisz. Zamiast tego wykonaj to co proponuje Mark Rippetoe Trening A Przysiad klasyczny 3x5 Wyciskanie leżąc 3x5 Zarzut siłowy 3x5 Trening B Przysiad klasyczny 3x5 Wyciskanie stojąc 3x5 Martwy ciąg 1x5 Te pięć podstawowych ćwiczeń ci wystarczy. To jest najprostszy i najlepszy p

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 6206 Data: 2012-05-02 23:36:53 Liczba szacunów: 0
  • FBW - czyli masa pełną gembą

    Post
    Trening dla początkujących

    ie w dół) a ściąganie na plecy wywal i daj podciąganie na drążku w innnym chwycie niż masz w piatek(bo w planie piątkowym napisałeś ze mało się podciągasz). Przysiad zrób przedni(bo w poniedziałek mniemam iż robisz tylni) a co do planu piątkowego. Ile masz obciążenia w domu? Jesteś w stanie zrobić martwy ciag lub przysiad na normalnych ciężarach?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 761 Data: 2010-12-31 11:52:48 Liczba szacunów: 0
  • TRENING FBW 15/10/5 - POMOCY! DO SPRAWDZENIA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zacznij od ćwiczeń, które wymagają najwięcej siły a więc przysiad, mc. Serie łączone zostaw na dalszą część treningu treningu. 1) WL (PELNE: NA 40%,50%,60%,70%) POLOWKOWE : 80%, 90% I 100%) 2) PRZYSIADY 3) UNOSZENIE HANTLI NA BOKI LACZONE Z WYCISKANIEM HANTLI 4) WIOSLOWANIE JEDNORACZ POLSZTANGA 5) UGINANIE ZE SZTANGA LACZONE Z WYCISKANIEM FRANCUSKI

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 818 Data: 2010-11-30 21:07:22 Liczba szacunów: 0
  • Metoda Calisthenics

    Post
    Trening w domu

    przykladowy plan Przysiad i jego formy np: przysiad z klasnieciem pietami, wykroczne podciaganie na drazku ( rozne jego formy) dipsy pompki i jego rozne formy z klasnieciem, wasko, szeroko pompki w staniu na rekach wznosy na palcach brzuszki unoszenie tlowia na dolne plecy ogolnie to trening z wykorzystaniem masy swojego ciala. Cwiczymy pon sr pia

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-07 22:49:26 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    e nie przypuszczałam, że organizm tak szybko adaptuje się do treningu **Musiałam się ukarać ***Po raz kolejny widzę, że nie mogę z siebie zbyt dużo wycisnąć w HIIT w dniu z przysiadami i MC, chyba wprowadzę banana przedtreningowo Treningi dosłownie wysysają ze mnie energię. Do tego stopnia, że przysypiam na kanapie z książką w ręku Ogólnie jest

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-28 00:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    I tak upłynął wieczór i poranek... DWUDZIESTY ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dziękuję wszystkim za życzenia wielkanocne!!! I odwzajemniam ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-03 20:28:29 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    29 kwietnia; DZIEŃ 46 MICHA Nie rozpisuję, bo się nie da Byłam dziś na sympozjum, więc dzień było +/- wolny od diety Zaczitowałam, ale grzecznie: 4 mini-mini kanapki z razowca (jajo i krewetki, roastbeef) oraz 2 pseudorazowe buły (z sałatką tuńczykową). Ciast, wina ani piwa nie ruszałam. Wrażenia: razowiec jak najbardziej okay Buły... Uderze

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-01 00:10:22 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------   TRENING   1.Wytrzymałościowy 50 invert rows 50 pompek 50 przysiadów 50 sit up 50 wskoków na podwyższenie 50 wznosów z opadu 50 wypadów 50 "krokow" plank walk 18min 43sek -10sek *   3.Przysiad: 20kg x95 4.Wyciska

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-03 23:19:28 Liczba szacunów: 0