SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad bułgarski lub

  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -push 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Push Press RAMPA 5 3. Wycisk hantli głową w górę 4s 8-10p 4. Wycisk wąski płasko 4s 8-10p 5a. Rozpiętki płasko z linkami dolnej bramy 3s 12-15p // Mogłyby być ewentualnie zwykłe rozpiętki? tak 5b. Wznos boczny 3s 12-15p Chodzi o wznos sztangielkami? tak 6. Prostowanie z drążkiem z wyciągu nachwytem 3s 12-15p

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-10 22:47:55 Liczba szacunów: 0
  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra ja chcialbym leciec tym planem Cwiczenia treningowe bez zmian jedynie co do rozkladu dni Zmieniam z Twojej propozycji: -klata, plecy + aeroby -interwały -uda, łydki +aeroby -off -barki, łapy +aeroby -interwały -off Na moja -klata, plecy + aeroby -uda, łydki +brzuch -off -barki, łapy +aeroby -interwały -off -off Plan klata, plecy 1. Pompki na

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-21 15:48:36 Liczba szacunów: 0
  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam mam kilka pytań odnośnie tego planu : -klata, plecy 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Podciąganie na drążku RAMPA 5 3a. Wyciskanie hantli głową w górę 3-4s 8-10p 3b. Wiosłowanie sztangą nachwytem 3-4s 8-10p 4a. Rozpiętki z linkami dolnych wyciągów leżąc płasko 3s 12-15p 4b. Face pull 3s 12-15p 5. MDS: Szrugsy poziome / skośne 45

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-31 13:35:13 Liczba szacunów: 0
  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czy moge ten trening połaczyć z obiegami zamiast oryginalnej wersji push pul leg ? Poniedziałek: klatka/plecy + aeroby Wtorek: uda/łydki + aeroby Środa: barki lapy + aeroby Czwartek: wolne Piątek: Obiegi + aeroby Sobota: Interwały Niedziela: Wolne klata, plecy 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Podciąganie na drążku RAMPA 5 3a. Wyciskanie hantli g

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-31 11:00:53 Liczba szacunów: 0
  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -klata, plecy 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Podciąganie na drążku RAMPA 5 3a. Wyciskanie hantli głową w górę 3-4s 8-10p 3b. Wiosłowanie sztangą nachwytem 3-4s 8-10p 4a. Rozpiętki z linkami dolnych wyciągów leżąc płasko 3s 12-15p 4b. Face pull 3s 12-15p 5. MDS: Szrugsy poziome / skośne 45st / stojąc 3s 8-10p 6a. Uginanie nadgarstków podchwytem

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-17 11:57:10 Liczba szacunów: 0
  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niedziela / Poniedziałek: Push + aero 15 minut rowerek Poniedziałek:: HIIT + aero 10 minut Wtorek: Leg + aero 15 minut Środa: wolne Czwartek: Pull + aero 15 minut Piątek: HIIT + aero 10 minut Sobota: wolne Co tydzien + 5 minut do aero i wydłużanie fazy sprintu HIIT. -push 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Push Press RAMPA 5 3. Wycisk hantli głową

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-08 11:54:57 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jutro prawdopodobnie zaczynam, nowy plan: Niedziela / Poniedziałek: Push + aero 15 minut rowerek Poniedziałek:: HIIT + aero 10 minut Wtorek: Leg + aero 15 minut Środa: wolne Czwartek: Pull + aero 15 minut Piątek: HIIT + aero 10 minut Sobota: wolne Co tydzien + 5 minut do aero i wydłużanie fazy sprintu HIIT. Aero i HIIT będzie wykonywane na siłowni

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-08 12:21:17 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    carbon no własnie musze cos pokombinowac Ludi witam ja raczej nie myslałem o tym Push, Pull, Legs tylko bardziej o tym planie: -klata, plecy 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Podciąganie na drążku RAMPA 5 3a. Wyciskanie hantli głową w górę 3-4s 8-10p 3b. Wiosłowanie sztangą nachwytem 3-4s 8-10p 4a. Rozpiętki z linkami dolnych wyciągów leżąc płask

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-15 17:56:19 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w zmianie planu...P&P

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    push1: push press przysiad ze sztanga na barkach przysiady wykroczne ze sztanga na barkach wyciskanie plasko wyc wasko na plaskiej łydki pull1: high pull MC drazek Zuraw uginanie ze sztanga szrugsy(lub cos innego ale nie wiem co) push 2 przysiad przedni wyciskanie na skosie wyciskanie siedząc przysiad bułgarski lu

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 8153 Data: 2012-09-30 18:42:59 Liczba szacunów: 0
  • Flag nor fail by canecorso powrót s.31

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Adzik dzieki. Kombinowałem troche nad planem i wykombinowałem coś takiego.Zaczerpnięte z art. Jodełki. Planowany okres ok 6 tyg. Push 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Push Press RAMPA 5 3. Wycisk hantli głową w górę 4s 8-10p 4. Wycisk wąski płasko 4s 8-10p 5a. Rozpiętki płasko z linkami dolnej bramy 3s 12-15p 5b. Wznos boczny 3s 12-15p 6. P

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-14 21:32:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening P&P do oceny....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    reningu Domyślam sie że masa. predzej wsawilem plan split partia 2xtydz ale koledzy polecili mi P&P. A czym jest p/p jak nie splitem z partia 2 x tydz? push1: push press przysiad ze sztanga na barkach przysiady wykroczne ze sztanga na barkach wyciskanie plasko wyc wasko na plaskiej łydki pull1: high pull MC drazek Zuraw uginanie ze sztanga szr

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 2011-09-25 21:01:53 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla staruszka :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z ta a6w to zmien dział lepiej. "A czy klata, z dużymi obciążeniami i plecy, z podciaganiem i martwym ciągiem to nie za dużo? Co prawda w moim obecnym planie klata występuje z plecami, ale jest w nim mniej ćwiczeń na poszczególną grupę mięśniową.Ppo skończeniu tego planu, za tydzień, chciałbym zwiększyć ilość ćwiczeń na poszczególne grupy mięś

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2214 Data: 2010-02-22 22:29:43 Liczba szacunów: 0
  • batia - Jem/Nie jem - Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemanko ;)) Post 18h DIETA Taka sama jak wczoraj }:-( TRENING -leg 1. Przysiad tylni RAMPA 5 5x50/5x60/5x70/5x80/5x90 2. RDL RAMPA 5 5x60/5x70/5x80/5x90/5x100 3. Przysiad bułgarski LUB Wykroki 3-4s 8-10p Wykroki chodzone 10x10kg /10x15kg/ 10x19 kg (waga jednego hantla) 4a. Prostowanie nóg siedząc 3s 12-15 12/12/12 4b. Uginanie nóg leżąc 3

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4431 Data: 2013-04-30 15:43:51 Liczba szacunów: 0
  • Affan33/ walka redukcyjna w internacie

    Post
    Trening dla początkujących

    Ponieważ miałem udoskonaliś swoj trening postanowałem poszukac czegos dla siebie. Stwierdziałem,iz najlepiej bedzie po prostu wziąć cos co bedzie w postach podwieszonych. Jodełko napisał art.rzeźba, w którym znalazłem plan którym bede ćwiczyl. rozkład tygodnia: -klata, plecy + aeroby -interwały -uda, łydki +aeroby -off -barki, łapy +aerob

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 2659 Data: 2011-11-08 20:15:10 Liczba szacunów: 0
  • batia - Jem/Nie jem - Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    DIETA Post 17h 1. Indyk 250g + ryż basmati 100 gr + pomarańcz 2.Indyk 250gr + orzechy 3. Łosoś + 3 jajka + Oliwa 30gr Trening -leg 1. Przysiad tylni RAMPA 5 5x50/5x60/5x70/5x80/5x90 2. RDL RAMPA 5 5x60/5x70/5x80/5x90/5x100 3. Przysiad bułgarski LUB Wykroki 3-4s 8-10p 10x waga własna/8x16kg/8x26kg 4a. Prostowanie nóg siedząc 3s 12-15 12/12/12 4

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4431 Data: 2013-04-17 14:12:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny / siła nóg / plyo /

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    adku ćwiczeń uzupełniających. Fajnie że robisz ćwiczenia jednonóż - dla koszykarzy to bardzo istotne, bo sprzyja stabilizacji stawu kolanowego. Na przód uda jako bazę wybierz przysiad przedni na przykład, a jako uzupelnienie przysiad bułgarski lub wykroki, albo wejścia na skrzynię - wszystko z ciężarem oczywiście. Na tył uda - żuraw, martwy ciąg, z

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 876 Data: 2014-04-07 20:59:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcyjny na 2 miesiące - ok. 8% fatu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    znależć tylko punkt zaczepienia, lub ktoś móglby trzymac Cie za stopy. najwięcej poprawek należaloby wrzucic do nóg; dla przykładu; -przysad tylni lub przedni -rdl lub zuraw -przysiad bułgarski lub wykroki -uginanie nóg -mozna jeszcze wrzucic prostowanie nóg/syzyfki do tego lydki -wspięcia stojąc -wspięcia siedząc -warto byłoby dodac jeszcze wspięc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 948 Data: 2010-06-14 21:01:06 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - plan, dieta, suplementacja

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Byłbym wdzięczny jakby ktoś skomentował jakoś moją propozycję diety ;) A tutaj zamieszczam trening, którego się podjąłem. Postanowiłem wykorzystać szablon z artykułu z tego działu. Wydawał mi się bardzo interesujący i byłby czymś nowym. Poza tym po pierwszej sesji czuję OGIEŃ :D -klata, plecy + aeroby -interwały -uda, łydki +aeroby -off -barki,

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 691 Data: 2016-07-26 02:15:19 Liczba szacunów: 0
  • Thorin - dziennik treningowy v2.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj był trening nóg ćwiczenia zrobione poniżej, bardzo mocno mnie styrały RDL chociaż nie brałem dużego ciężaru. 1. Przysiad tylni RAMPA 5 Robiłem na suwnicy - kończyłem na 50kg + waga suwnicy - strasznie ciężko szło 2. RDL RAMPA 5 15kg/20kg/25kg/30kg/35kg 3. Przysiad bułgarski LUB Wykroki 3-4s 8-10p - Wykroki ze sztangą 20 KG 4a. Prostowan

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 9498 Data: 2014-08-02 11:35:08 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 2 ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy jest sens robić trening "na siłę" (http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7465) podczas redukcji? Aktualnie trenuje tak od 2 miesięcy (i od 2 mcy redukcja) -> Poniedziałek (klatka, triceps, barki) 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Push Press RAMPA 5 3. Wycisk hantli głową w górę 4s 8-10p 4. Wycisk wąski płasko 4s 8-10p

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-05 17:20:23 Liczba szacunów: 0