Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: przyk adowa dieta dla cukrzyka

Strona 105 z 2659

  • Dieta i Trening na mase.

    chciałbym prosić o pomoc tych ,którzy znają się na kulturystyce nie od dziś o to aby zaproponowali jakąś dietę i trening na masę dla początkującego.ćwiczę od jakiś 6 miesięcy ale jeszcze nie wile wiem proszę o pomoc.z góry dziękuje.

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1589| Data: 2008-10-14 10:52:46| Liczba SOGów: 1
  • DIETA PRZY BRANIU KREATYNY I BIAŁKA 95%

    witam, mam 18 lat, mam 183 cm. wzrostu i waże 68 kg. cwicze od miesiąca zamierzam wziąć za 3 dni kreatyne i bialko serwatke 95% no i chcialbym do tego jakąś dobrą diete w sam raz dla mnie, jak macie to podajcie, z gory wielkie dzieki

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2620| Data: 2005-04-05 23:25:02| Liczba SOGów: 0
  • Jaki gainer dla ektomorfika?

    hej! mam do was pytanie.ktory z gainer`ow polecacie dla ektomorfika,ktorym niestety jestem chodzi mi glownie o zwiekszenie obwodu tu i owdzie; poza tym, poniewaz jestem na

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 7655| Data: 2002-01-21 14:35:43| Liczba SOGów: 0
  • Dieta prośba o korektę.

    55% 1629.26kcal = 407.32gram białko 15%% 444.34kcal = 111.09gram tluszcz 30% 888.69kcal = 98.74gram co jest dla mnie jakimś kosmosem, bo muszę się zamknąć w czterech posiłkach. wychodzi na to, że potrzebuje o połowę więcej niemal wszystkiego,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1645| Data: 2013-04-23 12:21:53| Liczba SOGów: 1
  • dieta dla 8,5 rocznej dziewczynki-40kg

    ma 8 lat,jest gruba czy jest ktos kto moze ulozyc jej jadlospis jakis i poradzic co zrobic zeby nie tyla a najlepiej sch dla pare kilo..mamy klopot z kupnem ubran,np.spodnie zeby kupic tez trzeba sie nachodzic.

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2575| Data: 2009-03-24 13:07:05| Liczba SOGów: 0
  • Dieta na redukcję do oceny!

    trzeba coś zmienić w swoim życiu, więc poproszę o ocenę i pomoc w ułożeniu odpowiedniej diety redukcyjnej dla mnie. [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd2/bbd7a2fa9dd54c5ba0aa1996caa81381[/img]

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 1375| Data: 2013-06-29 23:56:06| Liczba SOGów: 1
  • Dieta dla pracujacych w nocy- prosze o porade

    robie dwie nocki w tygodniu. reszta 5 dni to dzienne zmiany. czuje ze po roku takiej pracy mam napady glodu w nocy albo za dnia, nieregularnie czuje glod i moj metabolizm wariuje. wspolpracownicy zamawiaja take away, ale ja patrzac jak im

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1639| Data: 2011-07-16 15:17:58| Liczba SOGów: 0
  • Dieta piłkarza

    witam mam prosbe... zna ktos moze jakas diete dla piłkaza w polaczeniu z kreatyna nie chce przybrac na masie ale chce zyskac na sile dynamice szybkosci o raz wytrzymalosci z gory dzieki z pomoc pozdrawiam...

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2643| Data: 2005-08-15 19:21:48| Liczba SOGów: 0
  • Dieta dla normalnego człowieka.

    co i w jakich proporcjach powinien jeść normalny człowiek niećwiczący na siłowni o przeciętnej aktywności fizycznej żeby wyglądać przyzwoicie, tzn. jak facet:

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1620| Data: 2005-01-11 16:53:51| Liczba SOGów: 1
  • dieta- pare pytan... SOGI

    obwodowym. mam dziennik posilkow, sporo sie o tym naczytalem, ale nie znalazlem odpowiedzi na jedno wazne jak dla mnie pytanie... mianowicie wie ktos moze jak powinien wygladac podzial % kcal dostarczanych przez caly dzien chodzi mi o to ile

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1532| Data: 2006-06-19 19:00:24| Liczba SOGów: 1
  • Odblokowanie-pomoc dla wszystkich zielonych

    2004/20040407231152 artykuł ten postanowiłem opublikować dla tych wszystkich którzy do tej pory nie widzą różnicy między hcg a clomidem i nie wiedza jak ważne jest zażywanie tych

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4591| Data: 2004-04-07 23:11:52| Liczba SOGów: 4
  • jaka dieta w ciąży??

    odżywiania. potrzebuje dla niej jakiejś konkretniej diety lekkostrawnej, napiszcie co moze jeść a czego nie może, przykładowe posiłki itp oczywiście pytanie do tych którzy się znają!! thx

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2610| Data: 2007-06-14 20:40:43| Liczba SOGów: 0
  • Spowiedź nawróconego steryda...pytania, refleksje, zastanowienia...Dla wszystkich

    ale przestalem to brac dokladnie po zaledwie 3 zastrzykach oraz 45 tabletkach to juz troche wiecej . wiem, ze dla niektorych napalencow tutaj ta ilosc moze wydawac sie zupelnie bezsensowna na jakiekolwiek rozwazania, ale z kolei dla kogos, kto

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 3485| Data: 2004-03-08 22:27:37| Liczba SOGów: 5
  • 4 cykl dla cięzarowca, tren?

    19 2.waga: 80 3.wzrost: 170 4.wymiary: biceps: 42 klata: nie wiem udo: 63 talia: 78 5.staz na silowni: 3 6.dieta bialko: 3 weglowdany: 5 tluszcz: 2 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe:1.meta2.meta+prolo3.prolo+bold+wino

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1535| Data: 2007-01-03 12:43:48| Liczba SOGów: 1
  • Dla Początkujących

    już jest coś takiego ale to zostało napisane z punktu widzenia kompletnie zielonego w temacie z życia wzięte np.na przykładzie moich kolegów jak robiłem act lub fbw to się śmiali że dla leszczy i się zajeżdżali jak dzikie świnie splitem jak

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1615| Data: 2008-07-30 00:20:22| Liczba SOGów: 3
  • Cykl dla ginomana

    21 2.waga: 90 3.wzrost: 186 4.wymiary: biceps: 41 klata: 115 udo: 60 talia: malo 5.staz na silowni: 4 6.dieta bialko: weglowdany: tluszcz: 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe: 4 krotkie skladjajace sie glownei z propionatu w

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1533| Data: 2007-11-09 00:26:45| Liczba SOGów: 1
  • Pomoc dla kumpla kolejny cykl

    + sw 1 pytanie jak to fajnie rozpisać i czy clen wrzucać teraz czy zrobić po tym porządna wycinkę 2 jak z dieta trzymać ma wysokie węgle bo aeroby będą leciały jak by nie mówić pierwszy raz hhe 14 to fat powinien lecieć nawet na wysokich

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1567| Data: 2010-05-18 13:17:24| Liczba SOGów: 1
  • Dobry poczatek dla 30latka

    np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki : sprzet pełna siłownia + w domu hantle i mala lamana sztanga dieta : w miare zrównowazona, ograniczone wegle tłuszcze, ziemniaki i biale pieczywo odjete. przeciwskaznania medyczne : nic

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1493| Data: 2008-06-29 13:27:56| Liczba SOGów: 1
  • Potrzebna dieta - 202cm/70kg

    witam w jednym z podwieszonych wątków wyczytałem że dla osoby ważącej 70 kg potrzeba porcji 5000 kcal.problem jest u mnie taki, że jestem niejadkiem, jem mało ilościowo i np

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1492| Data: 2008-06-24 22:25:37| Liczba SOGów: 1
  • 82 kg 178 cm dieta na mase

    napisze diety samemu . do tej pory ćwiczyłem siłę...mam 14 miesięcy stażu...będę bardzo wdzięczny jeżeli ktoś zrobi to dla mnie. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1565| Data: 2008-10-14 17:24:29| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}