Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: przyczyny zagazowania jamy brzusznej

Strona 3 z 40

  • MAM 3 NERKI !!!

    naprawde!!! przy badaniach jamy brzusznej przypadkowo wyszlo zemam 3 nerki !!! co wy o tym sadzicie lekarz mi nic takiego powiedzial tylko dowiedzialem sie ze to niegrozne dla mnie!! ale czemu tak jest jak to sie stalo!! jestem w szoku!!!

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 7769| Data: 2005-10-27 16:07:24| Liczba SOGów: 2
  • nieodpowiedni kolor stolca

    czy zoladek czy moze watroba dodam ze czuje od jakiegos czasu juz dyskomfort pod prawym zebrem ale jest to na srodku jamy brzusznej tak jakby pod 1,2 zebrem... pozdrawiam dzieki za wypowiedzi...

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 10971| Data: 2007-07-15 23:20:10| Liczba SOGów: 0
  • suplementy a wątroba ( alat/asp)

    często w czasie wtechu powietrza , odstawiłem wszystkie tabletki i kreatne w capsach i poszłem do lekarza. badania usg jamy brzusznej w normie wątroba nie powiękzona itp alat 46 norma do 41 asp 39 norma do 37 bilirubina 1.1 norma 1.0 po 2

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6858| Data: 2007-05-06 20:42:37| Liczba SOGów: 0
  • co to jest torbiel nerki?!!! Pomóżcie mi prosze:(:(:(

    dzis poszedłem do przychodni zrobic badania kontrolne jamy brzusznej lekarz powiedział mi ze mam jakis torbiel nerki prawej!!: co to jest ! czy to jest cos groźnego i jak to się leczy, czy jest szansa wyleczenia tego torbiela pomóżcie mi prosze:

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6081| Data: 2005-01-06 12:10:05| Liczba SOGów: 0
  • Korzonki, do tego ból w prawej nodze, pomocy!

    rodzinnego. dostałem maść, leki przeciwbólowe, ale tak naprawdę nic to nie pomogło. badałem mocz, robiłem także usg jamy brzusznej wszystko było jak najbardziej ok. panie na usg zaleciły basen, masaże, rehabilitację. zapomniałem jakby o bólu na

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 6573| Data: 2009-10-25 00:40:36| Liczba SOGów: 0
  • Żyj lepiej-kilka ciekawostek

    rozszerzają naczynia mózgowe, nerkowe i wieńcowe serca, zwężają naczynia brzuszne. powoduje więc przepływ krwi z jamy brzusznej do skóry, mięśni i mózgu. zwiększa wydolność psychofizyczną. przyśpiesza przemianę materii, podnosi ciepłotę ciała. duże

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3221| Data: 2006-11-09 17:06:08| Liczba SOGów: 4
  • Regeneracja po treningowa

    np. leukoplakia, pachydermia, kłykciny kończyste * destrukcji zmian łagodnych i nowotworowych w obrębie jamy brzusznej zwłaszcza wątroby np. naczyniak krioterapia ogólna polega na poddaniu całego ciała przez krótki czas do 3 minut

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4022| Data: 2007-09-29 22:01:05| Liczba SOGów: 3
  • ALT i AST po 16 tyg. na oralach.

    znowu wchodze na orale, rowniez na 16 tyg. ale w wiekszych dawkach, bo to bedzie okres przed zawodami. aha, obraz usg jamy brzusznej bez zmian. to nzaczy jest jedna zmiana, ale jak sie okazuje wrodzona i nie dotyczy watroby; ale to w tym temacie

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 2260| Data: 2012-05-11 00:33:59| Liczba SOGów: 4
  • ==>Wejdź<==MIĘŚNIE, rola ich, zakwasy, kiedy są zmęczone itd..

    się: mięśnie długie występują w kończynach krótkie otaczają kręgosłop i stawy szerokie występują w ścianach jamy brzusznej klatki piersiowej, miednicy mięśnie okrężne np. wokól oczu, ust...odbytu... ze względu na liczbę przyczepów

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5176| Data: 2006-01-31 17:47:13| Liczba SOGów: 1
  • Kihon - Aikido

    30 sekund , kontrolujac oddech . staramy sie go uspokoic i poglebic . efektem tej pozycji jest rozciagniecie narzadow jamy brzusznej i okolic miednicy . dluzsze i regolarne pozostawanie w tej pozycji od 5 do 15 minut bedzie mialo dobroczenny wplyw

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2964| Data: 2005-03-01 15:14:54| Liczba SOGów: 3
  • Bulgotanie przy oddechu

    dziś podczas oddychania brzuchem przeponą ćwiczenia oddechowe odczuwałem cos jakby bulgotanie po lewej stronie jamy brzusznej wg mnie to chyba jelito. nie zdażyło się to pierwszy razy pare razy juz tak miałem. dodatkowo miałem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3814| Data: 2004-04-09 15:07:01| Liczba SOGów: 0
  • METANABOL META METKA METANDIENON MATANDIENONE

    prawdopodobne: łysienie nadciśnienie żółtaczka cholestatyczna nudności uszkodzenia wątroby i innych narządów jamy brzusznej hamowanie wzrostu przedwczesne kostnienie dzieci!!! i wiele innych kiedy niezwłocznie zakończyć cykl

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2192| Data: 2008-04-26 18:46:26| Liczba SOGów: 3
  • USG jamy brzusznej

    hej, czy usg powinno sie robic na czczo , wyczytalem ze 6 h wczesniej nnic nie jest, ale wiadomo to jets katabolizm, badanie mam o 16.00 , zamierzam o 10 zjesc ostatni posilek, mysle czy by o 13 nie zjesc wpc + carbo, wkoncu odzywki szybko sie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5078| Data: 2007-09-21 10:54:05| Liczba SOGów: 0
  • ból wątroby na cyklu.

    końca cyklu zostały niecałe 2 i pół tyg. ogólnie mój problem polega na tym że po naciśnięciu na środek górnej części jamy brzusznej oraz jej całą prawą stronę czuję dziwnie kłujący ból wewnątrz brzucha z lewej strony ani nigdzie indziej tak nie

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3850| Data: 2013-07-17 08:59:08| Liczba SOGów: 1
  • niemoznosc nabrania glebokiego oddechu;(-

    objawy mam od roku a zaczelo sie po treningu na silowni, robilem nastepujace badania:rtg klatki,echo serca, ekg, usg jamy brzusznej morfologia z ob, mocz,spirometria, i wszystko wyszlo w tych badaniach w normie, powiem szczerze ze troche

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2610| Data: 2005-12-04 04:33:41| Liczba SOGów: 2
  • Badanie jakosci nasienia

    witam, tak mnie ostatnio lapie depracha w trakcie pct 7 pozatym rozbolalo mnie jadro dzis i prawa czesc jamy brzusznej tak jakby pod watroba . i zaczalem sie zastanawaic nad tym wszystkim, czy jest sens, etc. 7 no

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 3537| Data: 2007-05-28 22:51:51| Liczba SOGów: 1
  • mięśnie międzyżebrowe

    miedzyzebrowe... , bardzo dobrze widac je u tego kulturysty, 3 4 miesnie pomiedzy klata a biodem znajdujace sie na boku jamy brzusznej http://foty.ifd.pl/sb.asp w=520&p=2004/20040519161908

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3545| Data: 2009-05-14 23:20:07| Liczba SOGów: 0
  • Masa ponad wszystko i ogolne info ciekawy artykul

    wielu mechanizmów. pod wpływem jej działania dochodzi do bardzo silnego przyrostu tłuszczowej masy ciała w obrębie jamy brzusznej co wiąże się z poważnymi zaburzeniami metabolicznymi i ryzykiem rozwoju wielu poważnych chorób. jak się okazuje

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1481| Data: 2009-03-12 22:29:07| Liczba SOGów: 3
  • Czy to napewno tłuszcz?

    brzucha, takie jakby skurcze. zaczynam sie bac... zasugerowano mi przepukline. wrocilam z usg ginekologicznego, jamy brzusznej dziś nie robili a wyszłam z założenia, że skoro to jest tam niziutko, to będzie bardziej związane z gin. niż z

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 2036| Data: 2010-02-14 08:04:11| Liczba SOGów: 2
  • Do poczytanie cz.II INSULINA

    insuliny. pod wpływem działania tego hormonu dochodzi do bardzo silnego przyrostu tłuszczowej masy ciała w obrębie jamy brzusznej co wiąże się z poważnymi zaburzeniami metabolicznymi i ryzykiem rozwoju wielu poważnych chorób. bezpodstawne

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2080| Data: 2004-06-29 19:24:38| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}