Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: przyczyny grzybicy skory glowy

Strona 3 z 392

  • Oderwanie kawałka skory na stopie od dołu

    podczas gry w piłke poczułem silny bol i zobaczyłem że mam oderwany kawałek skory od dołu stopy do teraz nie moge chodzic kwałek skory jeszcze sie trzyma. znacie jakieś sposoby żeby zmniejszyć bol bo

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 486 | Data: 2013-05-07 20:43:45 | Liczba SOGów: 0
  • PALENIE SKORY NA PLECACH

    ostatnio czuje na plecach, glownie w jednym miejscu palenie skory jakby mi ktos jakies igly wbijal w plecy. opalac sie nie opalam, mam diete z duza iloscia kalorii, czy moze to za

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1572 | Data: 2008-04-12 11:12:35 | Liczba SOGów: 0
  • nie dotlenienie krwi przyczyny

    zbyt mala ilosc tlenu we krwi, przyczyny

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1733 | Data: 2010-06-17 23:19:53 | Liczba SOGów: 0
  • białe plamki na paznokciach przyczyny

    przyczyny powstania i jak usunąc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1704 | Data: 2010-06-20 15:25:08 | Liczba SOGów: 0
  • przyczyny czestego spania w dzień

    mam ciężkie ,i musze się położyć. jestem już tym zmęczona!co jeszcze mogę zrobić jak sobie pomóc gzie szukać przyczyny takiego stanu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1607 | Data: 2011-06-24 12:37:55 | Liczba SOGów: 0
  • Redukcja czy masa ? nadmiar skory czy tluszcz? dieta pomoc

    efekty nie sa takie jakbym tego oczekiwal, a mianowicie wydaje mi sie, ze mimo iz waze 74kg,mam tluszcz, albo nadmiar skory na brzuchu. nie wiem co z tym dalej zrobic.. na silownie chodze 4x w tyg. pon, wt,sr,czw. koledzy mowia ze juz wystarczająco

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 1324 | Data: 2014-10-18 00:36:31 | Liczba SOGów: 0
  • bardzo wazne do Olimpu-zawroty glowy i zab.rownowagi po chela mag i potasie

    potasem, pare dni temu wzialem 3 kapsolki magnezu i potasu i od tego czasu od paru dni mam nonstop mam lekkie zawroty glowy zaburzenia rownowagi i takie uczucie odrealnienia do tego lęki i niepokoj, nogi jak z waty ,,ledwo chodze,rzuca mna na

    Odpowiedzi: 60 | Ilość wyświetleń: 3311 | Data: 2008-08-20 07:42:53 | Liczba SOGów: 1
  • swedzenie skory po kapieli

    zajmowac cala skore , nasilajac sie doprowadzajac do szalu . nie winia tu mydla i szampony , bo nawet po oplukaniu skory efekt mrowek ludojadow wystepuje .nie wiem czy ktos nam moze pomoc bo probowalem wielu sposobow bez rezultatow .gdy przychodzi

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1280 | Data: 2010-08-01 13:06:19 | Liczba SOGów: 0
  • Izotek bole glowy !!!

    kurcze co z ta glowa jest nie tak mieliscie podobne problemu z bolami glowy jak dlogo was bolala w ktorym miejscu i jaki to byl bol no i oczywiscie jak sie go pozbyliscie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3202 | Data: 2007-03-20 00:31:29 | Liczba SOGów: 0
  • przeszczep skory a opalanie

    czesc jakies 12 lat temu mialm robiony przeszczep sory z posladkow na plecy po spaleniu skory od tamtej pory zostala mi po tym tylko wielka blizna na cale plecy, mama zawsze mi mowila ze ne moge tego opalac. ale

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1148 | Data: 2008-12-08 16:24:44 | Liczba SOGów: 0
  • Back pumps - przyczyny i zapobieganie

    i nie mogę znaleźć. może wy udzielicie mi fachowej odpowiedzi. a mianowicie czym są back pumps i jakie są przyczyny tej dolegliwości każdy w kółko odpowiada to samo : kręć aero , rozciągaj się , zbij retencję , masz wywalone estro , łykaj

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1280 | Data: 2013-12-02 20:08:15 | Liczba SOGów: 1
  • przyczyny zoltego jezyka

    jakie sa przyczyny zoltego jezyka i kuli w przelyku od polowy roku mam uciazliwe uczucie kuli w przelyku. do tego dochodzi takze czeste nudnosci, zgaga. jest to bardzo uciazliwe dla mnie na dodatek nie wiem co to moze byc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1254 | Data: 2010-12-06 11:08:58 | Liczba SOGów: 0
  • Silny bol z tylu glowy,martwy ciag

    ciag poerwszy raz wyciskalem 5x 107kg zrobilem 4 serie bylo okej przy piatej ostatnim powtorzeniu poczulem silny bol glowy kolega mowil,ze troche zbladlem ale nie mialem zawrotow glowy czy ciemnosci przed oczami tylko silny bol glowy ktory jest do

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 1648 | Data: 2015-01-29 20:27:35 | Liczba SOGów: 1
  • przyczyny powstawania pieprzyków

    jakie sa przyczyny powstawania pieprzyków ...................... ...................... .....................

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1211 | Data: 2011-06-05 17:48:39 | Liczba SOGów: 1
  • Bol glowy na silowni

    3 godzinach! dzis po 2 dniach znow poszedlem na silke zrobilem jedno powtorzenie wyciskanie i znow cholerny bol glowy stylu!wrocilem do domu a bol przeszedl po godzinie!nie wiem czy to cos powaznego czy przemeczenie czy podejrzewacie co to

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 3001 | Data: 2004-12-06 21:24:38 | Liczba SOGów: 0
  • jak poprawic wyglad skory

    mam 33lata i problem zmeczonej skory .co zrobic,zeby wygladala na zdrowa

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 996 | Data: 2010-06-03 15:05:08 | Liczba SOGów: 0
  • Bieznia i zawroty glowy

    czy ci z was ,ktorzy cwicza na biezni po zejsciu z niej macie zawroty glowy czy tylko ja tak mam sprobowalam ostatnio tego wynalazku i bylam zaskoczona bo jak z niej zeszlam to malo brakowalo

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2986 | Data: 2004-06-04 06:47:38 | Liczba SOGów: 1
  • martwica skory

    moja coreczka ulegla wypadkowi w ktorym uszkodzila bardzo mocno tkanke w okolicy kostki rana jest tak rozlegla ze grozi martwica skory jak najskuteczniej leczyc nozke. prosze o rade.i gdzie leczyc..............

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 859 | Data: 2011-06-06 15:38:08 | Liczba SOGów: 0
  • Dretwienie glowy

    jestem na drugim tygodniu cyklu bold+susta+wino jak sie dzisiaj rano obudzilem to niemal nieczulem glowy nigdy mi tak bania nie zdretwiala.przypuszczam ze moze to byc z cisnienia lub z kregoslupa ale moze sie ktos wypowie kto mial cos takiego

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 2855 | Data: 2006-08-01 15:54:19 | Liczba SOGów: 0
  • zwyrodnienia kregow szyjnych zawroty glowy

    zawroty glowy nudnosci, powiększenie wezłów chlonnych szi, bole glowy w okolicy oczu , pękanie naczyniek krwionośnych oka, bole

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2021 | Data: 2011-01-09 20:48:55 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}