w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "przeszywajacy kujacy bol pod prawa lopatka"

Strona spośród 2399  stron dla zapytania: przeszywajacy kujacy bol pod prawa lopatka

bol pod prawa pacha przy wyciskaniu na klate

witam, dzisiaj wyciskalem na klatke na plaskiej lawce i czulem taki kujacy bol pod prawa pacha co to moze byc i czym spowodowane jakies sciegno czy cos

Data: 2012-07-02 11:46:24 | Dział: Zdrowie | Autor: Ameesz | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 7581 |

klucie pod lewa lopatka

pomozcie co to moze byc dalej nie wiem kluje mnie pod lewa lopatka teraz jakby bol przenosil sie do oklic kregoslupa ;/

Data: 2007-12-22 21:19:49 | Dział: Zdrowie | Autor: ziomziom | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 4579 |

Bol

witam, od czasu do czasu, mam kujacy bol pod pacha kolo serca.bol trwa jakies 30 sek i przestaje.jak bol wystepuje i probuje odychac to mocniej boli. wicie co to moze byc.pozdrawaim.

Data: 2007-01-11 14:43:11 | Dział: Zdrowie | Autor: sambax | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4571 |

pomozcie w koncu dlaczego kluje mnie pod lewa lopatka?:/

kluje mnie pod lewa lopatka ile razy mam pisac pomoze ktos :/;/

Data: 2007-12-24 14:02:39 | Dział: Zdrowie | Autor: ziomziom | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4552 |

bol pod pacha podczas kuracji metka

witam, o czym moze swiadczyc bol pod pacha bol jak przy gruczolach limfatycznych, czy mozecie doradzic co zrobic i jak powazne to moze byc moze to tylko

Data: 2011-11-06 16:07:35 | Dział: Doping | Autor: oldmuscles | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4535 |

bol pod kolanem

bol pod lewym kolanem podczas zginania iprostowania najczescej po wyziebieniu w czase pracy dwa lata temu mialem silne odmrozenie dwuch stup gojenie trwalo 4 miesiace obecnie leze na plecach i w momencie ycinania czuje bol ktory yaraz mija

Data: 2010-12-25 19:19:28 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4532 |

Bol pod lewym zebrem i problem przy wdechu

witam mam 24 lata ostatnio zaczol mnie bolec odcinek miiedzy ramieniem a szyja wzdluz obojczyka az po szyje do tego doszedl bol pod lewym zebrem tak jakby klocie i

Data: 2014-03-04 04:34:29 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4528 |

mocny bol pod lopatka!!??

lopatka prawa i nie moge sie ruszysz,oddychac gleboko ruchy musza bys wolne i delikatnie musze wszytko robic bo bardzo boli jak cos szybkao zrobie.bol jest taki jak by mnie cos bardzo mocno kulo pod lopatka kilka razy to juz mialem i to gdzies

Data: 2004-06-11 11:19:39 | Dział: Zdrowie | Autor: rafal1984 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3610 |

przewlekla kontuzja, glukozamina itp

witam, nie wiem czy ten temat umieszczam w dobrym miejscu ale zaryzykuje ; otoz od okolo 3 lat meczy mnie bol pod lewa lopatka na paczatku byly wizyty u kregarza, przynosily efekt ale na kilka dni. bol zawsze powracal. pozniej

Data: 2012-11-08 20:08:46 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: molista | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3567 |

Bolace wezly chlonne

od kilku dni odczuwam uporczywy bol pod prawa pacha wydaje mi sie ze to wezel chlonny temperatura 37 z rana wiecozrem 36,8 co moze byc przyczyna bolu i czy powinnam udac sie do lekarza prosze o odpowiedz

Data: 2008-07-14 10:17:03 | Dział: Zdrowie | Autor: blistex | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3564 |

Bol pod kolanem

zakladam nowy temat gdyz podobnego nie znalazlem. przy wykonywaniu przysiadu lub kucaniu odczuwam bol jakby naciagnietego miesnia bezposrednio pod kolanem. boli mnie po stronie piszczcela ni po stronie lydki i jst to

Data: 2007-12-01 10:22:43 | Dział: Zdrowie | Autor: kubson88 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3563 |

Maly problem z lopatka.. Co zrobic?

siedzialem cale dnie.. i jak wyprostuje sie to prawa lopatka bardziej wystaje od lewej.. gdy cwicze klate to mnie boli.. ostatnio wnosilem regal na gore tez boli.. wyprostowac sie nie moglem raz jest lepiej raz gorzej.. co mam zrobic czy moze

Data: 2010-08-21 03:16:29 | Dział: Fitness | Autor: Ximishe | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3558 |

wybita lopatka?

tzrymalam w prawej rece dziecko po postawieniu syna na ziemi moja lopatka chyba wyskoczyla ze stawu.gdy wyciagam obie rece do przodu prawa lopatka zamiast przylegac jak lewa ,odstaje kilka cm

Data: 2012-09-13 22:47:12 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3556 |

guzki pod pacha

witam, od jakiegos czasu mam guzki pod lewa pacha kilka i pod prawa tylko jeden , male guzki, nie bolące, jak dotykam je to tak jakby byly na zyle, od czego to moze byc czy jest to spowodowane wysilkem na silowni czy raczej cos powaznego

Data: 2006-05-27 10:58:54 | Dział: Zdrowie | Autor: umax | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3552 |

bol pod zebrem

jakis miesiac temu przy podciaganiu sie cos mnie zabolalo pod zebrem z prawej strony, zabulgotalo jakby sie cos przemiescilo, odkleilo nie wiem , zrobilem sobie przerwe 2

Data: 2004-01-07 16:22:46 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Jelonek | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 3548 |

Bol pod kolanem po treningu

trzymajac uchwyty maszyny z obciazeniem. wszystko bylo ok porozciagalem sie pozniej, wczoraj bylo wszystko cacy nic nie bolalo lekkie zakwasy, za to dzis obudzilem sie rano z przeogromnym bolem lydek. lewa boli znaczniej mniej od prawej i moge

Data: 2012-01-29 17:28:59 | Dział: Zdrowie | Autor: foemka | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3547 |

Bol Plecow

witam chcialbym sie poradzic w sprawie bolacych plecow. trenuje muay thai i jakis czas temu wszedl mi straszny bol w prawa strone plecow ponad posladkiem. jest to

Data: 2010-04-03 20:05:56 | Dział: Uderzane | Autor: Sekular | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3542 |

bol pod zebrami prawa strona , wniki krwi .l wotrob trzustka itd. wyniki dobre

dlaczeg mam staly bol

Data: 2014-01-19 12:17:47 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3541 |

Bol pod zebrami

witam. chcialbym sie dowiedziec co to moze byc i czy moze to byc cos powaznego od pewnego czasu boli mnie a raczej kluje po mojej lewej stronie tuz pod zebrami. czy moze to byc trzustka lub watroba chcialbym takze

Data: 2008-10-22 22:56:25 | Dział: Zdrowie | Autor: lover11 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3539 |

bol pod kolanem

witam. ja rowniez mam problem z lewym kolanem nie moge kucnąć.odczuwam ogromny bol .bylam u trzech lekarzy i kazdy mia boli mnie lewe kolano nie moge kucnac dokladnie boli mnie pod kolanem

Data: 2011-01-04 22:51:36 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3535 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: polimialgia leczenie | Weetabix polska | deca ile brac | mata do gry w badmintona | muay thai kraków gdzie polecacie | wypieki na twarzy przyczyny | maszyna gruszka | gainer 2 czy mutant mass | jedzenie od razu po treningu | mezocykl masy agresywnej | TSE suplementy | najlepsze suplemnty | drazek zaawansowany | slodkie napoje | laryngolog Zagrzejewski wizyta prywatna | ptestosteron enanthate 300 | play stion 2 slim nowy cena | kod statystyczny choroby 450 | vin diesel sterydy | rio grapplin czy boi