Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: przepuklina okres rekonwalescenci

Strona 2 z 199

  • czy to przepuklina

    witam wczoraj na wieczor zauwarzlem ze mam guzek wyczuwalny reka odrazu nad pepkiem czy to przepuklina nie jest to widoczne golym okiem tylko wyczuwalne reka. jutro ide i tak do lekarza ale z ciekoawsci pytam o wasze zdania

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 4401| Data: 2007-05-07 01:09:18| Liczba SOGów: 0
  • Przepuklina pachwinowa pomocy

    o pomoc. wczoraj podczas treningu pleców przy martwym ciągu mocno mnie zapiekło miejsce w którym znajduje się przepuklina od tej pory wciaż mnie lekko tam piecze. co mam robić nie chce mieć przerwy rocznej od treningów 2 co robić 2

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4234| Data: 2008-11-01 10:27:49| Liczba SOGów: 1
  • Przepuklina czy biodro ?? a moze coś innego

    witam. w styczniu tego roku miałem zabieg wszczepienia siatki przepuklina prawostronna miesiąc po operacji zacząłem odczuwać też lekkie bóle w pachwinie z lewej strony troche się

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1165| Data: 2015-12-10 19:07:50| Liczba SOGów: 1
  • Przepuklina kregoslupa l5-s1

    mialem robione rtg ktorego oprocz kregozmyku nic nie wykazalo zostalem skierowany na mri. w rezonansie wyszla przepuklina kregoslupa, wiec z badaniem udalem sie do ortopedy, ktory powiedzial ze przepuklina jest operacyjna i dal mi skierowanie na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1927| Data: 2012-08-13 22:18:46| Liczba SOGów: 0
  • przepuklina pachwinowa

    witam mam takie pytanie czy jesli od urodzenia mam przepuklina pachwinowa to moge normalnie brac np stanozolol zastrzyki i np metke tabsy czy przepuklina moze wywolac

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1417| Data: 2013-01-09 15:47:35| Liczba SOGów: 0
  • Przepuklina pachwinowa?

    sprawdzic ile podniose. po powrodzie do domu 3 dni później zauważyłem małą kulkę w pachwinie. czy jest to przepuklina niekiedy mnie swędzi, a gdy podrapę lub dotknę to mnie boli. co mam z tym zrobić jak się tego pozbyć jeśli będe musiał to do

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2926| Data: 2010-08-17 16:20:26| Liczba SOGów: 1
  • przepuklina

    i nadal gdy w nia dmucham odczuwam go jesli nie przejdzie do jutra zglosze sie do lekarza ale tlyko jezeli to przepuklina a teraz pytanie to sa objawy przepukliny czy cos innego] prosze o usuniecie postu gdyz pomylilem dzialy przepraszam

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2918| Data: 2006-07-04 17:54:49| Liczba SOGów: 6
  • Przepuklina?

    spotkali sie z podobnym problemem lub tez mieli przepukline na co wam to wyglada mam nadzieje ze nie jest to przepuklina niejest to uciazliwe za bardzo, ale jednak cos tam siedzi, podejrzewam jednak ze jest to po prostu moj slaby punkt i

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2748| Data: 2003-09-02 21:29:20| Liczba SOGów: 0
  • Czy to może być przepuklina ??

    trakcie brzuch się odzywał,ale tylko przy tych które wykonywałem w pozycji siedzącej , boje się że to może być przepuklina sam ból jest piekący tak jakby miał coś gorącego tuż pod skórą. nie orientuję się ktoś z was może czy są to objawy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2422| Data: 2008-12-17 16:56:54| Liczba SOGów: 1
  • czy wystarczy sam pas kulturystyczny aby nie wyszła przepuklina ?

    czy wystarczy sam pas kulturystyczny aby nie wyszła przepuklina

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 2094| Data: 2012-12-06 13:42:08| Liczba SOGów: 0
  • Przepuklina kręgosłupa a kalistenika .

    . jak na razie biorę leki i mam fizjoterapie w grudniu , ale do rzeczy . czy przy schorzeniu jakim jest ta przepuklina mogę ćwiczyć kalistenike bezinwazyjnie , siłownie odpuściłem bo wiem że nie jest wskazana przynajmniej jak narazie , ale chciałem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2093| Data: 2015-10-23 20:22:20| Liczba SOGów: 0
  • Czy przepuklina zawsze jest widoczna !!

    nie ide bo jak mam sie rozbierac to zwlekam.po przeczytaniu artykułów zamieszczonych na forum opisane jest iż przepuklina jest widoczna bądz wyczuwalna .dzięki i pozdrawiam !!!

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2006| Data: 2006-05-29 14:20:33| Liczba SOGów: 0
  • Przepuklina a MMA /MT

    i traktuje to jako rozrywke,forme samoobrony moge zrezygnowac. mam pytanie czy z wyleczona starym sposobem przepuklina pachwinowa okolo 13 lat temu,majac 17 moge trenowac sw nic mi w zasadzie nie jest ,boje sie tylko , ze po przyjeciu kilkuset

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1860| Data: 2009-03-19 23:25:06| Liczba SOGów: 0
  • Przepuklina mam ją już 7 lat!!!

    ponad 7 lat zdarzaja mi sie bóle brzucha kilka razy w miesiacu i klopoty trawienne czy jest to spowodowane tą przepuklina nie wiem co mam robic prosze o pomoc!

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1741| Data: 2007-11-19 15:53:42| Liczba SOGów: 0
  • Pomocy przepuklina???

    wiecej i nic mi sie nidziało.czuje lekki dyskofort ale pozatym nic..jestem przestraszony ze to moze byc przepuklina jak nieprzejdzie to pujde do lekarza.bprzeciez zawsze dosc ostro cwiczyłem brzuch zeby był mocny.uzywam pasa.normalnie jak napina

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1540| Data: 2007-10-28 19:17:02| Liczba SOGów: 1
  • czy to przepuklina?

    hehe, jest to zaczerwienione i lekko boli przy uciskaniu, jest to twarde, co to moze byc czy moze to byc przepuklina jesli tak to czy moge nadal cwiczyc, zreszta ja musze cwiczyc. p.s. jutro ide do lekarza, aha idalem to w tym dziale poniewaz

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1425| Data: 2005-12-08 19:39:16| Liczba SOGów: 0
  • Jak sie ochraniacie przed przepukliną?

    siema, jak sie ochraniacie przed przepukliną podczas ćwiczeń siłowych mam pytanie, czy dobrą robię rozgrzewkę na początku rozgrzewam cale ciało, bieg w miejscu, skakanie na skakance i inne, potem karczycho, bary, wymachy rąk, kręcenie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1304| Data: 2010-02-19 20:13:21| Liczba SOGów: 0
  • czy to przepuklina?

    co jakis czas takie kłucie nie ciagle tylko co jakis czas w pachwinie. czy to jakies nadwyręzenie czy znowu przepuklina

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1264| Data: 2005-07-21 14:36:26| Liczba SOGów: 0
  • PRZEPUKLINA

    pomożcie już od jakiegoś czasu 1roku z przerwami mam dziwne uczucie, dyskonfort w okolicy podbrzusza. jak rozmasuje to mi przechodzi, czy to jest przepuklina , a może coś innego dodam ,że nie mam żadnych uwypukleń ani guzków.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1248| Data: 2005-10-17 01:14:09| Liczba SOGów: 0
  • Przepuklina dyskowa tzw. wypadnięcie dysku

    doznałem urazu podczas martwego ciągu, jak się okazało po rezonansie magnetycznym jakieś 3 tygodnie temu jest to przepuklina dyskowa czyli potocznie wypadł mi dysk. jądro miażdżyste przebiło pierścień włóknisty i wylało się do kanału nerwowego.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1233| Data: 2014-08-20 19:06:17| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}