Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: przepisy na shaki

Strona 16 z 5000

  • Tania odzywka

    czy mozecie podac mi jakies przepisy na odzywke domowej roboty . tzn. jakies mleko w proszku z bananami i woda na przyklad bo nie mam pieniedzy na odzywki, a czasami przydaloby sie wypic taki koktail... z gory dzieki. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1188| Data: 2003-06-15 17:18:52| Liczba SOGów: 0
  • Zamiana Kurczaka na cos innego.

    przypadnie mi na dluzsza mete ten kurczak,nie mozna by go zamienic np jakims koktajlem w stylu gainerowym ,ktorych przepisy sa na forum i z ryzem albo kasza np na ii sniadanie jem szynke z indyka i jest ok,ale jakos z ta piersia nie dam rady 7

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1131| Data: 2005-12-20 16:53:55| Liczba SOGów: 0
  • SAMBO PRZEPISY

    witam czy w zawodach sambo sportowego można stosować dźwignie na nogi typu sktrętówki, klucze, dzwignie na kolano w końcu sambo z tego słynie wiem ze duszeń w sambo sportowym nie można stosować w formule sambo bojowe mozna dusic ale jak to jest

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1160| Data: 2012-03-27 22:15:22| Liczba SOGów: 0
  • Nowe przepisy w TS i WL

    czytaliscie na http://www.powerlifting ipf.com/ o propozycjach zmian w przepisach ja tylko wstepnie przejrzalem i znalazlem: 1 przy wl gdy sie opusci sztange na klatke, trzeba bedzie zaczekac na komende i dopiero po niej bedzie mozna wyciskac 2

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1162| Data: 2004-08-21 14:06:21| Liczba SOGów: 0
  • Domowa siłownia + dieta

    ok 22:00 1 posiłek jadłbym oczywiście w domu, ale co w szkole musiałbym 2 3 posiłki minimum brać do szkoły. mam przepisy na gofry kulturystyczne, batoniki, ale trudno mi coś ułożyć. planuję także, po zakupie wystarczającej ilości sprzętu, i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1158| Data: 2010-04-28 19:44:08| Liczba SOGów: 0
  • przepisiki ;)

    czy moglby ktos dac jakes przepisy na posilki wysoko ww lub wysoko bialkowe zeby byly smaczne 1 pozro

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1104| Data: 2004-11-20 10:54:41| Liczba SOGów: 0
  • koktajle...?

    siema wszystkim 1 , mam pytanko czy macie może jakieś przepisy na koktajle czy coś podobnego na masę, w sensie wysokokaloryczne dużo białka, ww, tłuszczu itd na bazie naturalnych produktów spożywczych.. jeśli coś macie to będę wdzięczny 1 narka

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1121| Data: 2005-03-22 17:26:12| Liczba SOGów: 0
  • Tania dieta

    mnie na jakieś profesjonalne diety. jednak chciałbym jakieś rezultaty osiągnąc. czy moglibyście podać mi jakieś przepisy na dobre potrawy, które nie będa mnie kosztowały z dużo. zwlaszcza chyba takie dostarczające bialko, bo o ww to raczej nie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1068| Data: 2003-07-19 12:15:40| Liczba SOGów: 0
  • Kotlety sojowe

    co sądzicie o tym specjale na opakowaniu z biedronki ma 50g białka 30 węgli i 1tłuszyczy, ale aż mnie skręca że nie mogę tego jeść bo poprostu nienawidze tego!! może macie jakieś fajne przepisy na to żeby dał osię to jesć

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1016| Data: 2006-12-22 16:40:31| Liczba SOGów: 0
  • sosy??

    macie moze jakies przepisy na sosy najlepiej z wazyw bo przydalo by sie czyms polac ryz albo kasze. pozdro

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1010| Data: 2005-03-12 15:54:45| Liczba SOGów: 0
  • Profilaktyka na cyklu SAA

    doświadczeni koksiarze wiedzą że saa to nie wszystko, że trzeba się jeszcze odpowiednio do tego przygotować. podstawą dobrego przygotowania jest dieta, bez dobrej diety możemy zapomnieć o dobrych efektach na cyklu. dalszą kwestią jest dobranie

    Odpowiedzi: 98| Ilość wyświetleń: 75311| Data: 2005-09-17 20:21:53| Liczba SOGów: 43
  • Najlepsze suplementy na brak postępów w rozwoju masy mięśniowej

    najlepsze suplementy na brak postępów w rozwoju masy mięśniowej. co robić by rozwój masy, przede wszystkim mięśniowej był stymulowany cały czas w sposób nas zadawalający co robić by być większym to proste: get stronger and eat enough

    Odpowiedzi: 70| Ilość wyświetleń: 44266| Data: 2006-11-20 09:37:09| Liczba SOGów: 51
  • Fotorelacja ze zrzutki na HGH+dodatki :)

    witam, postanowiłem podzielić się swoimi rezultatami ze zrzutki na hgh po 3,5 miesiącach cyklu jeszcze 3 przedemną dodatkowo było: 250mg prop e2d 50mg winstrolu e2d 20mg danabolu ed + 2ui hgh przed snem dodam że jestem już pod koniec

    Odpowiedzi: 238| Ilość wyświetleń: 44067| Data: 2011-07-03 09:56:15| Liczba SOGów: 46
  • JaBi - jabolcokk - Redukcja na Clenburexin 2 i Lipo(X)PACK Z-

    http://img822.imageshack.us/img822/3170/ttjablonski witam, wczoraj od południa zacząłem redukcje na lipo x pack z 9 + clenburexinie 2 do tego kupiłem parę białek 100% whey protein concentrate 600g, multipack36,

    Odpowiedzi: 1230| Ilość wyświetleń: 105570| Data: 2010-06-15 14:37:55| Liczba SOGów: 48
  • A 2 dnia Bóg stworzył człowieka na własne podobieństwo%-)

    2006/20060705173152 witom, od ostatnich moich fotek troszku sie zmieniłem wiec daje fotki, dzis tylko z sesji pleców, reszte dam potem, wrzucam je tu poniewaz 13 lipca wyjezdzam do anglii i nie bedzie mnie w polsce pare miechów, mam nadzieje ze

    Odpowiedzi: 210| Ilość wyświetleń: 43251| Data: 2006-07-05 17:31:55| Liczba SOGów: 53
  • GAINER - na co komu przyrost tluszczu?

    jezeli mialbym zaglosowac i wybrac najwieksza kiche na rynku suplementow bylby to bez watpienia kazdy gainer. bez wzgledu na to czy whey , xxs, xxl, hard gainer itp. kazdy taki preparat to szit dla naiwnych. od niepamietnych czasow prowadzac

    Odpowiedzi: 253| Ilość wyświetleń: 218742| Data: 2005-05-23 09:21:45| Liczba SOGów: 12
  • prz1993 / droga do wyjścia na scene / podsumowanie redukcji s. 190

    witam. postanowiłem założyć dziennik, aby mieć jakąś motywacje, powiększać swoją wiedzę dzięki waszym wskazówkom, radom, no i opisać drogę do swojego debiutu w kulturystyce jeśli do niego dojdzie 12 wstęp niedawno skończyłem 18 lat, na

    Odpowiedzi: 3000| Ilość wyświetleń: 134138| Data: 2011-10-12 23:16:06| Liczba SOGów: 34
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    edit/update: aktualny plan: http://www.sfd.pl/bamfette_dzienik%2fw_drodze_na_mp_w_tsk t582638 s41.html#post3 witam! postanowiłam założyć dziennik i przyłączyć się do wszystkich ciężko trenujących. planuje poprawić sile w trzech bojach

    Odpowiedzi: 952| Ilość wyświetleń: 73652| Data: 2010-03-28 01:27:27| Liczba SOGów: 46
  • Saida/BLOG/judoczka na diecie,cel osiągnięty - str. 122 i walczymy dalej:)

    witam 1 ten blog ma głównie służyć u mnie wzmocnieniu motywacji,a także prowadzeniu zapisków,które być może w późniejszym czasie mi pomogą oraz zdobyciu doświadczenia 3 ponadto nie ukrywam, że liczę na rady mądrych głów, które siedzą w temacie i

    Odpowiedzi: 1314| Ilość wyświetleń: 65519| Data: 2008-10-03 21:24:02| Liczba SOGów: 45
  • 50 dni na koksie - Hp+NitroII - Podsumowanie str. 13

    2006/20061002060626 witam : ] dziś zaczynam cykl składjacy się z horse power i nitro ii o mnie:: wiek:17 waga:70kg z rana wzrost: ~175 biceps: 38,5cm nogi ćwiczę od niedawna dopiero wiec słabo jest udo: 59cm łydka: 38,5cm pas:

    Odpowiedzi: 290| Ilość wyświetleń: 59448| Data: 2006-10-02 06:06:26| Liczba SOGów: 50

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}