w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "przelicznik stopa angielska na centymetry"

Strona spośród 57  stron dla zapytania: przelicznik stopa angielska na centymetry

Przelicznik kilogramów na klatę

witam. moze bylo, a jak nie to sie przyda. jest to przelicznik ilosci powtorzen w serii na ciezar maksymalny w jednym powtorzeniu. np. jesli ktos robi 8 powtorzen ciezarem 80

Data: 2006-01-06 18:18:28 | Dział: Wyciskanie, Dwubój i Trójbój Siłowy | Autor: Deliver | Liczba SOGów: 17 | Trafność: 2653 |

Przelicznik. Ile powinienes barc na klate !!

witam. moze bylo, a jak nie to sie przyda. jest to przelicznik ilosci powtorzen w serii na ciezar maksymalny w jednym powtorzeniu. np. jesli ktos robi 8 powtorzen ciezarem 80

Data: 2007-01-10 19:35:03 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Zwykly88 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2612 |

Obolała, lekko spuchnięta stopa? O co chodzi?

skarpetach/butach a to jest zaklejone plastrem. ale nie to mnie martwi..martwi mnie to, że od kilku dni boli mnie stopa gdy stawiam kroki. ani pięta, ani kostka, ani palce, raczej to śródstopie. na górze stopy. i o ile jeszcze 4 dni temu mnie

Data: 2008-10-22 13:04:27 | Dział: Zdrowie | Autor: avic | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2595 |

Ranking IFFHS: Liga angielska najlepsza, liga polska...

liga angielska została uznana za najsilniejszą na świecie w 2005 roku w plebiscycie międzynarodowego stowarzyszenia historyków i

Data: 2006-01-06 13:22:43 | Dział: Piłka Nożna | Autor: Impostor | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2595 |

Do kiedy rośnie stopa

witam mam 16lat. mam 179cm wzrostu i nosze buty o rozmiarze 45. mam w zwiazku z tym pytanie bo moja stopa jest juz duza a ja jescze rosne i zastanawiam sie czy stopa tez jescze urosnie. czy sa jakies pzredzialy wiekowe w

Data: 2007-06-26 23:55:41 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: pelash | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2575 |

na czym polega przelicznik wg Wilks'a

witam mam pytanko do tych którzy wiedzą na czym polega przelicznik wilks a jak wyglada przelicznik w stosunku wagi do podniesionego cieżaru z góry dzieki

Data: 2005-03-22 13:58:22 | Dział: Aktualności - Sporty Siłowe | Autor: iwan75 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2572 |

przelicznik na max powtorzenie

kiedys w flexie widzialem taki przelicznik na 1 max powtorzenie na klate w wyciskaniu lezac na lawce, ze np jak wiem ze robie cos 8 powtorzen i pomnozylo sie przez ten przelicznik to wychodzilo 1 max, pamieta to ktos te liczby

Data: 2006-11-18 14:44:05 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Larsson | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2571 |

spuchnięta bolaca stopa

stopie od 4 dni sie rozciagam niewiem czy to moze byc od tego ale dzis juz mnie to zaczyna mocno bolec boli jedna stopa ta co kopala i mysle ze od rozciagania to niejest co mam zrobic dzis mam trening mt i niewiem czy isc i co mam brac

Data: 2004-11-17 12:25:46 | Dział: Zdrowie | Autor: ph | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2565 |

Przelicznik miar

byłbym wdzięczny gdyby mi ktoś pomógł. poszukuje przeliczników miar np. ile waży zawartość łyżeczki z słonecznikiem czy cukru itd.,itp.

Data: 2004-12-14 17:16:31 | Dział: Odżywianie | Autor: Jarek ch | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2563 |

stopa :-( zwichnieta? złamana ?

mogę ruszać palcami a na lewej stronie lewej stropy zrobił mi się wzgórek, opuchniecie... nie mogę chodzić, boli nie stopa pomyslałem że jak tata z roboty wróci jade predko na pogotowie... doradzcie coś, co mam zrobić żeby troche mnie mniej

Data: 2006-03-13 15:06:37 | Dział: Zdrowie | Autor: Hexogen | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2562 |

przelicznik

wiem ze juz wczesniej bylo na ten temat ale ja nie moge znalezc a chcialbym wiedziec : chodzi mi przelicznik dotyczacy maxymalnego np. wycisku na klate. jezeli podniose dany ciezar 10x to przez ile musze pomnozyc ten

Data: 2005-11-08 19:47:14 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Marcin1989 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2559 |

bieganie - kontuzja - stopa

temu. w międzyczasie, chodziłem na zajęcia utykając z nadzieją że ból przejdzie. po całym dniu wracałem do domu, a stopa była spuchnięta. teraz boli mnie ta kość która idzie w górę stopy od dużego palca czerwone zaznaczenie na zdjęciu . też

Data: 2009-09-11 11:56:06 | Dział: Zdrowie | Autor: mackko | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2559 |

Przelicznik wyciskania rekordu na ławce

w innych źródłach co łącznie daje wartość uśrednioną, która zdaję się być najbardziej trafną. w moim przypadku przelicznik działa bez zarzutu. mam nadzieję, że komuś się przyda. a o to i link:

Data: 2009-11-23 16:28:32 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Krzywy_ | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2557 |

Stopa

stopa jest podstawą szkieletu i całego układu lokomocyjnego. często nie zdajemy sobie sprawy z jej wielkiej wagi, nieprawidłowości takie jak chodźmy płaskostopia mogą prowadzić do złego ustawienia goleni, kolana biodra, miednicy czy nawet

Data: 2008-11-21 13:27:34 | Dział: Zdrowie | Autor: pseminho | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2556 |

PRZELICZNIK

siemka! mam pytanie jest jakis przelicznik zeby sprawdzic kto lepiej wyciska na klate: masa i wycisk zeby sprawdzic kto jest lepszy z gory dzieki za odp.

Data: 2005-09-11 21:37:17 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: robert21 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2555 |

Przelicznik 2:1 w atlasie. Jak to działa ?

że odważniki ważą jedynie 45kg, więc jest to zdecydowanie za mało. poprzedni właściciel mówił nam, ze atlas ma przelicznik ciężaru 1:2. z czego wynika owy przelicznik ćwicząc na tym sprzęcie przy pełnym obciążeniu jestem na 100% pewny, że

Data: 2013-12-18 23:32:01 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: no_swear | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2555 |

dieta określona przez przelicznik na stronie olmpu

czy ten przelicznik diety znajdujący się na tej stroniehttp://www.olimp supplements.com/pl/index2.php page=diety jest dobry

Data: 2008-11-01 10:21:03 | Dział: Odżywianie | Autor: KUBINHO | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2554 |

boląca stopa bieganie

jest cisza, spokój i powietrze czyste. po jakimś czasie gdy polepszyła mi się kondycja i dłużej biegłem zaczynała mnie stopa boleć. pomyślałem sobie ze to przez nie równosc polnych dróg, to zacząłem biegać po drodze, lecz problem nie zniknął.

Data: 2010-10-19 16:42:16 | Dział: Zdrowie | Autor: model_tsw | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2553 |

STOPA, czy TY możesz mi pomóc ? kości stopy, mięśnie

biegam ale w niedzielę nie biegałem tylko normalnie szedłem. i nagle w pewnym momencie zaczęła mnie boleś lewa stopa co dla mnie było całkowitym zaskoczeniem bo nie zrobiłem nic co mogłoby to spowodować, nie nadepnąłem na żaden kamień, nei

Data: 2008-09-11 07:56:03 | Dział: Zdrowie | Autor: robert12 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2552 |

Przelicznik Wilksa

na czym polega przelicznik wilksa

Data: 2012-05-08 21:42:26 | Dział: Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie | Autor: waldemar96 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2551 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: wzmocnienie ciegien | kamera mieszkaniu film porno | nalepsze perfumy | produkty bogate w węglowodany tabela | napadowy bol odbytu | optimum nutrition 100 whey protein | wzdęcia stres | wzorki na glowie fryzura | nandrolon winstrol | jak prowadzi dziennik | najlepsza kreatyna na przyrost masy | naramienne klata | jak brac max carb | najwiekszy kulturysta na swiecie | nie o nie | stroje meskie lata 70 | prosba o urlop po angielsku | nadmierne nocne pocenie | x pan | novedexinhibator aromatazy