SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

prop skutki uboczne

  • Skutki uboczne, PROP WINO.

    Temat
    Doping

    Witam, Jestem na cyklu Prop 1-8 100mge2d WINO 4-9 25/30mg ed Do końca cuklu zostały mi 2 strzały propka i na 4-5 dni po propie wina. Od paru dni czuje bardzo lekki ból w gardle (na poczatku myślałem ze to od fajek), a od wczoraj czuje taką kluche w gardle jakby mi cos w nim cały czas tkwiło, myśle ze coś sie dzieje z tatrczycą. Nie panikuje, ale c

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2012-05-08 16:29:00 Liczba szacunów: 0
  • MOJ 1 cykl META + TESC

    Post
    Doping

    prop to prop. skutki uboczne ciekawe jakie do dzisiaj mozna odczuwac odzywa cido to enan

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 8355 Data: 2009-03-05 23:08:57 Liczba szacunów: 0
  • Tren+Propionate

    Post
    Doping

    Sorrki za pytanie wyzej nie zobaczylem ze jest 2 strona. A czy przy takim cyklu z samego test prop skutki uboczne beda bardzo odzuwalne.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2094 Data: 2008-10-17 17:47:20 Liczba szacunów: 0
  • TREN - Relacje / Opinie od praktyków - TRENBOLONE

    Post
    Doping
    PRO

    na klatke o 30 kg do przodu z 140 na 170 ale lecialo 700 trena 600 deki i 1g testa, spadkow nie zauwazylem znacznych bo leci caly czas bomba-mostek-bomba 5. Jak lecialem mixa prop tren ace i master prop+t3 to tak bylo mimo ze troche cheat meali bylo to i tak cielo strasznie wycinka na 5 tys kcal hehe 6. Nie wiem zejde z cyklu moze za pol roku to zo

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 18914 Data: 2014-11-18 21:40:42 Liczba szacunów: 1
  • prop jakie mieliscie efekty po cyklu?

    Post
    Doping
    PRO

    słyszałm ze prop mogą także brać kobiety, jakie są dla kobiet skutki uboczne, ponoc nieodwacalne?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-28 21:20:17 Liczba szacunów: 0
  • testosteron cypionate vs testosteron enthante

    Post
    Doping
    PRO

    -Cerber- juz po urodzinach wiec musze Cie zmartwic. Estr ma znaczenie, enan ma wieksza aromatyzacje niz prop co za tym idie skutki uboczne moga sie latwiej ujawnic. Co u niektrorych osobikow sajdy ktore sie ukazuja na dlugich estrach nie ukazuja sie na krotkich. Imo dlugosc estru ma ogromne znaczenie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 12536 Data: 2008-12-12 02:13:54 Liczba szacunów: 0
  • Testosteron solo

    Post
    Doping
    PRO

    ich kulturystów oraz ciężarowców miało miejsce w połowie lat 40 – początku lat 50 XX wieku. Rozpoczął się boom dopingowy. Najczęściej stosowanymi środkami są: 1.Testosteron propionate, tzw. "prop". Propionat testosteronu należy do najchętniej stosowanych preparatów hormonalnych. Został sklasyfikowany jako endogenny steryd anaboliczno-androgenny

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2113 Data: 2017-12-07 10:24:53 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    Ja omnitrope jak bilem z 7 lat temu apteczne to bylem bardzo zadowolony. Za to chinskie jakie bilem dawaly wynika na badaniach i efekty uboczne typowe dla gh ktore na aptecznym gh nie wystepuja. Tak ze dla mnie tam jest pchane cos co ma udawac gh poprzez skutki uboczne a nie efekty. Na aptecznych gh nie mam kompletnie zadnych jazd typu bolace nadga

    Odpowiedzi: 52088 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-06 23:57:07 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    rodek, chyba że ktoś bogacz %-) . nom wiecej w oxe sie nie bawie ale fortuny nie dalem wiec nie ma co plakac tez :D a co lecialeś oprocz oxy ??? . w tle teraz leci prop z nia aktualnie z ktorego syfow nie bylo nie takich bynajamniej. A i ta oxa nie ksoztowala 3 placzki szlugow k

    Odpowiedzi: 52088 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-15 17:29:16 Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    rodek, chyba że ktoś bogacz %-) . nom wiecej w oxe sie nie bawie ale fortuny nie dalem wiec nie ma co plakac tez :D a co lecialeś oprocz oxy ??? . w tle teraz leci prop z nia aktualnie z ktorego syfow nie bylo nie takich bynajamniej. A i ta oxa nie ksoztowala 3 placzki szlugow k

    Odpowiedzi: 52088 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-15 18:14:46 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    to testował %-) A włosy Ci lecą na mecie czy zakładasz, że polecą???| Mi też było szkoda włosów jak zaczynałem cykl, ale w moim wypadku meta w ogóle nie powoduje łysienia, a prop w dawce 100 mg/eod nieznacznie powoduje łysienie przy dobrej profilaktyce. Ja zamiast finasterydu radziłbym Ci zakupić dobry szampon , lotion i ampułki na wypadanie włosó

    Odpowiedzi: 23498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-19 10:19:49 Liczba szacunów: 0
  • Rezultaty cykli

    Post
    Doping

    yl na dlugich estrach susta 10 strzalow, meta 100 polskiej i wino 50 tabsow - 10 mg B.D Ostani cykl zrobiony(odstęp czasowy): 3 miesiace i pare dni Ilość środków: Testosteron prop. i winstrol wloski 10 mg Poszczególne dawki oraz okres stosowania: Przez okres 6 tyg stala dawka prop. i wina. 100 mg propa EOD, wino 30 mg ED. 3) PCT: Czas wykonania p

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-11 12:06:30 Liczba szacunów: 0
  • Rezultaty cykli

    Post
    Doping

    e w każdym przypadku clomid 24tab Ostani cykl zrobiony(odstęp czasowy): 5 miesięcy NNP EAP Ilość środków: 30ml stanazololu EAP 1ml/50mg (6 butelek po5ml), 20ml testosterone propionate 1ml/100mg EAP Poszczególne dawki oraz okres stosowania: WIno: 5tyg 50mg co 2 dni, 6tydzień 100mg co 2 dni, 7-8 tydzień50 mg co 2 dni prop: 100mg co 2dni (po 2 tygo

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-01 11:55:49 Liczba szacunów: 0
  • Rezultaty cykli

    Post
    Doping

    a Który cykl: kto bym tam liczyl Poprzednie cykle: yyy no troche ich bylo Ostani cykl zrobiony(odstęp czasowy): 8 tyg Ilość środków: stanoject 50 EC 3 flakony po 10 ml,test prop EAP 2,5 flakona po 5 ml,dura EAP 2 flakony po 5 ml, LA Pharma 50 tabs,Cetabon 200 tabs,clenbuterol chinczyk 100 tabs,thermal pro Poszczególne dawki oraz okres stosowania

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-03 15:24:26 Liczba szacunów: 0
  • Rezultaty cykli

    Post
    Doping

    zysiad: Martwy Ciąg: 2) Cykl: Cel:masa Który cykl:2 Poprzednie cykle:deka+enan+meta dawno i nie prawda Ostani cykl zrobiony(odstęp czasowy):8 miesięcy Ilość środków: 25 amp. prop testolic+100tab meta razak+100 tab meta EAP Poszczególne dawki oraz okres stosowania: 1-7 Prop 100mg eod 1-6 Meta 30-35mg ed 3) PCT: Czas wykonania po cyklu: 3 dni po Ilo

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-10 10:53:22 Liczba szacunów: 0
  • Rezultaty cykli

    Post
    Doping

    1-8 prolo 200mg e5d 2-9 wins 50mg e2d 3) 1-12 mix 250mg e5d 1-4 meta 20mg ed 1-10 nandro 200mg e7d Ostani cykl zrobiony(odstęp czasowy): 3 lata Ilość środków: prop 3x 10ml /100mg, npp 2x10ml / 100mg , winstrol 200 tab 10mg , TAD 10x 600mg Poszczególne dawki oraz okres stosowania: 1-7 prop 150mg e2d 1-6 npp 100mg e2d 2-8 wins 40mg

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-21 16:53:11 Liczba szacunów: 0
  • mega c

    Post
    Doping

    takie dni ze zjem 2 posilki i nie jestem kompletnie glodny. nawet na tesciu jakiegos wiekszego aptetytu nie czulem.. mam pytanie jak sie maja skutki uboczne mega c do tescia prop ?? co bardziej szkodzi ?? oraz czy tluszcz zdobyty na mega c mozna w jakism stopniu zamienic na mase miesniowa ? prowadze aktywny tryb zycia,chodze na silownie 3-5 razy w

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1831 Data: 2012-09-26 13:29:13 Liczba szacunów: 0
  • Rezultaty cykli

    Post
    Doping

    nie Klatka: 160 Wyciskanie Barki: 110 Przysiad: - Martwy Ciąg: - 2) Cykl: Cel: sucha masa Który cykl: taki konkretny to drugi,ale wczesniej bylo troche saa Poprzednie cykle: prop,metan,wino Ostani cykl zrobiony(odstęp czasowy): 8 miesiecy Ilość środków: 25 amp testosteronu prolongatum,2 flakony stanojectu EC,metanabol 100 tabl jelfa Poszczególne

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-21 17:37:48 Liczba szacunów: 0
  • Rezultaty cykli

    Post
    Doping

    , ale za dużo na tym nie urosłem, wydaje mi sie ze to przez to ze słaba dieta była, mogłem zreć jak świnia, ale przynajmniej brzuch nic nie urósł :)... mogłem dac chociaz mietka do tego. kolejny cyyklon na styczeń , albo krótki estr albo długi, ale śrdoki te same. prop + supra lub prolo + deca Zmieniony przez - dsdamian w dniu 2006-07-24 19:07:09

    Odpowiedzi: 393 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-24 19:06:05 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol vs Test.Propionian -czyli co lepsze na 1 cykl...

    Post
    Doping

    Widze, ze w temacie juz nikt sie nie wypowiada, wiec trzeba bedzie go oficjalnie zakonczyc Zrobilem takie male podsumowanie tego wszystkiego co pisaliscie w tym poscie + ode mnie ~~~~~~~~~~~~~PODSUMOWANIE~~~~~~~~~~~~~ Metanabol vs Test.Propionian -czyli co lepsze na 1 cykl... 1. krotkie charakterystyki obu srodkow METANABOL/DIANABOL *Substancja

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-23 14:06:49 Liczba szacunów: 0