Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: prawidlowe ob

Strona 1 z 10

  • Prawidlowe wyciskanie

    . a inni znowu przy wiekszych ciezarach podnosza dupe i robia tzw.mostek na laweczce. ktore wyciskanie jest prawidlowe i przynosi lepsze efekty muwi sie ze przy odrywaniu dupska wycisnie sie wiecej, ale czy nie jest to troche oszukiwanie i

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2436 | Data: 2005-02-12 13:30:33 | Liczba SOGów: 0
  • Prawidlowe NEGATYWNE!

    czesc wszystkim!powiedzcie mi prosze jak maja wygladac prawidlowe powtorzenia negatywne chce je wprowadzic do swojego trningu klatki i tu rodzi sie problem:1.ile takich serii

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 1490 | Data: 2002-12-10 01:24:22 | Liczba SOGów: 1
  • Prawidlowe Dawkowanie ! HLP

    witam czy nastepujące dawkowanie jest prawidlowe wszystkie produkty mega caps olimp tak je jem : dt: przed treningiem 5 bcaa i 2 keatyny, po treningu 5

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 562 | Data: 2009-03-19 14:25:57 | Liczba SOGów: 0
  • prawidlowe odzywianie

    obowiazki dom dzieci cwiczenia nie sa super intensywne bardziej trening domatora jak powinno wygladac prawidlowe odzywianie, jak to wogole obliczyc moj wzrost 172 waga 86

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 280 | Data: 2014-09-23 22:46:14 | Liczba SOGów: 0
  • prawidlowe cisnienie

    jakie jest prawidlowe cisnienie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 201 | Data: 2013-04-26 17:40:29 | Liczba SOGów: 0
  • Wynik rezonansu magnetycznego kolana

    wyniki: wiezadlo krzyzowe przednie zmiany przeciazeniowe z zachowaniem ciaglosci wiezadla // tylne prawidlowe wiezadlo poboczne piszczelowe prawidlowe wiezadlo poboczne strzalkowe prawidlowe wiezadlo rzepki prawidlowe

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 24072 | Data: 2008-07-08 21:11:03 | Liczba SOGów: 1
  • ARTYKUL- FRANCUSKIE WYCISKANIE SZTANGI LEZAC

    ze minmalizuje napiecia w stawach nadgarstkowych, co doskonale chroni te stawy przed urazami i kontuzjami. prawidlowe wykonanie tylko prawidlowe wykonanie cwiczenia gwarantuje, ze wszystkie glowy tricepsow beda sie rozwijac w sposob

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 47262 | Data: 2005-12-27 17:36:11 | Liczba SOGów: 26
  • Plan FBW

    w zwiazku z tym chcialbym zaczerpnac opinii bardziej doswiadczonych forumowiczy: przysiad: 2s rozgrzewkowe 2s prawidlowe wyciskanie lezac: 2s rozgrzewkowe 2s prawidlowe wioslowanie sztanga w opadzie: 2s rozgrzewkowe 2s prawidlowe wyciskanie

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 333 | Data: 2012-10-19 14:39:24 | Liczba SOGów: 1
  • Wyniki Moich Badań...

    wlasnie odebralem wyniki badan krwi i sa nastepujace: glukoza 110mg/dl a wartosci prawidlowe sa 60 100 cholesterol hdl 76mg/dl a wartosci prawidlowe sa 35 70 trójglicerydy 44mg/dl a wartosci prawidlowe 60

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2631 | Data: 2007-02-16 18:11:47 | Liczba SOGów: 0
  • wymiary

    jakie sa prawidlowe wymiary kobiety

    Odpowiedzi: 61 | Ilość wyświetleń: 16086 | Data: 2004-05-03 08:32:21 | Liczba SOGów: 0
  • przekrwione oczy nierowne zrenice

    nierowne zrenice do tego jeszcze mnie czesto boli glowa i szumi w uchu, mialem robione badanie dna oka i jest prawidlowe to chyba dobrze i teraz proponowali mi tomografie glowy wiec sie zastanawiam czy tomografia cos wykryje jak dno oka jest

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 5014 | Data: 2006-03-31 01:36:40 | Liczba SOGów: 0
  • Wyniki badań - pomoc

    czy moje wyniki są prawidlowe aha zapomnialem dodać; wiek 16 lat rozpoznanie hypertonia arterialis nadciśnienie tętnicze wyniki badań

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4304 | Data: 2008-02-08 11:20:26 | Liczba SOGów: 0
  • Przewlekle bole odcinka szyjnego ;/ pomocy ! bo juz jestem bezradny

    szerokosc przestrzeni miedzykregfowych zachowana. zmian kostnych pourazowych nie widac. ustawienie zeba obrotnika prawidlowe mr: zniesienie fizjologicznej lordozy szyjnej. wysokosc trzonow i ich intensywnosc sygnalu prawidlowa. na poziomie c5

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 12453 | Data: 2007-07-11 20:43:18 | Liczba SOGów: 1
  • Łączenie pokarmów

    wszystkim zależy mi właśnie na zwiększeniu siły i mocy. kilka artykułów: http://zdrowa dieta.zanetapawlik.pl prawidlowe laczenie pokarmow czesc 1/ http://zdrowa dieta.zanetapawlik.pl prawidlowe laczenie pokarmow czesc 2/

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1165 | Data: 2011-12-09 19:38:14 | Liczba SOGów: 1
  • Zestawienie grup miesniowych

    czy takie zestawienie jest prawidlowe pn klata przedramię wt plecy,kaptury cz barki nogi pt bic,tric jesli nie jest prawidlowe prosze o dobre uporzadkowanie moj staz 4 miechy

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 635 | Data: 2007-03-11 18:37:17 | Liczba SOGów: 0
  • cisnienie

    mam cisnienie w wieku lat 49 142/90 tetno 91, prosze o odpowiedz,czy to jest prawidlowe cisnienie ,jakie powinno byc prawidlowe czy cisnienie w wieku 63 lata jest dobre 137/101 tetno90,bardzo zle sie czuje jestem slaba boli mnie glowa,,dziekuje.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 598 | Data: 2011-03-18 16:55:21 | Liczba SOGów: 0
  • Akcja - "push it to the lilmit"- max odtluszczenie :-)

    zanim dietka, chcialam sie z wami skonsultowac co do rozkladu btw. b 2,2g/kg t 1,5g/kg w 4g/kg prawidlowe zapotrzebowanie 1900kcal, po obcieciu 1650kcal. planuje tez zakup spalacza thermal blast xtreme, chyba, ze ktos moze

    Odpowiedzi: 262 | Ilość wyświetleń: 10712 | Data: 2007-01-12 22:40:22 | Liczba SOGów: 3
  • PO 50-CE LEPIEJ COŚ NIŻ WCALE

    pisac. nacisk na wiecej treningu w tygodniu dzieki czemu spale wieksza ilosc kcal,mniej wazne dla mnie bedzie prawidlowe ułozenie i kolejnosc trenowanych grup ,jak z regeneracja bedzie zle dobiore inny rozklad lub inne cwiczenia o co mi chodzi

    Odpowiedzi: 349 | Ilość wyświetleń: 10252 | Data: 2013-02-07 12:46:37 | Liczba SOGów: 3
  • TYPER MMA II EDYCJA!!!

    drugiej edycji typera mma na sfd.pl tym razem zasady będą łatwiejsze. prawidłowe podanie zwycięzcy 1pkt. prawidlowe podanie zakończenia walki 1pkt. złe podanie wyniku 0pkt. żadnych punktów ujemnych itp, pomoże to w obliczaniu walk.

    Odpowiedzi: 336 | Ilość wyświetleń: 8436 | Data: 2008-09-16 12:23:11 | Liczba SOGów: 6
  • MRI kregoslup ledzwiowy

    splycenie fizjologicznej lordozy ledzwiowej. przekroje kanalu kregowego w plaszczyznie strzalkowej centralnej prawidlowe ok 16mm. sygnal trzonow kregowych i krazkow miedzykregowych prawidlowy. na pozniomie th12/l1 niewielkie szerokolukowe

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 7138 | Data: 2009-03-03 11:59:29 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}