Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: powiekszone jadra

Strona 9 z 22

  • Wodniak

    witam. co grozi osobie, ktora ma wodniaka na jadrach, ktory powstał na skutek kopnięcia kumpel był z tym u lekarza zrobili mu usg i dopplera i chcieli mu to usuwac ale

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2686| Data: 2004-07-09 12:37:12| Liczba SOGów: 0
  • węzły chłonne

    od jakis 3 dni mam malego guzka na czubku glowy,troche boli jak go dotykam,i dzisiaj doszly do tego 2 powiekszone węzły chłonne z prawej strony szyi ktore tez bola gdy dotykam oraz przy skrecie glowy. robilem teraz cykl masowy

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1650| Data: 2009-07-03 19:26:23| Liczba SOGów: 0
  • Kurczenie sie jader na cyklu

    witam w ktorym tygodniu mniej wiecej jadra zaczynaja sie kurczyc podczas cyklu np na propku 1 8 1 10 o ile przy takim cyklu efekt wogole wystepuje zmieniony przez thelegacy w dniu 2016 01 09 00:37:29

    Odpowiedzi: 67| Ilość wyświetleń: 2596| Data: 2016-01-09 00:30:24| Liczba SOGów: 0
  • Gino a cykl i nolva prosze o rade

    przestaly bolec zmniejszyly sie jak i nie sa takie wrazliwe tylko bola jak nadusze mocno ale to przez to ze sa powiekszone tak mi sie wydaje i moje pytanie takie jest czy moze zapodac soebie mmv3 i bede bral i tak 1 tab nolvy dziennie przez

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1503| Data: 2011-02-03 13:49:03| Liczba SOGów: 1
  • szczypanie przy wytrysku

    wytrysku i czasie oddawania moczu moj poped bardzo oslabl,a w czasie wytrysku mam bardzo malo nasienia i bol prawego jadra ale nie zawsze a w czasie stosunku mały opada faktem jest że jestem ostatnio mocno ze stresowany i nerwowy a i wczesniej

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2488| Data: 2010-11-20 10:51:24| Liczba SOGów: 0
  • Żylaki...w nietypowym miejscu...

    problemem, gubie sie w potoku informacji. ćwicze na siłowni około 9 miechów. gdzieś z tydzień temu, chwycił mnie ból jadra lewego dzień nietreningowy jakby coś . trzymało z 1,5h, wziałem no spe czy cuś, przeszło, ale do lekarza postanowilem

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 2452| Data: 2006-09-24 10:53:53| Liczba SOGów: 0
  • Nolva na Gino

    tzn gino... przez pare lat miałem nadzieje ze samo zniknie ale teraz zaczyna mnie to irytowac. sutki sa powiekszone tak jakby napompowane... prawy bardziej. nie sa one duze, jak mam koszulke na sobie nie widac tego prawie wogole ale jednak

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1362| Data: 2008-10-30 12:18:14| Liczba SOGów: 4
  • krosty na głowie dziecka

    głowy prawie na karku. najpierw była jedna teraz jest ich wiecej. są grube, zaczerwienione\i bolą. ma rownież powiekszone węzły chłonne za uszami. byłdermatologa przepisał jakis lek ale po nim jeszczze gorzej. co to może być

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1361| Data: 2010-11-17 22:59:07| Liczba SOGów: 0
  • Gino a Towar

    witam , mam do was pytanie, widze po sobie ze mam predyspozycję do gino powiekszone sutki. nigdy jednak mi to w zaden sposob nie przeszkadzało,nie zwracałem na to uwagi a tematem zaintereswoałem

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1336| Data: 2008-12-24 22:28:51| Liczba SOGów: 3
  • od czego sie powieksza serce

    od czego jest powiekszone serce osoba nie zazywa zadnych lekow

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1326| Data: 2012-04-14 15:09:28| Liczba SOGów: 0
  • Olimp omega 3

    mam pytanie mam 16 lat czy bede mógł to brać w ilościach 2 tabletek wiem zadaje głupie pytanie xd ogolnie mam powiekszone serce i chciałbym o nie zadbać nie podnosze juz wiekszych ciężarów, staram sie raczej robić treningi wydolnościowe a nie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1315| Data: 2007-09-01 22:40:28| Liczba SOGów: 0
  • powiekszone sutki

    płeć : mężczyzna wiek : 25 waga : 90kg wzrost : 175 obwód klatki : spory obwód ramienia : 43 obwód talii : 83 obwód uda : obwód łydki : 44 staż na siłowni : 9lat z przerwami ilość

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1305| Data: 2008-11-14 17:40:26| Liczba SOGów: 0
  • Ginekomastia??

    witam wszystkich: kolega nie wie czy jego powiekszone sutki są powodem choroby czy jakiś innych przyczyn typu zbyt dużo hormonów... koleś ma w sumie wykształcona

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1249| Data: 2007-06-20 19:09:36| Liczba SOGów: 1
  • Problem z węzłami chłonnymi

    myslalem ze to przejdzie po 2 dniach tak jak mi przeszlo z prawej strony. niestety po tygodniu wezly byly nadal powiekszone udalem sie z tym do lekarza, lekarz mnie zbadal, przepisal antybiotyk i skierowal na morfologie i badania ob. ob mialem

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1225| Data: 2005-09-05 14:50:05| Liczba SOGów: 0
  • Oto jak powinien wygladc cykl odblokuwjujacy po odstawieniu sterydów anabolicznych!!!

    pregnylu 5000, należy zastosować cytrynian clomifenu clomid,closilbegyt , w przeciwnym razie wytworzony przez jadra stymulowane za pomocą hcg, testosteron sam spowoduje dalsze wstrzymanie pracy podwzgórza i przesadki mózgowej, co doprowadzi do

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2197| Data: 2008-10-12 18:55:55| Liczba SOGów: 1
  • JAK Z TESTOSTERONEM..

    i prosze podajcie mi nazwy oslonek ktore mozna nabyc w aptece bez recepty.oslonke od powiekszenia sutkow na watrobe na jadra itp. i jak byscie radzili wbijac ja mam 10 ampulek .moj 1 cykl dzieki z gory walcz by wygrywac rosnijcie w pokoju yo

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 2187| Data: 2004-10-26 14:31:36| Liczba SOGów: 4
  • ginekomasta

    jest mozliwe wystapienie ginekomasti zostało mi jeszce 4 strzały propa ale juz nie biore ,poniewaz czuje ze mam powiekszone sutki jak przycisne to czuje ze lekko boli ,jutro mam zamiar zaczac brac clomid mam 24 tabs ,czy go nie brac i isc do

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1170| Data: 2005-02-16 16:36:45| Liczba SOGów: 0
  • ATROFIA JADER :)) CO DALEJ

    ciagle skurczone na libido nie narzekam niema jakiejs tragedi ,ale czuje ze moglo by byc lepiej.co robic z ta atrofia jadra calkiem sporo sie skurczyly myslalem ze po czasie dojda do siebie.sam nieczuje sie jakos wspaniale ,niekiedy bez apetety

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 2158| Data: 2013-11-09 12:11:44| Liczba SOGów: 0
  • mozliwe gino po m1t?

    koncze kuracje m1t + 4derm i cos zaniepokoily mnie powiekszone suty obydwa sa lekko opuchniete, za kilka dni zaczynam odblok. czy mozliwe jest zeby gino wystepowalo po tych srodkach

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1134| Data: 2005-06-16 19:34:31| Liczba SOGów: 0
  • zle samopoczucie po jajkach

    od kilku dni mam pogorszone samopoczucie, wysoki puls i powiekszone zyly na calym ciele. przez ostatni czas jadlem codziennie duza ilosc jajek, czy spozywanie jajek ma na to jakis wplyw

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1132| Data: 2013-06-11 13:07:25| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}