SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

power bar

  • Nutrend - baton Power Bike Bar

    Temat
    Nutrend

    NUTREND baton Power Bike Bar http://www.sfd.pl/sklep/produkt_img/baton_Power_Bike_Bar_i79_d400x400.jpg Opis: NUTREND baton Power Bike Bar to wartościowa przekąska, której skład został starannie przemyślany i zaprojektowany tak, aby stanowić doskonałą odpowiedź na potrzeby ludzi aktywnych. NUTREND baton Power Bike Bar pomaga uzupełnić zwiększone zap

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 8337 Data: 2006-10-17 03:46:04 Liczba szacunów: 1
  • HIGH PROTEIN - POWER SYSTEM BAR

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Znalazlem w Niemczech taki baton. Co o nim sadzicie? Waga 35g. 32% bialka. 42% wegli 11% tluszczu. Szczegolowy sklad po niemiecku i angielsku na zdjeciach. Co mi sie najbaredziej podoba to cena - 0,45€=1,40PLN....

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1121 Data: 2008-08-04 13:33:08 Liczba szacunów: 0
  • Odżywka = Opinia - słów kilka o suplach Activlab-u, które stosujesz

    Post
    ActivLab
    PRO

    Było w moim dzienniku, ale i tutaj wydaje się na to odpowiednie miejsce: Whey Protein 95 Bardzo dobre białko. Mogłoby co prawda być nieco więcej białka procentowo, ale i tak jest ok. Rozpuszczalność – 4,5/5 – mieszam z mlekiem „prosto od krowy” odstanym 1 dzień w lodówce, więc nie jest pełnotłuste. Przy dynamicznym machaniu szejkerem (z sitkiem) p

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-29 13:29:13 Liczba szacunów: 0
  • Co zrobić jezeli miesnie klatki nie rosna przy mostku ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    he issue of androgen use may negate any differences in the type of training performed. So at this point, all we can really say is that the different athletes in the strength/power sports demonstrate strikingly different phenotypes or physiques and that these differences are due to many factors (i.e. training, diet, genetics, drugs). However, if yo

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 17753 Data: 2004-07-07 01:59:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    0 C2. Cable cross-over 4 x 8-10 (2 sec. squeeze at peak) C3. Dips or push ups 4 x max reps MECHANICAL DROP SET D (NO REST BETWEEN POSITIONS, 90 SEC. BETWEEN SETS) D1. DB power flies 4 x 8-10 D2. DB power flies/press (lower as a fly in 5 sec. lift as a press) 4 x max reps D3. DB press 4 x max reps MECHANICAL DROP SET E (30 SEC. BETWEEN STAT

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-04 14:22:48 Liczba szacunów: 0
  • Tibes So Fit Dad ! Bieganie, siłownia, triathlon

    Post
    Po 35 roku życia

    i, ale zaliczony. 17 listopad - czwartek A. STRENGTH 5 rund, co 3:00 wykonaj 4 front squat 110 kg 3 strict handstand push ups - poduszka 10 cm B. CONDITIONING 5x AMRAP 3: 10 power snatch 35 10 box jump 50 cm 1:00 przerwy pomiędzy Wynik: 40/30/30/30/30 Fronty git. Pompki na rękach z poduszką ok. 10 cm weszły lekko. Będę powoli odejmował te centymet

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-25 13:26:51 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dzienniki Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    yniku. Pozdro 12/7/2014 ________________________________________ Trening regeneracyjny 7km trucht trasą pół maratonu ślężańskiego luźno 40 minut Rwanie dojść do 80% maxa w power snatch, a potem 7minut EMOM 2 power snatch with pause on catch 60kg Podrzut dojść do 85% maxa w power Clean a potem Power clean with pause on catch 4*85kg WOD 3 rundy

    Odpowiedzi: 3588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-25 08:53:11 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Nowy plan: https://www.t-nation.com/training/beast-building-part-3 Glowne cwiczenia polegaja na wave-loading,tutaj troche o tym: http://www.strengthsensei.com/wave-like-loading-a-great-method-to-achieve-maximal-strength/ 7/5/3 z danym obiazaniem,gdzie kazde kolejne podejscie 7/5/3 na wiekszym ciezarze Bez pogrubienia itd.ale jak wejdę na kompa to w

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-16 14:25:16 Liczba szacunów: 0
  • Muzyka klubowa na CD sprzedam (mp3/cdaudio)

    Post
    Targowisko

    CD 39 2 PM - Sonata Angels Reverse - Don't Care (Promo) ART'O'POLO - SHALONA DJ ARTI RMX Atomiko - Atomiko B.O.D. - Zło ( Labtop's Two's Tap Rmx ) Blue - Too Close Brightness - Jeszcze Raz ( Radio Edit ) C. Cox, Westbam & P. van Dyk - Loveparade 2000 Live Caramell - Vad heter du? (kort version) Chikazz - Right To Dance Cloutch - The Light Cos

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-07-08 13:47:28 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ges/2015/11/10/97a46447ce474a0ba695d90b1a02f722.png /SFD/Images/2015/11/10/c0f029676e9348e4bf7dd2175a56a781.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h +/-1h Przed treningiem: Pure power 14g Cytrulina 3g Bcaa 10-15g Na treningu: BCAA 10-15g Waxy Mazie 30g Zaraz po treningu (15-30min): Eaa 15g Kreatyna HCL 2-3g Beta Alanina 2-3g Leucyna 2-3g Tauryna 2-

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-10 00:39:49 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS CROSSFIT I TREC

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    rmance with Four Basic Movements", C. Paoli, A. Sherbondy - “Olympic Weightlifting”, G. Everett - “Weightlifting Programming”, B. Takano - http://gymnasticswod.com/ - https://powerspeedendurance.com/ - http://crossfitweightlifting.com/ Krok 3 : CrossFit główna teoria „ M = W = G” Najważniejszy wzór w Crossficie : M = W = G W treningach CF koni

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 7193 Data: 2016-09-10 02:43:55 Liczba szacunów: 1
  • DT 6ripley- Open2k18 s.248

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Nie wiem, chyba do końca tygodnia mają wrzucić listy startowe. Dzisiaj było super, WODy drużynowe są bardzo spoko: In teams of two: AFAP: 50x Power Clean 40/60kg 20x Synchro Bar-facing Burpee 30x Power Clean 50/80kg 20x Synchro Bar-facing Burpee 20x Power Clean 60/100kg 20x Synchro Bar-facing Burpee 3 RFT: 20x Synchro Toes To Bar 20x Squat Snatch 4

    Odpowiedzi: 2870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-15 21:01:53 Liczba szacunów: 0
  • DT 6ripley- Open2k18 s.248

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Uwaga, zmiana teamu :-D: WOD In teams of 2: Buy in: Partner A 500m Row Partner B 20x KB OH swing 16/24kg Switch Then: 30x Power clean (I go, you go) 30/60kg 20x Synchro burpee over the bar 20x Power clean 35/70kg 20x Synchro burpee over the bar 10x Power clean 40/80kg 20x Synchro burpee over the bar Buy out: 2 rounds of: 3 laps Run with medball 14/

    Odpowiedzi: 2870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-13 21:07:59 Liczba szacunów: 3
  • DT - VVIZARD

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    atch 60, 62.5, 65 B - WOD Open 17.2 Complete as many rounds and reps as possible in 12 minutes of: 2 rounds of: 15m weighted walking lunge 2 x 22.5 DB 16 toes-to-bars 8 power cleans 2 x 22.5 DB Then, 2 rounds of: 15m weighted walking lunge 2 x 22.5 DB 16 bar muscle-ups 8 power cleans 2 x 22.5 DB Wynik: 126 C - GYMNASTIC AMRAP 7min 20 Do

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-06 20:28:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    13.png /SFD/Images/2015/10/10/6890d83a7b1d469abacd25883d04dc16.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h +/-1h Rano na czczo: Witamina C 1g Magnez 1x HOS Przed treningiem: Pure power 14g Cytrulina 2-3g Bcaa 10-15g Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu (15-30min): Eaa 15g Kreatyna HCL 2-3g Beta Alanina 2-3g Leucyna 2-3g Tauryna 2-3g Witamina C 2-

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-10 13:25:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    5.png /SFD/Images/2015/10/14/519d2a81b8854d36a58508782c591756.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h +/-1h Rano na czczo: Witamina C 2-3g Magnez 400mg Przed treningiem: Pure power 14g Cytrulina 3g Bcaa 10-15g Na treningu: BCAA 10-15g Zaraz po treningu (15-30min): Eaa 15g Kreatyna HCL 2-3g Beta Alanina 2-3g Leucyna 2-3g Tauryna 2-3g Po treningu

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-14 22:33:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    - DT /SFD/Images/2015/10/14/b14bb1f85bb64be4bd9402e58b9c9095.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h +/-1h Rano na czczo: Witamina C 2-3g Magnez 400mg Przed treningiem: Pure power 14g Cytrulina 3g Bcaa 10-15g Na treningu: BCAA 10-15g Zaraz po treningu (15-30min): Eaa 15g Kreatyna HCL 2-3g Beta Alanina 2-3g Leucyna 2-3g Tauryna 2-3g Po treningu

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-22 13:01:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Poniedziałek - 26/10 - DT /SFD/Images/2015/10/27/52c18c8e5d79471680cc861170f4fef2.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h +/-1h Przed treningiem: Pure power 14g Cytrulina 3g Bcaa 10-15g Na treningu: BCAA 10-15g Zaraz po treningu (15-30min): Eaa 15g Kreatyna HCL 2-3g Beta Alanina 2-3g Leucyna 2-3g Tauryna 2-3g Po treningu (60-90 min): Białko z pro

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-27 23:02:29 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Plan na kolejne 6 tyzni: Day 1: UPPER BODY: Neuromuscular Emphasis Workout Complex A: Upper Body Horizontal Push Dominant A1) Functional isometric front bench press Maximum weight for at least 6 seconds Rest 120 seconds A2) Bench press 2-3 reps Rest 120 seconds A3) Speed bench (or ballistic bench*) 3-5 reps at 45-55% (speed bench) 8-10 reps Res

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-03 15:52:43 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ges/2015/11/20/f7f8a22a9288446a800e7dba4cae193d.png /SFD/Images/2015/11/20/68c4f8dfc9984090bd524385c5cbab9e.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h +/-1h Przed treningiem: Pure power 14g Cytrulina 3g Bcaa 10-15g Tyrozyna 1g Na treningu: BCAA 10-15g Waxy Mazie 30g Zaraz po treningu (15-30min): Eaa 15g Kreatyna HCL 2-3g Beta Alanina 2-3g Leucyna 2-3

    Odpowiedzi: 16335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-20 23:38:28 Liczba szacunów: 0