SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Banan po treningu? ( redukcja )

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Chodzi mi tu bardziej nie o samopoczucie, a potreningowy anty-katabolik.Czyli tu moim mięśniom wielka krzywda się nie stanie, jeśli nie dostarczę '' szybkich węgli " dla mięśni? EDIT: bo chodzi mi o to, czy ten banan nie będzie psuł efektów aero Zmieniony przez - Alstomiak w dniu 2015-02-04 23:24:40

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1264 Data: 2015-02-04 23:22:51 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do korekty.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k/schab/karkówka/mielony 150g oliwa z oliwek 5ml - wywal warzywa 18.00 (po treningu) musli z rodzynkami i orzechami 50g - wywal mleko 200ml- wywal Banan 120g daj posiłek potreningowy (węgle złożone i źródło białka) 20.00 chleb pełnozniarnisty 100g zamień na ryż makaron kasze serek wiejski 200g wywal szynka 80g mieso daj masło 20g wywal warzyw

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1181 Data: 2011-09-04 00:09:35 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla grubasa...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    s musli 100 g plus chleb żytni 100 g plus 250 g twarogu chudego Zjedz owsiankę na mleku z twarogiem 11.00 tuńczyk 250g + banan + sok marchwiowy 200 ml + ryż 100 g. (posiłek potreningowy) Bezposrednio po treningu możesz dać serwatkę i banana a potem posiłek: tuńczyk, ryż brązowy i warzywa 13.00 jogurt 250 ml + musli + banan Daj tutaj kaszę/ryż/

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2045 Data: 2007-04-04 16:32:49 Liczba szacunów: 0
  • Zajrzyjcie koniecznie !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i jak, może to być? zapomniałem otrębów wrzucić, ale w sumie nawet nie wiem, do którego posiłku je dodać i z czym się je je (z mlekiem?), a i jednak na ostatni posiłek nie musi być sam tuńczyk chyba skoro jest to posiłek potreningowy?

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2578 Data: 2005-09-10 09:07:50 Liczba szacunów: 0
  • małe pytanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    20 ml + 100 g twarogu ( 22 : 30 - 23: 00 ) ....... 100 g makaronu + 200 g twarogu + 200 ml jogurtu ( potreningowy ) .

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 2006-09-19 23:32:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta pod redukcje do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7.00 I posilek: -4 jajka na masle lub oliwie z oliwek+ 50g platkow owsianych warzywa 10.00 II posilek: Salatka z warzyw + kurczak lub ryba wedzona orzechy włoskie 12.30 III posilek: Bialko około 30g dodaj coś do niego nawet mleko 14.30 IV posilek(Przedtreningowy): Ryz brazowy + kuczak/ryba/wolowina + warzywa 18.00 V posilek(Potreningowy): Ryz braz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2010-07-15 07:02:37 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny, masa, 83kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ado itp. 2.Okej, jak Cię twaróg nie zamula w ciągu dnia to ok. Banan w jakim celu? 3.Jak to przedtreningowy to lipa. Daj przed treningiem: BIAŁKO+WĘGLE ZŁOŻONE+TŁUSZCZE. 4.To potreningowy? Za dużo cukrów prostych. 5.Okej 6. Okej, możesz dać więcej tłuszczy przed snem. OGRANICZ CUKRY PROSTE,PAMIĘTAJ O ZDROWYCH UROZMAICONYCH TŁUSZCZACH i OMEGA 3 : zn

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 593 Data: 2015-09-03 15:21:51 Liczba szacunów: 0
  • potrzebna dieta na redukcje

    Post
    Dietetyka sportowa

    T 7,4 W 0 kcal 249 100g kaszy gryczanej B 12,6 T 3,1 W 63,5 kcal 336 50g brokułu B 0,9 T 0,1 W 0,9 kcal 8 20g Oliwa z oliwek T 19,92 kcal 177,8 Posiłek potreningowy: Twaróg chudy 0% mlekovita B 20 W 3 kcal 93 100g ogórka B 0,5 T 0,1 W 1,8 kcal 10 Kolacja: Tuńczyk w oleju B 27,2 T 8,9 kcal 190 100g chleb żytni pełnoziarni

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1130 Data: 2011-05-28 23:14:08 Liczba szacunów: 0
  • Co po treningu !!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok 1,5 godz. przed treningiem możesz zjeść np. 100 g kaszy, gotowane mięsko i obowiązkowo jakies warzywa. Staraj się trenować wcześniej, tak aby posiłek potreningowy nie był ostatnim posziłkiem w dniu. Po treningu możesz wźiąć np. Carbo, a jako ostatni posiłek np. chudy twarożek

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 2006-12-23 16:15:31 Liczba szacunów: 0
  • Co po treningu !!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lek wegle zlozone,bialko szybkoprzyswajalne czyli: ryż brazowy,piersi kurczaka,warzywa. Nie zaleznie czy bedziesz trening konczyl o 21 czy o 22.zjedz pelnowartosciowy posilek potreningowy organizm dobrze to wykorzysta nie zapomnij jednak zachwoac bilansu aby wszyskto sie zgadzalo iw tedy bedzie Ok. Zmieniony przez - góra-forte w dniu 2006-12-23 16:

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 2006-12-23 16:20:47 Liczba szacunów: 0
  • Posilek w przed i po treningu...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    n być spozyty na ok. 1.5 h przed treningiem.Zapewni to odpowiedni poziom aminowasów we krwi.Po treningu uzupełnić wegle proste w ilosci ok. 0.4 na kilogram masy ciala.Posiłek potreningowy znów z odpowiednią iloscią wegli i spora iloscią białek. Pamietac by przed treningiem po treningu nie spozywać wegli zawierajacych zbyt dużo błonnika. Pozdro. Dor

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 2004-01-18 17:31:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ogurty jak juz jesz to jedz naturalne.jak jesz ostatni posilek,np godzine przed snem ot juz bez weglowodanow.warzywa dawaj ile sie da i gdzie sie da pomijajac jedynie posilek potreningowy i dajac ich mniejsza ilosc w przedtreningowym.brakuje zdrowych tluszczy,do ostatniego posilku dodaj oliwe z oliwek,w 2 posilku mozesz podrzucic orzechy wloskie re

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2008-11-04 15:54:46 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    B:malso roslinne na zwierzece twarog najlepiej zmienic na mieso ale jak tak musi byc to ok. C; ryz oby nie biały D: coś ty tu narobil :D potreningowy jeden z wazniejszych posilkow!daj tu ryz bialy+mieso! musi byc zrodlo bialka! zadnych tluszczy E:ok

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2008-11-04 17:49:34 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase a tendencja do tycia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    osiłek 2: - Chleb razowy - 100g - Tuńczyk - 70g - Margaryna roślinna - 10g Posiłek 3: - Chleb razowy 100 g - Szynka z piersi z kurczaka 50 g - Margaryna roślinna 10 g Posiłek potreningowy 4: - Ryż biały - 150g - Pierś z kurczaka gotowana - 100g - Oliwa z oliwek - 14g Posiłek 5 - Makaron 100g - Ser biały 100g - Oliwa z oliwek 10g Chodzi mi o to czy

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1363 Data: 2011-07-18 15:01:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase a tendencja do tycia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    49 ---- 2 - 3 kromki grahama + 50g szynki drobiowej b: 10 t: 3 w: 50 ---- 3 kromki grahama + 2 łyżki oliwy b: 35 t: 19 w: 54 ---- Obiad: 1 - 100g ryżu + połowa piersi z kurczaka --- posiłek przed treningowy 4 - 100g kaszy gryczanej + połowa piersi z kurczaka b: 38g t: 3 w: 70 ---- 5.-Posiłek potreningowy 3 banany ---- Kolacja twaróg 100g A teraz?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1363 Data: 2011-07-18 22:03:21 Liczba szacunów: 0
  • Posilek potreningowy-platki kukurydziane z mlekiem?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a kto ci każe wpychać w siebie jedzenie na sile. nic sie nie stanie jak posilek potreningowy zjesz godzine, czy nawet dwie po silowni. Bez obaw, katabolizm cie nie zabije. Poza tym wymien te suchą piers na inne miesa, np. schab, etc..Byc moze bedzie to dla ciebie smaczniejsze i nie bedzie powodować odruchu wymiotnego. Ryz rowniez mozesz zamienic na

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1628 Data: 2012-11-27 07:30:58 Liczba szacunów: 0
  • HIIT- posiłek potreningowy

    Post
    Trening w domu

    po hiit posiłek potreningowy jak po treningu siłowym 1g wegli na kg masy ciała + 30-40g białka, nieraz garsc orzechów czy łycha oliwy

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3990 Data: 2005-09-19 16:42:38 Liczba szacunów: 0
  • Co na II śniadanie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jakie produkty wybierzesz do tego posiłku, aby były pełnowartościowe a ilości dobierasz aby w sumie zgadzał ci się bilans dnia (tygodnia). Jezeli nie jest to posiłek przed-, potreningowy to tłuszczu do około 20 gram, porcja białek i węglowodanów i warzywa (pomido,papryka,ogorek,sałata itp itd) ... grunt to urozmaicać, bo zdrowiej, bardzioej koloro

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4562 Data: 2006-10-17 19:12:23 Liczba szacunów: 0
  • Mutant Dawkowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja sam żółty ser i to potreningowy %-)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2017-10-10 21:18:47 Liczba szacunów: 0
  • oto schema mojej diety w godzinach ocencie!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    propozycja 100gr. platkow + mleko dac cos jeszcze czy nie o 10 ide na silownia a wiec kolejny posilek ok. 12*30---po silowni platki ryzowe a nastepnie po ok 40 min. posilek potreningowy moja propoz. 100lub,200,gr ryzu + mleko dajcie swoje prop. albo co mamjeszcze dolozyc? ok 15*30 obiad jem to co bedzie czy oprocz jakiegos obiadu co bede moiec do

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2003-11-01 12:35:02 Liczba szacunów: 0