SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Jesteśmy na forum, tutaj nie ma Pan/Pani ;-) Koktajl potreningowy przyjmuję jakieś 15 min po zakończeniu treningu. Konwencjonalny posiłek zjadam po około 90 minutach.

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-19 12:22:29 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    crx23 - Sam też wielu rzeczy nie pamiętam, ale czasem warto zrobić porządek na mózgowych półkach ;-) Wypiskę z diety i treningu dam pewnie późnym wieczorem. Narazie wpadły dwa posiłki i szejk potreningowy.

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 20:44:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    erytrtol OK jak dobrze toelrujesz poliole ;-) Ja toleruję źle - wiec bym nie kupił... Z ciekawostek - wziąłęm na warsztat jedno badanie: http://potreningu.pl/articles/4214/hamburger-i-frytki-z-cola-jako-posilek-potreningowy

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-08 22:09:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    W jakim celu stosujesz drożdże?? - żeby mięsnie lepiej rosły %-) a tak serio - źrodło wit z gr B. Haha uważaj z takimi żartami bo jeszcze chwila i u większości forumowiczów szejk potreningowy będzie sie składał z białka, śmietany, żelków i drożdzy %-)

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-11 19:55:00 Liczba szacunów: 4
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    we. Ale doceniam też właściwosci prozdrowotne (nie mam tak krytycznego podejscia jak kiedyś - Solaros mnie przekonał ;-)) i na koniec małe info info: właśnie zjadłem posiłek potreningowy (wpadł niespodziewany lekki trening), w przeliczeniu na wartości wyszło: - 80g białka, - 55g fatu, - 300g węgli (w tym było 200g makaronu) - 2000kcal - jestem z

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-08 18:00:08 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    maniem na górze: 8/8/8 Rozciąganie DIETA Omlet (jaja, mąka gryczana, owoce, mus, śmietana, sok z buraków + ostropest, kurkuma, len, kakao), Zestaw przedtrenigowy BCAA Zestaw potreningowy (carbo, banan, białko, śmietana, kreatyna) Ziemniaki, wół, warzywa, owoce, ryż, mus, śmietana, 4 x oreo Ryż, kurczak, brokuły (a jak!), marchewka, sałata, oliwa,

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-18 00:30:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    cowąń naukowych. Tyle, zę nap fakt iż mleko jest insulinogenne nie musi być wadą, mozna to wykorzystać choćby w odnowie powysiłkowej gdzie mleka spr się znakomicie jako napoj potreningowy... Co do mleka i estro: http://potreningu.pl/articles/3933/nabial-i-estrogeny POmimo w/w faktów, nie jestem "przecinwikiem mleka". Uważam,z e osoby które je dobrz

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-18 22:44:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Wypiska z dziś TRENING rozgrzewka 10 - 15min 1. Przysiad klasyk: 60kg x 8, 80kg x 6, 100kg x 5, 120kg x 4, 135kg x 3, 145kg x 3, 150kg x 2 (z dużym zapasem), 130kg x 4, 115kg x 6, 2. Wykroki chodzone: 28kg x 5, 32kg x 5, 36kg x 6, 30kg x 8, 16kg x 10 3a. Fronty: 80kg x 8 / 8 / 8 3b. Plank: 3 seriie do odcięcia (przerwy między forntami a plankiem

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-20 00:35:03 Liczba szacunów: 3
  • Escapadro - MASA! :) know your role & shut your mouth!!

    Post
    Trening dla początkujących

    . Pierwszy - tutaj brakuje tłuszczu, rzecz jasna zdrowego. Dorzuć do tego np. orzechy włoskie. Brakuje tez warzyw. Drugi - wszystko fajnie, tylko że skoro nie jest to posiłek potreningowy to ten ryż biały nie jest dobrym rozwiązaniem. Znacznie zdrowszy będzie ryż brązowy, pełnoziarnisty. Ma niższe IG, dzięki temu dłużej syci i znacznie bardziej zdr

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 14591 Data: 2011-08-06 11:14:05 Liczba szacunów: 0
  • Escapadro - MASA! :) know your role & shut your mouth!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Thorgal klepie by ten tłuszcz wywalić, zwłaszcza że sam codziennie pisze jak przed snem pije oliwę Owszem w ostatnim posiłku powinien być tłuszcz, ale jednocześnie w posiłku potreningowym tego tłuszczu być nie powinno. Ja np. jem posiłek potreningowy o 20stej, a o 22ej jeszcze ten ostatni. Dlaczego nie powinno być tłuszczy w przedtreningowym i pot

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 14591 Data: 2011-08-06 12:58:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czytałem na tej stronie:http://bigpaker.net/dieta-przybranie-wagi.htm że po treningowy posiłek powinien się składać z wafli ryżowych jabłka i miodu więc to dałem jako posiłek potreningowy bo na carbo nie mam kasy ;)I powinienem jeść ten posiłek bezpośrednio po treningu. A później cały ten prawidłowy potreningowy posiłek. I według Ciebie co powinien

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 547 Data: 2010-03-05 19:39:18 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Platki owsiane 80g Jajka 2szt Bialko 15gr Kakao do smaku Posilek II Przedtreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Orzechy włoskie 15g Posilek III bialko 30g Carbo 50g Posilek IV Potreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Posilek V Piers z kur

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-13 12:47:23 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Platki owsiane 80g Jajka 2szt Bialko 15gr Kakao do smaku Posilek II Przedtreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Orzechy włoskie 15g Posilek III bialko 30g Carbo 50g Posilek IV Potreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Posilek V Piers z kur

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-13 18:22:08 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Platki owsiane 80g Jajka 2szt Bialko 15gr Kakao do smaku Posilek II Przedtreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Orzechy włoskie 15g Posilek III bialko 30g Carbo 50g Posilek IV Potreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Posilek V Piers z kur

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-19 18:59:52 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Platki owsiane 110g Jajka 2szt Bialko 15gr Kakao do smaku Posilek II Przedtreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 110g Orzechy włoskie 15g Posilek III bialko 30g Carbo 50g Posilek IV Potreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 110g Posilek V Piers z ku

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-20 20:11:25 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Platki owsiane 80g Jajka 2szt Bialko 15gr Kakao do smaku Posilek II Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Orzechy włoskie 15g Posilek III Przedtreningowy Piers z kurczaka 130g Makaron durum 100g Posilek IV bialko 30g Carbo 50g Posilek V Potreningowy Piers z ku

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-30 21:45:55 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Jajka 6szt Posilek II Schab 130g Makaron durum 110g Orzechy włoskie 15g Posilek III Przedtreningowy Schab 130g Makaron durum 110g Orzechy włoskie 15g Posilek IV bialko 30g Carbo 50g Posilek V Potreningowy Schab 130g Makaron durum 110g Posilek VI Schab 130g

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-14 21:32:13 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Jajka 7szt Posilek II Przedtreningowy Schab 130g Makaron durum 100g Posilek III bialko 30g Carbo 100g Posilek IV Potreningowy Schab 130g Makaron durum 150g Posilek V Schab 130g Oliwa 30g Posilek VI Schab 130g Oliwa 30g Posiłek VII Ser poltlusty 200g

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-17 21:11:50 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Jajka 7szt Posilek II Przedtreningowy Schab 130g Makaron durum 100g Posilek III bialko 30g Carbo 100g Posilek IV Potreningowy Schab 130g Makaron durum 150g Posilek V Schab 130g Oliwa 30g Posilek VI Schab 130g Oliwa 30g Posiłek VII Ser poltlusty 200g

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-17 21:19:16 Liczba szacunów: 0
  • Test Sponsorowany: Activlab by misio91 - pods.str.18!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posilek I Jajka 7szt Posilek II Przedtreningowy Schab 130g Makaron durum 100g Posilek III bialko 30g Carbo 100g Posilek IV Potreningowy Schab 130g Makaron durum 150g Posilek V Schab 130g Oliwa 30g Posilek VI Schab 130g Oliwa 30g Posiłek VII Ser poltlusty 200g

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-20 21:20:00 Liczba szacunów: 0