SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • DIETA MASOWA - proszę o sprawdzenie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    5,8_____1,7 TŁUSZCZE_____________148_______2,0 WEGLOWODANY__________288_______3,9 PS. Zazwyczaj mam możliwość ćwiczenia jedynie od godź. 19:00 i zastanawiam się czy posiłek potreningowy ok. godziny 21:00 to nie za poźno i nie za dużo węglowodanów. Jakbyście rozwiązali ten problem, biorąc pod uwagę trening o godź 19:00? Zmieniony przez - Aldos w d

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 720 Data: 2010-04-05 19:28:05 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o sprawdzenie diety na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    15:30)w zaleznosci od tego o ktorej przychodze ze szkoly Ryż biały - 150g Pierś z kurczaka gotowana - 125g Oliwa z oliwek - 20g przed treningiem nie jedz tłuszczy Posiłek 5 ( potreningowy ): Carbo - 60g Tuńczyk - 75 nie za często tak 3 razy w tygodniu Posiłek 6 (20.00-21:00) Zależy od tego kiedy jestem w stanie go zjesc Makaron - 150g Ser biały - 1

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2010-05-23 18:57:19 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o sprawdzenie diety na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    30)w zaleznosci od tego o ktorej przychodze ze szkoly Ryż brązowy - 150g (Będzie dobry?) Pierś z kurczaka gotowana - 125g Sałatka warzywna (ogórek sałata pomidor) Posiłek 5 ( potreningowy ): Carbo - 60g Tuńczyk w wodzie - 75g Posiłek 6 (20.00-21:00) Zależy od tego kiedy jestem w stanie go zjesc Makaron - 150g Ser biały - 125g (można go czyms zasta

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2010-05-23 19:20:45 Liczba szacunów: 0
  • dietka na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam......;)TO Jedziemy: Dieta: 7:00 50g płatków owsianych -OK 50g płatków pszennych -WYWAL PSZENNE I DAJ WIECEJ OWSIANYCH 50g orzechów włoskich -DAJ 30 G I DORZUC RODZYNKI to wszystko zalane 250-300 ml mleka 2% tł. MLEKO 0,5% NAJLEPIEJ POSTARAJ SIE ZAKUPIC TRAN OLIWE I MOZESZ TU WRZUCAC;) 9:40 200 g serek wiejski 50g pestek słonecznika banan

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2006-05-23 14:56:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla 16 latka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W sumie tak ale ja nie mam czasu rano smażyć jajecznicy. Rano jem coś na szybko czyli kanapki ;). Nie zauważyłem tego na początku ;/ Czy trzymając się tego schematu: 1. Śniadanie : węglowodany (niski + wysoki IG) + białka + tłuszcze + warzywa 2. II Śniadanie: węglowodany (niski IG) + białka + tłuszcze + warzywa 3. Przedtreningowy: węglowodany (n

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1302 Data: 2010-09-18 20:47:57 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla 16 latka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No to raczej oczywiste że mam ułożony plan :) Jeśli bd to trzymał: 1. Śniadanie : węglowodany (niski + wysoki IG) + białka + tłuszcze + warzywa 2. II Śniadanie: węglowodany (niski IG) + białka + tłuszcze + warzywa 3. Przedtreningowy: węglowodany (niski IG) + białka TRENING 4. Potreningowy: węglowodany (wysoki IG) + białka 5. Kolacja: białka +

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1302 Data: 2010-09-18 23:54:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kazdy organizm jesy inny mi taki posileczek potreningowy spore efekty dawal ofc dieta byla dopieta do konca. Ale jadlem rozne ryze kurczaki itp ale najlepiej szlo twarog +mleczko dobrej jakosi bialko .Tak jak mowie kazdy ma inna opinie i inny organizm tez nie popieram ze na posilek 50g bialka .

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 5461 Data: 2013-07-15 21:14:41 Liczba szacunów: 0
  • BTW do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zastąp słonecznik orzechami włoskimi/laskowymi/pestkami dyni/oliwą/olejem lnianym. Słonecznik ma niekorzystne proporcje kw.tłuszczowych. Zmniejsz ilość banana po treningu tak na 1g ww/kg. I tak jesz potreningowy więc nie trzeba tyle węgli. Dodaj zdrowych tłuszczów do tej diety kosztem węgli!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 2012-06-12 19:04:34 Liczba szacunów: 0
  • Zastąpienie warzyw

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Nie można zastąpić warzyw suplementami. Jest tyle warzyw, tyle różnych form, że każdy znajdzie coś dla siebie. Nie musisz się zmuszać do jedzenia 2. Średni pomysł na posiłek potreningowy, ale kasza pierś po treningu będzie ok 3. woda 4. nawet od samego początku, ważne by dieta była zbilansowana

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 428 Data: 2016-10-10 11:09:09 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze kroki do większej masy - dieta do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    akowanie 750g (pl.50 prae zlotych) to starczy na ok. 19 treningow wiec miesiac , poltora w zaleznosci ile masz dni treningowych w 6, twarog slabe rozwiazanie jest to posilek potreningowy w twarogu zrodlem bialka jest kazeina wolnowchlaniane bialko a potrzebne jest wlasnie oswrotnie daj kurczaka reszta ok , widac ze odrobiles dobrze prace domowa ;

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1286 Data: 2012-01-31 13:21:14 Liczba szacunów: 0
  • początki diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to jescze raz ja :) juz mam prawie cala rozpisana diete ... lecz brakuje mi jeszcze jednego chyba najwazniejszego posiłku:) mianowicie potreningowy! prosze o wskazówki co było by najlepszym posiłkiem potreningowym bez carbo itp. chodzi mi zwykłą żywność. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 2005-05-07 17:48:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny ektomorfik

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek potreningowy jedz od razu po przyjsciu ze siłowni . Pomiedzy posiłkiem potreningowym a przed snem jest zapewne za duza przerwa :) np. jezeli trening masz o 17 00 do 18 00 to o 18 15 wypij carbo + biało a o 19 15 zjedz pełno wartściowy posiełek np. Ryz + piers + Surówka + szklanka soku z marchwi . Reszta diety w miare . Zmieniony przez - Mło

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 690 Data: 2007-12-30 13:01:55 Liczba szacunów: 0
  • Jaka kreatyna, jeśli wogóle?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zalezy jakie masz fundusze ja bym celowal albo w mono solo, albo mono + stack przedtreningowy, ew. mono+stack przedtreningowy+ stack potreningowy.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 470 Data: 2013-07-12 13:31:08 Liczba szacunów: 0
  • Trochę fizyki.... czyli ile kalorii jest spalane podczas "seryjki na klatę"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pomyśl logicznie, przecież na chłopski rozum widać że to niemożliwe... Czyli 10 takich serii daje nam 10.000 spalonych kalorii.... i powiedzmy 3,4 cwiczenia, co daje nam 40.000. A posiłek potreningowy to cały kurnik i worek kartofli %-)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3397 Data: 2013-12-02 12:49:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny 75 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ek 70g - sałata 100g - oliwa z oliwek 10g BTW 20/16/74 posiłek III przedtreningowy - ryż brązowy 200g - pierś z kurczaka na parze 150g \wzrzywa BTW 46/6/136 posiłek IV potreningowy - kasza gryczana 100g - 3 białka jaja kurzego 120g lepiej mieso! BTW 25/3/64 posiłek V - ziemniaki 100g - dorsz świeży na parze 150g - marchewka na parze 5

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 486 Data: 2011-09-02 12:02:02 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny 75 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sałata 100g - oliwa z oliwek 5g BTW 25/19/74 posiłek III przedtreningowy - ryż brązowy 200g - pierś z kurczaka na parze 100g - brokuły na parze 100 g BTW 38/5/139 posiłek IV potreningowy - kasza gryczana 100g - pierś z kurczaka na parze 100g BTW 33/4/63 posiłek V - ziemniaki 100g - dorsz świeży na parze 150g - marchewka na parze 50g - oliwa z oliw

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 486 Data: 2011-09-02 13:23:50 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy;]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zapotrzebowanie to kwestia indywidualna zacznij od mniejszej ilosci stopniowo dodajac kcal,rozpisz BTW na KMC proponuje tak sniadanie 2 sniadanie obiad TRENING potreningowy kolacja i juz 5 posilkow bedzie git zeby nie siedziec w kuchni caly czas

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 650 Data: 2009-02-05 21:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Co na posiłek potreningowy o godz 21

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    potreningowy posilek powinien koniecznie być złożony z mięsa lub ryby plus ww nie ma znaczenia że to wieczór

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1685 Data: 2009-09-29 20:41:23 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    anga - 200gr Ryż paraboliczny - 100gr Oliwa z oliwek brokol lub suruwa /ok, ile czego? Posiłek przedtreningowy: Jogurt naturalny 500ml Orzechy włoskie - 30gr Banan A GDZIE WW? DAJ JAKIES WW !! Posiłek potreningowy: Kasza - 100gr Piers z kury - 200gr Warzywa /OK Kolacja: Ser twarogowy Oliwa z oliwek Pomidor Kanapka z chlebem żytnim razowym /WYWAL!

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 2007-03-23 15:09:56 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aturalny 500ml / platki owsiane, jakies białko(ser, tynczyk) Orzechy włoskie - 30gr Banan / ryz rozgotowany zamiast banana zmiksuj i wypij 30-40min przed treningiem Posiłek potreningowy: banan - zaraz po treningu Kasza - 100gr Piers z kury - 200gr Warzywa Kolacja: Ser twarogowy Oliwa z oliwek / wywal Pomidor Kanapka z chlebem żytnim razowy

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 2007-03-23 15:42:16 Liczba szacunów: 0