SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Dieta na masę. Ocena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    00 (przedtreningowy) Ryż brązowy 100g Mintaj świeży 100g jest ok Trening (16-18) 18.00 - 5g kreatyny mono 18.30 odżywka WPC 80 - 30g Banan - 1sztuka(150g?) jest ok V Posiłek (potreningowy) 19.00 Makaron Durum - 100g Pierś z kurczaka - 100g jest ok lub to: VI Posiłek 21.30 Twaróg półtłusty - 125g jajo kurze - 1 szt Oliwa z oliwek - 20ml lub Serek wi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 859 Data: 2010-02-09 17:02:14 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę. Ocena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    IV Posiłek 15.00 (przedtreningowy) Ryż brązowy 100g Mintaj świeży 100g Trening (16-18) 18.00 - 5g kreatyny mono 18.30 odżywka WPC 80 - 30g Banan - 1sztuka(150g?) V Posiłek (potreningowy) 19.00 Ryż biały - 100g Pierś z kurczaka - 100g możesz dać troche warzyw i tłuszczu lub to: ] VI Posiłek 21.30 Twaróg półtłusty - 125g jajo kurze - 1 szt Oliwa z

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 859 Data: 2010-02-09 17:26:46 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase dla osoby mającej problemy żoładkowe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzięki za rady Tylko że jako potreningowy wolałbym zostawić ten koktajl ewentualnie odjąc te jajko. Napewno przez jakiś czas nie dam rady zjeść 2 takich posiłków w odstępie ~3h. Ostatnimi razy jak się do tego zmuszałem miałem w nocy duże nieprzyjemności które trwały kilka godzin. Co do reszty to moge się spokojnie zastosować

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 883 Data: 2008-12-29 13:26:06 Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASE DO OCENY :D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    godziny przed siłownią: ryż bązowy+mięsko/ryba+oliwa+warzywa Ryż biały+śmietana 12% - 200g Kreatyna 4 tabletki (megacaps 1250g) Jakies warzywa +oliwa z oliwek 6 Posiłek (potreningowy) Od razu po treningu 4 caps. Kreatyny (moze cos jeszcze brac z kreatyną?) Do kreatyny możesz dorzucić carbo 30min po treningu (ttyle zajmuje mi dojadz do domu)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1073 Data: 2007-04-09 14:41:21 Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak naprawde nie jestes w stanie utrzymac to chociasz staraj się ze zdrowych żródeł dostarczac pożywienie i zadbaj o posiłek przed i potreningowy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1066 Data: 2005-09-24 19:51:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje do poprawki!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o ze na poczatek robie po 5 interwalow i bede je zwiekszal co tydzien o jeden interwal.Przesadzic nie przesadze Jezeli przed treningiem mam 60g ryzu w planie i po treningu 100g,Moze wyrownam potreningowy rowniez na 60-70g ryzu? Po interwalach i kazdym treningu zjadam jablko,no i bialko +bcaa. Zmieniony przez - Bulek1991 w dniu 2011-02-01 09:01:23

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1777 Data: 2011-02-01 08:21:03 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia. Masa.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o na samym tuńczyku daleko nie zajedziesz. Gdzie kurczak/wołowinka? To samo z posiłkiem po treningowym... Nie zastąpisz normalnego, zdrowego posiłku gainerem, a zwłaszcza ten potreningowy... Warzywa to tak 100/150 gram na posiłek tylko nie wal ich do śniadania i posiłku potreningowego. Ostatni posiłek to też jakaś masakra. Brak tłuszczy. Walnij tam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2012-03-12 18:05:48 Liczba szacunów: 0
  • pytanko odnośnie nabiału

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak potreningowy jest twoim ostatnim posilkiem to normalnie wegle + białko

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2475 Data: 2011-02-28 20:31:57 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 74kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A czy taki posiłek potreningowy może być? I czy może wspomóc się jakimiś suplementami czy na razie dać sobie z tym spokój? A i czy oliwe z oliwek to raczej do smażenia czy np jako dodatek do posiłku?

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 2325 Data: 2017-01-15 14:56:17 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy masa ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    s owoc lub warzywo II Posiłek Twaróg chudy 100g Chleb zytni pelnoziarnisty 150g (moge zastąpic zwykłym chlbem żytnim?) Wędlina jakaś chuda orzechy włoskie III Posiłek Pieś z kurczaka 100 g Ryż biały 50 g Surówka Trening Posiłek potreningowy Ryż 50g tuńczyk 100g V Posiłek Serek wiejski 200g Chleb żytni np z pomidorem i wędliną jabłko do tego

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 2011-03-14 19:45:25 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy masa ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Orzechy włoskie 10 g Razem: 432 kcal b - 34g w - 41g t - 15g 3 Posiłek ryż biały 50g tuńczyk w wodzie 150 g kukurydza 50 g razem: 370 kcal b - 40g w - 48g t - 3g 4 posiłek (potreningowy) ryż biały 50 g pierś z kurczaka 100 g surówka 100g Razem: 390 kcal b - 38g w - 48g t - 4g 5 Posiłek serek wiejski 200g chleb 80 g pomidor 100 g Razem: 430 kcal

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 2011-03-15 14:11:40 Liczba szacunów: 0
  • rAszek / Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    e jadłem orzechów, zaraz o tym dlaczego IV posiłek (przedtreningowy): - pierś z ryżem i warzywami - 10g BCAA tutaj zjadłem ile miałem ochote, podobnie po treningu V posiłek (potreningowy): - pierś z ryżem i warzywami - 10g BCAA VI posiłek: - 150g twarogu półtłustego - 30g oliwy z oliwek TRENING Cardio Czas: 45min Tętno: 120-140 Rodzaj: Rowerek

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4072 Data: 2010-03-25 22:40:09 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase (ektomorfik)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na patelnie, zetnij i dodaj pomidorka, pietruszki itp dla smaku , ewentualnie możesz zastąpić to odżywką białkową b: 37 t: 3 w: 120 kcal: 650 trening ( 19.00-20.30 ) posiłek potreningowy ( 20.45 ) - ryż paraboliczny 100g - mięso chude 150g - surówka • unikaj tłustych sosów ; ryż możesz zastąpić kaszą lub makaronem; mięso możesz zastąpić

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 2010-12-30 17:10:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    20g B-0 T-10 W-0 mieso B-6,7 T-10,7 W-76,5 520,4 kcal TRENING Bezpośrednio po treningu 2 banany 250g B-2,5 T-0,75 W-54,5 B-2,5 T-0,75 W-54,5 190 kcal 5. posiłek (potreningowy) Chleb żytni razowy 150g B-8,4 T-2,5 W-68,4 Pierś z kurczaka 100g B-21,5 T-1,3 W-0 B-48,9 T-10,1 W-68,4 556,5 kcal 6. posiłek Twaróg chudy 200g B-19,8 T-

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 456 Data: 2011-04-29 05:11:12 Liczba szacunów: 0
  • Zalamka pomozcie : /

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie przeczytalem wczesniej kolo 15-16 ryz +kurczak do tego warzywa (pomidor , ogorek ) na to leje troche oliwy - dobrze kolo 18-19 gainer i banan lub makaron z twarogiem - to potreningowy ? jesli tak to daj miesko + ryz + warzywa na dobranoc tunczyk z puszki w sosie wlasnym jem calego do tego kromka ciemnego chleba z ziarnami lub makaron z twarogie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2007-02-12 23:00:30 Liczba szacunów: 0
  • Zalamka pomozcie : /

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to sa tylko moje sugestie, ze mozesz podzielic gainera na 2 porcje, pijac jedna w szkole(50g) a druga po treningu(50g), jako potreningowy posilek dal bym piers z kurczaka, ryz i sorowka, tak masz jesc 2x piersi przed i po treningu :) dokladnie to samo z tym ze przed treningowy posilek dodajesz oliwe z oliwek Zmieniony przez - peko1234 w dniu 2007-0

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2007-02-12 23:28:42 Liczba szacunów: 0
  • powrot do formy

    Post
    Odżywki i suplementy

    oczywiście posilek potreningowy powinien sie skladac z pozywienia- np. wspomniany juz ryz i kurczak. na noc sp80 także bedzie dobre- choc prolo jest lepsze ale nie musi byc koniecznie w takiej sytuacji. witaminy iminerały plus omega- te o których mowisz mogą byc z powodzeniem .

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1789 Data: 2007-03-17 21:14:00 Liczba szacunów: 0
  • pierwsza dieta endo

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pobudka 7 7,30 przedtreningowy 125 g owsianych 40g wpc 200ml mleko Daj jajka zamiast wpc. 8.30 trening 10 potreningowy 100grryz paraboliczny lub kasza gryczana 200gr miech(piers , tuna, mintaj, panga) Tuńczyk max 3,4/week ze względu na dużą zawartość rtęci. 13.00 ryz brazowy, kasza 100gr miecho 200gr 30o gr warzyw Dodaj tłuszczy np. z

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 595 Data: 2009-10-06 12:19:35 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rbo 40g Banan 200g carbo wywal daj bezposrednio po trneingu banana a potem wegle zlozone+miecho Posiłek 7 - 20:00 Pierś z kurczaka 200g + warzywa Ryż brązowy 50g Owoc to jest potreningowy??! tu moze byc ryz zwykly owoc wywal Posiłek 8 - 22:00 (1/2 godziny przed snem) Tuńczyk z wody 130g Chleb pełnoziarnisty 50g Warzywa bez chleba i warzyw dodaj ol

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 629 Data: 2009-03-10 21:36:05 Liczba szacunów: 0
  • pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eningowy 1 - 100g ryżu + połowa piersi z kurczaka b: 35g t: 2 w: 40 2 - 100g kaszy gryczanej + połowa piersi z kurczaka /dodaj warzyw 30min przed treningiem: cm3 Posiłek potreningowy ( bezpośrednio po sesji, 19:30 ): 1 - 3 banany + cm3 + universal creatine b: 2 t: 1 w: 47 Kolacja ( po przyjściu do domu z siłki, 20:00 ): 1 - puszka tuńczyka

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 941 Data: 2010-09-29 15:59:06 Liczba szacunów: 0