SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Dieta na redukcję do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam moja propozycja rano platki owsiane,jogurt,suszone owoce,orzechy,jajka 2 posilek serek wiejski,warzywa,orzechy 3posilek przed trenigowy kasza,piers,oliwa,warzywa 4posilek potreningowy ryz,piers,warzywka 5posilek twarog,oliwa,warzywa Zmieniony przez - koles08 w dniu 2009-10-19 18:15:11

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2009-10-19 18:14:51 Liczba szacunów: 0
  • Dieta nr1 do oceny *Cel -masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    CEL : masa WAGA: 86 WZROST:179 WIEK: 18 WSPÓŁCZYNNIK AKTYWNOŚCI:1,3 Zapotrzebowanie Kaloryczne: BIAŁKO 2,3 TŁUSZCZE 1,5 WEGLOWODANY 4,5 KALORIE 3534,6 I Śniadanie 6.25 Ser twarogowy półtłusty 50 Chleb żytni razowy 80 Orzechy włoskie 30 Oliwa z oliwek 10 Gold Omega 3 100 (B)18 (T)33 (W)39 529 kcal II Śniadanie 10.35 Chleb żytni razowy 80 O

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 2007-01-29 18:57:42 Liczba szacunów: 0
  • Dieta nr1 do oceny *Cel -masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I Śniadanie 6.25 Ser twarogowy półtłusty 50/ok Chleb żytni razowy 80/ok Orzechy włoskie 30/ok Oliwa z oliwek 10/ok Gold Omega 3 100/ok (B)18 (T)33 (W)39 529 kcal II Śniadanie 10.35 Chleb żytni razowy 80/ok Oliwa z oliwek 10/ok Warzywa /ok Owoce /ok Szynka z indyka 30/ok daj więcej (B)9 (T)12 (W) 291kcal III Posiłek 12.25 Gain bolic 600

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 2007-01-29 20:29:43 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny / skorygowania ew. błędów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przede wszystkim rozbij te kalorie na makroskładniki, i według nich się kieruj (w przybliżeniu 2,5B, 1,5T, 4WW na KMC). Pamiętaj że śniadanie i potreningowy to są najważniejsze posiłki (w nich musi być najwięcej kcal). W posiłkach okołoreningowych mało tłuszczu (spowalnia wchłanianie), dużo białka, jeszcze więcej węgli. Przyjmuj węgle o niskim IG (

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 891 Data: 2009-06-20 15:06:09 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase do oceny / nagradzane sogami ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    usty 100g 18 10 4 Ryż brązowy 50g 4 1 34 Orzechy włoskie 20g 3 13 1 Słonecznik, nasiona 30g 7 13 6 /ZNOWU SER DAJ NP. RYBE I WARZYWA, razem : B - 32 T - 37 W - 44 4 posilek (potreningowy) ~ 18.00 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g 22 1 0 Ryż brązowy 50g 4 1 34 Banan 100g 1 0 22 /OK, ALE BANAN ZARAZ PO TRENINGU I LEPSZY RYZ BIALY I WARZYWA DAJ.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1212 Data: 2007-04-06 21:01:19 Liczba szacunów: 0
  • ciulke za malo kalorii w diecie...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    całości oliwę z oliwek/olej lniany. Jajko daj do śniadania IV posilek przedtreningowy - przed treningiem zjedz brązowy ryż + mięsko, możesz dorzucić do tego owoc. V posilek potreningowy - po treningu zjedz biały ryż + chude mięso/rybe VI posilek przed snem - przed snem zjedz ser twarogowy półtłusty W Twojej diecie brakuje zupełnie żródeł zdrowy

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1366 Data: 2007-08-27 14:17:05 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co do posiłku przedtreningowego to czy może wyglądac tak: pierś z kurczaka 150g 150/33/2/0 makaron pełnoziarnisty 100g 345/15/1/68 Tylko z czego ma się wtedy składac posiłek potreningowy? 3 raz kurczaka w jednym dniu raczej nie będę jadł. Jakaś ryba? Tuńczyk na przykład i do tego banan? Musli zamienię na płatki owsiane, mleko zostawię. Nofatuk w

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 840 Data: 2009-08-03 15:40:04 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ułożyłem coś takiego Śniadanie 8:00 chleb żytni razowy 3 kromki 279/7/2/57 twaróg półtłusty 100 g 113/15/4/4 mleko 2% 200 ml 100/7/4/10 płatki owsiane 40 g 146/5/3/25 orzechy laskowe 25g 160/4/16/2 (pomidor) razem:798/38/29/98 II Śniadanie 12:00 makaron pełnoziarnisty 150g 516/23/2/102 twaróg półtłusty 200g 226/30/8/8 oliwa z oliwek 10g 0/10/0 orze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 840 Data: 2009-08-03 18:06:37 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    y B:24.8 T:6.8 W:5.2 12:00 ryz brazowy dorsz swiezy B:20 T:1.3 W:34 15:00 jablko migdaly 17:00 przedtreningowy ryz(80g) piers z kurczaka(250g) B:59 T:5 W:50 21:00 potreningowy/nocny dorsz swiezy(200g) ryz brazowy(50g) B:36.5 T:1.5 W:34 Chcialbym lyknac lyzeczke tranu,przy ktorym posilku najlepiej? Jezeli ta dieta przejdzie,to rozpisz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1056 Data: 2010-08-05 21:52:44 Liczba szacunów: 0
  • Po treningu-gainer, bulk czy białko i oddzielnie węgle np. z bananów

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do wegli po treningu hmmm jedni pija gainera inni samo Carbo a jeszce inni wala glukoze. ja jem poprostu posilek potreningowy zblizony do 3:1 czyli 3 razy wiecej wegli jak bialka po to zeby uzupelnic glikogen po ciezkim treningu potem nast posilki to bialka! z Bialek SP80 bo cenowo i skladowo dobre Jescze Night Blend lub cos z bialek KAIZENA je

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 12145 Data: 2006-06-09 14:17:11 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcję-oceny i poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zedtreningowy : 50g ryż paraboliczny 100g białko jaja kurzego 150g pierś z kurczaka 50g banan RAZEM: 417 KCal starczy sam ryz z piersia mozesz dorzucic warzyw i oliwy Posiłek potreningowy : 50g ryż paraboliczny 100g białko jaja kurzego 150g pierś z kurczaka 50g banan RAZEM: 417 KCal tu daj sam ryz i piers Trzeci posiłek (szkoła-kanapka): 50g chleb

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 585 Data: 2008-11-10 00:08:29 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w suplementacji i treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moja dieta to: 1. śniadanie - 100g płatków owsianych + 300ml mleka 3,2% + jajecznica z 2 jajek na 5 ml oliwy z oliwek 2. 8-16 1 kromka pieczywa razowego + 10g masła + 3x50g mięsa drobiowego/ryby/wieprzowego/wołowiny w ten chleb + warzywa (zamiast drugiego posiłku - 3x kanapka z mięsem i warzywa, co 1,5h) 3. posiłek 100g kotletów z mięsa wieprz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 547 Data: 2010-09-26 16:59:02 Liczba szacunów: 0
  • Dieta , Cwiczenia siłowe, a aeroby... pomocy !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    treningiem) - Ryż biały ( 100g) - Udo kurze(gotowane) bądź Jajko sadzone(z 2-ch jaj) - Bądź zamiast tego pół puszki tuńczyka w sosie własnym - Sałatka(z szczypiorku,ogórka,jogurtu naturalnego) Posiłek5 potreningowy 5:(18.00) - Twaróg 100g lub - ryż 50 g + tunczyk + warzywo Posiłek 6(20.00) - 150 g sera białego chudego - Oliwa z oliwek( 1 łyżka)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5515 Data: 2008-07-06 21:11:12 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcja do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 - 8.00, 3jajka gotowane , 100g płatków owsianych,100ml mleka 2%, 10 gram rodzynek sniadanie SNIADANKO OK, MLEKO MOZESZ DAC 0.5% B 26 / WW 73 / T 17 / KAL 560 Posiłek 2 -11.00, 150g piersi kurzych, 3 bułki grachamki(100g) , warzywa B 40 / WW 51,5 / T 3 / 400 BRAK ZDROWEGO TLUSZCU DODAJ OLIWE/ORZECHY I BEDZIE OK Posiłek 3 - 15.00, 150g pi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 903 Data: 2007-05-15 16:30:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę. Prośba o korektę.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może nie jestem specjalistą tego działu, ale może ci pomogę. Śniadanie: mleko + musli + dodatkowa porcja orzechów oraz rodzynek, dwa gotowane jaja/ OK Posiłek w szkole: kanapki z gotowanym kurczakiem + jabłko/ kanapki z piersią z kuraka, trochę oliwy i może trochę warzyw Obiad: kurczak lub wołowina z ryżem/kaszą + warzywa + oliwa z oliwek/ OK Przed

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1355 Data: 2008-12-03 11:12:26 Liczba szacunów: 0
  • Masa, a co potem?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Posiłek potreningowy jest bardzo ważny więc o nim nie zapominaj ;-)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1605 Data: 2012-11-03 22:15:58 Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASE do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    40 T 1 B 6,5) 200 orzechy włoskie 30G( B6 W 6 T20 ) 230 KCAL Kcal 1130 np co dac zamiast tego? Daj ryż+ pierś z kurczaka/indyka/wołowina/ryba chuda+ (jeśli to nie posiłek potreningowy to orzechy włoskie) +warzywa. OBIAD ryz brązowy 100g ( W 78 T1 B 6,5 ) 350 kurczak 200g (W 3 T0 B 42) 200 tłuszcz w jakiej formie dorzucic? WARZYWA GOTOWANE OK

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1319 Data: 2009-10-06 09:29:26 Liczba szacunów: 0
  • TDEE u dziewczyny na redukcji - zgłupiałam

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zmielonych migdałów - 500 kcal 2. dwie kromki razowca albo wasy + 100 g twarogu + jakieś warzywko, czasem jak mnie przypili to łyżeczka dżemu :D - 200-250 kcal tu trening 3. potreningowy różnie, niestety zwykle na mieście, wtedy biorę dużą sałatkę, w środku poza kupą warzyw jest spora garść tuńczyka (na oko ze 100g) i całe jajko, polewane oliwą z

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1393 Data: 2009-09-03 02:18:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Redukcje do Oceny(Prosze o POMOC)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iemny 50g Daj 100 g Ser twarogowy chudy 50g ciągle tewaróg zmien daj mięsko pierś z kuronka 100-150 g Tuńczyk 140g Daj na noc Oliwa z oliwek 20g Dodaj warzywa IV wnioskuje że potreningowy Kasza gryczana/Ryz Ciemny 50g daj 100 g Mięso z piersi kurczaka 100g Oliwa z oliwek 10g Daj warzywa V Ser Twarogowy chudy 150g oki ale dawaj tuna na noc na zmia

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 688 Data: 2007-06-05 19:13:37 Liczba szacunów: 0
  • poprawa estetyki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do I sniadanie dodaj tłuszczy np. orzechy włoskie ;) przed treningiem nie widze węgli :( daj przed treningiem ryż brązowy + piers lub tunczyk potreningowy dobry jest ;) na noc daj twaróg półtłusty lub cottage chesse ;)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1218 Data: 2009-03-14 23:24:59 Liczba szacunów: 0